Megvolt az olajcsere. 155ezer km.
Liqui Moly Synthoil Race Tech GT1 10W-60 lett végül.
Kapott még új légszűrőt és pollenszűrőket is. Ezek nagyon el voltak koszolódva.
Az olajleeresztő csavar is cserélve lett, mert úgy meghúzták, hogy nem lehetett imbusszal kicsavarni.
Hazafelé tettem egy 15km-es kerülőt, hogy legyen egy kis élményautózás. :)
Kicsit most sokáig húztam az olajcserét, nagyon nem sikerült tartanom a 10-15 ezres csereintervallumot. Ezúttal kereken 18 ezer km telt el az előző csere óta.
Ezen kívül a stabilizátor rúdon cseréltettem szilenteket, beállíttattam a fényszórókat, kicserélték a helyzetjelző izzókat.
A váltógombomat is újra cseréltem, lekopott róla a műanyag bevonat. Ezt már tök régen megvettem, mostanra zavart már annyira, hogy cseréltem.
Vétel után csak egy rettenetesen reccsenő lengőkart cseréltem. A többit Zé mester tanácsára mostanáig koptattam, hogy rendesen b@szódjanak el :)
Cserélve lett többek közt elöl a két alsó és a múltkor nem cserélt felső lengőkar, stabszilentek, ilyenolyan összekötők, féltengelycsillag; hátul szintén jópár dolog.
Most remélem egy darabig kuss lesz :)
Ja azon kissé meglepődtem, hogy a hátsó futóműben van műanyag alkatrész is, egy kis összekötő pálca személyében... :O
Szintén Zé. érdeme:
- új hátsó féktárcsák, betétek
- hátsó motortartó bak
Már nagyon kellett a bak, végre alapjáraton nem masszíroz az ülés, és induláskor nem remeg be a bódé :)
Zé. mester ma legózott egy kicsit az autóval:
- Vezérlés, vízpumpa, feszítők
- Olaj, szűrők, fagyálló
- Felső lengőkar
- Kipuff függesztő gumik
Nem tudok mást írni, csak ismételni magam, mint egy fantáziátlan családapa, akinek a fejére nőttek a gyerekek: hogy rohan az idő.. Ennyi kilométerrel adtam el Julyt. Akkor már régen bizsergett a seggem, mert új autóba akartam ülni. Most ezt szerencsére nem érzem..
Olajcsere, szűrők cseréje és légszűrő tisztítás, fékbetét reszelés - továbbra is nyikorog.
Azt hiszem flexibilis csőnek hívják azt az alkarészt ami ki volt égve és ezért 1200nál mindig zörrent egyet az autó.
Egyébiránt rájöttem, hogy érdemes szagszervizt cserélni pár évenként, mert ilyenkor be akarják bizonyítani, hogy ők jobbak a másiknál. És egy ideig tényleg jobban figyelnek.
Erre a szerelésre az Autóház Budaörsnek 4,5 pontot adnék.
(Fél pont levonás az elfelejtett telefon miatt)