Tagok >> Whiteskull >> Giulietta Nuova 1600 >> Blog
- Típus:Giulietta Nuova 1600
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1983
- Színe:Vajszínű
Na, megint beindult a Giulietta projekt. Vagyis indult volna csak. :)))
Gyűrűk, csapágyak, főtengely helyükre kerültek. Azonban lehúzásnál kiderült, hogy mindegyik főtengely csapágy szorul, valamint kettő hajtókar csapágy is. Pedig olyan szépen nézett ki. :))))))
Pitykének köszönhetően, még a hátsó támcsapágy csavaranyájának biztosító lemeze is meg lett. :)))
Megérkezett a 4 db Barum Polaris2 téli gumi, a gyári 165/80x13 méretben.
km óra állás: 121794
Kész lett a hengerfej.
A kipufogó oldali szelepvezetők, a 4 db szelepszár szimering, 1 kipufogó szelep és 3 db szívó szelep lett kicserélve.
Sikerült szereznem hajtókar csapágyakat is. Hál istennek véletlenül volt egy készlet egy zalaegerszegi gépműhelyben még. :)))))))
Tegnap és ma megint a mosogatás jegyében telt az idő. :)))))
Már ami az alfára jutott. Sikerült megtisztítani a motor hátulján lévő harangot, a lendítő kereket, a szelepfedelet, az olajteknőt és félig a gyújtáselosztót. :)))))
Ma nem csináltam effektíve semmit, viszont egész nap azt nyomoztam, hogy a középső főtengely csapágynál lévő távtartó gyűrűk hornya melyik irányba néz.
Átnéztem minden elérhető dokumentumot, de éppen ezt nem találtam sehol sem.
Utoljára a szétszereléskor csinált fényképeket vettem elő. És láss csodát megtaláltam a kérdésre a választ. A hornyok a főtengely sonkák felé néznek, nem a csapágycsésze felé. :))))
Ma megjöttek az új nyugvócsapágyak, és a gyűrűkészlet. Így a főtengelyt sikerült is visszarakni a helyére. Imádok összeszerelni dolgokat! :DDDDD
A csapágycsészéket még nem húztam le, az legközelebbre marad.
Az első főtengely szimeringet kicseréltem a vezérmű fedélben, valamint fel is aggattam a helyére ideiglenesen. :)))
Ma megmérték a perselyeket.
Mind az egyik egyformán 0,005 kúpossággal, és 0,02 ovalitással rendelkezik.
Holnap jön a nyugvócsapág és a gyűrű készlet. :)))
A régi gyűrűk el voltak kopva rendesen. Különösen az olajlehúzók. Több mint 1 mm volt hézag mindegyiknél. Viszont a jó hír, hogy mindegyik pontosan ugyanolyan mértékben volt kopott.