Nem sokkal a miskolci túra után elköszönt a jobb tompított is. Sebaj, múltkor vettem egy marékkal, volt cseredarab. S ha már úgyis bontottam (bezzeg a másik oldalon nem kell), kicseréltem a korábban kiégett helyzetjelzőt is. Vissszacsomagoltam a lámpát, ráadtam a gyújtást, elfordítottam a kapcsolót - és semmi. Az utolsó darab H6W a feneketlen kesztyűtartóban rossz volt. Szakadt izzószállal vettem. Azt nem is tudom mire vélni, hogy éppen a rossz izzó volt az utolsó a dobozban. Most el kéne mennem egy újabb dobozért, mert persze a Tesco/Auchan/Interspar szentháromság nem tartja a H6W-t, na de mikor? ...
Apa ökölbe szorult nyúltagya vagyok.
Mármint a bal helyzetjelző izzó. Lassan ideje újra beruházni, mert már csak egy darab maradt a dobozban.
Belebeszéltem az Alfába a kiégett helyzetjelzőt. Csere a Bauhaus parkolójában. Izzó még volt a kesztyűtartóban.
Hetek óta jártam kiégett balos helyzetjelzővel jártam. Ma sikerült összeszednem a bátorságomat, hogy betegyem a lábam a Homasitába, mert sehol máshol nem kaptam H6W-t. Anyám, hogy ott mi szemét van... :D
Három darab, gusztustalanul drága izzót vettem, és ha már a szemem elé került, egy pár T5-öt is a fordulatszámmérőbe. Nyolcadik hónapja hajtom a V6-ot, azóta nem láttam a műszerfalát teljes díszkivilágításban.
A cserék most is kalandosak voltak. A helyzetjelzőből sikerült kicsavarni az izzó üveg felét. Egy fogóval cibáltam ki a többit öt vagy hat darabban. Ehhez képest a fordulatszámmérő meg se izzasztott. Az óra pikk-pakk kijött, a stekkerek se voltak rágyógyulva, csak az izzót tartó műanyag vacakkal nem bírt a csipesz, amit levittem az autóhoz. Felhoztam az órát, és két vékony csavarhúzóval meg tudtam fogni és elfordítani a pöcköt. Némi evőpálcikás rutin segített volna. :) Visszafelé már csont nélkül ment minden.
Kilométeróra állása: 134 742