Kicseréltük a régi, kifakult és széthulló logókat szép újakra. A klasszikus, régi, arany színűt választottuk. Felkerültek a felnihez illő, ezüst színű, színes logós szelepsapkák. A kulcsház matrica is megszépült, illetve a beltér egyetlen apró hibáját is eltüntettük. :)
Kicseréltem mindkét izzót a tompítottban plusz került egy az izzókészletbe is. Azt hitem olcsóbb az izzó.
Pótoltam a felnikulcsot is, mert a szerzsámossal nem járt, amikor vettem a kocsit. Amit kéőbb pótoltam azt egy defektnél megette a csavar. :-) Inkább, mint a csavar feje kopjon le. :-) Ez befért a pótkerekes dobozba, de nem úgy, mint a gyári. Ezres volt. :-)
Végre eljött a tavasz, amit úgy vártam! Most áprilisban 10 éve hogy elkészült a szépségem,és ezt az alkalmat emlékezetessé kellett tenni.
Kapott 4 új 16"-os Selespeed felnit, 205/55 Dunlop SP Sport 01 gumikkal, amik még ideálisak budapesti használatra szerintem.
A belseje vegyszeresen ki lett takarítva teljesen, és a téli gumiszőnyegeket piros szegélyes, Alfa logos plüss szőnyegre cseréltem. Ezek most kerültek bele először.
Angliából sikerült olyan alfás kulcstartót hozatnom, ami tetszik is nekem (pontosan 6 éve nem láttam ilyet) és a fa mintázatú Meta autóriasztó távirányító is piros dobozos és Alfa logos lett!
Minden fantasztikusan jó lett. Olyan boldog vagyok:).

3
600
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- MiTo
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
- Spider
- 4C
- 164-166
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV