Sikerült teljesen szétszedni az új motort. Egészen korrekt állapotban van, a hengerfejet is sikerült a gépműhelybe eljuttatni némi kompresszió gyűjtésre és felújításra. Látszik, h osztrák autóból volt, mert mindent időben cseréltek. Következő lépés lesz a jelenlegi szív szétszedése és a legózás. Holnapra nálam vannak a tömítések és az apróságok, a hengerfej hétfőn vagy kedden érkezik az új gyűrűkkel és csapágyakkal. Az még nincs eldöntve, h az eredeti blokkba lesznek befűzve a dolgok, vagy az újba, majd szétszedéskor kiderül.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000039/0000039472t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000039/0000039473t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000039/0000039474t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000039/0000039475t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000039/0000039476t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000039/0000039477t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000039/0000039478t.jpg)
Ma befejeződött a motorgenerál, volt gyűrű törés, és dugó törés a 3. hengernél. Majd később kiderült ugyanitt egy hidrotőke elnyalódás, ami a veztengelyt is megette. Cserélve lett az összes gyűrű, hajtókarcsapágyak, hidrotőkék, a jobbos veztengely, a 3-as dugó, tömítések olaj olajszűrő, be lettek csiszolva a szelepek szelepfészkek. Ha már szét volt szedve fagyálló folyadékot is lecseréltem alubarátra. A veztengely Ferke kollégának köszenhető, hengerfejjel együtt adta, párban a balossal, jól is jött mert összerakás után az 1 hengernél kompresszió 0 lett, vagy legalább is nagyon minimális, újra szétszedés után a szívószelep szára el volt görbülve nagyon minimálisan de épp elég volt, hogy ne feküdjön fel rendesen a tányér, ezek is ki lettek cserélve...
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000032/0000032995t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000033/0000033436t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000033/0000033437t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000033/0000033438t.jpg)
2
624