12 ezer km volt az utolsó olajcsere óta. Akkor még 10-60 ment bele, merthogy ha már az a gyári, akkor legyen benne az. De nem nagyin szerette, mert zabálta, mindegy is.
Most sima 20k-t kapott, hátha ez jobb lesz neki, vagy nem, ez van.
A pollenszűrő is csereérett lett, az is egy éves, a légszűrővel egyetemben.
Azt ennyi.
Hurrá, hurrá. Utazás előtt vettem észre hogy nincs. 4 napig mozdulni sem mertem, nehogy elvegyék a forgalmit.
De már nincs gond. Sikeresen levizsgázott.
Nézem reggel a forgalmit, merő véletlenségből.
2010.01.17. Hát ez elmúlt. Pénteken meg indulás van Franciába...
Kopogás, nyiszogás, anyázás...
Cserélés, megköszönés.
Szegényedés, ismét anyázás.
Voltak leállások, nem nagyok, kicsik. Egy két csatlakozót kellett cserélni a biztositéktáblán, valamint a motortérben. Valamint le lettek kezelve az oxidálódott csatlakozók is. Igy már remélem nem érhet meglepetés.
Egy egész évet kibírt. El sem hiszem, hogy milyen tartós alkatrészek készülnek manapság.
Nem, nem volt lánykérés sem esküvő...
Ette az olajat, nagyon, remélem ezek után nem fogja, mert akkor ...
Nem volt szükségszerű, de mint kiderült nem a gyári olajat tettük bele legutóbb, ez került orvoslásra 10w60 Racing.
Nincs születésnap, sem karácsony, viszont 110.000 km az van, gyári gyertyával, mint kiderült, bár az inkább szénrúd volt. Cserélve lettek.
Természetesen nem kerülhettük el a sötétítést ezen a gépjárművön sem. A márka az előzőkhöz képest nem változott Llumar, viszont a típus igen, azaz ATR 20 CH, mely világosabb az előzőnél, hővisszaverő képessége azonban a 2szerese. Az elkövető személye ismét Jacob Tamás , akinek ezúton is köszönöm ismét a remek munkát.