Nem voltak még annyira szörnyű állapotban az első lámpák, de a felső részén már látszott, hogy dolgozott az UV az elmúlt 9 évben. Lemattulva nem voltak igazán, de a felülete már "karcos" volt, így megelőző jelleggel kaptak egy alapos polírozást, illetve a tartósságát növelve egy átlátszó védőfóliát is. Szerintem az eredmény magáért beszél. :) Ha már ott volt az autó még felkerült egy napellenző sötétítő csík is az első szélvédőre. Az eddigi összes autónkon volt, megszoktuk, így már nagyon hiányzott. Jövő évben a nyári szezon elött még visszatérünk egy hővédő fólizásra is.
Nekiálltam ma felpolírozni az igencsak bemattult,mondhatni ronda első lámpáimat.
Nagyon oda voltak szegények, meg pattogott le róla valami réteg is.
Fogtam, vizben 800al megcsiszoltam, majd 1200-al , majd 2000 , aztán már csak a polír kellett neki!
(ha valaki nekiáll mindig jó vizesen dolgozzon,mert a porszemcsék megkarcolják a felületet)
Lényegében tisztába voltam a technikával,csak nem tudtam, hogy mi az a szemcsefinomság amire le lehet menni, amit még kihoz majd a polír!
Szabeee kollégával hamar egymásra találtunk, mondta ,hogy 800-al nyugodtan kezdhetek.
Miután megcsiszoltam , áttöröltem a felületet és géppel felpolíroztam!
Na itt jön a csavar :
Nem ám méregdrága 3M pasztával, nem spéci lámpára valóval :
Lidlbe vettük 800ft körül ha jól emlékszem,mondom majd ezen letesztelem :)
Tökéletes lett,meg is lepődtem.
Átmentem rajta carsystem-es pasztával is, hátha jobb lesz ,de ugyan olyan szóval tökéletesen megtette a hatását az olcsó is.
Beszéljenek helyettem a képek:
(elötte képet nem csináltam,de a másikat lefotóztam kb az is olyan)
u.i. (Következő ,hogy szétszedem és kifestem a belsejét, meg erősen gondolkozom egy füst lámpafólián is)