A megereszkedett alsó burkolatot nézegettem, méregettem egy darabig innen-onnan, majd végül úgy döntöttem adok neki még egy esélyt és átszabom. :) A megereszkedett rész kivágtam úgy, hogy minél több rögzítési pont maradjon meg.
Netes böngészés ill. érdeklődés után arra jutottam, hogy nem fogok gyári alsó borítást rendelni, mert elég drága. Úgy döntöttem, teszek egy próbát a polcar-nál kapható 156 alsó burkolattal, amin nincs semmi kivágás, így saját magam alakíthatom ki a szükséges szellőző lyukakat.
Kerestem egy olyan képet, ami felül- vagy alulnézetből mutatja a V6 burkolatot. Ezen a képen keresgéltem támpontokat, ahhoz, hogy az ovális lyukat lehetőleg pontosan tudjam kivágni. A támpontok végül olyan egyenesek lettek, amik jól beazonosítható pontokat kötnek össze (mint pl. a felfogatási pontok) és kb. érintik a kivágandó lyukat. Rajzolgattam, majd a valóban hasznosakat megjelöltem és azokat felrajzoltam fehér jelölő filccel a burkolatra is. Kicsit igazítottam a lyukon "művészileg" :) majd kivágtuk.
A váltónál egy beömlő van gyárilag, nem pedig olyan szellőzők, mint, amit én vágtam, de egyelőre nem akartam, komolyabb beavatkozást ezen a téren, mert látni szerettem volna felszerelve.
A felszerelés sem volt akadálymentes, mivel a felfogatási pontok nem voltak mindenhol lyukon, de erre számítottam is, utángyártott cuccról lévén szó. Ezeek a lyukak többszöri felszerelés és jelölés után ki lettek igazítva és minden a helyén.
Az ovális lyuk pontosan ott van, ahol kell. A váltónál pedig csak annyit kell tennem várhatóan, hogy a menetirány szerinti első 2-3 rést össze kell nyitnom, tehát egy nagyot kell belőlük csinálni, mivel ott van egy kis hajlítás a burkolatban, így ott be tud áramlani a levegő a váltó alá, ahogy a gyárin is van.