Blog >> zöldkártya >> műszaki
Hurrá, hurrá. Utazás előtt vettem észre hogy nincs. 4 napig mozdulni sem mertem, nehogy elvegyék a forgalmit.
De már nincs gond. Sikeresen levizsgázott.
2009.12.10-én műszaki vizsgán esett át az autó. Kapott 2 év műszakit plusz 2 év zöldkártyát is.
Cseréltettem egyúttal:
olajat,
üzemenyagszűrőt,
olajszűrőt,
levegőszűrőt,
egy izzító gyertyát, mert megadta magát,
két első fényszóró izzót - az egyik kiment és állítani is kelett mindkettőn.
Km: 91873
Meg volt a műszaki vizsga zöldkártyával. Igazából simán átment. :)))
Amit cserélni kellett előtte az a két hátsó féktárcsa betétekkel együtt.
Átestünk ezen is ismét. Csak a vizsga díjak messze a küszöb érték felett vannak. Ez tiszta rablás. Az első alsó lengőkarok lettek cserélve ismét. A hátsó dobfék rosszalkodott, de semmi komoly baja nincsen. A Hátsó gátlóim viszont határon vannak, de a műszakin még átmentünk. Így megvan a következő project is :)
Megvan 2 évre a nyugalom, meg 1 évre a penészespapír.
Vizsgáztató felírta a jegyzőkönyvbe, hogy bal első keréknél olajfolyás látható.Ja, a tegnap éjjeli hidraulika leeresztés nyomai ... :P :D
Megesett a műszaki ill. a zödkártya is... meg kaptam egy qrva kavicsot a szélvédőre és fut a repedés, most már biztos cserélni kell...
Ma friss műszaki és zöldkártya tulaj lett a vas! :-)
A klíma feltöltését is elvégezték.Ez 8000 HUF.
Az összköltség: 32898 HUF volt.
Lejártak az okmányok. Az autó elment műszakizni is, meg kapot ZK-t is. Mindkét vizsgán meg kellett kérni az illetékes bácsikat hogy egy kicsit nézzenek félre, de a lényeg hogy simán átment.
Az okmányirodáról meg csak annyit, hogy ott asszonták a biztonsági őrök, hogy kérjek időpontot. Mondom minek? én itt vagyok, bent meg kong az iroda az ürességtől. Asszondják, ja, akkor jó, fáradjak be. Azoknál se volt kerek minden...
Sikeres műszaki vizsga és zöldkártya. :)
2 illetve 1 évig nyugi van.
A kocsi ma kapta meg 2 évre a műszaki érvényességet és újabb 1 évre a zöldkártyát, valamint új forgalmit is ki kellett váltani, mert betelt a régi.
Mindezt nehézségek nélkül tette, pedig a Mozaik u. szigorú munkatársai mindent beleadtak, de nem találtak rajta fogást:). Egy héttel ezelőtt a fékrendszer kritikus részeit azért ki kellett cseréltetni: összes tárcsa+betét+fékcsövek+olaj. Elhasználódtak, ez nem ért hidegzuhanyként:).
Néztek károsanyag kibocsájtást, lengéscsillapítókat (amik még a gyáriak), futóművet, világítóberendezéseket, és különös gonddal a kisméretű matricarendszámba is próbáltak belekötni:).