sztane - főkép
>> SzervizAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2010-06-11

Ma elmentem a helyi gumishoz, az észlelt vibráció kiszűrése miatt egy kis centírozásra, amiből a két hátsó abroncs leselejtezése lett.
A Goog Year Hydragrip , már nem kapható abroncsok helyére Optigrip papucsok kerültek.
Az újak kerültek előre, s a tavalyi hydragripek hátra
egész más lett az autó

 
>> EgyébAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2010-06-07

fékezek, sárga lámpicsku világít, kiégett az izzó, segítség kell, hogy melyik a bűnös.
természetesen a bal, melyhez nehezebb hozzáférni.
bár így utólag nem is bonyolult.
a mélynyomó burkolatát eltávolítva egyszerű a csere

 
>> EgyébAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2010-02-19

ma megtörtént a műszaki vizsga.
A jobb első, alsó lengőkart kellett csak cserélni.

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2009-11-07

helyet cseréltek a nyári aabroncsok a téliekkel

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2009-11-01

a jó magyar utaknak hála a jobb oldali felső trapéz újra cserére szorult

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2009-09-26

sikerült időt szakítanom a levegőcső cserére, igaz sötét lett mire elvégeztem.
az intercooler felöli bilincs levételével szenvedtem sokáig, ugyanis olyan rossz irányban ált a bilincs csavarja, hogy speciális szerszámmal is csak nehezen lehetett hozzáférni.
egy kikormolási időszak után újra füst mentesek vagyunk

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2009-09-22

tegnap megrendeltem, s az ígéretekhez híven a mai napon átvehettem a levegőcsövet.
már csak időt kellene szakítani a cserére

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2009-09-19

Augusztus elejétől feltűnt, hogy egyre erősödő mértékben gázadást követően füstöt láttam a tükörben.
Ettől idegesítőbb dolog eddig nem ért, nem mertem már intenzíven gyorsítani. Illetve egy hete gázadáskor megjelent egy addig nem hallható hang is, amely levegő kifújásra hasonlított.
Tegnap volt egy fél szabad délelőttem, s a füstölés okát próbáltam kinyomozni. A turbó utáni levegőcső kihasadására gyanakodtam, de akna hiányában nem állt módomban leellenőrizni.

S véletlenül találtam meg a hibát. A szívótorokra csatlakozó gumicső volt több helyen kihasadva 4-5 cm hosszban, átmenetileg leragasztva a füstölés eltűnt.
Holnap lesz a napja a cső megrendelésének.

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2009-09-03

végre sikerült egy kis időre nélkülöznöm az autót, s így a bal felső nyikorgó trapéz cseréje megoldódott.

 
>> EseményAlfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2009-07-27

Ausztriából hazahoztuk a fiúnkat, s már a közelben volt az osztrákok legmagasabb hegye, akkor megnéztük közelebbről.
fantasztikus környezetben töltöttünk el néhány órát