Fórum >> Típusok >> 155

atesssz2011-10-06 11:37:29 // 118151
meg a 2.5 TD-n
T.a.m.a.s.2011-10-06 11:29:52 // 118150
2.0 16V-n, a Q4-en és a V6-on volt nagyobb tárcsa
T.a.m.a.s.2011-10-06 11:22:50 // 118149
A sport csomagosakat nem csak 1 centivel ültették meg??
Fairlane2011-10-06 11:21:53 // 118148
A 16V-n nem alapbol az van? :O
Vagy csak a 2.0-án?
Thomika2011-10-06 11:20:31 // 118147
Nálam is a nagyobb fék van soron, aztán kész. Én vszeg "csak" a 284-es rendszert teszem alá. Nincs kedvem a felnikkel szórakozni. A nagyobb gyári méret tökéletesen megfelel, főleg, ha a szerelőm megcsinálja vágott - lyuggatott tárcsásra! Kipróbáltam azt a féket, bőven elég!
atesssz2011-10-06 11:13:37 // 118146
szerintem sincs semmi értelme. Tényleg, maximum -25mm, de annál több teljesen értelmetlen. Én mondjuk speciel kiéltem az ilyes fajta hajlamaimat a Ladán, mivel abban párszor leszakadt a vesém :)
Még kap egy nagyféket, nagyturbót, nagykúlert, és kész van az autó :)
Thomika2011-10-06 10:13:36 // 118145
Nem egészen értem ezt a nagy ültető mizériát! Nekem gyári 2cm ültetés van. Többet biztosan nem tennék bele többek közt a kitűnő minőségű utakra való tekintettel! Amúgy nekem ezzel is olyan a kocsi mint a sínautó! Eszméletlen jól lehet vele kanyarodni. Anno vezettem többször is Marklar bicolorját, ami 4cm ültetéssel bírt. Sajna a komfortnak annyi volt, és nem éreztem olyan jónak ezt a 4cm-t.
Bármikor legközelebb talin megmutatom bárkinek, 2cm-rel is egész kényelmes maradt az autóm.
Anno még Afri 1.8 is durva volt 6cm-rel. Ezeket már szerintem csak pályára érdemes kialakítani...
Thomika2011-10-06 10:07:36 // 118144
Az jó lenne, köszönöm előre is! :)
atesssz2011-10-06 08:45:45 // 118143
csak 300k? még jó, hogy lehet kapni. Rögtön kettőt kell belőle venni, egyet tartalékba :)
Goodboy2011-10-06 07:37:46 // 118142
longmann.FK hightec foss gagyi szarban ALCO gátlo patron van gyenge közel 300000 ft ért. NINCS ITT MÁR SEMMIRE SEM GARI h mi a minöség:-(
katbal2011-10-05 22:27:58 // 118141
Holnap, világosban, ha nem felejtem el lefényképezem....
Thomika2011-10-05 22:06:20 // 118140
Normál min-max mérős kupak, semmi O gyűrű vagy bármi egyéb tömítés. Elképzelhető, hogy nem gyári van már rajta?
Thomika2011-10-05 22:03:42 // 118139
Az én kupakomon nincs membrán...talán ennek hiánya okozza?!

A leeresztéshez köszi az ötletet :) Megnézem hétvégén...Bár nem csodálkoznék,ha ebben autóban az sem így lenne!
Thomika2011-10-05 22:01:48 // 118138
Aham. valami javaslat a javításra?
Thomika2011-10-05 22:01:02 // 118137
Ez megnyugtat, Barátom! :P
katbal2011-10-05 20:58:11 // 118136
Nekem a 16V-n a kormányműből kijövő kisnyomású ág előre van hozva a hűtőradiátor alá, majd onnan megy vissza a tűzfalon lévő tartályba. A hűtőradiátor alatt egy U-alakú vascsőben tesz egy kört, hogy hűljön. Erre a vascsőre meg bilinccsel csatlakozik mindkét gumicső. (semmi spéci roppantós megoldás) Én ott bontanám meg, nagyon nem is kell alámászni a kocsinak. (lehet, hogy érdemes ezeket a csöveket cserélni, ahhoz viszont akku és akkutálca ki....nekem ez repedt ki nemrég)

A tartály kupakján meg van egy kis gumimembrán, pár mm átmérőjű....nem lehet, hogy az hiányzik, vagy lukas? Mondjuk egyszer mikor vonatattak, akkor nekem is kinyomott egy fél decit.
TSiga ( I am the TSIG)2011-10-05 20:20:04 // 118135
Nem kell izgulni! Én majd' mindig utcán szerelek. Bár nem egy élmény.....
Robiik2011-10-05 20:10:22 // 118134
Nekem akkor nyomta ki azonnal az egészet a kupakon, mikor álló motorral tekergettem a kormányt.

Amúgy nincs valakinek bármilyen használható blokk 155be ? :)
Longman2011-10-05 20:03:06 // 118133
Úgy hogy nincs benne a kupakban a levegőztető cső, és így a kupakon nyomja ki az olajat/"olajpárát"..
Ez ilyen.
Thomika2011-10-05 19:53:46 // 118132
Szóval a 16V-n a tűzfalon van a tartály, és az ABs meg egyéb dolgok miatt nehézkesebbnek tűnik a project :( De itthon kéne megcsinálnom, utcán! :/
Thomika2011-10-05 19:52:22 // 118131
Hali!

Ha már szervó...hogy túróba lehet, hogy a szervó utántöltő tartályom tetején pár nap alatt jelentős mennyiségű olaj foglal helyet? Letakarítom, de újra előjön. Menéztem a sapkát, nem repedt, kitakarítottam, hátha nem zár rendesen, de szépen felfekszik, és meg is szorul. Szóval nem értem. Amúgy 16V-n mennyi szívás a szervo olaj cs?

8V-n megcsináltam korábban Érden aknából. Akkor vágtam el baromira az ujjamat :P Anno az utántöltő tartályt vettem ki (pucolni), és levezettem a vastag csövet, kicsit megemelve bakon forgatta Marklar a kormányt, hogy kinyomja az olajat. Ez 85-90%-ban kihozta,ami benne volt. kb 8 deci ment bele utána.
Fairlane2011-10-05 14:43:49 // 118130
Elvittem a csövet a szokásos hidraulikáshoz - aki nem vállalta el, merthogy ez vmi spéci....
Szal végül el kellet mennem dunakeszire egy céghez. Elvileg holnapra meglesz, 8-10K.

A gumis részben egyébként van egy spirálrugószerű "akkumulátor". A szervószivattyú impulzusszerű működését simítja...
atesssz2011-10-05 11:25:51 // 118129
Szervó rendszerhez még nem láttam, de elvileg olyan elven működik a doloig, ahoy utána olvastam, hogy felpuhítja kissé a megkeménybedett szimmeringeket, vagy mi. Nekem sztem az pont elég lenne, mert kb egy éjszaka alatt 4-5 csöppen ki valahonnan a motorból.
süsnye2011-10-05 11:20:12 // 118128
lehet, h nekem is inkább vmilyen steering system stop leak-et kellene használni? :))
atesssz2011-10-05 11:09:29 // 118127
Ez a Wynn's Engine Stop Leak mennyire lehet hatásos cucc?
A Radiator Stop Leak-jük 100%osan bevállt.
Fairlane2011-10-04 21:47:45 // 118126
A gumigyűrű még a fémcsövet fogja, utána van a préselt kötés a gumicsövön.
Annyi trükk van ott, hogy kicsit nehéz kibujtatni a műa bilincsből, mert pont ott van a fém hűtővízcső is felette...

Holnap megyek hidraulikáshoz, csövet csináltatni... az majd kitalálja, hol eresztett... Valszeg új gumicsövet rakatok, ami két roppantás, azaz 10K... :/
TSiga ( I am the TSIG)2011-10-04 21:20:49 // 118125
Így, ahogy összeírtad, tényleg sok lenne. Lehet, hogy marad a gyári felni színe. A fa belsőhöz viszont ragaszkodom.
Haro2011-10-04 21:09:19 // 118124
3 volt nálam az elmúlt 1 hétben és mind kukás.
süsnye2011-10-04 21:02:01 // 118123
OK, köszi..
szal, megbontani az akksi tálcánál ill. a szivattyúnál lehet ezt a szakaszt..
a műa bilincstől a szivattyú felé gumi hidraulikacső..
a fémcső és a gumi hidraulikacső, jól emléxem, h a gumigyűrűnél van összeeresztve, ugye?
a gumigyűrűs részen nincs semmi trükk a csőben, azon már csak a fém cső megy át, ha jól emléxem.. (?)

egyébként én is arra tippelek, amit most Te is írtál, ill először én is, h az a zsugorcső vezeti le oda a löttyöt...

S most, neked hol engedte el? Sikerült megcsinálni?
sprint832011-10-04 20:30:25 // 118122
Értem, van még egyáltalán TS blokk??:)) Minden héten szétmegy jó pár darab, csak amit itt olvashat az ember.
Fairlane2011-10-04 20:29:38 // 118121
Reggel csak morgolódott egy kicsit kitekert keréknél. Miután elfolyt, kib@szott hangosan kerregett, meg csörrögött...

Kiszedtem azt a kurva csövet...
Mitmondjak, az általad berakott kép elég nagyvonalúan ábrázolja....

A gumigyűrűd egy felhasított karika, ami a fémcső és az ezt fogó nagyobb méretű műanyag bilincs közt van. A fémcső folytatódik a kormánymű felé, van rajta egy bontható toldás kb az akkutálca alatt. Ehhez két 17es kulcs kell, meg egy bőrszíj amire ráharaphatsz erőlködés közben :) Végülis úgy engedett, hogy egy bazinagy forrasztópákával 10percig melegítettem... hőlégfúvó, nyílt láng nemigen jó, mert szűkös a hely, megy ott egy valag minden, pl klímacsövek....
A gumikarikádtól a szervószivattyú felé gumi hidraulikacső megy. A szivattyúnál 24-es kurvával bontható. Viszont az egész gumi hidraulikacső be van bújtatva egy PVC "zsugorcsőbe"... Azaz bárhol is szivárog a gumicső, vagy a végein az illesztés, a PVC mindenképp levezeti a gumikarikádhoz :)
Egyébként, hogy egyszerűbb legyen, van egy toldás a gumi hidraulika cső közepén is, azaz összesen négy helyen van préselve....

Leszedtem a donor motoromról is, hogy megnézzem, csak ott valami balfasz kettévágta a csövet, gondolom motorkivétel közben :S


Ja, és kibaszott utálatos, taknyos, kezet csípős, kúszós, büdös rohadék lötty ez a szervófolyadék...
sprint832011-10-04 20:29:20 // 118120
tt-nél láttam a Sprintek felnijeit, hogy megsárgultak. Pedig ott nem volt elaprózva semmi, nem sajnálta a pénzt semmire. Bár lehet a szaki aki csinálta nem volt elég profi.

Nekem ez a Cult stílus nem nagyon jön be, az maradjon meg csak a népautóknak. Én azt mondom, hogy kár elrontani vele egy Alfát. Ez olyan mint amikor leveszik elölről a jelet és valami gagyi megoldással eltüntetik a pajzsot. Nekem az nagyon visszataszító.
Haro2011-10-04 20:22:18 // 118119
csak blokk kéne:(
Longman2011-10-04 20:22:12 // 118118
De akkor sem tudod lakkozni mert lepereg.
Akkor ott valami nem volt kerek. "Hozzánk" még nem jött vissza ilyen panasz, pedig egy pár felnit már megcsinált a "Csöves Imi"..

A többit meg én is így látom..
Csak annyi kiegészítéssel hogy ha a "Cult Society"-nek lenne olasz megfelelője, elbírnám képzelni az így megcsinált felnit egy ilyen stílusú autón.. :)
sprint832011-10-04 20:21:16 // 118117
afri árul 1.8-asat, igaz kisebb de jó árban adja.
sprint832011-10-04 20:14:35 // 118116
Viszont ha nincs rajta semmi akkor meg szépen be fog mattulni meg sárgulni. Munkatársam nemrég polírozta ki a golfja kerekeit és minden baja volt mire végzett. Pedig az egy egyszerű alap 5 küllős felni, semmi extra. Nem beszélve arról, hogy szerintem marha ronda meg bután mutat a 155-ön egy ilyen kerék kipolírozva. Főleg ha piros az autó...
Haro2011-10-04 20:12:06 // 118115
2.0 TS blokkot vennék!!!!! Van valakinek eladó?:)))
sprint832011-10-04 20:10:59 // 118114
Én ezért gondolkodok ebben a megoldásban amit írsz. Eszembe jutott, hogy már beszéltük ezt korábban. Most vannak az új gátlók amiket vettem, azokat fel lehetne kicsit keményíteni és akkor máris jobb.
sprint832011-10-04 20:09:12 // 118113
Valahogy nem bízok ebben az újítós dologban. Árban meg akkora különbség nincs, hogy mondjuk garantálni tudják, hogy 1 év múlva nem lágyul ki újra. Nem beszélve arról, hogy mire eljuttatom oda a rugót vagy elviszem én akkora máris sokkal több a költség. Inkább maradok az újnál.
süsnye2011-10-04 16:17:51 // 118112
ejha, front van? :)

milyen hangja volt?

nekem is megforult a fejemben, h hűtővíz... de szaga ill. állaga alapján inkább szervóolaj, valamint az alsó burkolaton összegyűlve is megmarad az állaga, szal nem igazán párolog...
de azért, ha lesz lehetőségem, megnézem jobban...
Fairlane2011-10-04 15:52:38 // 118111
B@z +....


Délelőtt lementem a mélygarázsba a verdához, és alatta volt egy piros tócsa.... elfolyt a szervóolajam...
Így visszagondolva reggel mintha hangosabb lett volna a szervó, de betudtam a hidegnek.... otthon még nem volt tócsa.

Szal, ha hazajutok, muszáj leszek tapasztalatot szerezni errefele....

Egyébként nálad biztos, hogy szervó, és nem hűtővíz? Az is arrafele szeret összegyűlni ha a radiátor vmelyik csonkja szivárog pl...
süsnye2011-10-04 15:25:39 // 118110
van vkinek tapasztalata kormányszervó csövek cseréjét illetően?
Az egyik könnyezik. Ha jól sejtem a nagynyomású ágban van az a cső. A hűtőraditátor tartónál rögzítve és a rögzítésnél van rajta egy gumigyűrű is, a képen az 5. cucc:



A műanyag rögzítő (4. cucc a képen) felfogató csavarján, a hűtőtartó alján cseppenik néha. Azt sajna nem sikerült megállapítani csak szemrevételezéssel, hogy vajh pont a gumigyűrűnél könnyezik-e, vagy csak oda folyik le a csövön és ott gyűlik össze (a csövön kívül egy vékonyabb gumicső is, azt nem bontottam le).
mreni2011-10-04 14:19:19 // 118109
mióta megvettem,ez a futómű van alatta,vásárlás után kb 2héttel került alá:)
NaTo2011-10-04 13:06:36 // 118108
hmm. maeste semmi dolgom :) mi lenne ha videót vágnék végre? :)
G-Burt2011-10-04 12:49:41 // 118107
már rég lemondtam róla:D
NaTo2011-10-04 12:36:18 // 118106
jajj beletöröltem a videódba :D
G-Burt2011-10-04 12:26:45 // 118105
Ha nincs hely, ahol ideiglenesen tárold, akkor vállalom a megőrzést:D Igérem, h vigyázok rá és nem hajtom szét:D:D
afri2011-10-04 12:26:20 // 118104
az egyik munkatársam rendelt most H&R ültetőrugókat (a peugeot-ja alá), elvileg ez elég jónak számít, és őt is lebeszélték az FK-ról, mégpedig az eladók!!! ahogy néztem van 155 alá is, bár dupla áron, mint az FK!!
itt !!
afri2011-10-04 12:22:48 // 118103
ti sem tétlenkedtek! :-)
én a héten szedem ki a V6os szivet! ... talán holnap ...
G-Burt2011-10-04 12:17:35 // 118102
Kettesgolf!:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak