Blog >> tető
Tetőkárpit, kalaptartó, mélynyomó újrakárpitozása (anyagár: 17.000,-)
Ragasztó volt otthon ;)
Színe hasonlít a gyárihoz, ragasztása nem volt egyszerű hogy az egyenetlen felületekben ne legyen gyűrődés, de sikerült szépen! ;)
állandó motortér nyitva jelzés van, ha bekapcsolom a riasztót a comp-ban.
utánjárás eredménye: alfaowner fórum:
a 4. képen csavarhúzó vége mutatja, hol a mikrókapcsoló érintkezője.
Nekem nincs mikrókapcsoló sem. Kábel sem log ki a zárból. Az érzékelő nélküli záram van.
Nem lehet külön mikrókapcsolót venni, csak zárat kapcsolóval (50507352), vagy anélkül.
frissítés.
Gyárilag nem volt riasztós a vas, ezért nem érzékelős a motortérzár.
Amikor megvettem a kocsit már elég csúnyán rozsdásodott a tetőm a vezető oldalon, közvetlen a szélvédőnél. Zavart. Nagyon zavart.
Írtam Tuningmannek, aki boldogan állt rendelkezésemre. Így aztán le lett fényeztetve a tető. :)
Szép munka.
A hátsó lökhárító is meg van húzva, illetve az üzemanyagtöltő nyílás ajtajáról is csúnyán lepergett a fényezés.
2014. Mod. az idén nyáron kaptam egy kavicsot a bal első sárvédőre, aminek nyomán elkezdett leperegni a fényezés. Jelenleg kb. 10×3 cm szélességben :(
Szóval ezek még fényezésre várnak.
Km óra: 160.000
Volt egy kis beázás a tetőantennánál. Próbáltam szerezni hozzá új tömítést, de olyat nem lehet kapni. Ezért nem maradt más mint a sziloplaszt. Alulról egy 22es anya fogja az antennát. Elég könnyű hozzáférni, a csomitartó felett lévő műanyag betétet kellett lepattintani, alatta 2 csavar illetve 2 patent fogja a tetőkárpitot. Ezek kivétele után már hozzá lehet férni az anyához amely ráadásul nálam meg sem volt húzva rendesen :)
Mindemellett nem tetszett valahogy az antenna amivel vettem (az ezüst színű) ezért végül ebayről vettem egy eredeti antennát. Sokkal ízlésessebb így szerintem :)
Lassan egy éve, hogy nem volt fűtés az autóban. Még tavaly a legnagyobb havazásban vettem észre, hogy felém csak hideget képes fújni, míg az anyósülést fűtötte ezerrel. Sajnos se pénzem, se időm nem volt megcsináltatni, de most végre rászántam magam, igaz volt más fontos javítandó is. Nevezetesen a szélvédő környéke, ami eleinte azt hittem csak felül rozsdás (hólyagosodott a fényezés), de mikor Zé.-ék kivették a régi szélvédőt meglepődtek, hogy nem is volt nehéz, ugyanis szépen jóllakott addigra arrafelé a rozsda. Egy éve a motorra, most a szélvédőre írhatom, hogy épp időben... De most nem csak a szélvédő új, és karcmentes. :) Emellett egy klíma panel és olajcsere szinte semmi. :) Ha már ennyi minden történt gondoltam jöjjön egy kis tuning is, fekete tetővel és GTA szárnnyal. (Utóbbit még tavaly tavasszal rendeltem Knoxx segítségével Olaszországból, azóta pihent a szekrényben...)
Km óra állás: 189.550. (Ami azóta egy hazaút miatt már a 190.000-ediken is túl van, brutális leírni ekkora számokat, de az autón semmit nem érezni ebből, igaz ez a blog a tanúja miért...:)
Pénteken teljesült egy régi vágyam mivel nem rendeltem meg a gyári üvegtetőt a kocsiszínes srácok segítettek, hogy ne mondjak le eme szerintem gyönyörű látványról.
Nem sokat vacakoltak talán egy óra sem volt a teljes művelet köszönet érte!
Mióta megvan az autó, gondolkozom rajta, hogy ki kéne próbálni, hogyan nézne ki fekete tetővel. Hát így!
Amikor felkerült, úgy gondoltam, hogy csak a nyári nagy találkozókig (AlfaCity + Milano) marad így, aztán majd meglátom :)
A fóliáztatást a Kocsiszínnél csináltattam. Profi a cég, autók teljes fólizásával is foglalkoznak, és nagyon durván látványos fóliáik is vannak!