Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> V6 Fanatics
VV62016-10-31 20:12:40 // 25
Én is szeretnék ennek az ismerősnek az ismerőse lenni! :)
Petya19682016-10-31 19:33:25 // 24
Én is üdvözlök mindenkit! :)
Dévid2016-10-31 19:33:05 // 23
Nem hiszem, hogy a gyári sportcsomagosnál komolyabb futómű kellene a kocsim alá. Ritkán használom, akkor is csak túrázni. A hétköznapokra van jobb alternatíva, ha meg sportos autózásra vágyom, ahhoz is hozzáférek egy ismerős autóparkján keresztül.
VV62016-10-31 18:52:03 // 22
Szerintem egy jó gyári futóműnek a hazai utakon nincs párja :)
Az meg a legrosszabb, amikor a gyári gátlóhoz ültetőrugót használnak. Ha van zséd, vegyél egy olyat, amin külön lehet állítani a magasságot, a rugóelőfeszítést és a csillapítást.
Az meg a legrosszabb, amikor a gyári gátlóhoz ültetőrugót használnak. Ha van zséd, vegyél egy olyat, amin külön lehet állítani a magasságot, a rugóelőfeszítést és a csillapítást.
VV62016-10-31 18:47:26 // 21
Ismerem az a 156-ot...borzalmas rossz volt.
Public Enemy2016-10-31 18:04:52 // 20
Szép napot mindenkinek!
tuckle2016-10-31 16:23:46 // 19
Üdvözletem az Uraknak :)
gecsa2016-10-31 15:59:48 // 17
Légszűrő miatt még nem zaklattak? :-)
Dévid2016-10-31 14:54:19 // 16
Ez a gép ebből a szögből is szép. ;)
SKrisz2016-10-31 14:47:40 // 15
gecsa2016-10-31 14:15:28 // 14
Szerintem dobj fel egy hirdetést, hogy cseréled szőrén. Nekem is így lett rugóm.
Mr. Z2016-10-31 13:02:43 // 13
Sziasztok, a felső kitámasztót cseréltem, de még érzek pici rezonanciát amit a motor átvisz a karosszériára. Alul van olyan tartóbak, ami szét szokott menni, és ha igen akkor hol? Vagy cseréljem mindet?
Dévid2016-10-31 10:14:31 // 12
Hirdettek egy ideig egy 3.0 V6 156-ot hasznaltauto.hu-n.
Ronnienak is épített 3.0 V6 blokkos volt. :)
Ronnienak is épített 3.0 V6 blokkos volt. :)
Dévid2016-10-31 10:11:46 // 11
Mert ha előveszem, akkor kell a jó futómű. A gyári gátló-Weitec rugó páros mindenre jó, csak magyar utakon közlekedni nem. A hátsó sárvédőbetétet már teljesen szétszaggattam miatta.
Mondjuk a nyitott rendszer inkább a műszaki vizsgáztatót irritálja.
Mondjuk a nyitott rendszer inkább a műszaki vizsgáztatót irritálja.
LacUS2016-10-31 09:57:37 // 10
Hüvelyes a busso, szóval hüvelyek dugók esetleg hajtókarok (bár mintha a löket megegyeztne) Szóval nem egy nagy mutatvány. Én először a hf-ekben raknék rendet ha már tuning. Aztán fél liter helyett inkább 3.5 vagy 3.8ra strókerezni. :)
Mr. Z2016-10-31 09:39:42 // 9
ez nem rossz ötlet
VV62016-10-31 09:35:44 // 8
Arra gondoltam, ki lehetne-e cserélni a 156-ban a 2,5-ös motort a 3,0 literesre? Vajon egyezik a külméret, felfogatási pontok meg hasonlók?
VV62016-10-31 09:32:54 // 7
Dév, ha úgyse mész vele, nem mindegy milyen a futómű meg a kipuff? :)
.
.
.
Így belegondolva az enyémnek is hasonlóan jó a fogyasztása :)))
.
.
.
Így belegondolva az enyémnek is hasonlóan jó a fogyasztása :)))
Dévid2016-10-31 08:46:04 // 6
Van egy garázsos példányom, Jelenlegi helyzetemben egy ideig lesz is, júliusban megtankoltam, és még félig van a tank most is.
Épp azon matekozom, hogy a bohócfutóművet és a hangos kipufogót hogy lehetne költséghatékonyan száműzni. Júniusban műszakira menne, ha elindul.
Épp azon matekozom, hogy a bohócfutóművet és a hangos kipufogót hogy lehetne költséghatékonyan száműzni. Júniusban műszakira menne, ha elindul.
Béci Ɨ|ѯ2016-10-31 08:38:02 // 5
Hát akinek V6-ja van. Vagy volt, vagy lesz. :-)
Dévid2016-10-31 08:12:54 // 4
Kérdés, hogy ki fog majd ide írni? :D
gecsa2016-10-28 22:33:23 // 1
Ha már a kormosoknak is van gyűjtőhelyük nekünk hathengereseknek miért ne lehetne?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.