Tagok >> Whiteskull >> Blog
Na ma végre nekiálltam a hardytárcsa csere utáni finomításoknak.
- A dediont visszahúztam eredeti helyére. Kb. 0,5 cm-t volt hátrébb csúszva.
- Levágtam az új hardyk körül lévő acélszalagot is.
- A Kipufogórendszert is beforgattam úgy, hogy ne verjen bele a kaszniba. :))))
Most úgy néz ki tökéletesen működik. :))))
Tegnap nekiálltam az első hardy tárcsa kicserélésének. Azt hittem kb. 20 perces meló lesz. Egészen addig, amíg alá nem másztam a kocsinak. Döbbenet mit le nem kell szedni, hogy hozzáférjünk ahhoz a szarhoz. :))))
Na az első nap ezzel nagyjából el is telt.
Ma Robi tanácsait követve elértem addig, hogy ki tudtam operálni az egész kardán hóbelebancot. Ez azért volt jó, mert így rájöttem, hogy a középső és a hátsó hardy tárcsát is ki kell cserélni. :)))
Műveleti sorrend:
- első, középső kipufogódob leszedése
- váltórudazat lekötése (vigyázat olaj van benne! Én nem tudtam. :)))))))) )
- középső csapágyház lecsavarozása
- hátsó Hardy tárcsából átmenő csavarok kiszedése
- dedion első 6 csavarjának kiszedése
- első hardy tárcsa elérhető 3 csavarjának kiszedése
- a harang csavarjainak kiszedése
- Első lépésként lefeszítettem a dediont, és így kibuktattam a hátsó hardyt a kuplung felé eső csillagból.
- Utána lefelé feszítve a motort az egész kardánt kihúztam hátrafelé
Meg lett a műszaki vizsga.
Jól sikerült a fékjavítás (ezt nem én csináltam, hanem az öcskös, falcokc), viszont észrevették, hogy az első hardy elég rossz állapotban van. Magyarul szét van szakadva.
Előműszaki hibalista.
-Első ködlámpa nem világít
-Bal hátsó tolatólámpa nem világít
-Rendszámtábla világítás nem működik
-Bal hátsó kézifék 54%-kal gyengébb
-Bal hátsó fékmunkahenger folyat
Át lett íratva a nevemre
Szegedi találkozó.
Reggel fél hatkor indultunk Szombathelyről az öcskösékkel falcokc-vel. Az M0-áson csatlakoztak hozzánk Rich1, Yoyo és Eddyboy cartársak. Egy csodálatos alfázás után 10 óra tájban megérkeztünk Szegedre. A Giulietta nagyon szépen működött.
A találkozón először rögtön felderítettük a Vörös Róka borozót, valamint délután kettőig egy pillanat alatt eltelt az idő.
A Fa-villa vendéglőben elköltötünk egy tökéletes vacsorát, aztán a gyerekek elrendezése után lementünk a szálloda mellett lévő sátorhoz, ahol felejthetetlen bulit csaptunk megint. Hajnali négy után fejeztük be, mivel már kettőnk hites párja is aggódott az állapotunk miatt.
Nos a vasárnap reggeli állapotunk nem ide tartozik. :))))
Hazafelé úton volt egy kis gond a Giuliettával. Egyszerre csak elment az erő a motorból, és elkezdett melegedni erősen. Megálláskor észrevettük, hogy az elosztóra menő vákumcső le van csúszva. Sajnos ezzel semmi problémánk nem oldódott meg. Még vagy 150 km-en keresztül hol volt probléma, hol nem volt. Aztán az M1-en végül is teljesen elétünt, és azóta tünetmentes a kicsike. A találkozó alkalmából 852 csodás km-t tettünk meg.
A gyerekek és a Mami nagyon jól viselték az utat. Nagyon szép eredmény ez a szülés után két és fél héttel. :)))
Megtettük az 1000. kilométerünket a vásárlás óta.
Visszaérkezett a szerelőtől a járgány.
Gyertyacsere, és porlasztóbeállítás elvégezve, bár még nem lett tökéletes.
Első féktárcsa szabályoztatás, fékbetét csere és a féknyergek szétszerelése, megtisztítása és a gumialkatrészek cseréje.
Megvettem. :)))
Alfa Romeo Giulietta Nuova 1,6. 1983, 109 Le, 142 Nm., vajszínű
111312 km
Különleges ismertetőjele: Nagyon egyben van.
Az autót 1. tulajdonosától Szabadegyházán vásároltam.
Nagyszerű érzés megint hátulkaparósat vezetni. :))))