Hosszú idő után végre eljutottunk a Drive-in-re. Nagyon jól éreztük magunkat, köszönjük a szervezést! :€
Ismét eltelt egy év, így elvittem a Sárkányt Német Misihez. Kapott friss olajat (Selenia Racing), szűrőket (Mann). Ezeken felül itt volt az ideje a kuplungcserének is (Valeo), illetve cserélni kellett két féltengely gumiharangot és egy szimeringet.
Misi egyébként nagyon megdicsérte az autót. :)
Km állás: 100000.
Végre megtaláltam a megfelelő fényezőt és megcsináltattam a sérülést, amit a garázsba való beállás közben követtem el, illetve még valaki nekitolt később egy bevásárló kocsit is.
A munka eredménye magáért beszél. Köszönöm a Dr. Fény csapatának.
Egy ideje hidegen ronda zörgő hang jött a motortér felől. Mint kiderült az egyik leömlő belső csöve hozzá ért a külső részhez, ez adta a hangot.
A Kipufogó Klinikán szerencsére gyorsan orvosolni tudták a dolgot egy kis melegítés és egy gumi kalapács segítségével.
Ma véletlenül össze futottam Kis Sárkánnyal. Kicsit megkopott rajta a lakk, de még mindig gyönyörű.
Gyorsan csináltam is egy közös fotót a verde macchina-król.
Elég hangos lett a kipufogó, úgyhogy elvittem a Kipufogó Klinikára. Gyári hátsó dobot nem sikerült szerezni, ezért gyártottak egyet a Nagy Vadnak.
Most újra béke és csend honol, ahogy ennél az autónál szeretem. :-)
Mától magyar rendszámmal rója az utakat.
Sikerült beszereznem egy szett szép állapotú 17-es supersport szettet. Nem ez volt az eredeti elképzelés, de most már nagyon tetszik. Kapott rá Pirelli p7 gumikat 225/45 r17 méretben.
Szerintem elég jól néz ki.
Hipp-hopp eltelt a 10 ezer km, úgyhogy Buli barátom műhelyében megejtettük a kötelező olaj (Selenia Racing), olajszűrő (Mann), légszűrő cserét (Mann). Az első féktárcsáknak már válluk volt, úgyhogy azt is cseréltük Brembora, illetve kapott hozzá TRW fékbetéteket a Nagyvad.
Olaj nem fogyott belőle az előző csere óta.
Km állás: 82.000