kigyulladt a motort jelképező piktogram
a diagnosztika szerint LMM határértéken kívüli jelet ad
tehát meghalóban a légmennyiségmérő, nem bírta ki a hosszú leállást
volt egy kis időm, s a jobb oldali lámpa környékét végigtapogatva megtaláltam a hiba okát, a kábelköteg testkábele kimaradt a rögzítésből, s ezért produkálta a jobb oldali lámpaegység a test hibát.
sajna nem tudtam a helyére visszakötni a kábelt, de találtam egy elérhető testpontot, s a rögzítést követően a hiba megszűnt
ma megtettük az első km-eket, jó érzés
egy két elektromos baki jelentkezett
pl. a bal oldali tompított és refi összevillog az irányjelzővel, de holnap orvosoljuk
hamarosan újra fut a ménes
addig egy kis elrettentő kép a hajtókarról
megvan a hiba, a hármas hengerben a hajtókar elgörbült, a dugó nem jár fel a blokk színére.
a dugattyúkamra gázolajjal telítve.
nem a hengerfej levételével kezdődött a művelet, hanem először a porlasztók, illetve az elektronika kiolvasása volt a napirenden. 3 porlasztó volt bibis, melyből egy totálkáros, a hármas.
most jönnek a következő kérdések, főtengely milyen?
kb 3 hete elkezdődött a hűtővíz hol kevesebb hol több eltűnése látható nyom nélkül.
illetve az izzítás visszajelző villogása, de nem minden indításnál, s reggelente hideg motornál kék füst egyre intenzívebb megjelenése, illetve dadogó hangú alapjárat, mintha egy-két henger nem menne tökéletesen
s mára kaptam időpontot a dokihoz, várom a fejleményeket
átnyergeltem drótszamárra
a levegő és a pollenszűrők cseréjét ma meg tudtam oldani
ma sor került a klíma, illetve a szellőző rendszer fertőtlenítésére is
Végre rászántam magam és az EGR szelepte lebontottam, megnéztem, vajon milyen az enyém.
kormosnak kormos volt, de nagyon könnyen mozgott minden egyes elem
de jó, hogy levettem a takaró motorfedelet, mert egy egérfészket találtam egy múmia egérrel
kis nagy fiúnk újra Ausztriában táborozik, s az utazást egy családi kirándulás keretében oldottuk meg