sztane - főkép

a mai napon megtörtént a honosítás

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2016-04-11

A két első nyári abroncs cserére érett, s mivel a Goodyear megszüntette az Optigrip gyártását, új abroncs után néztem, s a mintázat alapján döntöttem a Taurus mellett

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2016-03-08

ma sikeres műszíki vizsgát tettünk
az alábbi alkatrészeket kellett cserélni:
-jobb első fékcső 2 db
-első fékbetétek
-jobb, első felső lengőkar
-axiális csukló
-helyzejelző izzó
-fékolaj
plusz a vizsgadíj

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2015-12-01

A mai reggel nem indult el a masina, már vártam, hogy akkumulátor megadja magát.
Most érett meg a helyzet, s új akksit vettem, 320938 kmóra állásnál.

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2015-11-12

Újra megszólalt az egyik kerékcsapágy, s a hűtővíz is szivárgott, ezért szervízbe vittem ménest.
S szép hosszú lett a lista. a tavasszal kicserélt csapágy csak eddig bírta, most SKF került a helyére garanciában, a futómű is felújításra került, féltengely gumiharang, mindkét első alsó lengőkar, hátsó stabilizátor szilent, vízcső tömítés cserét követően a futóművet beállították.

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2015-11-09

A már teljesen elhomályosodott fényszórókat kicseréltem, a látni és látszani szellemében.
két új utángyártott fényszóró került a régiek helyére, hát ég és föld.

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2015-08-05

Most fordult elő először, hogy nem működött a klíma.
többszöri vákumozás, feltöltés eredményeként újra mükszik a rendszer

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2015-05-02

kedd reggel meg akartam fordulni az úton, s egy reccsenél után megszűnt a hajtás. Szerencsére átértem az út másik oldalára a padkára.
S mint kiderűlt, eltörött a jobb oldali féltengelyem,.... brrrrrr

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2015-03-25

az 5 izzítógyertyából csak egy volt volt jó, teljes szett csere következett, végre kicseréltettem a termosztátot is, és a hátsó főtengelyszimmeringet egy szimmering futógyűrű kíséretében
s kb két hete megszólalt az egyik első kerékcsapágy is ami most szintén cserére szorult

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2015-02-20

Olajcsere, vezérműszíj és vízpumpa csere vált esedékessé
s mellesleg egy teljeskörű átvizsgálás
s kiderült, hogy az olajteknőm repedt, nem múlt el nyomtalanul, a járhatatlan utak hatása
és a futómű egyes elemeinek cseréje is aktuálissá vált
299985 kmóra állásnál