Lebeszéltem Csörivel a lengőkar szilent, illetve a vízhűtő cserét. Ez utóbbi szivárgott, ezt már az előző nyári olajcserekor mondta Attila. Az autó alatt csak 1-1 csepp jelent meg időnként, a tartályból nem volt számottevő a hiány. Mindenesetre ha a futómű miatt úgyis szervízbe mentem, hát beütemeztük a vízhűtő cserét is. A fagyálló ment vissza mert csak egy éves volt, illetve olajcsere se kellett most a kevés km miatt. Ezenkívül a jobb hátsó féket szedte szét és rakta össze mert szorult kicsit.
Futómű beállítással zárult a nap.
Online tag
4
Vendég4
364
Fórum
Friss topicok
- Szerelőműhely
- Stelvio
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Motorsport