KM: 152261
Már nagyon, komfortrontóan búgott az autó. Csöri szerint jó eséllyel kerékcsapágy, ha nem akkor a váltó. Picit aggódtam, de felemelve rögtön megmutatta magát, hogy kerékcsapágy. SNR csapágyat kapott. Visszatért a csend, komfort. Egész fura lett. Hallom a motort is már.
Ha már ott jártam, 11000 km után ismét kapott új olajat, és ezúttal a többi sallangot is: levegőszűrő, utastérszűrő, gázolajszűrő, olajszűrő.
Akkor jártam utoljára szervízben, amikor az előző bejegyzést írtam:) lekopogom, nagyon jó is így, hogy nem megy szét Lia alattam:) Nyilván olajcsere megvolt.
Most viszont Zé kollégához elvittem, mert a bal hátsó csapágyam nagyon búgott, és mivel a 200ezer km-t lassan elérem, időszerű volt egy nagyobb szerelés.
Elhatároztam, hogy műszaki és esztétikai javítgatásokkal ajándékozom meg magamat.
Zé kollégánál az alábbi javítások voltak meg eddig:
- vezérműszíj, feszítőgörgők, és ami még ehhez tartozik
- olajcsere, szűrőcserék stb.
- kézifékkötelek cseréje
- hátsó féktárcsák, betétek,
- műszerfal háttérvilágításának cseréje, már volt pár, ami kiégett
- légzsák visszajelző kiüttetése
A lengőkarok rendben vannak, a lengéscsillapítók még jól bírják.
Ami még hátra van, az inkább már esztétikai javítgatás, szépségápolás:
- első embléma csere
- első szélvédő csere
- ablaktörlők cseréje
- kormány, sebváltó és kézifékkar újra bőrözése
- polírozás
- kárpittisztítás
- új szőnyegek, mert a meglévők már elszakadtak nagyon
- kavicsfelverődések eltüntetése
- és esetleg új felnik:)
a legfontosabb persze a műszaki rész volt. Az már rendben van, remélem, hogy újabb 80000 km-t tudok majd menni vele minden különösebb probléma nélkül:)