Blog >> ts
Egy szép szombati reggel felkerekedtünk és elindultunk délre Santa Pod Raceway-re.
560km-re van tölünk igy reggel 5 órakor indultunk és a GTV-t bemelegités céljából kicsit megzavartam, igy tankolásokkal is leértünk 10-re:))))
Feleslegesen mert a beharangozott rendezvény(Street National show) sokkal kisebb érdeklödést váltott ki mint amennyire be volt harangozva. Jellemző hogy 10-töl lehetett gyorsulni és 11kor 8.nak regisztráltam. Mondjuk igy volt lehetöségem annyit futni amennyit akartam:)))
A pálya olyan volt amilyenre számitottam, PROFI.
Végül is csak futni lehetett, verseny nem volt. De mindenkit megmértek és kapott timeslip-et.
Állandóan gondozták és takaritották a pályát(utánam is:DDDD).
Ha átvonult egy kis zivatar utána azonnal indult a sugárhajtómüves száritó és felszáritotta a pályát.
Az inditók , és a pályabirók se néztek le senkit annak ellenére hogy ők azért top fuel dragstereket is inditanak(jellemző egy celica-s gyerek akinek 3x is segitettek be stage-elni mert nem értette meg :/ )
A pálya nagyon tapadt, talán kicsit túlságosan is mert 2,3-as 60 lábam is volt de amikor fogyott az erő már nem tudtam rendesen kigyorsitani. Igy születtek 135km/h végsebességek.
Az eredmények:
Futam 60láb 1/8 1/8seb 1/4 1/4seb
1 2.48 10.865 104 16,84 132,83
2 2,37 10.629 104,4 16.56 133,31
3 2,39 10.577 105,3 16.46 134,56
4 u.a mint a 3. valószinüleg nem mértek meg
5 2,56 10.855 105,0 16.76 134,2
6 2,45 10,751 104,1 16.70 134,51
7 2,82 11.66 97,7 17,88 130,92 <<--- szar start és lefogaztam a 2-est.
8 2,50 10,800 104,5 16.72 134.52 itt készült a köpös videó:)))))
9 2,56 10.88 102,9 16,87 133.08
készitettem több videót is a legjobb idő és a köpös videó fenn van youtube-on.
http://youtube.com/watch?v=-vIkYi7yZro ----legjobb idő
http://youtube.com/watch?v=Z3v1NSsr6EI&feature=related ------köpös videó
Összefoglalva, ha az eredményekért nem is de a feelingért és a többi rendezvényért(pl EDC Drift) nagyon megérte lemmeni. És hát a GTv is nagyon jól viselkedett a a kipufogó tömitésésének kiköpését kivéve.
13e km volt benne, de inkább lecseréltem. Selenia 20K (183e km)
Xenon beszerelve (35W 6000K). Tetszik. :)
Sajna a lszűrő ház egyik rögzítő füle hiányzik, aminek következtében az LMM valsz elég sokat mozgott fel-le menetközben. Kicseréltem és már megszűnt az alapjárati és hidegen dadogás problémája, viszont most kicsi melegedés után 2500-3000 környéként dadog be durván, de szerencsére nem tart sokáig. KIcseréltem a fojtószelep potit is, de nem hozott változást. Úgy tűnik muszáj lesz leszedni a szívócsonkot :( (köszönet Bandinak a cuccokért :) )
Mind2 cserélve lett, bontottra (köszönet kormi155nek :) ), és jobb lett az alapjárat, simábban veszi a fordulatot is. Úgy tűik a trafókkal nincsen gond.
Az injektoroktól a nyomáscsillapítóhoz menő benzincsövet cserélni kellett. Már régóta láttam, h repedezett, de a héten elkezdett szivárogni a benya.
Miután a Horvátországi út előtt nem vittem el futóműbeálltásra (cserélve volt két a két lcsill, amiből az egyik görbe volt), így dobhatom ki a tavasszal újonnan vásárolt nyári gumijaimat. :( Mindegyiknek slickre kopott az egyik széle.
Eztán hamár futómű álítás, ki lett cserélve előtte a két gömbfej is, erről is le van a gond. :)
Érdekes módon a színe nem változott az olajnak, csak több lett... :(( Asszem ezt is magamnak kell megcsinálni, tököm tele a szerelőkkel!
Nemtom, lehet, h még a gyári vízpumpa volt benne, de egyrészt műa rotoros volt, másrészt 4db lapát volt rajta (nem volt letörve, hanem gyárilag ennyi van rajta), harmadrészt a műa rotor a tövében szépen be volt repedezve tengelyirányban.
Ismét kipucoltam az alapjárai motort, hátha segít a si fuldokláson, de sajna nem. :(