Ismét olajfolt keletkezett az autó alatt, most a szervó csöve adta meg magát. Úgy néz ki ez a 2.4-esek jellemző kopóalkatrésze , 200e km felett. Be van ütemezve a cseréje, addig töltögetem, illetve ráhekkeltem némi burkolatot, hogy ne spricceljen, és lehetőleg ne a generátorra folyjon.
Megvolt az ottalvós buli, úgy néz ki megoldódott az olajfolyás probléma. A hiba fő oka az olajtermosztát ház feldele volt, az kapott egy új tömítéskészletet. Ezenfelül az olajhűtőre menő csövek is cseréve lettek. Így már volt értelme a motortartó cseréjének is.
Online tag
0
Vendég0
399
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Szerelőműhely
- Spider
- Adok-veszek
- 155
- Virtuális Romeo
- Coffee - Minden ami kávé
- GT coupé
- Alfa reklám
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8