Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> V6 Fanatics

Haddel2018-10-21 18:22:20 // 1488
Menő!😃
gecsa2018-10-21 17:53:51 // 1487
Dévid2018-10-21 09:49:04 // 1486
Én választottam ezt az utat, együtt kell élnem vele. :)
gecsa2018-10-21 09:40:11 // 1485
Kénytelen vagy turbósat vezetni? El ne sírd magad! :D
Dévid2018-10-20 23:34:03 // 1484
Síkos úton érezni, van egy T elágazás a városban, ahol dombról mész lefelé, és ha nincs forgalom, közel derékszögben lehet jobbra vagy balra kanyarodni lendületből. Ott a TS emlékeim szerint kevésbé tolta az orrát alacsonyabb tapadási együtthatójú útfelületen, mint a V6. Jó, a V6 alatt rövidebb rugók vannak még, gyári gátlókkal, az is bezavarhat. Elég instabil pocsék úton, de már folyamatban van a probléma megoldása. Biztos drága lesz. :D

Alfa V6 blokkot típusidegen járműben beépítve eddig még csak Hawk HF2500-ben és Hawk HF3000-ben láttam, azt sem élőben.

Én szeretem a szívó benzines motorok karakterét, de néha kénytelen vagyok turbós autót is vezetni, igaz a turbós hátsókerekes eddig még kimaradt, talán majd lesz olyan is a kezem alatt. :)
VV62018-10-20 21:30:26 // 1483
Félreértettétek, én az Alfa-motort gondoltam az MX-be. Azt a V6-os Mazda-motort ismerem, gyári állapotában elég gyenge. Turbós motort meg RWD-be nem szeretnék, elég volt egyszer.
Érdekes, hogy neked orrtolós a 156 V6, mert én ebből semmit nem vettem észre. Persze lehet beállítási különbség is.
Kócosw2018-10-20 21:25:48 // 1482
Érdekes freak lehetett az eredmeny...
Dévid2018-10-20 20:49:18 // 1481
A 156 V6 a 2.0 TS-hez képest orrtolósabb, ez saját tapasztalat. De meg tudnám szokni. :)
Dévid2018-10-20 20:45:36 // 1480
Bocs Xedosból van a blokk.
Dévid2018-10-20 20:44:23 // 1479
Németországban. Itthon nem biztos, hogy műszaki vizsgát kapna rá valaki. Ha jól értem egy átépített Mazda 323 2.5 V6 , 2.6-ra fúrva, átépítve a fél motorbelső, egyedi leömlő, egyedi szívósor, egyedi kipufogórendszer. Itt a video róla.
Dévid2018-10-20 20:25:02 // 1478
Az biztos, hogy a súlyelosztása ment a levesbe, de egyenesben egész fürge lett. :)
MX-5-ben a turbósítás a jó megoldás, találtam egy német céget, ők adnak el kiteket plusz építik is nagyban, és a TÜV-öt is megoldják. :)
Csak én keletebbre lakom, plusz még nincs MX-5-öm. :D
frusciante2018-10-20 07:41:02 // 1477
Az 56 nem az én világom... 47 Gta a favorit nálam. Már a Gtket is kihúztam azok is tetszenek, de ha választhatok a 2 közül inkább a 47. Azért köszi
gecsa2018-10-20 05:55:29 // 1476
A 156 ts és a v6 közti súlykülönbségből indultam ki. Valahol biztos vannak adatok.

A 200at meg simán ki lehet hozni belőle, azt viszont nem mondtam, hogy olcsó.
VV62018-10-19 22:35:18 // 1475
140-ből 200? Azért azt megnézném, mennyiből jönne ki.
Egyébként vannak valahol adatok a motorok tömegéről?
gecsa2018-10-19 21:33:30 // 1474
Azért egy v6 kb 70 kilóval nehezebb, mint egy sor4. A többi sallangról ne is beszéljünk. Viszi a súlyelosztást rendesen. Én turbósítanám az egynyócat, de lehet az sem kellene neki. Szívóként is megoldható belőle a 200ló simán.
VV62018-10-19 21:28:00 // 1473
Ez nálunk volt, Magyarországon? Milyen motor ment bele?
VV62018-10-19 21:27:11 // 1472
Ahogy nézegetem a 2,5 V6-ot, lényegesen rövidebbnek tűnik, mint az MX5 saját négyhengerese. Nem biztos, hogy ártana. Ha mondjuk a négyhengerest kompresszorosítjuk, az is rátesz kb. 25 kilót és azt mind jóval a tengely előtt.
gecsa2018-10-19 21:01:18 // 1471
Biztos nem lett orrnehéz. Az mx5nek kb minden előnyét kiírtotta az upgrade.
Dévid2018-10-19 19:56:29 // 1470
MX-5-ben láttam egy V6 átalakítást, nagy szopás volt, és majdnem ráment a barátsága a szerelőnek és a megrendelőnek. :)
VV62018-10-19 11:59:15 // 1469
és még jó közel is van :)
Kazes☻2018-10-19 11:19:36 // 1468
156 nem tecc?! :)
VV62018-10-19 11:11:01 // 1467
Így van. Én semmibe se raknék gázt. Ha nincs pénz, nem autózom; kész.
frusciante2018-10-19 10:57:39 // 1466
Lehet véletlen összefüggés, de kB. Fél éve nézegetem az összes nyugati oldalon a 3,2es gtket és a 147 gtakat és amelyiket gázosan hírdették mindd nagyon olcsó volt és mindd motorbajos.. Lehet h véletlen és lehet h a busso elviseli a gázt, de én eddig ezt láttam.... Egyébként én is azon a véleményen vagyok, h bussoba sose raknék gázt... Ha a fogyasztás érdekelne nem vennék v6ot... Arra van rengeteg megoldás... Van pénz majomra...
GT Ɨ|ѯ2018-10-19 07:18:16 // 1465
gáz?
gáz....
igyunk 1 kv-t:-)
VV62018-10-18 22:49:58 // 1464
Nem Alfába gondoltam...mondjuk egy MX5-be ;)
VV62018-10-18 22:49:02 // 1463
A klíma se ment...
bat772018-10-18 22:09:04 // 1462
Egyszer felhívtam. Azt mondta rendberakatott mindent rajta...
farki2018-10-18 21:47:47 // 1461
Viszont mindkét tankot telerakva bőven 1000 km felett is mehetsz vele, ha ez szempont... :-)
Bakker, erre már évek óta van egy, igaz OFF-os, de tökéletes megoldás(és csak egy tank kell hozzá😝😝😝)...
Ui: aki Busso V6-ba gázt akar rakni, vagy rakott, az bekaphassa!
gecsa2018-10-18 21:43:00 // 1460
75be szokták rakni, nem újkeletű. :D

Németből csak vényócat vennék.
VV62018-10-18 20:55:43 // 1459
te vagy az én lelki társam :D
-
Amúgy annyira jók ezek a motorok, hogy ki kéne próbálni valami hátsókerekesben is, mondjuk egy németben :)
VV62018-10-18 20:46:27 // 1458
Elég ocsmány szín: se kék, se zöld - és azért még van pár baja ezen kívül is, pl. a fék jut eszembe, de volt más is...
bat772018-10-18 19:41:01 // 1457
Nem zavar a tankolas. Csak erdekelt, hogy lehet-e belole gond.
Ha lenne megfelelo GTV mar megvettem volna...
gecsa2018-10-18 18:09:13 // 1456
Én nem vennék v6ot gázzal, akkor inkább valami eleve keveset fogyasztó cuccba rakatnám bele. Ez nekem mindig kicsit ellentmondásos. Kell a v6, de tankolni nem akarok. Ez kicsit olyan fura.
bat772018-10-18 13:19:41 // 1455
Kosz az infot!
kapeka (Nagyvad)2018-10-18 13:13:25 // 1454
Ja azt nem néztem, hogy a linkelt gép eleve gázos. Ebben az esetben csak egy átnézés kell a rendszernek és már mehet is...
kapeka (Nagyvad)2018-10-18 13:11:53 // 1453
A Bussónak nem árt az LPG, de akkor érdemes csak belerakni, ha mész annyit belátható időn belül, hogy vissza is jöjjön. Nekem 6 és fél éve van bent a 166-ban, a km-költsége pedig fillérre ugyanannyi, mint a dízel Fordomnak, úgy hogy sokat megyek csak benzinnel is az élvezet kedvéért, azt is városban + enyém automata. Nekem eddig semmi gondom nem volt vele, de a pótkerék tényleg ugrik. Szóval kompromisszum, de ha csak 3-4 évre tervezed az autót, semmi értelme. Viszont mindkét tankot telerakva bőven 1000 km felett is mehetsz vele, ha ez szempont... :-)
bat772018-10-18 13:02:40 // 1452
:-)
Lehet a szine miatt nem viszik el...
3.0 vagy 3.2 Gtv gondolom ritkan elado.
Forsberg2018-10-18 12:57:01 // 1451
Ezt az autót nagyon régóta hirdetik. Kb. a duplájáról indult az ára.
Várj még egy kicsit, lehet, hogy ingyen megkapod. :)
bat772018-10-18 12:48:01 // 1450
2. kocsinak gondoltam. Van egy dizel 147-es.
Egy GTV-t szeretnék. A fogyasztás nem érdekelne, csak gondoltam ez 2 kocsi helyett lenne. :-)

Ez az 1 GTV van sajna eladó. Színre annyira nem tetszik. Eleg reg hirdetik. Agyalok rajta...

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/gtv/alfa_romeo_gtv_3_0_v6_24v_l-13234308
Liquid2018-10-18 12:38:10 // 1449
Háát szerintem ne ezzel spórolj :) hanem inkább vegyél kisebb motort vagy dízelt, ha fáj a V6 fogyasztása.
A gázzal mindig csak a szopás van, egyrészt a tartály helyet foglal, másrészt bonyolultabb vizsgáztatni, lejár a "szavatossága" ésatöbbi.
bat772018-10-18 12:05:00 // 1448
Persze. Ez egyertelmi. Csak varosban gondoltam. Sporolni...:-)))
Van amelyik benzinmotor nem szereti a gazt...azert kerdezem.
Béci Ɨ|ѯ2018-10-18 11:57:44 // 1447
A 166-ban még nem volt GM motor, az csak a 159-et boldogítja. Vannak LPG-s v6-ok, működnek is, bár (persze ez csak a saját véleményem) egy Busso-t gázzal hajtani emberiség elleni bűntett (mint a VBK) :-)))
Roll19832018-10-18 11:50:54 // 1446
Minden 166-ban Busso V6 van.
bat772018-10-18 10:20:41 // 1445
A 166-osokat meddig szerelték saját V6-val? Nem GMessel.
A V6 mennyire szereti a gázt?
Ezt néztem ki. Csak érdemes-e belenyúlni...

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/166/alfa_romeo_166_3_2_v6_distinctive-13539612
frusciante2018-10-15 19:23:11 // 1444
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek az infókat!
FRC2018-10-15 18:32:25 // 1443
Szeged ÁRKÁD-altt pihen egy 166 grafit szürke V6-TB. tudjuk esetleg kié?
Hátul nincs embléma csak egy nagy kígyó matrica, elől D típusú rendszám.
gyml2018-10-15 16:28:26 // 1442
Megérdemli a gyárit 5ezerért az a jó kis motor :)
Mr. Z (NagyVad)2018-10-15 13:15:27 // 1441
Én EZT találtam. Rendelt már innen valaki?
vologya[kendács mester]2018-10-15 12:34:16 // 1439
Gondolom ugyan olyan mint 3.0 é, szóval van itt sokkal olcsóbban is: https://www.autodielyonline24.sk/znaciek-automobilov/diely-alfa-romeo/166-936/15621/15038/skrutka-olejovej-vane.html
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.