2 db első lengőkar csere , első lengéscsillapítók cseréje, toronycsapágy csere,
stabszilentek cseréje.futómű állítás.hátsó lengéscsillapító csere.
Nagyszervíz: Hengerfejtömítés , kuplungszett , vezérlés , fékolaj, szervóolaj, motorolaj + szűrő, nyelestengely szimering, hoszbordásszíj, csere.Kuplung munkahenger felújítás.
Öninditó tisztitás + ellenőrzés.
A törött viszapillantó tükrök teljes szétszerelése ( nem egyszerűen be volt rohadva minden rajta)
A tükör vázát meghegesztették majd öszeszerelés. (erős zsirzás a csuklópontokra). ok
A kesztyűtartó felfogatása egyszerűen letört némi fa felhasználásával megjavít . ok
A levegő szabályzó zsalú nyikorgásának megszüntetése némi zsíííír felhasználásával. ok
Teljes belső kárpit tisztítás és münyag ápoláson esett át.
8db Bosch gujtógyertya cserélve, lambda szonda fütő vezeték szakadás javítása.
A mai nap termése :
Megtalálatam a pici rángatás okát ( kb.1500-3000 - ford közt) :a gyujtás része egy kicsit el volt hanyagolva csoda hogy
egyátalán ment az autó a négyes henger gyertyáit teljesen ellepte az olaj ami a szelepdekli tömitéstől folyt oda. Megpróbáltam húzni a szelepfedélen és el is repedt, de már nem elöször. (A fedél nem a 155 erőssége)
Kipucoltam az alpjárat szabályozót és láss csodát gázadás nélkül indul.
Menetpróba után fülig ért a szám sokkal jobban ment és nem rángatott.
Sajna másnap ismét volt rángatás érzetre kb. 50 - lóerővel gyengébb lett egyszer menetközben le is ált és visszadurrogot újra inditás után a code lámpa maradt égve
gyujtás le-fel és elaludt a code lámpa.
Kipufogó leömlő csere, jobb hátsó kerékagy csapágy csere, 2 db ködlámpa csere, gázbovden csere,
Ablaktörlő motor javítás ,ablaktörlő mechanika csere