Fórum >> Típusok >> 155

Thomika2009-05-08 13:53:04 // 78551
Ez jó :)))))))))))
Thomika2009-05-08 13:49:28 // 78550
Az fasza! Na ezért marad inkább a gyári 284-es tárcsa mint csere lehetőség. Elég nekem a 15ös kerék itt a városban. gondolkodtam 300-310mm-es fék upgrade-en, de túl sok mindent kéne cserélni hozzá....
Thomika2009-05-08 13:47:30 // 78549
Ez érdekes jelenség, mert elvileg csak akkor kapcsol be egyből, ha épp működés közben veszed le a gyújtást!
Thomika2009-05-08 13:45:43 // 78548
Tök mind1, mekkora fék van rajta! Mikor felszereled és légteleníted, pontosan annyi lesz a rendszerben, amennyi kell a működéshez! Amúgy meg, ha ekkora upgrade-et csinálsz fékben, akkor többnyire a hátsó is nagyobbra cserélődik! ...Csak hogy a másik problémádat is orvosoljuk! :)
Thomika2009-05-08 13:40:06 // 78547
Egen?? Azt nem tudtam.... de már nem is igazán lehet szerezni... legalábbis M.o-n. inkább kipróbálom majd a Beru-t. Meglássuk....
Fairlane2009-05-08 13:08:47 // 78546
Most ezzel mindenkit elijesztettem? :P
Fairlane2009-05-08 11:37:43 // 78545
Ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
Huppogjon a száundblaszter :)
Fairlane2009-05-08 11:08:34 // 78543
Végülis négy db úszónyerges fék az első tengelyen, már majdnem egy db négydugattyús... :P
TSiga ( I am the TSIG)2009-05-08 11:05:46 // 78542
Aztán viheted max. évente generáloztatni, mint az utcai VFTS-eket.
TSiga ( I am the TSIG)2009-05-08 11:03:45 // 78541
Rosszul tudod! A régi elsőket majd oaadom százötvenötösös-ös-nek, hogy tegye fel még azokat is elölre... Akkor majd lesz neki VéhatboxerkúnégysportvagonjétédéTI 6 db tárcsafékkel...
Fairlane2009-05-08 11:03:15 // 78540
Én ezt nem is vitattam :)
TDI752009-05-08 10:59:00 // 78539
Tőmegcsökkentéssel, sperr difivel, rövid váltóval, és egy jó combosra hegyezett motorral sok csodát lehet csinálni.
Fairlane2009-05-08 10:56:30 // 78538
Ha elöl úgyis új nagy fék lesz, akkor az első 257eseket tedd át hátra.... :))

Kéziféket át kell alakitani olajosra azt szevasz. Vagy külön nyerget, pofát neki :))))
Fairlane2009-05-08 10:54:45 // 78537
Ja, vmi ilyesmire számítottam :)
TSiga ( I am the TSIG)2009-05-08 10:53:08 // 78536
"60-as központi fojtószelep "??? nagy szám.....
Nekem kb. 80-as..
TSiga ( I am the TSIG)2009-05-08 10:43:14 // 78535
Üdvöz!
Az autónak 06.23-án lejár a vizsgája. namármostkéremszépen ugye az 1. gen -es 155-ök hátsó nyerge be szokott xarni a kézifék-mechanikánák. Nekem is ez van. Nyerget jövő hónapban cserélek, mert úgy lex pénzmag. Arra az elhatározásra jutottam,hogy kéne fékbetétet cserélni hátul. És hamár a tárcsa is vékony - szerintem az, mert még ezzel jött be 2000ben az országba - akkor cserélünk Brembo Sportra.

Azért nyáron ugyanez meg lesz csinálva elöl 284-es tárcsával meg mindennel, emi kell oda...

305-ös tárcsát nem tennék fel egyelőre, mert sztem az már nem fér be a 15" kerék alá. Az RX7 nyereg jó dolog de én Brembot szeretnék. Ha nem jön össze, akkor talán RX7 -é.
SD2009-05-08 10:33:34 // 78534
most nézem milyen tré ez belülről ha nem lenne a cső mi tartaná??? :D

na ki dühöngtem magam? :D
SD2009-05-08 10:19:28 // 78533
inkább az összesbő kéne csinálni ilyen tyúkólat:) aztán a mamik meg a papik nyomhatnák a murván vele vasárnap:D
SD2009-05-08 10:04:29 // 78532
vagy egy 145 QV-t hogy forogjon 10.000-et azt körberöhögi:) ettő még nem jobb autó a buzuki:)
SD2009-05-08 10:02:53 // 78531
de attól még nem lesz jobb autó a 33-as:)
SD2009-05-08 10:02:19 // 78530
kibelezek egy 33-ast, belerakok egy 16V mocit csippel azt odabaxa:))) ehhez nem kell semmi csak pénz:)
SD2009-05-08 09:52:27 // 78529
Gyulavitéz komolytalan ember végig sem olvasom... :D A ferrari F430-ban a rádiót fikázta:D:D:D

kibelezett bádogdoboz, melyik autóból nem lehet így erőgépet csinlni? :)
Fairlane2009-05-08 09:42:57 // 78528
Jóreggelt E!

Cartárs, itt a mai hőbörögnivaló: stift :P
SD2009-05-07 21:36:39 // 78527
Ezzel most megnyugtattál:P:D
SD2009-05-07 21:35:36 // 78526
Korrekt:))) Köfi:))) Akkó én is akarok nagy féket majd:))))
Ferri2009-05-07 21:20:54 // 78525
Annyira egyszerű az önbeállító mechanizmus, hogy szinte nincs is. A dugattyút a karmantyúk rugalmassága húzza vissza pár tized mm-t. A betét kopásával a dugattyú egyre inkább kitolódik a munkahengerből, de a fék elengedésekor a karmantyú rugalmassága elvileg ugyanakkora hézagot biztosít. A fékezéshez szükséges folyadékmennyiség a dugattyúfelületek és a lökethossz arányában változik. A 4 dugós fék dugattyúi kisebbek, és a lökethossza is rövidebb lehet, szerintem nem igényel sokkal több folyadékot. Az arány talán 4:5 bagolyköpet lehet.
Buksi2009-05-07 21:20:20 // 78524
Holnap meglátjuk! :-))
Gery832009-05-07 21:20:09 // 78523
Tudom, hát! :D
Valaha is tűnt úgy hogy nem?
Téged egyszerűen úgysem tudlak komolyan venni, akármennyire próbálkozom... :D
SD2009-05-07 21:18:20 // 78522
Hát a központi egységre 3db megy ha ól tudom s többi meg a szervókra, ellenállásra, nagyon nem lehet "félredugni" :D

Na majd várom a fejleményeket:)
Buksi2009-05-07 21:11:35 // 78521
Okés, kipróbálom holnap! :-))

Én még arra is gondoltam, hogy valami kábelt nem dugtam össze vagy ilyesmi!
SD2009-05-07 21:09:16 // 78520
ok :) tudod hogy nem gonoszságból kötözködöm?:) de a kiváncsiságom határtalan, meg hátha yó-t kérdezek:)
SD2009-05-07 21:03:59 // 78519
Ez érdekes nekem ilyen sosem volt. Illetve, ha kikapcsolom úgy marad ha bekapcsolom akkor a legutóbbi állásban marad.

De én általában nem auto módbn használtam csak félautomata móban, lehet az a különbség?

Ha automatára kapcsolod akkor elindítás után mindenkép bekapcsol?

Próbáld ki: ha megnyomod az auto gombot, aztán beállítod mondjuk 21 fokra, meg 2-es vagy hármas ventilátor ra, akkor nem fog égni az auto gomb mellett csak egy lámpa. Aztán OFF, autó lekapcs vár próba. Nekem így nem kapcsolt vissza.
(ilyenkor a hőfokot tartja az általad megadott sebességgel, és irányban)

Ha viszont leveszed az akksit akkor természetes hogy alap állapotba kerül.

Na tesztelj:)
Gery832009-05-07 19:42:36 // 78518
Nem lesz gond vele, jóval nagyobb brembo nyergekhez használják a gyári főfékhengert.

Majd ha kész, mesélek.. :D
Gery832009-05-07 19:39:17 // 78517
Passzol a gyári tárcsához, nekem is azzal van fönt, de minimum 16" kell, egyéb alá nem fér be.
Buksi2009-05-07 18:52:21 // 78516
Miért, a Mazda-ban mit szól a fék? Teljesen mindegy, hogy milyen autóban van, úgy sem ismeri fel, hogy melyik milyen! :-DDDDD
Buksi2009-05-07 18:50:52 // 78515
Okés, kifogom javítani! ;-)))))))))

De most inkább azt mondd meg, hogy ha kikapcsolom a klímapanelt (tehát OFF gombbal) és így állítom le az autót, akkor ha pár perc múlva elindítom, miért kapcsol be egyből a panel??? Nem nekem kellene bekapcsolni hamár egyszer én kapcsoltam ki??
SD2009-05-07 18:47:49 // 78514
De én kiváncsi vagyok, mert ugye a fékek sem kopnak egyenlően, tehát van valami önbeállító mechanizmus benne, de hogy müxik, és mit fog szólni a buzdafékhez? :)
SD2009-05-07 18:46:15 // 78513
Jó értem csak figyelmeztettelek mert megéltem már sajnos...

Figyi: írd csak oda a blogodba hogy mimindent kaptál a 40k-ért :) hogy lássák mekkora nagylelkű szponzor vagyok, nem lenyúlós másvallású:)))

- adigitáli kp.egység, 2db box, pót szervomotorokkal, hőcserélő, hútő, csövek, kábel, relék, 2db kompresszor:)))

vagy valami értelmesebb megfogalmazásban:D vagy ha nem, nem csak ötlet:)
Buksi2009-05-07 18:44:44 // 78512
Ne gondókozzá má annyit! :-DDDDDDDD

Nem fog galibát okozni! ;-))
SD2009-05-07 18:42:08 // 78511
Az persze nem kérdés, de ugye a dugattyúknak van egy térfogata, nagyobb dugó, több lé.

Tehát mondjuk a 155fék 1mm-es elmoizdulásához kell két-bagoly -öpetnyi fékolaj.
A buzdafék 1mm-es elmozdulásához meg mondjuk hat-bagoly-köpetnyi.

Tehát mondjuk 3szor annyi olaj kell a megmozdulásához, most ez hasra ütés, lehet hogy 1.5x lehet hogy 0.8 nemtom. De a végeredmény hogy nem ugyan ott fog fogni mint a 155 fék nem?

Viszont ha a hátsó fék 155 fék az meg igen akkor el fog baxódni az arány az első hátsó féknél. Persze úgy is az első fogja a lényeget.

De ezért kérdem nem lehet hogy galibát okoz? :P :)
Buksi2009-05-07 18:38:27 // 78510
Nem akarok annyit várni vele, de most egyenlőre nem ez az elsődleges! :-))
SD2009-05-07 18:37:11 // 78509
De ne várj fél évet mint én mert aztán neked is elmegy a kedved, bár talán annyival előrébb vagy hogy neked legalább nincs szét szedve a belseje már:) én azt utáltam nagyon, úgy nézett ki mint egy orosz műhold, és egy tyúkol keresztezése... :D
Buksi2009-05-07 18:35:53 // 78508
Most nem értem a kérdést??
Nagy fék feltesz, olaj betölt, légtelenít (közben utánatölt) és kész! :-))))
Lehet, hogy pár cseppel több olaj kell bele a nem gyári fék miatt, de ugyanúgy fog működni! :-))
Buksi2009-05-07 18:33:14 // 78507
Persze, hogy voltam, azóta már szépen duruzsol a moci! De erről már írtam a múltkor, hogy egy kábelt nem dugtam össze a műszerfal alatt és azért nem indúlt! :-DD
Vagy te most a klímás részre gondolsz? Mert a klíma elektronyosság ügyben még nem voltam villanyosnál! Azt hiszem ez marad a legeslegutolsó a sorban! :-)
SD2009-05-07 18:32:43 // 78506
A 350-es táccsa csak megfogja a vasat:)

De azt nem tudom hogy pl, egy ilyen fék szerintem több olajat igényel ahoz hogy megmozduljon nem? Hogy van ez?

Mert Gery is rárakja azt a buzdaféket, de ha ő benyomja a pedált akkor annyi nyálat nyom oda a munkahenger amennyi a 155 fékhez kéne, jó önbeállós meg el is osztja de megfelelően fog az működni?

Erre kiváncsi vagyok:)

És bocs Gery hogy megint veled kötöszködök de te vagy az újító, én meg a kiváncsi:)))

Na hogy van ez? :)
Buksi2009-05-07 18:27:53 // 78505
Na ez nekem is kellene! :-))
Nem semmi az ára egyébként! :-O
Buksi2009-05-07 18:24:53 // 78504
Na ezt észben tartom! ;-))
Buksi2009-05-07 18:23:48 // 78503
Akár hónapokig is, ha nem megy vele! ;-))))))))
SD2009-05-07 17:36:56 // 78502
De majd kiásom a titkos csontot aztán megnézem megvan-e még:)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak