gyml2010-07-03 08:14:49 // 10827
Hallottam már pár utólagos installt, szerintem nem éri meg vesződni vele. Az a B and O nagyon jól szól! Persze jó drága is,de nem kell fél évig barkácsolni az autót,aminek ki tudja mi lesz az eredménye. Esetleg eltörsz valamit,akkor azt újra be kell szerezni, vagy hiába rakod vissza tökéletesen,mégis zörög a kárpit...... Elég sokat tervezgetik ezeket a beépítéseket és a prémium kategória bár nagyon drága, de jól is szól. Én biztos nem dobnám ki.:)
KGBMAN2010-07-03 08:08:01 // 10826
De, tessék csak sajnálni :)))
KGBMAN2010-07-03 08:07:11 // 10825
Ezen ne csodálkozz. Nekik az a céljuk hogy minél könnyebb legyen a kocsi, ne zörögjön és a kinti hangok ne szűrődjenek be. Aki akar úgyis tesz bele még 100kg bitumen lapot, de ők minek tennék bele? Súlynövelés és nem mindenki díjazná. pl én sem.
Ha meg betennék egyből az lenne: Nem elég, vékony, nem csúcsminőségű, nem ott van ahol kéne, 2mm híja van, stb..
Lássuk be hogy aki annyira hifibuzi az úgyis kiszedné és a saját igényeinek megfelelően újrakezdené a rezgéscsillapítást. Mondván csak az jó amit Ő vagy az általa favorizált csapat csinál.
GTVili2010-07-02 22:01:54 // 10824
Pláne annak ismeretében,hogy melyik mennyibe kerül.....;-D
És pl a gyári rendszerek sosem tartalmaznak csillapítást-szigetelést.....ajtópanelt....stb...
Pedig....ez majdnem többet jelent mint egy csúcskategóriás hangszórószett beépítése....
GTPeti2010-07-02 21:55:18 // 10823
Hmm... Azért - bármilyen autóban - egy tisztességes utólagos installt is érdemes meghallgatni. Akkor kiderül mennyire jó (mesterséges hangú) a B&O.
Piritu - 1.000.0002010-07-02 21:17:48 // 10822
Holnap megyünk nyaralni és kell a csomagtartó, ezért kivettem a mélyládát. Csak a négy ajtó szól.
Röviden: katasztrófa :-(
Bővebben: Hallgatható, de pont azok a dolgok hiányoznak, amire felépül egy zene, a legalja.
u.i.
a Carnifex se érdekes annyira a mélyeffektek nélkül :-)
156er2010-07-02 19:50:40 // 10821
.. az nagyot üt az S8-ban is.....pfff :D
gyml2010-07-02 19:45:20 // 10820
Azért az Audi A5-ben a Bang and Olufsen-t is érdemes meghallgatni! (Asszem így írják a nevét)
Skodra2010-07-02 19:33:50 // 10819
Helló!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy 156-ban hol lehet, ki hol vezette el a tápkábeleket az aksitól a csomitartóba?
Köszönöm!
Kócosw2010-07-02 19:25:26 // 10818
ugye az nemolyan nagy baj hogy most nem sajnällak mert a 3.0 V6 hangjät kell hallgatnod ugye? :P :DDDDD
meghogy a menetszelzaj hangja elnyomja a hifiet egy cabrioban :P :DDD
GTVili2010-07-02 17:04:05 // 10817
Azért a riportalany sem teljesen százas.....nem hiszem,hogy ezeket a dolgokat,így kategórikusan ki lehetne jelenteni.....pl csak SE csöves erősítő....csak egyutas hangsugárzó....stb...
GTPeti2010-07-01 21:51:09 // 10816
OK, ha Dynaudio, akkor még talán jó is lehet'

Itt egy cikk hangfalakról
GTVili2010-06-30 23:21:11 // 10815
.....;-D.....az S80-asba lehetett komplett Dynaudio rendszert rendelni...(sőt most a Passat-ba is lehet).......na azt ÉN nem piszkálnám.....úgy jó,ahogy van....de tényleg.



Az autolsó kommentelőnek van igaza.....jó sok sületlenséget összehordak......pl a szigetelés,ami egy komplett autó árába kerül....stb....;-DDDD
GTPeti2010-06-30 22:48:01 // 10814
Kiválóan összefoglaltad. :))
(Bizonyára. Nekem még nem volt AJID az autómban, de nincs okom kételkedni a leírtakban. :)
KGBMAN2010-06-30 22:41:38 // 10813
Igen.. És vasal.. Ellenben nem lehet olyan csendessé tenni vele a kocsit mint a hardtoppal, mert a beépített GPS ("Ménem itt kanyarodsz be?"), vezetésfigyelő elektronika ("Ne menj ilyen gyorsan; Válts már sávot; Miért ebbe a sávba sorolsz; Ne menj ilyen közel az előttünk haladóhoz) és a kikapcsolhatatlan biztonsági rendszer ("Ha megtudom hogy valami ribanc akar beülni melléd és lecsapni a kezemről, akkor kikaparom a szemét...a tiéd után") minden üzenetet a beépített erősítőn (torok névre hallgat) át küld egyenesen a "száj" néven ismert tönkretehetetlen hangszórókhoz, ami teljes hangerőn képes minden hifit túlharsogni és a hangnyomás versenyt megnyerő delikvenseket sírásra fakasztani a teljesítményével.
Akkor minek a pókba HiFi? Hát mert vannak olyan napok - ellentétben a hardtoppal - amikor nem kerül beépítésre az AJID egység :) Ilyenkor lehet zenét hallgatni...már ha maradt még hallásunk az említett egység működését követő halláskárosodás után :))))
GTPeti2010-06-30 22:33:06 // 10812
Értem. Szóval. Hatásában ugyanaz, mint a keménytető. :)
Csak főz is.
KGBMAN2010-06-30 22:30:10 // 10811
Anti Jump-In Device :)) Mi más lenne :DDD
GTPeti2010-06-30 22:29:24 // 10810
Gondolom, most számítasz arra, hogy megkérdezem: Mi az az AJID?

OK, megkérdezem, hogy mi az, mert valami azt súgja, hogy nem a hard-top rövidítése. :))
KGBMAN2010-06-30 22:29:19 // 10809
Arról nem beszélve, hogy jobb a romantika, mintha sodrófával akarná megigazítani az ablakot a kocsin vagy netán baltával próbálná szétválasztani a frizurám :D
KGBMAN2010-06-30 22:26:42 // 10808
nem.. Azért hogy a csajok be tudjanak ugrálni a pirosnál :DDDDD De az enyém fel van szerelve AJID-al és így nincs gond :DDDD
GTPeti2010-06-30 22:22:23 // 10807
Ez jó romantikusra sikeredett. :)

Szóval azért nincs a Pókokon tető, hogy ki tudjanak szállni a rózsaszín szívecskék. :))
KGBMAN2010-06-30 22:19:54 // 10806
Na igen.. Nincs is attól szebb, mikor az ember a délutáni nap sugarainál egy szerpentinen (mondjuk Visegrád :) :) terelgeti a pókot a V6-al és élvezi a pillanatot, a látványt, a tájat, a V6 duruzsolását és a mellette ülő bájos nő édes csicsergését arról, hogy milyen csodálatos is az a pillanat amiben részünk van.. :)

ui: Magát az élményt a csicsergés nélkül is észlelnénk, de hát ezért van az oldalborda, hogy emlékeztessen erre miközben a váltón nyugvó karunkat simogatja édesen. :)
Piritu - 1.000.0002010-06-30 22:17:51 // 10805
Nono, azért egy jó kis olasz (vagy bármilyen, dehát olasz kocsiban ülünk) zene dob rendesen a kocsikázáson! :-)
GTPeti2010-06-30 22:14:30 // 10804
A: nem ítéljük el őket, mivel celebrating diversity.

E-J: egy kisebb kabrió szerintem is külön kategória, ott még nehezebb és nem is azon van a hangsúly, hanem a feelinges élményautózáson
KGBMAN2010-06-30 22:11:29 // 10803
Igen ez így igaz. Meg akkor ha hosszú távon rájösz, hogy erotikus hangja van.. ergo b*ssza a füled :DDD
De az tény, hogy mikor 200 felett ment az ember vele és a gázpedál lenyomásakor hátranézett hogy hol a vonat ami megtolta, akkor nem a zenére fókuszált :)
KGBMAN2010-06-30 22:09:22 // 10802
A: van akiek nem kell koncertterem és megelégszik a gyárival, ami azért nem Sokol, de nem is hifi. Neki megfelel és ezért nem lehet elítélni.

Spiderre sajnos igaz:
E. ott a motorhang (3.0 V6 :) + Ragazzon. hihi)
F. nem optimális a tér (nyitva meg elrepül a hang, amúgy kicsi a tér)
G. nem hallani a menetzajtól Piritu is igazol, hogy sajna igaz
J. jó dolog a hifi, igenis megvalósítható... csak éppen a kocsi ára újfent és a szélzaj akkor is lever majd, mint paraszt a mezsgyekarót :)
GTPeti2010-06-30 22:06:42 // 10801
Ezt sohasem cáfoltam!
Bár, minél inkább "edzett" vki füle, annál inkább zavarja a komolyabb gyári hifik mesterkélt (agyonDSP-zett) hangja. Főleg hosszútávon. Rövidtávon én is dícsértem a kollégám mostani 320i-jének a zenéjét. (Az átverés csak akkor derül ki, ha vki az egyes hangszerekre koncentrál.)
1372010-06-30 22:06:04 // 10800
Ugyanarról szólnak a hozzászólások, mint a többi hasonlónál. Mindenki megmondja, hogy az övé a leghosszabb, és ő ért hozzá jobban. Az a szomorú, hogy ezt felnőtt, és a hozzászólások alapján nem épp a társadalom alsó rétegét képviselő emberek művelik. Nagy kár.
KGBMAN2010-06-30 22:01:11 // 10799
Meg fogsz lepődni, de nem volt az olyan rossz. Oké, nem egy épített cuc, de nem bántja a füledet ha hosszú távon hallgatod :)
GTPeti2010-06-30 21:58:25 // 10798
Jól megfigyelhetők a posztolók különböző kategóriái:

A. a gyári hifi az lehet jó is
B. nem
C. de
D. a hifi pl. a Pio RSII, uD, stb.
E. autóba minek zene? ott a motorhang
F. autóba minek zene? nem optimális a tér
G. autóba minek zene? nem hallani a menetzajtól
H. az autóhifi lehúzás
I. nem is passzol egy bolti rádió
J. jó dolog a hifi, igenis megvalósítható

Kihagytam valakit? :)
GTPeti2010-06-30 21:53:53 // 10797
Sok érdekes hozzászólás van közöttük, de a legérdekesebb számomra, amikor vki kiosztja a másikat, miszerint a NAD az sz@r, a hifi a Denon-nál és a Wharfedale-nél kezdődik. (Tudniillik előbbi márka "sokkal magasabbról" indul. Még akkor is ha vannak komoly Denonok és Whar hangfalak is.)
Piritu - 1.000.0002010-06-30 21:51:14 // 10796
Hm, érdekes olvasmány :-)
GTPeti2010-06-30 21:42:49 // 10795
(Természetesen "az én Volvómban milyen klassz a gyári zene" tagokra gondoltam.)
GTPeti2010-06-30 21:38:24 // 10794
Kócosw2010-06-22 19:29:54 // 10793
okes :)
ezentul ha bärmi kerdesed van keress bätran,max nemtudom a välaszt :DDD
Piritu - 1.000.0002010-06-22 19:28:33 // 10792
igeeeeeeeeeeeeeeeeeen :-)
KGBMAN2010-06-22 18:47:02 // 10790
Nekem nem. Ha rendesen kattanásig lenyomod, akkor neked sem kéne. ha mégis akkor a zár részen szét kéne nézz. Azóta meg főleg nem csinál semmit mióta rajta trónol az erőlködő :)
gyml2010-06-22 17:59:47 // 10789
KGBMAN, neked a tárolórekesz fedelét nem mozgatja a nagy légtömeg?:) Nem lesz valamikor valami Spider tali? Nekem még nem régóta van meg a gép és szívesen gyűjtenék ötleteket a tapasztaltaktól.:)
KGBMAN2010-06-22 16:59:46 // 10788
Mindent le lehet, csak akarat és kitartás, meg megfelelő mennyiségű epoxygyanta, csiszolópapír és üvegszálas lap (vagy gézlap) kell hozzá :) Vagy egy ügyes kasztniszabó aki behegeszti neked.
A kérdés hogy eredetileg mire szolgál...
KGBMAN2010-06-22 16:56:23 // 10787
Meg ha szépen síkba csiszolod az alját és a lemezről is lekapod ott a festéket kenhetsz közé pasztát. Vagy kerítesz hővezető lapot és azt közé rakva húzatod fel. Hőelvezetés megoldva.
Piritu - 1.000.0002010-06-22 16:25:15 // 10786
ezt nem lehet lezárni:-)
Piritu - 1.000.0002010-06-22 16:22:41 // 10785
Az jó, akkor nem kell barkácsolni :-)
Piritu - 1.000.0002010-06-22 16:21:52 // 10784
Szellőzés valamennyi van, lehet hogy ventilátor is kéne. Ha nem nagy a végfok szerintem a plé elviszi a meleget. Rendes csavarokkal és anyákkal tettem fel. Azt meg lehet húzni, kézzel nem lehet kitekerni.
Hely van elég az akku mellett.
KGBMAN2010-06-22 16:00:31 // 10783
Szerencse hogy a uDimension FreeAir-ban használható.. Mert én nem fogok ládázni :)
gyml2010-06-22 15:54:46 // 10782
Szellőzése elég lenne? Nem néztem még, hogy ott mekkora hely van,de majd megnézem. Valami lapos kivitelű 2 csatist kéne akkor betenni. És most te sima lemezcsavarokkal raktad fel? Elég erős az a lemez?
Piritu - 1.000.0002010-06-22 15:39:50 // 10781
Néztem, nem lehet zárttá tenni. Vannak ugye a kábelátvezetők, meg a gumidugók, az akku szellőztetője, stb. Egyszerűbbnek tűnik egy ládát összerakni a rekeszben.
KGBMAN2010-06-22 15:31:40 // 10780
Vagy ha lapos, akkor oda ahol a tető van.. ugye :)
KGBMAN2010-06-22 15:30:15 // 10779
Akkor azt felemeled, felcsiszolod, műgyanta és üvegszálas háló, majd arra bitumenlap és úgy vissza a szőnyeg. Nem?
Piritu - 1.000.0002010-06-22 15:29:54 // 10778
Az akksinál tenném a plé belső oldalára. Ugyan oda, ahol most van, csak belül. Így a rakodórekesz marad.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak