Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> V6 Fanatics

frusciante2018-10-15 19:23:11 // 1444
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek az infókat!
FRC2018-10-15 18:32:25 // 1443
Szeged ÁRKÁD-altt pihen egy 166 grafit szürke V6-TB. tudjuk esetleg kié?
Hátul nincs embléma csak egy nagy kígyó matrica, elől D típusú rendszám.
gyml2018-10-15 16:28:26 // 1442
Megérdemli a gyárit 5ezerért az a jó kis motor :)
Mr. Z (NagyVad)2018-10-15 13:15:27 // 1441
Én EZT találtam. Rendelt már innen valaki?
vologya[kendács mester]2018-10-15 12:34:16 // 1439
Gondolom ugyan olyan mint 3.0 é, szóval van itt sokkal olcsóbban is: https://www.autodielyonline24.sk/znaciek-automobilov/diely-alfa-romeo/166-936/15621/15038/skrutka-olejovej-vane.html
vologya[kendács mester]2018-10-15 12:30:15 // 1438
Meglett az új rekord (kiégett katalizátorokkal) ennél lejjebb nincs. Nem mondom, hogy tetszett neki, de nem is váltott vissza négyesből szinte soha :D Azért jó a nyomatékos motor :-)



Na és most kezdhetitek a megkövezésemet :D De ez egy alap infó lehet az új tulajoknak.
gyml2018-10-15 12:08:59 // 1437
http://ricambi.alfisti.net/product_info.php?products_id=11326

Németeknél se olcsóbb...
gyml2018-10-15 12:05:27 // 1436
Szia!

Szakálmetálnál lehet gyári alkatrészeket rendelni, csak kb 1 hét mire megjön.



Mr. Z (NagyVad)2018-10-15 09:17:11 // 1435
Sziasztok.

2.5 bussonak az olajleeresztő csavarja M22X1,5?
Vagy más?
Valaki tud linket honnan érdemes rendelni?
5 db csevegős hozzászólás elrejtve
Dévid2018-10-14 21:42:35 // 1429
Bocsánat, igazad van. Mindig elfelejtem, hogy nekem nem megy a ventilátor egyik fokozata, így enyém picit ingadozik a függőleges, és az az előtti vonal közt (emlékeim szerint, mert 2 éve nem volt üzemi hőfokon a gép).
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Dévid2018-10-14 21:27:54 // 1426
Próbálj ki többet!
Az első 10-15 km-en ne terheld nagyon, utána viszont húzasd meg 7000 fölé, szinte egyenletesen kell vennie a fordulatot, a vízhőfoknak nem szabad nagyon emelkednie. Ha az eladó ezt nem engedi, hagyd ott nyugodtan, te nem azt a kocsit akarod megvenni.
Esetleg vigyél egy olyan embert aki már élőben látott és vezetett (3.2) V6 Alfa Romeot, természetesen szívó busso motorost, a Holden blokkosnak és a V6 turbonak más a karaktere. Az olajat látványosan nem szokták enni, és ha valami fura hangot ad a motortérben, inkább hagyd ott, vagy vidd el átnézetni egy olyan szervizbe, ahol láttak már több ilyet. A szerviztörténetre figyelj, mindent időben illik cserélni rajta, különben drága mulatság lehet. Egy szíjszakadás javítása pl. nagyon komoly összegbe fájhat.
Nekem csak 2.5 volt, de az alapok hasonlóak, láttam már 3.2-t is élőben, vittek is vele, sőt még előztünk is közben.
frusciante2018-10-14 20:10:33 // 1425
Sziasztok. Egy tabutéma! 3,2es v6 bussóról tudtok mondani gyenge pontokat, hibalehetőségeket? Bármit ami hasznos lehet vkinek aki ilyen motorral szerelt sárkányt keres? Sajnos nincs a közelemben olyan aki ilyet hajt.... :-( olajat eszik? Szelepek, hidrotőkék hajlamosak ciripelni? Honnan tudatom, h szét volt e hajtva azon kívül h elviszem egy teljesítmény mérésre? Bármilyen infót megköszönöm...
Üdv Karesz
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2018-10-13 22:33:36 // 1420
:D:D
A kamu-t értem, de mi az a flázs?
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2018-10-13 21:17:01 // 1416
az autók királyak, de ez a tigris-csíkos-Győzike gatya... :D
11 db csevegős hozzászólás elrejtve
GT Ɨ|ѯ2018-10-12 20:44:33 // 1404
mindenki terpeszben, kemény vagy Batman:-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.