Kiiktattuk. Rendesen le lett falazva, természetesen tűzforró motor mellett, hisz úgy jobb a fogása. :) Manky belerakta az átírt EGR táblát az ECU szoftverébe és Shadin mester feltöltötte. Közben sör volt a védőital. Levezetésképpen üzemanyagszűrő és pollenszűrő cserélve lett ... (130.000 km)
Az autó jól húz - bár ez eddig is rendben volt - és nem dob hibakódot. Kis NOx szag sajnos a velejárója, de majd nem járatom egy helyben.
(itt megjegyzem, egy csepp gázolaj nem folyt ki, tehát vagy Shadin ennyire profi, vagy a tankszivattyú nem tartja meg a gázolaj nyomást a szűrőig futó csőben és visszafolyik)
UPDATE: a P0237 hibakód mégse múlt el, 4. fokozat, 3500Giri körül, padlózva túlnyomást ír és letilt ... nyomozás folytatódik ..
Az egr mizéria végső megoldás számomra, a ledugózott egr szelep lett, amit Manky segítségével lett kiírva a rendszerből. Ha már nála volt a gyári progi, kicsit bele is nyúlt, mivel nagyon ajánlotta. Tényleg kegyetlen jó lett, nem bántam meg. összegezve: rángatás nincs (nincs mitől), teljesítmény kiváló! A segítségemre ISMÉT Sahdin159 volt a program leszedésben, és fel flashelésben., akinek megint nagyon köszönöm!