Tom122010-03-24 10:51:05 // 14792
Na, véééégre valami megmozdult 250 LE fölött is.;-)
Buksi2010-03-24 09:39:13 // 14791
Valljuk be őszintén, van! ;-)
GT Ɨ|ѯ2010-03-24 05:22:03 // 14790
ezen van még mit csinálni!...:-)
Putyesz2010-03-23 19:44:27 // 14789
az nekem is:D....
Buksi2010-03-23 19:11:37 // 14788
Nekem is csak a hátulja tetszik! :-)
koz2010-03-23 19:00:22 // 14787
Remek! Egy-két turbot még rádobhatnának a biztonság kedvéért.
Gyozi1552010-03-23 18:55:00 // 14786
ocsmány, röviden tömören
Buksi2010-03-23 18:50:50 // 14785
mesa2010-03-23 15:40:21 // 14784
Jólvanna, nem kell magyarázkodni! :))
Vikking 3112010-03-23 14:55:21 // 14783
Igen, elfogult volt :))) Bocsi is érte, csak én tényleg úgy gondolom, hogy bmw-t elsősorban a környezetének vesz az ember, Alfát meg nem. Legalábbis szerintem.
Tedi2010-03-23 14:30:56 // 14782
Csak azért írtam, mert olyan hírtelen beírtad a fórumba, mintha a zsebedből előkaptál volna valami kamuhírt :)
Belga2010-03-23 13:15:01 // 14781
Lehet, hogy mégis a hülye angoloknak lesz igazuk és V6 lesz a Giulietta GTA? :)
GT Ɨ|ѯ2010-03-23 12:41:31 // 14780
Ez már elég lesz a 159-est is mozgatni rendesen:-)
Ferko2010-03-23 11:11:41 // 14776
Látod, ilyen vagy.:-DDDDDD
GT Ɨ|ѯ2010-03-23 11:03:59 // 14775
Hol?
nem találom..:-)
nem találom..:-)
mesa2010-03-23 10:58:26 // 14774
Ja biztosan kamuhír... :))
Jellemzőm, hogy csak úgy szoktam dobálózni a kamuhírekkel
Jellemzőm, hogy csak úgy szoktam dobálózni a kamuhírekkel
Tedi2010-03-23 10:40:08 // 14772
Kamuhírnek nem rossz :)
Blade2010-03-23 10:11:33 // 14770
Szerintem is. Ki nem sz@rja le, hogy ki milyen bmb-t tervezett és hogy melyiknek milyen a csomagtere stb...
mesa2010-03-23 10:01:10 // 14769
HIVATALOS:
Hamarosan érkezik egy új motor a 159/Brera/Spiderbe, ami megközelítőleg 300 lóerős és majdnem 400 Nm nyomatékkal rendelkezik ;-)
Hamarosan érkezik egy új motor a 159/Brera/Spiderbe, ami megközelítőleg 300 lóerős és majdnem 400 Nm nyomatékkal rendelkezik ;-)
GTPeti2010-03-22 23:38:35 // 14768
OK. Akkor kérünk egy hírt, amiről beszélhetünk! ;)
Alfa Amore2010-03-22 23:35:03 // 14767
A múlt és a jövő BMW-éinek kitárgyalásáról ideje lenne visszatérni a jövő Alfáinak kitárgyalásához.
GTPeti2010-03-22 23:33:33 // 14766
Az első bekezdéshez: Így van, tényleg mindenki meghökkent anno. A másodikhoz: Ez is így van. :) A Bangle dizájnhoz: Szerintem nem követelte mindegyik fan a Bangle kiírtását, csak mondjuk a tábor 50%-a. Hogy miért adtak annyit el a könnyzacskós Hetesből? Csak tippelni tudok: Ugyanazért, amiért manapság az ikszHatost viszik... A "drabalitás" (najó, akkor magyarul: a brutális fellépés) miatt. Egyrészről szokatlan másrészről tankszerű. Márpedig ilyen világot élünk. "Erőt demonstrálni", magunkat többnek mutatni sikk. És valljuk be: Kevés márka jár egyenlőre ezen az ösvényen. Érdekes dolog ez a Bangle-dizájn, tanulmányt lehetne róla írni, mégsem jönne ki semmi értelmes magyarázat a sikerére/sikertelenségére.
Rumi2010-03-22 23:16:27 // 14765
az F599 az egyik legszebb...
szerintem amugy jol atultette a mitoba a 8C-vel bemutatott uj alfa dizajnt. legalabbis ami a kulsot illeti
szerintem amugy jol atultette a mitoba a 8C-vel bemutatott uj alfa dizajnt. legalabbis ami a kulsot illeti
Rumi2010-03-22 23:14:31 // 14764
ha visszanezed a 7-s megjelenesekor irott cikkeket, lathatod hogy a szakma teljesen ki volt akadva Bangle munkassagatol es egyontetuen leirta a bmw-t. nem kis reszben azert mert uj iranyvonalat nem a zaszloshajoval szoktak kezdeni, elobb meginterjuvoltatjak a kozonseget a kis es kozep kategoriaban, nem a presztizs modelt vagjuk haza.
nekem pl az E38 gyonyoru letisztult meltosagteljes megis sportos dizajnja utan kimondottan ürautonak hatott a bagle fele hetes
hogy a bmw kitartott megis a fotervezoje mellett nem tudom minek koszonheto, hisz annak idejen minden bmw fan az azonali eltavolitasat kovetelte
ehez jott meg az iDrive....
nem tudom miert adtak/adnak el belole megis annyit.
nott a bmw reszesedes? ha igen, azert mert nott a luxus autok piaca, vagy mert audi es mercedes vasarlokat halaszott el a bmw?
nekem pl az E38 gyonyoru letisztult meltosagteljes megis sportos dizajnja utan kimondottan ürautonak hatott a bagle fele hetes
hogy a bmw kitartott megis a fotervezoje mellett nem tudom minek koszonheto, hisz annak idejen minden bmw fan az azonali eltavolitasat kovetelte
ehez jott meg az iDrive....
nem tudom miert adtak/adnak el belole megis annyit.
nott a bmw reszesedes? ha igen, azert mert nott a luxus autok piaca, vagy mert audi es mercedes vasarlokat halaszott el a bmw?
GTPeti2010-03-22 22:55:10 // 14763
Srácok, az még a furcsa, hogy nincs két ember, akinek ugyanazok a BMW-k tetszenek. :)
GTPeti2010-03-22 22:52:20 // 14762
Ez egy "enyhén" elfogult vélemény volt...
A 3-as Coupé bár nem olyan nagy formai attrakció, mint egy Brera, azért mégis szép és arányos.
"olyan ember akinek van ízlése, Alfát választ az esetek 99%-ban" Az ízlés szubjektív dolog, tényleg ne essünk a túlzott elfogultság hibájába.
A 3-as Coupé bár nem olyan nagy formai attrakció, mint egy Brera, azért mégis szép és arányos.
"olyan ember akinek van ízlése, Alfát választ az esetek 99%-ban" Az ízlés szubjektív dolog, tényleg ne essünk a túlzott elfogultság hibájába.
Vikking 3112010-03-22 21:46:10 // 14761
Ízlésen vitatkozni nincs értelme, de az abszolút értelmetlen autó... "Kicsi" belül, mivel nehéz, nem lehet jó vezetni ( a fizikát képtelenség megbaszni...), stb...
De "dívik"...
Egyébként lehet hogy sértő lesz amit most leírok, de a bmw az sokkal inkább "kifelé", a közönség felé autó, mint egy Alfa. Aki bömössel jár, az sokkal inkább "kivagyi", mint egy Alfás.
Én pl állítom, hogy amelyik kategóriában lehet Alfát választani bmw helyett, ott egy olyan ember akinek van ízlése, Alfát választ az esetek 99%-ban. És itt most arról az esetről beszélek, amikor ez a kettő jön szóba, és a kategória ugyanaz.
Lásd Z3 - Spider(GTV) pl... A Spider hiába elsőkerekes, magaslatokkal jobb autó, mint a z3, ami egy nyeklős teknő, ha hinni lehet a híreknek.
Ugyanígy a Brera összehasonlítva a 3-mas kupéval... Mennyivel szebb az Alfa? Klasszisokkal! Most itt csak a dizájnról beszélek, nincs értelme a motorokat firtatni, bár ha van 323CI, akkor azt lehetne az 1.8 TBI-vel, és nem biztos hogy az Alfa bukna, zárójel bezárva.
Szóval szerintem aki magának vesz autót, az inkább vesz Alfát mint bömöst, (vagy gyakorlatilag akármi mást, ezek alól kivétel mondjuk a Subaru, vagy a hasonló vasak) és épp ezért ér többet az Alfa mint a béjembé a szememben.
De "dívik"...
Egyébként lehet hogy sértő lesz amit most leírok, de a bmw az sokkal inkább "kifelé", a közönség felé autó, mint egy Alfa. Aki bömössel jár, az sokkal inkább "kivagyi", mint egy Alfás.
Én pl állítom, hogy amelyik kategóriában lehet Alfát választani bmw helyett, ott egy olyan ember akinek van ízlése, Alfát választ az esetek 99%-ban. És itt most arról az esetről beszélek, amikor ez a kettő jön szóba, és a kategória ugyanaz.
Lásd Z3 - Spider(GTV) pl... A Spider hiába elsőkerekes, magaslatokkal jobb autó, mint a z3, ami egy nyeklős teknő, ha hinni lehet a híreknek.
Ugyanígy a Brera összehasonlítva a 3-mas kupéval... Mennyivel szebb az Alfa? Klasszisokkal! Most itt csak a dizájnról beszélek, nincs értelme a motorokat firtatni, bár ha van 323CI, akkor azt lehetne az 1.8 TBI-vel, és nem biztos hogy az Alfa bukna, zárójel bezárva.
Szóval szerintem aki magának vesz autót, az inkább vesz Alfát mint bömöst, (vagy gyakorlatilag akármi mást, ezek alól kivétel mondjuk a Subaru, vagy a hasonló vasak) és épp ezért ér többet az Alfa mint a béjembé a szememben.
Tibe2010-03-22 21:33:24 // 14760
A Bmw már csinálhat bármit, eladhatja a szart is drága pénzért ha Bmw logó van rajta. Ez van! :)
WarbiRunner (Gyuri)2010-03-22 21:30:21 // 14759
Azt, hogy "trendi". Bereklámozták az agyukba, hogy extravagáns. Pedig egy nagy dög tank, semmi szépség és kecsesség nincs benne. Ma láttam a gumisnál a kerekeit. Borzalom.... Inkább járnék Zil-lel, mint úthengerrel :-)
Tom122010-03-22 10:23:34 // 14757
"nem értem, hogy pár év alatt hogyan tudott ennyire megszürkülni a formája. Ilyenek a BMW-k."
Pontosan. Ezzel én is így vagyok, elég gyorsan elszáll a "varázsuk". A jelenlegi modellek közül a kupé /3-as/, meg a Z4-es /az új/, ami "jöhetne", illetve,a kupé pár hónap alatt kezd "szürkülni", már nem is olyan érdekes, mint eleinte volt. /mindkettő van itt nem messze egy - egy szomszédnak/
Az X6-ról /ilyen egy kicsit "odébb" van, de naponta látom, a tulaj egy Touareget cserélt le erre, mert kikezdték az idegeit az állandó problémák a VW-el/ nekem valahogy egy erősen korosodó "primadonna" udgrik be, aki már rég kihízta a "fénykorában" még szexi ruháit ...:-)) Talán azért, mert valójában egy felfújt kupé, se nem sportkocsi, se nem terepjáró.
Pár "villanást" láttam az új GT-ről is, hát az sem egy dizájn csoda...:-/
A jelenlegi 3-as kategória hátsó része /oldalról és hátulról is/ pedig kimondottan gagyi a "beesett" kerekeivel és a 90-es években még "menő" dél - kóreai típusú lámpáival...
Pontosan. Ezzel én is így vagyok, elég gyorsan elszáll a "varázsuk". A jelenlegi modellek közül a kupé /3-as/, meg a Z4-es /az új/, ami "jöhetne", illetve,a kupé pár hónap alatt kezd "szürkülni", már nem is olyan érdekes, mint eleinte volt. /mindkettő van itt nem messze egy - egy szomszédnak/
Az X6-ról /ilyen egy kicsit "odébb" van, de naponta látom, a tulaj egy Touareget cserélt le erre, mert kikezdték az idegeit az állandó problémák a VW-el/ nekem valahogy egy erősen korosodó "primadonna" udgrik be, aki már rég kihízta a "fénykorában" még szexi ruháit ...:-)) Talán azért, mert valójában egy felfújt kupé, se nem sportkocsi, se nem terepjáró.
Pár "villanást" láttam az új GT-ről is, hát az sem egy dizájn csoda...:-/
A jelenlegi 3-as kategória hátsó része /oldalról és hátulról is/ pedig kimondottan gagyi a "beesett" kerekeivel és a 90-es években még "menő" dél - kóreai típusú lámpáival...
Somez2010-03-22 08:51:40 // 14756
Az X6 tank formája nekem is bejön. Most legalábbis. Viszont annak idején az 1-es széria is tetszett, mai szemmel pedig nem értem, hogy pár év alatt hogyan tudott ennyire megszürkülni a formája. Ilyenek a BMW-k. A 6-os az, amit évek múltán is szépnek tartok.
Ferko2010-03-22 07:50:04 // 14755
Na ezt én sem.:-D Nekem is van egy pár ismerősöm, aki odáig meg vissza van az X6-tal.:-)
Vikking 3112010-03-21 18:22:48 // 14754
X6-ra az összes ismerősöm gerjed, de én nem tudom mit esznek rajta...
WarbiRunner (Gyuri)2010-03-21 14:24:08 // 14753
X6? Az volt az az autó, ami a képeken, reklámfilmeken, autósműsorban tetszett, de amikor először megláttam élőben...broáf...Egy ormótlan tank. Hol van már az E46-os M3-mas, az E30, vagy különleges formájú 850csi. Régen kedveltem a bömösöket, mára semmi különöset nem látok bennük...csak jórészt igen bunkó sofőröket :-(
KGBMAN2010-03-17 11:32:21 // 14751
Mit értesz régi alatt? Nekem 7-esből az E38 és 5-ösből az E39 volt az utolsó szép BMW.
Azóta se nagyon. Most az új X5-X6 és a legesleg 7-es kezd bejönni...
Azóta se nagyon. Most az új X5-X6 és a legesleg 7-es kezd bejönni...
zolee1452010-03-17 11:28:37 // 14750
A 6-os hátulja szerintem iszonyatosan el van rontva. Viszont a korábbi 5-ös szinte tökéletes. Ez az új ahhoz képest egy vicc.
Ráadásul tényleg vitték őket.
Ráadásul tényleg vitték őket.
mesa2010-03-17 10:21:06 // 14749
Egy évig F Astrával kell járnod, pl. :))
mesa2010-03-17 10:20:29 // 14748
Na és ha halálosan megfenyegetünk ? :)))
Tedi2010-03-17 09:58:39 // 14747
Soha nem tudjátok meg :D
mesa2010-03-17 09:43:35 // 14746
Persze, persze... Áruld el, ki a tégla ! :)))
Tedi2010-03-16 23:43:06 // 14745
Stephenson a főtervező volt, egy autót nem csak egy ember tervez, hanem elég sokan. Az arc, akit állítólag kineveztek a külső egy részét tervezte. Hogy pontosan mit, azt meg ne kérdezzétek, én is csak a forrásaimra támaszkodva mondom ezeket :)
GTPeti2010-03-16 22:53:34 // 14744
Igen, a sótlan a megfelelő szó. Az előző ötösnek az első lámpái nem jönnek be, de azt leszámítva tényleg nehéz fogást találni rajta. És az a "masszivitás" amit áraszt, na az volt korszakalkotó.
mesa2010-03-16 22:47:02 // 14743
Először nekem sem jött be a púpos hetes :) De a mostani sótlan ötöshöz képest az előző generáció az egyik legszebb bajor, amit láttam. A beltér egyszerűsége pedig már-már otthonos hangulatot áraszt. Ha esetleg megunja a kávéfőzőket, meg lehetne próbálni Itáliába csábítani :)
Visszatérve a mi vonalunkhoz: egyáltalán nem érzem sikeresnek a Centro Stile irányzatot... Nagy szükségünk lenne egy jó tervező gárdára, legesélyesebbnek a Pinninfarina studiót látom, hogy újra merész vonalú Alfákat lássunk viszont.
Visszatérve a mi vonalunkhoz: egyáltalán nem érzem sikeresnek a Centro Stile irányzatot... Nagy szükségünk lenne egy jó tervező gárdára, legesélyesebbnek a Pinninfarina studiót látom, hogy újra merész vonalú Alfákat lássunk viszont.