A 233 ezer kilométer sajnos már meglátszott a váltogombon is, így elhatároztam magam a felújításra. Lehetne új kupakot venni 5 ezer Ft körüli összegért és alsó részt 18 körül, de alapvetően nem volt szimpatikus számomra a színe és a minősége a gyári gombnak.
Az egész műveletben a váltógomb leszedése volt a legnehezebb. Ezt sikerült megoldani úgy, hogy az összes pöcök túlélte az operációt. A három pöcök mellett, 3 pötty ragasztó is fogta a felső fedelet. Ezt 3 lapos csavarhúzóval sikerült sérülésmentesen leműteni, kb 15 perc alatt. 
Ezután kapott egy alapos csiszolást, három szinten, a végén pedig egy vizes 1500-ast. 
A szín RAL9006 lett plusz fényes lakk, 3-3 rétegben. A végén pedig a kis fűszer, a számok és a kiosztást jelölő csíkok piros színre lettek festve, így passzol a varrásokhoz és az autóhoz is. 
Kíváncsi leszek, hogy mennyire lesz tartós a festés. Az idő majd eldönti.



Az előző blogban tárgyaltam - többek között - a váltógomb újrabőrözését. A váltógomb kupak (egyes helyeken fedélnek hívják) azonban nagyon csúnya volt, már mikor megvettem a kocsit. Így a bőrözéssel együtt ennek cseréjét is el akartam intézni. Ez egy héttel megcsúszott, de most már az utolsó részlet is a helyére került.
Ui: a fent említett blogban a váltóról készült képeken a váltószoknyát rossz helyre patentoltam, de ezen már a helyes konfiguráció látható.






0
408
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05