Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> V6 Fanatics

VV62017-04-28 21:04:44 // 707
Khm...talán éppen ezért áll le. Pl. Impreza turbónál van ilyen jelenség.
gecsa2017-04-28 19:28:48 // 706
ezért is tartsd meg. vagy inkább csakazértis!
Dévid2017-04-28 17:26:35 // 705
Nekem csak egy szimpla Apexi direktszűrő van a kocsimban, télen-nyáron. Nem tudom jobb vagy rosszabb, mint a gyári rendszer, mert így vettem, sem előtte, sem azóta másik 2.5 v6-al nem volt dolgom. Eddig bizonyítottan gondot nem okozott.
gecsa2017-04-27 21:18:30 // 704
Ha több levegőt akartok, akkor turbo kell.
Ha jobb szívóhang kell,akkor meg szűrő.
Mr. Z (NagyVad)2017-04-27 15:47:23 // 703
na de itt jön a fekete leves. A stage 2 nálam is ez volt, igaz én gyártattam az intake csövet, szép polírozott saválló.
De nem sokat segített az alacsony fordulaton jelentkező fulladásos tüneteken. Igaz szépen szólt továbbra is..

Most gyári minden + pipercross betétszűrő, de kb így meg semmi extra se érzésre se hangra.
szállító812017-04-27 11:28:55 // 702
Sziasztok,

Köszönöm az észrevételeket.

Elvileg a torlódó hideg levegő miatt a direktszűrő (bármilyen márkájú is) egy "cold air intake" -kel együtt lenne az igazi. Ugye az is csak akkor hoz plusz erőt, rugalmasságot, amikor a menetszél a hideg levegőt tömöríti a légszűrőhöz.

Az általam linkelt K&N rendszer félmegoldás, mert nincs "cold air intake", csak a szűrő maga sokkal inkább direktben kapja a hideg levegőt, mint a gyári légszűrő házas megoldással. Ugye értelme ennek is majd inkább kettesben, hármasban vagy az felett lesz.

Betétszűrő: műszerrel biztosan kimutatható a változás, de ha egy eldugott helyen vagy a motor/kipufogó hőjéhez közeli helyen van a légszűrőház, akkor érzetre nem sok minden lesz érezhető belőle.

Illetve a direktszűrő másik előnye a szememben, hogy nagyon jó szívóhang lesz tőle, ezt a cimborám v6 Vectrájában személyesen is tapasztaltam, sőt neki a "cold air intake" -kel plusz erő is jot menet közben.

Az ára ennek jelen esetben Euro -ban kifejezhető, így vitatható, hogy ennyiért megéri -e... ebben maximálisan igazatok van.

Üdv.Gergő
Béci Ɨ|ѯ2017-04-27 11:17:32 // 701
Nekem nem direkt, hanem egy K&N betétszűrő van bent, ami a gyári helyére megy be. Őszintén szólva semmilyen változást nem vettem észre... Kicsit csalódott is vagyok miatta.
Mr. Z (NagyVad)2017-04-27 10:39:11 // 700
nekem nem K&N hanem más gyártmánnyal volt így megcsinálva a V6. Tehát rezonátorház ki könyök LMM + szűrő. Hangosnak hangos nem erősebb sőt lent gyengébbnek érezni, magas fordulaton viszont ez megfordul, de inkább csak hangosabb. szerintem.
szállító812017-04-27 10:14:30 // 699
Sziasztok,

Véleményetek szerint ez jó választás lehet, ha a szívóoldalon szeretnék picit finomítani?

Nyilván nem várok tőle lóerőket, de egy kicsit közvetlenebb gázreakciót szerintem mindenképpen.

https://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=57-0498

Nekem jelenleg gyári légszűrő rendszer van az autón, ami télire menne is vissza, csak nyárára jutna szerephez a K&N.

Ahogyan nézem ez mindenképpen a légtömegmérő elé esne, tehát nem hiszem, hogy bármit is befolyásolna a motorvezérlésben.

Esetleg valakinek valamilyen tapasztalat ezzel a szettel GTA -n?

Válaszaitokat ez ügyben előre is köszönöm!

Üdv.Gergő
Mr. Z (NagyVad)2017-04-27 10:13:07 // 698
Sziasztok.

Segítsetek. A 156 2.5 v6 és a 166 2.5 v6 középső kipufogója egyforma? Ránézésre ugyan az. Jó egyik a másikra?

előre is köszi
gecsa2017-04-21 20:48:55 // 697
Mondjuk abba 3.5l kellett összesen.
gecsa2017-04-21 20:47:01 // 696
Nem feltétlen. A toyotámnál ez kb fél liter volt.
VV62017-04-21 12:27:28 // 695
...meg körülbelül minden létező autónál.
FRC2017-04-21 09:52:16 // 694
Min-tőla max-ig 1lit. a V6 Tb-nél
Mr. Z (NagyVad)2017-04-21 09:16:54 // 693
sziasztok.

Valaki tudja hogy a nivó pálcána min és a max közötti szakasz az hány liter olaj?

2.5 V6

köszi
gecsa2017-04-19 06:34:25 // 691
A legközelebbi kereskedésben tudsz rendelni gyárit. 10€ körül mozog, nem vészes.
Redneck Viking2017-04-18 18:40:17 // 689
Amugy ev elejen beszeltem egy skolci autoszerelovel aki pont ilyen problemaval talalkozott q-systemes valtonal, ott a testkabel volt a ludas :) lehet itt er ossze a szal
gecsa2017-04-18 17:53:48 // 688
Emlékeim szerint igen, de nem mondom biztosra. Csavar kell új, vagy menet?
VV62017-04-18 16:48:03 // 687
Akkor nem...
Mr. Z (NagyVad)2017-04-18 11:02:28 // 686
sziasztok valaki tudja milyen méretű olajleeresztő csavar vana Busso-ban? 18X1,5?
Redneck Viking2017-04-18 10:14:02 // 685
nem teljesen vagyok benne biztos mire gondolsz :D
Siófoki vagyok, illetve fehérváron mozgok :)
Redneck Viking2017-04-18 09:22:32 // 683
télen én is gondolkodtam, hogy eladom, volt is érdeklődő,végül feleségem lebaszott, hogy nem adhatom el, csináltassam meg szépen, aztán majd ő használja én meg vihetem az acélp@nát :D (mondtam neki finoman, hogy ha megcsináltatom tuti nem ő fogja használni napira) :D
enyémet 300 körül vitték volna (sok hibával) bár működődképes állapotban
VV62017-04-18 09:10:43 // 682
Na, most már nem kell neki tovább agyalnia :D
Kazes☻2017-04-17 23:13:01 // 681
... grátisz! ;)
VV62017-04-17 23:06:12 // 680
...meg persze a teletank.
Kazes☻2017-04-17 22:06:27 // 679
Az nem volt benne...?! No, sebaj... most már benne van az is! :D
VV62017-04-17 21:59:16 // 678
De csak, ha az eredetvizsgát is Dév fizeti!
Kazes☻2017-04-17 10:44:18 // 677
Úgy én is átveszem! ;-)
Dévid2017-04-17 10:12:49 // 676
Igen, az ilyen ajánlat is gyakori itt.
A TS-t mikor árultam, volt aki olyan ajánlatot tett, hogy szállítsam el hozzá többszáz kilométerre, irassam át a nevére, és akkor ingyen átveszi. :D
VV62017-04-16 21:07:00 // 675
Tekintettel arra, hogy gyakorlatilag nem tud menni...220-at és majd 200-ért elviszik...
gecsa2017-04-16 18:11:05 // 674
tuti valami francia fost akar itt majd mindenkire rásózni.
Béci Ɨ|ѯ2017-04-16 14:22:57 // 673
Na ez igaz! :-D Én a 156 v6-ra gondoltam, de lehet, hogy Dévid valamelyik másra. .. :-)
gecsa2017-04-16 14:07:53 // 672
kérdés,hogy melyik kocsiról is lenne szó.........
Béci Ɨ|ѯ2017-04-16 14:05:15 // 671
Hát, ha már megoldódott az a leállás probléma, akkor szerintem 900ezer - 1 misi köré belőheted az állapota alapján.
gecsa2017-04-16 11:16:52 // 670
ajándékozd,akkor tuti elviszik. 😂
Dévid2017-04-16 11:13:59 // 669
Időhiány miatt agyalok, hogy eladnám a kocsim. Szerintetek milyen irányárat adjak meg hozzá? Nem árulni szeretném, hanem eladni.
gecsa2017-03-26 09:22:02 // 668
Nem.
Liquid2017-03-25 21:26:18 // 667
Gyanítom, az olaj hűtésének szempontjából nem mindegy.
VV62017-03-25 21:01:15 // 666
Ezt is értem, de szerinted nem tökmindegy a motornak, amelynek a belsejében több száz fokos a hőmérséklet, hogy az autón kívül 29 vagy 31 fok van?
enzo2017-03-25 19:55:40 // 665
Elolvastam! A melegebb éghajlatra azért írnak elő 60-ast, mert a 40-est előbb elmelegíti. Még ahol nyáron soha nincs 30 illetve a feletti hőmérséklet jó a 40-es. Ennyi.
VV62017-03-25 19:46:52 // 664
Igen. De ennek mi köze az eddigiekhez? Semmi. Arról volt szó, hogy a hideg éghajlatra jó a 10w-40, a melegre a 10w-60. Erre írtam, hogy értelmetlen, mert a hidegben mindkettő egyforma. Erre írták...ááá, olvasd el inkább.
enzo2017-03-25 19:20:24 // 663
Nem a víz melegszik, hanem az olaj. Ez a motor rengeteg hőt termel.
VV62017-03-25 16:50:00 // 662
A termosztát mindenhol egyformán működik.
gecsa2017-03-25 12:11:38 // 661
Viszont valószínű nem melegszik annyira ott.
VV62017-03-25 06:42:46 // 660
Ez elég értelmetlen lenne, mert a két olaj hidegindítási szempontból nem különbözik.
krisz.v2017-03-24 21:49:00 // 659
Ott az igazság...:)Ha jól emlékszem az északi országokban maradt a 10w-40, de egyébként a 10w-60 az ajánlott.
enzo2017-03-24 20:15:04 // 658
Hát igen, elgondolkodtató, ezek a csúcs szupernek hirdetett olajok többet érnek-e az "öreg" seleniánál !
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.