sztane - főkép
>> SzervizAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2010-09-01

kigyulladt a motort jelképező piktogram
a diagnosztika szerint LMM határértéken kívüli jelet ad
tehát meghalóban a légmennyiségmérő, nem bírta ki a hosszú leállást

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2010-08-24

volt egy kis időm, s a jobb oldali lámpa környékét végigtapogatva megtaláltam a hiba okát, a kábelköteg testkábele kimaradt a rögzítésből, s ezért produkálta a jobb oldali lámpaegység a test hibát.
sajna nem tudtam a helyére visszakötni a kábelt, de találtam egy elérhető testpontot, s a rögzítést követően a hiba megszűnt

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2010-08-23

ma megtettük az első km-eket, jó érzés
egy két elektromos baki jelentkezett
pl. a bal oldali tompított és refi összevillog az irányjelzővel, de holnap orvosoljuk

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2010-08-20

hamarosan újra fut a ménes
addig egy kis elrettentő kép a hajtókarról

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2010-07-22

megvan a hiba, a hármas hengerben a hajtókar elgörbült, a dugó nem jár fel a blokk színére.
a dugattyúkamra gázolajjal telítve.
nem a hengerfej levételével kezdődött a művelet, hanem először a porlasztók, illetve az elektronika kiolvasása volt a napirenden. 3 porlasztó volt bibis, melyből egy totálkáros, a hármas.
most jönnek a következő kérdések, főtengely milyen?

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2010-07-13

kb 3 hete elkezdődött a hűtővíz hol kevesebb hol több eltűnése látható nyom nélkül.
illetve az izzítás visszajelző villogása, de nem minden indításnál, s reggelente hideg motornál kék füst egyre intenzívebb megjelenése, illetve dadogó hangú alapjárat, mintha egy-két henger nem menne tökéletesen
s mára kaptam időpontot a dokihoz, várom a fejleményeket
átnyergeltem drótszamárra

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2010-07-03

a levegő és a pollenszűrők cseréjét ma meg tudtam oldani

 
>> AutóápolásAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2010-06-27

ma sor került a klíma, illetve a szellőző rendszer fertőtlenítésére is

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2010-06-27

Végre rászántam magam és az EGR szelepte lebontottam, megnéztem, vajon milyen az enyém.
kormosnak kormos volt, de nagyon könnyen mozgott minden egyes elem
de jó, hogy levettem a takaró motorfedelet, mert egy egérfészket találtam egy múmia egérrel

 
>> EseményAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2010-06-27

kis nagy fiúnk újra Ausztriában táborozik, s az utazást egy családi kirándulás keretében oldottuk meg