Palikám!
Szerintem ez igencsak szállóigévé fog válni!
:-)
Ferko2008-02-26 22:37:19 // 6992
Tom122008-02-26 19:30:22 // 6991
Erre kéne pályázatot kiírni "Alfa Amórééknak", hogy: "Skicceld le álmaid Alfa Romeoját", aztán a 3 legjobbat elküldhetnénk a talján "dizájn centerbe" felülvizsgálatra...:-) Szívesen bábáskodnák a születésénél is. Lehetne mindjárt a GT / Brera független GTV-vel kezdeni...;-)
Tom122008-02-26 19:19:28 // 6990
Ja, egy jó kis "szűk" vaddisznó, de nem egy kisváros évi költségvetésével megegyező áron.:-))
zolee1452008-02-26 19:14:19 // 6989
Azon a logikán indultam el, hogy a GT a 156-ra épült (147-es belsővel). Ott sem hagytak el két ajtót, hanem csináltak egy új kocsit. Tulajdonképpen a 159/Brera esetében is ez történt. Nem gond a hasonlóság sem, hiszen pl a 3-as kupé is hasonlít a 4 ajtós 3-asra.:)
A GTV viszont nem valaminek a kupéja, hanem egy sportkocsi, vagy valami ilyesmi. Ilyen önálló sportkocsi most nincs, feltéve hogy a 8C-t nem tekintjük az utódjának. Szerintem nem az.
Az egy másik mókás kérdés, hogy miért van mégis a GT és a Brera gyártása közt átfedés? Persze ha fogy mindkettő akkor miért ne, de ha ennyire nem akarják lecserélni a GT-t akkor lehetett volna kevésbé gt-s (nem név, hanem kategória) a Brera és inkább sportosabb.
A GTV viszont nem valaminek a kupéja, hanem egy sportkocsi, vagy valami ilyesmi. Ilyen önálló sportkocsi most nincs, feltéve hogy a 8C-t nem tekintjük az utódjának. Szerintem nem az.
Az egy másik mókás kérdés, hogy miért van mégis a GT és a Brera gyártása közt átfedés? Persze ha fogy mindkettő akkor miért ne, de ha ennyire nem akarják lecserélni a GT-t akkor lehetett volna kevésbé gt-s (nem név, hanem kategória) a Brera és inkább sportosabb.
Tom122008-02-26 18:55:25 // 6988
Egy újabb kis kitérő. :-)
Máshol is készülnek "kis turbóval", pl. a Seatnál, egy 1.4-es, 125 LE-sel. Bővebben ITT, ha esetleg valakit érdekel, vagy a spanyolban jobban otthon van. :-) Belehúzhatnának már a Junior ügybe Giovanniék is.
Máshol is készülnek "kis turbóval", pl. a Seatnál, egy 1.4-es, 125 LE-sel. Bővebben ITT, ha esetleg valakit érdekel, vagy a spanyolban jobban otthon van. :-) Belehúzhatnának már a Junior ügybe Giovanniék is.
Kompressz úr2008-02-26 18:05:56 // 6987
Egy Alfa-val nem az elindulás vagy a megérkezés a legnagyobb öröm, hanem az úton töltött idő :DDD
Tom122008-02-26 08:49:26 // 6986
...csak Pestről Bécsbe, Moszkván keresztül vezetett az út.:-))
GT Ɨ|ѯ2008-02-26 08:37:23 // 6985
Jól beszélsz!!!:-))
mesa2008-02-25 13:11:49 // 6984
De. :)) Viszont épp a Junior belterétől kanyarodtunk vissza. Ami még ON volt.
Tom122008-02-25 12:36:58 // 6983
Én is ezt említettem meg valahol lejjebb....-)
Kompressz úr2008-02-25 12:31:23 // 6982
Nem offolunk mi mostanában? :)
A topic a jövő alfairól szándékszik szólni, mi meg a jelen és a múlt gépeit magasztaljuk vagy épp kritizáljuk? :)
A topic a jövő alfairól szándékszik szólni, mi meg a jelen és a múlt gépeit magasztaljuk vagy épp kritizáljuk? :)
Tom122008-02-25 12:30:14 // 6981
közepénről = közepéről :-)
Tom122008-02-25 12:29:04 // 6980
Pedig ez már sokkal szebb, mint a szürke volt. Talán még annyit megtehetnének, hogy a közepénről azt a "frizbit" elhajítanák és egy olyan "duda takarót" kreálnának oda, ami követi a háromszög íveit...:-)
Tom122008-02-25 12:21:33 // 6979
"156 szerintem jobban körül ölel"
Nem csak szerinted, ha valakinek van annyi ideje, hogy végigböngészi a "korabeli" 156-os teszteket, ezt szinte mindenhol megemlítik, a 159-nél csak annyit szoktak, hogy jó, hogy a műszerek /középkonzol/ "alfásan" a sofőr felé vannak fordítva. Logikus, hogy nem is ölelhet annyira körül, mert nagyobb a beltér, szélesebbek az ülések, stb.
Nem csak szerinted, ha valakinek van annyi ideje, hogy végigböngészi a "korabeli" 156-os teszteket, ezt szinte mindenhol megemlítik, a 159-nél csak annyit szoktak, hogy jó, hogy a műszerek /középkonzol/ "alfásan" a sofőr felé vannak fordítva. Logikus, hogy nem is ölelhet annyira körül, mert nagyobb a beltér, szélesebbek az ülések, stb.
mesa2008-02-25 12:17:53 // 6978
Nekem mindegyik tetszik! :) Az enyémben csak az ajtókárpit műanyagja nem tetszik.
Tom122008-02-25 12:15:58 // 6977
Nekem "rücsis" van és tetszik, ilyen is van, legalább így nincs "a szomszéd füve mindig zöldebb" hatás.:-)
mesa2008-02-25 12:13:08 // 6976
Elég nagy marha lehetett aki ilyet állított! :DD
A P206-oson belűlről kifelé tart a csepp, a 147-esen meg pont fordítva ... Akkor már a GT lámpája jobban hasonlít, de kb mintha valami amorf üvegen át néznénk :))
A P206-oson belűlről kifelé tart a csepp, a 147-esen meg pont fordítva ... Akkor már a GT lámpája jobban hasonlít, de kb mintha valami amorf üvegen át néznénk :))
GEORGE2008-02-25 11:58:38 // 6975
nekem is ez a "bivalybőr" hatású van én azt hittem hogy a Distinctive felszereltséghez ez járt...
Zool2008-02-25 11:53:53 // 6974
Húúú, pedig nagyon paráztatni akartalak titeket. :)
De most komolyan, ha beülsz a 3 autóba teljesen más életérzés fogad. Lehet hogy befigyelt egy hasonló elem, (amiben persze másolásra és tökéletesítésre épülő a japán mentalitás lesz mindig a nyertes), de az egész belső alapjában véve eltérő élményt ad. Ez most olyan, mint amikor a 147bemutatásánál azzzal jöttek, hogy tisztára olyan a hátsó rész, mint a Pug 206nál (állítólag a lámpák miatt). Lehet hogy az első fotókon hasonló volt de élőben semmi köze hozzá. Egyszer sem tévesztenéd össze. Szerintem ilyen a 159/Megane/Lancer belseje is.
De most komolyan, ha beülsz a 3 autóba teljesen más életérzés fogad. Lehet hogy befigyelt egy hasonló elem, (amiben persze másolásra és tökéletesítésre épülő a japán mentalitás lesz mindig a nyertes), de az egész belső alapjában véve eltérő élményt ad. Ez most olyan, mint amikor a 147bemutatásánál azzzal jöttek, hogy tisztára olyan a hátsó rész, mint a Pug 206nál (állítólag a lámpák miatt). Lehet hogy az első fotókon hasonló volt de élőben semmi köze hozzá. Egyszer sem tévesztenéd össze. Szerintem ilyen a 159/Megane/Lancer belseje is.
BeeGee2008-02-25 11:53:38 // 6973
Nem a rücsis, hanem a bivalybőrhatású :)
Miden 2004 második felében készültbe már ezt az anyagot tették.
A maga idejében a rücsis is eléggé különlegesnek számított.
Miden 2004 második felében készültbe már ezt az anyagot tették.
A maga idejében a rücsis is eléggé különlegesnek számított.
mesa2008-02-25 11:50:19 // 6971
mondjuk a kormány így is ronda ... :o
mesa2008-02-25 11:46:43 // 6970
156 szerintem jobban körül ölel :)
Ha már 159 , akkor az én véleményem az, hogy nem kellett volna soha azt a kukaműanyag színt behozni, valamint hogy a ti felszereltség kinézetét kellett volna minden 159-be rakni és akkor komoly, szép belső lenne!
Ha már 159 , akkor az én véleményem az, hogy nem kellett volna soha azt a kukaműanyag színt behozni, valamint hogy a ti felszereltség kinézetét kellett volna minden 159-be rakni és akkor komoly, szép belső lenne!
Kazes☻2008-02-25 11:44:52 // 6969
Hűűűűűűűűű, kivert a víz ettől a kis "letolástól" úgy megrémültem.
Ha nem vetted volna észre c a r t á r s, csak a műszerekről, ill. azok nap elleni védelméről, ellenzőjéről beszéltünk, hogy milyen rönyós, erre jött a válasz, hogy a micué meg korrekt. Olvass, értelmezz, majd szólj hozzá, de ne ítélkezz.
Ha nem vetted volna észre c a r t á r s, csak a műszerekről, ill. azok nap elleni védelméről, ellenzőjéről beszéltünk, hogy milyen rönyós, erre jött a válasz, hogy a micué meg korrekt. Olvass, értelmezz, majd szólj hozzá, de ne ítélkezz.
Zool2008-02-25 11:40:43 // 6968
Ez a te véleményed, nekem meg sokkal jobban tetszik, hogy körülölel a műszerfal (ill a középkonzol alja) a 159ben. Lehetne picit több részlet benne, de a belsőnek van egy nagyon jó stílusa, ami szerintem a fémberakásokkal és kerek műszerekkel pont a régi olasz autókra hajaz. A 156 valóban korosodott, a 147 belseje viszont magasra teszi a mércét az utódjának...
mesa2008-02-25 11:37:44 // 6967
Mint például a Renault Megane műszeregyüttes ? :))
Kompressz úr2008-02-25 11:29:49 // 6966
Mikor is volt a bemutatkozás? ;-) 2006-ban? Ez 2002-ben lett volna helyénvaló... egy teljes redesign-nal együtt.
GEORGE2008-02-25 11:23:02 // 6965
melyik az?
a "rücsis" vagy az ami olyan mintha bőr boritás lenne??
Mert az utobbi van az enyémbe és eddig nem olyan sok 156-ban látni ezt a fajta aműszerfalboritást, az esetek túlnyomótöbbsége rücsis felületü....
a "rücsis" vagy az ami olyan mintha bőr boritás lenne??
Mert az utobbi van az enyémbe és eddig nem olyan sok 156-ban látni ezt a fajta aműszerfalboritást, az esetek túlnyomótöbbsége rücsis felületü....
BeeGee2008-02-25 11:19:31 // 6964
Azt ugye tudod, hogy a 159es műszerfal anyaga a kifutó 156osokban mutatkozott be? :)
mesa2008-02-25 11:14:32 // 6963
Én nem írtam olyat, hogy bármelyik jobb lenne mint a másik.
Nekem a 159 kozépkonzolja a gagyi kategória.Még ha nem is fényezett műanyag, hanem alu lemez akkor is úgy hat, mintha a gáztűzhely maradékot hajlították volna rá.
159SW meg egyáltalán nem szép (kombi). Tök doboz, mint egy Passat.
Nekem a 159 kozépkonzolja a gagyi kategória.Még ha nem is fényezett műanyag, hanem alu lemez akkor is úgy hat, mintha a gáztűzhely maradékot hajlították volna rá.
159SW meg egyáltalán nem szép (kombi). Tök doboz, mint egy Passat.
Kompressz úr2008-02-25 11:05:23 // 6962
Mivel a családban volt/van 147-156 és 159, így bátorkodom azt mondani, hogy meg tudom ítélni, melyik a jobb autó. Véleményem szerint valamennyi (külső+belső) tulajdonságot figyelembe véve a sorrend: 159 - 147 - 156.
A 156 a 147 piacra dobásával belső formatervét és anyaghasználatát tekintve egycsapásra elavult lett. A 147 még a mai napig is megállja a helyét egy A3 vagy BMW1 összehasonlításban, mind design, mind anyaghasználat tekintetében.
A 156ról ez már 2003-ban, a Giugaro-féle faceliftkor sem volt elmondható. Külsőleg a 156 előrelépett, de a belső anyaghasználata szerintem ekkorra már a ciki kategóriát közelítette (az alfatex kivételével).
Kétségtelen, hogy a 159 formaterve már nem olyan könnyed mint a 156 esetében, de minél nagyobb egy autó (és most egy limuzinról beszélünk, ahol azért kötött maga a forma), annál kevésbé van lehetőség az egyéni jelleg elérésére (maga a nagy karosszéria, orr+doboz+csomagtartó hármas behatárolja a formai lehetőségeket).
Ez a különbség különösen a 156SW vs. 159SW esetén jön ki. A 159SW még mindig a legszebb kombi a piacon, de nélkülözi a 156 SW könnyedségét, "csak" egy szép nagy vas.
De azért nem az volt az egyik kifogás, hogy kicsi a beltere a 156-nak?
A 156 a 147 piacra dobásával belső formatervét és anyaghasználatát tekintve egycsapásra elavult lett. A 147 még a mai napig is megállja a helyét egy A3 vagy BMW1 összehasonlításban, mind design, mind anyaghasználat tekintetében.
A 156ról ez már 2003-ban, a Giugaro-féle faceliftkor sem volt elmondható. Külsőleg a 156 előrelépett, de a belső anyaghasználata szerintem ekkorra már a ciki kategóriát közelítette (az alfatex kivételével).
Kétségtelen, hogy a 159 formaterve már nem olyan könnyed mint a 156 esetében, de minél nagyobb egy autó (és most egy limuzinról beszélünk, ahol azért kötött maga a forma), annál kevésbé van lehetőség az egyéni jelleg elérésére (maga a nagy karosszéria, orr+doboz+csomagtartó hármas behatárolja a formai lehetőségeket).
Ez a különbség különösen a 156SW vs. 159SW esetén jön ki. A 159SW még mindig a legszebb kombi a piacon, de nélkülözi a 156 SW könnyedségét, "csak" egy szép nagy vas.
De azért nem az volt az egyik kifogás, hogy kicsi a beltere a 156-nak?
mesa2008-02-25 10:18:34 // 6961
TarP2008-02-25 10:15:05 // 6960
A 8C a GTV utódja :)
mesa2008-02-25 10:14:18 // 6959
Nincs, csak számomra csalódás.
mesa2008-02-25 10:11:07 // 6958
Az Alfánál azért nem úgy néz ki, hogy a 149-es egy kicsi 159-es, a 169-es meg egy nagy 159-es lesz
Khm. Mondjuk a Junior egy kicsi 8C lesz. Legalább is az orra :P :))
Khm. Mondjuk a Junior egy kicsi 8C lesz. Legalább is az orra :P :))
BeeGee2008-02-25 10:01:26 // 6957
El kell szomorítsak, de a GTV utódja a GT, és annak utódjának tekinthető a Brera.
Tom122008-02-24 23:52:39 // 6956
Már az is készül a "vörös lepel alatt" - remélem..-)
zolee1452008-02-24 23:48:43 // 6955
Ez a lángfelület kicsit olyan, hogy a marketingesek kitaláltak valami nevet Bangle agyszüleményének.
A BMW-re meg rá lehet fogni, hogy mind ugyanaz, csak egyik kisebb a másik nagyobb.
Az Alfánál azért nem úgy néz ki, hogy a 149-es egy kicsi 159-es, a 169-es meg egy nagy 159-es lesz...legalábbis az eddigiek alapján. Ha nem csalnak a ps-találgatások, és a fotók akkor a Junior sem egy nagyonkicsi 159-es lesz.
A Brera meg végülis egy 159 kupé, de azt sem úgy csinálták, hogy -2 ajtó és kész. Végülis a Brera a GT utódja - szerintem - és nem a GTV utódja. Nade akkor hol a GTV utódja?:)
A BMW-re meg rá lehet fogni, hogy mind ugyanaz, csak egyik kisebb a másik nagyobb.
Az Alfánál azért nem úgy néz ki, hogy a 149-es egy kicsi 159-es, a 169-es meg egy nagy 159-es lesz...legalábbis az eddigiek alapján. Ha nem csalnak a ps-találgatások, és a fotók akkor a Junior sem egy nagyonkicsi 159-es lesz.
A Brera meg végülis egy 159 kupé, de azt sem úgy csinálták, hogy -2 ajtó és kész. Végülis a Brera a GT utódja - szerintem - és nem a GTV utódja. Nade akkor hol a GTV utódja?:)
Tom122008-02-24 23:41:23 // 6954
Lehet, nekem pl. ez a "láng" design /mert állítólag azt ábrázolják az autók oldalán az ívek /?/ egyáltalán nem jön be, de hát én nem vagyok BMW fan. :-)
Tom122008-02-24 23:37:15 // 6953
"itt kissé nehezebb a rajongók kedvére tenni"
Az nem kifejezés, itt mindenben "találunk" kifogást, régi - új, mindegy, ha olvassák ezt a topicot, azt hiszem, már az autó szó hallatán lámpalázasak lesznek...:-D
Az nem kifejezés, itt mindenben "találunk" kifogást, régi - új, mindegy, ha olvassák ezt a topicot, azt hiszem, már az autó szó hallatán lámpalázasak lesznek...:-D
Kompressz úr2008-02-24 23:22:44 // 6952
A BMW-nél könnyű, a bimmer esetén a szépség fogalma szerintem egyetlen jóízlésű embernek sem ugrik be elsőre :)
Az alfanál már kissé más a helyzet, itt kissé nehezebb a rajongók kedvére tenni.
Az alfanál már kissé más a helyzet, itt kissé nehezebb a rajongók kedvére tenni.
zolee1452008-02-24 23:15:42 // 6951
Mondjuk ez egy érdekes kérdés, hogy vajon azért nem hallunk ilyenről, mert nem szidják, vagy azért nem, mert ritkán olvasgatunk BMW-s fórumokat?
Lehet, hogy az adott márka rajongói ugyanígy nyekeregnek az új típusok megjelenésekor.
Lehet, hogy az adott márka rajongói ugyanígy nyekeregnek az új típusok megjelenésekor.
Kompressz úr2008-02-24 22:17:32 // 6950
A 1er BMW-nél még így is igényesebb beltere lesz, ahol érdekes módon senki sem emlegeti a műanyagsivatagot...
BeeGee2008-02-24 22:06:47 // 6949
Talán túl sok támadás felületet hagytak rajta.
Előre félek, hogy szegény Junior mit fog kapni.. jogosan vagy nem jogosan.
Előre félek, hogy szegény Junior mit fog kapni.. jogosan vagy nem jogosan.
Benőke2008-02-24 16:33:12 // 6947
Árakkal szerintem nincs nagyon elszállva a dolog.
Motorokat illetően meg írtam mik várhatóak a régi dizelek mennek a sülyesztőbe.
Idén elvileg teljesen lecserélik a palettát.
A gyengébbik helyére jön az 1,6 -os dizel. Erősebbnek meg a 2 -s JTD illetve a 190 lovas 2 turbós... A 180 -as a GM többi márkájához kerül (Opel, Saab...stb)... Legalábbis az előlre jelzésben ezt olvastam :)
A 2,4 helyett meg 2,5 lesz. Jelölésben nem tudom hogy változik -e valamit a dolog...
Motorokat illetően meg írtam mik várhatóak a régi dizelek mennek a sülyesztőbe.
Idén elvileg teljesen lecserélik a palettát.
A gyengébbik helyére jön az 1,6 -os dizel. Erősebbnek meg a 2 -s JTD illetve a 190 lovas 2 turbós... A 180 -as a GM többi márkájához kerül (Opel, Saab...stb)... Legalábbis az előlre jelzésben ezt olvastam :)
A 2,4 helyett meg 2,5 lesz. Jelölésben nem tudom hogy változik -e valamit a dolog...
Benőke2008-02-24 16:27:09 // 6946
Sötétben messzíről simán. A fénykürtre teszem a kezem és várok amíg közelebb ér aztán mindig fájó szívvel veszem tudomásul, hogy ez se alfa volt...
Nappal is előfordul néha :)
Nappal is előfordul néha :)
Halesz2008-02-24 16:21:51 // 6945
Tényleg össze lehet keverni :)
Tom122008-02-24 15:06:13 // 6943
200 méterről minden macska fekete...:-)
"Csak" annyi a külömbség, mint a 4:3 /Cordoba/ és a 16:9 képernyőknél.
"Csak" annyi a külömbség, mint a 4:3 /Cordoba/ és a 16:9 képernyőknél.