a mai napon megejtettünk egy javítást:
olaj, olajszűrő, levegőszűrő csere 125.600 km
mindkét hátsó kézifékkötél cseréje ( bal hátsó elszakadt)
bal oldali féltengely csere ( belső gumiharang és csukló halott volt)
váltóolaj csere
Ma résztvettünk a kaposújlaki talin, a gyorsulást mellőztem a beteg féltengely csukló miatt.
Viszont sikerült a MiTo-t kipróbálni néhány kör erejéig, s kellemesen csalódtam benne.
A mai nap fél sikert hozott. Sikerült a hátsó nivomatos sport lengéscsillapítókat kicseréltetnem (mind a kettő elszállt, a jobb oldali még csak épp szivárgott, de a másik totál halott volt), a bal oldali féltengely belső gumiharang cserére nem került sor, mert a csukló is haldoklik. A két lengéscsillapítót 240 Euróért sikerült beszereznem, igaz fél éves kutatás után.
ma végre átvettem a múlt héten vásárolt egy pár hátsó lengéscsillapítót, a Pannóniaringre kellett elmennem érte
kiégett a bal oldali tompított, s immáron mindkettőt cseréltem már
ma beszereztem egy Exide Excell EX-19 akkumulátort, a beépítést követően a komputer a tegnapi bikázás óta hibát jelzett, de a mai családi program visszaútjára már a hibajelzés megszűnt.
a mai napon a leparkolást követően mintegy félóra program eltöltését követően, már annyi erő sem volt az akksiban, hogy kinyissa a zárakat.
Azt hiszem ez a hirtelen halál.
A visszaúton bekukkantottunk egy sétára Velencébe.
A svájci út során a St. Bernard alagúton haladtunk keresztül.
Ezúttal egy másik útvonalon tettük meg az utat Leysin-be.
Szlovénián és Olaszországon keresztül érkeztünk Svájcba.