Fórum >> Típusok >> 155

Fairlane2010-05-14 09:00:25 // 100109
Egyrészről ja, mérnem jó nekik a gyári sorhat.....

Másrészről én értékelem az ilyen crazy projekteket, irdatlan meló, pöcsölés, találékonység, problémamegoldás feküdhet benne...

Egy BMW V8 vagy V10 vagy V12 155öst el tudnék képzelni, persze szigorúan RWD, középmotorral :DDD
Fairlane2010-05-14 08:55:11 // 100108
Úristen, hova dugták azt a kanalat? :DDD
Buksi2010-05-14 03:42:39 // 100107
Remélem 8V klímás! ;-))))
Marklar1552010-05-14 00:43:26 // 100106
Marklar1552010-05-14 00:17:49 // 100105
Anno a töritanárom kulcs csomót dobált a beszélgetőkhöz. Hatásos volt. S senki nem reklamált az igazgatónál...
A körmös is elfogadható vólt.
A kanalazást nem szerettem, mert néha kaptam is, ha adtam...:)))
Marklar1552010-05-14 00:06:02 // 100104
Épp tegnapelött adtam el egy 16V kartelt. Valamikor leért, felnyomta a lemezt az meg jól kidörzsőlte a kartelt....Már csak az olajfoltot érzékelte...
Marklar1552010-05-13 23:57:52 // 100103
Hmm.
A képek alapján ebből (számomra) a biznisz érték lenne:
Mh tető
E lökös
Indexek, lámpák
Csomifedél a spoyler miatt
Felnik
Széles sárvédők (ajtóim vannak)
Szóval erőssen alkudós lenne:)
Ráadásúl Tipo/Tempra tükrök vannak rajta:)
Épp tegnap néztem meg egy következő donort. Majd, ha 100%, akkor...
Van némi brutál spoyler rajta... De nem kiabálom el:)
katbal2010-05-13 23:50:19 // 100102
Ezt a szentségtörést!
Képes belefaragni a V6 alfa mocit egy béjemvébe!
Fairlane2010-05-13 22:05:21 // 100101
Ezittaz, a fékes képes... :)

Asszem akkor még fiatal voltam és bohó....
Fairlane2010-05-13 21:57:14 // 100100
Nyilván mindenhol akadnak látens szagemberek :DDD
Itt pl én :)

De pl abban a topikban elég sok kép van nagyfékes megoldásokról.
Valaha fénykoromban írtam is ide egy giga-hozzászólást összefoglalóként :)
Longman2010-05-13 21:54:18 // 100099
Nagy szakértőnek tűnnek, de vannak itt is birkák..
Pl van egy topic hogy "164 3.0 motort 155 be". Na ott szépen bemagyarázzák maguknak hogy a 164 motoron nem lehet áttenni a termosztátot a váltó felőli oldalra, megoldhatatlan.. LOL inkább vegyen GTV vagy 166 mocit, vagy vágjon ki a nyúlványból, ezt képpel is illusztrálják.
sprint832010-05-13 21:53:03 // 100098
Erre gondoltam, nem kevés pénzbe van az tuti.
sprint832010-05-13 21:51:56 // 100097
A 12V nem hidrotőkés. A kipufogószelep himbája és a vez.tengely között van egy tőke, ott tudsz mérni szelephézagot. Ez a tőke teteje szokott kiverődni, ezt mondhatta a szerelőd, hogy majd cserés lesz. Ha nincs kiverődve, akkor csak elég beállítani, ezt írtam már Neked korábban hogyan kell. Nálam is a 6ból 2 picit ki van verődve. A szívó szelepeknél meg ez a sapkás megoldás van.
Longman2010-05-13 21:51:35 // 100096
De úgy..
Csak lapkás.. :))
Longman2010-05-13 21:50:50 // 100095
az biztos.. :S
ha jól emlékszem 60K-t számoltam kedvezménnyel (!) a 24 hidrotőke cseréjére.
+ vezérlést leszedni, amihez lehet h a motort is ki kell emelni.. :SS
sprint832010-05-13 21:44:45 // 100094
Ebből a szempontból jobb a 12V, itt sokkal kevesebb pénzből meg lehet úszni.
Fairlane2010-05-13 21:36:34 // 100093
Nem úgy van, hogy a 8V TS, meg a 12V V6 nyomókorongos szelepsapkás izé? Amit nem is lehet állítani max picit vastagabbra, vagy nem kopottra cserélni.

Hidrotöke talán csak a 16V-nek meg a 24V-nek van, vagy tévednék?
afri2010-05-13 21:22:42 // 100092
most akkor hogy???
azt mondjátok a V6osok fix-hidrotőkések!
a multkor az egyik szerelő is vmi ilyesmit mondott, vmi szeleptőkét vagy mi a francot!!
ezeket kell átnézni, lehet hogy nem mindegyik szar, mondta hogy nyugodtan megvárhatom, amíg szétszedik mert akkor látom, hogy hányat kell cserélni benne, aminek darabja olyan 4ezer körüli összeg!!
Longman2010-05-13 21:14:20 // 100091
háát, sajnos hidrotőkéket nekem is cserélni kell majd.. egyszer
Fairlane2010-05-13 20:47:43 // 100090
Van egy Big Brake topik a 155.org-on.

Itt kivesézték, hogy a brembó mi alá fér be.
Pl a gyári ötágú 16os speedline-hoz kell nyomtávszélesítő.
sprint832010-05-13 20:34:10 // 100088
A szelep hézag beállítása azért ráférne már. Valamivel halkabb lenne.
Nekem is sokkal csendesebb lett, már csak üzem melegen maradt némi hangja az meg a tőkék miatt van már. 2 darabnak picit ki van verve a teteje. De kicserélem mindet majd a vezérlés cserekor.
Longman2010-05-13 20:21:29 // 100086
Nem olyan durva ez...
Sokkal jobb sztem nem lesz :) a motortérben az injektoroknak is van némi kattogása..
Buksi2010-05-13 20:20:53 // 100085
Ne nagyon célozgasson! :-DD
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-13 20:19:59 // 100084
Akkor most ez a fedőneved? Így fogsz bejelentkezni:
-Halló! Itt Tas.
Whiteskull2010-05-13 20:14:38 // 100083
Jelen állás szerint inkább ittas. :))))))))
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-13 20:14:05 // 100082
Finom vagy és úrias! :-DD
Whiteskull2010-05-13 20:11:27 // 100081
Finom akartam lenni. :))))))))
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-13 20:06:57 // 100078
Én ezt nem mondtam! Ezt Gery mondta!!! :-D
Whiteskull2010-05-13 20:06:51 // 100077
Szerintem ezt ő is tudja, csak néha adja az értetlent. :)))))))
Gery832010-05-13 20:05:53 // 100076
Arra céloz, hogy nagy az arcod... :D
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-13 20:03:02 // 100074
Az arcodban fék el vagy a felni mögött? :-DDD
Buksi2010-05-13 20:00:10 // 100073
Jah, nála még az is elfér! :-DD
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-13 19:58:08 // 100072
Rolibabának meg felmehet egy Scania-fék is:-DD
afri2010-05-13 19:57:14 // 100071
ez télleg durva!!

keresztapámnak a lancia kappáján van ugyanilyen fék, és neki is ha jól emléxem 16os kerekek vannak fenn, de hajszál híjján épphogy csak elfér!!!
Buksi2010-05-13 19:56:06 // 100070
Hát a felni nálam nem akadály! ;-)))
afri2010-05-13 19:54:36 // 100069
hihh, csináltam az az imént videót a V6omról!!!
ezt csak azért kézítettem, hogy halljátok, mennyire csattog benne vmi! teljesen olyan, mintha vmi dízel kocsi lenne! :-/ :-DD

itt már üzemmeleg a motor, ekkor hallani a legjobban!

hideg motor indítása után kábé 1-2 percig szépen "hangtalanul" jár a motor, majd kezd előjönni belőle ez a csattogás!!

a kocsi retkes, ilyen az idő! szóval a motorhangra koncenrtájjatok ... ;-)

ha minden jól alakul 2 héten belül viszem szelephézagállításra, hát remélem, hogy csak annyi baja van!!
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-13 19:54:36 // 100068
Nem semmi összeállítás! :-D
Bár teljesen házon belüli alkatrészek.
sprint832010-05-13 19:53:26 // 100067
Azt hiszem a 166nál is valami olyasmi van, hogy nem mindegyik gyári 16"os felnivel jó. Így lehet ez is felni függő lesz, de min. 16" kell az tuti:))
Gery832010-05-13 19:51:02 // 100066
Ez 166 nyereg, Fiat Coupé 20VT 304mm tárcsa.
És nem tudom be fog-e férni 16" alá... :)
Szóval min 16".
Buksi2010-05-13 19:50:46 // 100065
Nagyon komoly! :-O
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-13 19:49:50 // 100064
Ez nagyon nem semmi! :-DDD
Pontosan minek a tárcsája és minek a nyerge? Mekkora felni megy fel minimum?
Buksi2010-05-13 19:49:10 // 100063
Pont ezért mondom! ;-))
Gery832010-05-13 19:47:14 // 100062
Ma felpróbáltam a fékeket, íme néhány kezdetleges fotó:



TSiga ( I am the TSIG)2010-05-13 19:45:28 // 100061
A mienk nem bowdenes, hanem tolórudas. Valahogy meg lehetne csinálni nekünk is.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak