mesa2007-11-11 12:46:02 // 5742
Max egy olaj sejknek, hogy tudjon a kerti kútból tankolni :DD
GT Ɨ|ѯ2007-11-11 12:32:36 // 5741
8c olajkályha?naneeee:-))))
GEORGE2007-11-10 19:47:47 // 5740
Lesz ebből V8-as diesel?? :-))
GEORGE2007-11-10 19:44:57 // 5739
Klafa lett ez a 8C :-)
GEORGE2007-11-10 01:44:26 // 5737
Garázsmesternek pont jó lesz a csinike :-)
Kazes☻2007-11-09 17:44:03 // 5736
Érdekes, hogy az öreg 8C-n középen van a gázpedál és jobb oldalon a fék. Legalábbis így láttam. :-)
Tom122007-11-09 17:18:21 // 5735
Jól el lenne a garázsban az új mellett.;-))
Rumi2007-11-09 15:25:08 // 5734
jah, hogy rohadna meg
furcsa volt a totalkaros kozvetitesek utan....
furcsa volt a totalkaros kozvetitesek utan....
Satti2007-11-09 14:46:18 // 5733
Most néztem végig a videót, mit is mondjak, ez egy álom, a hangja még így is szépen szólt, tolta is neki az ember rendesen, de azt úgy is kell. A régi gép az igazán komoly, már mit tudtak építeni, 70 évvel ezelőtt is az olaszok, bámulatos.
Satti2007-11-09 14:33:10 // 5732
Az a régi 8C is milyen gyönyörű!!!!!!!
Ferko2007-11-09 14:27:09 // 5731
Élőben milyen lehet? Mit nem adnék, ha beleülhetnék egy ilyen gyönyörüségbe! :-)
Tom122007-11-09 11:50:16 // 5729
Hosszú idő után nekem is be kellett durrantani az IE-t, de megérte....-)
Tom122007-11-09 11:49:22 // 5728
Pedig azt mondta az elején, hogy majd befogja a száját....-))
Tom122007-11-09 11:48:31 // 5727
Pedig ez még nem is a 100% "live" hang, csak "kipreparált" internetes....-)
mesa2007-11-09 10:15:36 // 5726
HátvédRomeo2007-11-09 00:19:26 // 5725
Semmilyen körülmények között ne engedjetek a közelébe, Alfás rendezvényen ha lesz olyan amin ott lesz a 8C, mert beülök magamra baszom az ajtót, többit a fantáziátokra bízom... :-DDD
Tedi2007-11-08 23:56:58 // 5724
Nem maradtál le sok mindenről. A Surányi végigpofázza az egészet. Még a kigyorsítást is :)
mesa2007-11-08 23:18:44 // 5723
B'meg a vacak oldalukat, meg az szexplorert is.
Liquid2007-11-08 23:15:02 // 5722
appppppáááám!!! Mit nem adnék azért hogy bármelyikbe beülhessek, netán megpöckölhessem a gázpedált.....
Ferko2007-11-08 21:27:42 // 5721
Na, szétélveztem az agyam! :-DD
A hang iszonyat volt. Mit nem adnék egy ilyenért! :-DD
A hang iszonyat volt. Mit nem adnék egy ilyenért! :-DD
Vikking 3112007-11-08 19:28:12 // 5720
Aztatabüdöskurvamocskos anyjájáját... :D
Buksi2007-11-08 19:11:18 // 5719
Jujj, de elfogadnék egy ilyet! Most nagyon beleszerettem! :-))
Buksi2007-11-08 18:57:21 // 5718
Így én is elfogadnám! ;-))
Tom122007-11-08 18:55:09 // 5717
Ez se kutya...:-)
Tom122007-11-08 18:52:20 // 5716
Az utolsó Ferrari, amit nem "számítógéppel terveztek". /F 40/
mesa2007-11-08 09:08:43 // 5715
Dehogy. Az F40-es !!! ;-) Az király. Még a Modern Művészetek Múzeumába is bekerült. örök darab. Ráadásul a legdrágább darab.
Satti2007-11-08 09:03:05 // 5714
Na, igen:-))
Főleg az Enzo a z előtérben!:-)
Az F355-öt viszont már egész normális áron meg lehet venni, egy szép, hibátlan, '97-es a németeknél, 55-60 ezer euro.
Főleg az Enzo a z előtérben!:-)
Az F355-öt viszont már egész normális áron meg lehet venni, egy szép, hibátlan, '97-es a németeknél, 55-60 ezer euro.
Fater (Norbi)2007-11-08 08:58:27 // 5713
Satti2007-11-08 08:55:04 // 5712
Ez az F355 még mindig az egyik legszebb Ferrari!! Bár a csaj sem rossz!:-)
mesa2007-11-08 08:51:15 // 5711
GEORGE2007-11-06 13:22:36 // 5709
Nekem azt mondta ha ferrarit viszek haza az is tetszeni fog neki, és nem zavar vele el :-)))
GEORGE2007-11-06 13:21:54 // 5708
Félre értesz, ha magának választ akkor okés, ha magadnak akkor nem azoknak kell lenni fontosnak amit te tartasz fontosnak?
Egy tuti nálam nincs beleszólás, eddig sem járt soha rossz autóval főleg mikor volt OFFom is volt ( párhuzamosan az Alfával )
Egy tuti nálam nincs beleszólás, eddig sem járt soha rossz autóval főleg mikor volt OFFom is volt ( párhuzamosan az Alfával )
mesa2007-11-06 12:17:48 // 5707
Jó asszony a tied is ! maximum respect !!! :)))
Zool2007-11-06 12:03:56 // 5706
Nálunk az asszony aktívan beleszól, a 147esnél ő is benne volt a döntésben (konkrétan akkor ő beszélt le az S40ről), legutóbb a 159 már picit túl nagy vállalás lett volna, de talán a tavasszal összejön.
Meg amúgy nem kezdő, az autós brancsban dolgozott pár évet, meg régebben havonta mentünk valamit kipróbálni...
Meg amúgy nem kezdő, az autós brancsban dolgozott pár évet, meg régebben havonta mentünk valamit kipróbálni...
Grando2007-11-06 11:40:23 // 5705
Engem lehet, hogy elverne a háztól, ha más márkára vetném a szemem... :DDDD ;))
GEORGE2007-11-06 11:38:54 // 5704
Pedig bizony a 7-10 millát egy márka rajongó inkább kifizeti :-))
Mondjuk nekem dumálhatna az asszony hogy milyen autót vegyek! .-)
Részvétem is annak akinek az asszonya bele szólhat az autó váráslásba :-)))
Mondjuk nekem dumálhatna az asszony hogy milyen autót vegyek! .-)
Részvétem is annak akinek az asszonya bele szólhat az autó váráslásba :-)))
mesa2007-11-06 10:35:40 // 5703
Az első részével egyet értek. Az angol MIni rajongói nem veszik a német MINI-t.
Ellenben a régi bogár tulajok megveszik a Beetle-t is.
Ellenben a régi bogár tulajok megveszik a Beetle-t is.
Zool2007-11-06 10:26:11 // 5702
Nagyon valószínű, hogy a Junior a Grande Punto és a Mini vevői között szeretne terjeszkedni.
Egyébbként a névről meg annyit, hogy most ez a neve a fejlesztésnek. Annak idején a 190est is mindenki bébi-benznek hívta, mégsem ez lett a hivatalos neve. Még nem csináltak olyan bakit, mint a micu a Pajeróval (na mit jeent spanyolul?) vagy a Chevrolat a Novával ("nem megy").
Lehet hogy az Alfát eléri a millenium bug a számokkal, de azért megbocsátható egy számokat viselő modellpaletta egy ilyen dallamaos márkának. Mondjuk a "Népautó" 101 vagy 330 picit merdekebb lenne.
Amúgy nekem úgy tűnt, hogy a 156 sokaknak hiányzik, egy 151es szám teljesen jól passzol a 149esnek, amúgy sem teljesen azonos lesz a mérete a 147tel...
Egyébbként a névről meg annyit, hogy most ez a neve a fejlesztésnek. Annak idején a 190est is mindenki bébi-benznek hívta, mégsem ez lett a hivatalos neve. Még nem csináltak olyan bakit, mint a micu a Pajeróval (na mit jeent spanyolul?) vagy a Chevrolat a Novával ("nem megy").
Lehet hogy az Alfát eléri a millenium bug a számokkal, de azért megbocsátható egy számokat viselő modellpaletta egy ilyen dallamaos márkának. Mondjuk a "Népautó" 101 vagy 330 picit merdekebb lenne.
Amúgy nekem úgy tűnt, hogy a 156 sokaknak hiányzik, egy 151es szám teljesen jól passzol a 149esnek, amúgy sem teljesen azonos lesz a mérete a 147tel...
Zool2007-11-06 10:20:47 // 5701
Lehet de a márka sajna nem a márkarajongókból él meg. A fizetőképes ÚJAUTÓkereslet tudja az Alfát fenntartani. Már pedig sajna az új juniorokra a fent említett réteg lesz a vevő elsősorban (ahogy pl a Minire is, és nem a régi mini tulajok adják az új Mini vevőkörének döntő hányadát). Ahhoz túl pici a Junior hogy első autó legyen, második autónak meg pcit húzós 3-5 mikát kiadni (pedig sokan megtreszik ezt a Mini esetében).
Az ár/teljesítmény esetemben nem csak azt jelenti, hogy a kilóra legolcsóbb autót venném meg (akkor valszeg Oktáviűval járnék). De egyrészt 7-10 milliós kiadást nem fogsz csupán márkaszeret alapján kiadni (legalábbis nem egy válóper vagy családból kitagadás, esetleg gyámság alá helyezési per nélkül :) ), másrészt ebben ligában (159, 8 milka felett ) a legnagyobb piacokon sokkal nagyobb piaci szeletet jelentenek a pénzes nem márkarajongó de elcsábítható vevők és pl nyugaton a flottaértékesítések.
Az ár/teljesítmény esetemben nem csak azt jelenti, hogy a kilóra legolcsóbb autót venném meg (akkor valszeg Oktáviűval járnék). De egyrészt 7-10 milliós kiadást nem fogsz csupán márkaszeret alapján kiadni (legalábbis nem egy válóper vagy családból kitagadás, esetleg gyámság alá helyezési per nélkül :) ), másrészt ebben ligában (159, 8 milka felett ) a legnagyobb piacokon sokkal nagyobb piaci szeletet jelentenek a pénzes nem márkarajongó de elcsábítható vevők és pl nyugaton a flottaértékesítések.
mesa2007-11-06 10:12:26 // 5700
Akit érint (pl az asszpny 147esét épp lecserélő apuka) az elkezd számolni vele, esetleg kivár egy félévet és nem rendeli meg a Minit 2szer annyiért.
Zool cartárs, te mindent a PÉNZ oldaláról közelítesz meg?
Szerintem aki 147 tulaj az nem azért akar Juniorra váltani, mert fele annyiba kerül , mint egy MINI. Szerintem.
Elhiszem, hogy te a következő autód márkáját az ár/teljesítmény alapján fogod eldönteni.
Zool cartárs, te mindent a PÉNZ oldaláról közelítesz meg?
Szerintem aki 147 tulaj az nem azért akar Juniorra váltani, mert fele annyiba kerül , mint egy MINI. Szerintem.
Elhiszem, hogy te a következő autód márkáját az ár/teljesítmény alapján fogod eldönteni.
Zool2007-11-06 10:06:33 // 5699
A trükk lényege az, hogy szerepelnek.
Ezzel an hírrel szerepeltek az autoblog.comon, a .it és .hu-n az a5ön, többet ér, mint ezer fizetett hirdetés. Akit érint (pl az asszpny 147esét épp lecserélő apuka) az elkezd számolni vele, esetleg kivár egy félévet és nem rendeli meg a Minit 2szer annyiért. Nem véletlen hogy az Alfa áttért a korábbi egységes modellpalettakihozatalról a szakaszos beléptetésre. A 147 úgy ahogy van kijött, egyedül a 2.0 kézi jött később. Nagy durranás egy rövid idpre, aztán csend a szaklapokban. De így? Lassan 2 éves 159 de megint itt egy tesztre érdemes új változat (2.4 q4), ami megér egy kis próbálgatást. Hoznak egy tesztautót odaadják a főbb magazinoknak, és ha nem szúrják el a kocsit, akkor kész az ingyenreklám (feltéve gondolom, ha a megfelelő védelmi pénzt kifizették, lásd pl a Fifth gear elég átlátszó vagy a magyar automotor kicsit gyanús kötözködése). Persze ehhez kell egy normális kereskledő/szervíz aki nem szivességnek veszi, hogy a pr autóújságírós fiatal beleülhet a kicsjába, hanem eljut picit agyacskájáig, hogy amit azok leírnak az vevők tucatjait hozhatja vagy éppen riaszthatja el...
Ezzel an hírrel szerepeltek az autoblog.comon, a .it és .hu-n az a5ön, többet ér, mint ezer fizetett hirdetés. Akit érint (pl az asszpny 147esét épp lecserélő apuka) az elkezd számolni vele, esetleg kivár egy félévet és nem rendeli meg a Minit 2szer annyiért. Nem véletlen hogy az Alfa áttért a korábbi egységes modellpalettakihozatalról a szakaszos beléptetésre. A 147 úgy ahogy van kijött, egyedül a 2.0 kézi jött később. Nagy durranás egy rövid idpre, aztán csend a szaklapokban. De így? Lassan 2 éves 159 de megint itt egy tesztre érdemes új változat (2.4 q4), ami megér egy kis próbálgatást. Hoznak egy tesztautót odaadják a főbb magazinoknak, és ha nem szúrják el a kocsit, akkor kész az ingyenreklám (feltéve gondolom, ha a megfelelő védelmi pénzt kifizették, lásd pl a Fifth gear elég átlátszó vagy a magyar automotor kicsit gyanús kötözködése). Persze ehhez kell egy normális kereskledő/szervíz aki nem szivességnek veszi, hogy a pr autóújságírós fiatal beleülhet a kicsjába, hanem eljut picit agyacskájáig, hogy amit azok leírnak az vevők tucatjait hozhatja vagy éppen riaszthatja el...
Whiteskull2007-11-05 23:18:54 // 5698
Ennyire nem akartam hazabeszélni. De 100%-osan igazad van. :)))))
Kazes☻2007-11-05 23:17:43 // 5697
A Gulia-t is jó kimondani és hallgatni valóban, ám de az igazi dallam az a Giulietta! :-)
BadBoy2007-11-05 23:13:22 // 5696
Na igen, de azért még van mondjuk 1 1/2 évük a 149 bemutatásáig elemezni a beküldött neveket, és a többi modellről meg nem is szólva még több. És ezért elég sok ember ül ott, hogy kiagyalják, hogy mi legyen a nevekkel. Mondjuk szerintem a tervük megvan, csak a tényleges megnvezések hiányoznak.
Whiteskull2007-11-05 23:10:52 // 5695
Ja, és a normálisabbak ezek közül is egyedi nevet kaptak. :)))))))))))))
Tommi2007-11-05 23:10:14 // 5694
Igen, ebbe páran már belebuktak :)
Whiteskull2007-11-05 23:08:53 // 5693
Hát aki ilyen autót akar, az vegyen a konkurenciától. Szerintem. :))))))))