Fórum >> Típusok >> 155

BMW forever!!!!!!!!2009-05-12 09:37:43 // 78759
Amig nem volt házam kertel addig több autóm volt egyszerre,Mióta van,azóta nem fussa rá,de biztos én csinálok vmit rosszul,mert többeknek meg megy minden gond nélkül:-)

Mondjuk sokat számit hogy nincs gyomrom a seggnyaláshoz:-)
SD2009-05-12 09:28:47 // 78758
De lehet majd megöregszem és nagyon fogom bánni:)
SD2009-05-12 09:27:13 // 78757
Igen ez az egyik lehetőség de ez nekem nem fér bele.

De respekt!!!

Én úgy tudnám elképzelni ha lenne egy hibátlan utcai autóm kb ugyan abban az értékben mint ami a pályán futkos, meg házam kertel:) Különben túl nagy kompromisszumok kellenének.
Longman2009-05-12 09:04:26 // 78756
Háát, a srác itt autószerelő, kb 80.000 a nettója, meg dolgozgat otthon is, ez viszont az élete, ezt szereti. Ennyin múlik, kedves esde! :)
SD2009-05-12 09:02:50 // 78755
Jó lenne ha egyszer nekem is lenne annyi pénzem hogy tarthassak pálya autót hétvégére:)
Longman2009-05-12 09:02:36 // 78754
Elolvastam tegnap a novelládat (vagy regény ez már :) ) a totalcaron. nagyszerű, de sok hűhó semmiért.. Ennyi idő alatt kitakaríthattad volna inkább a lakást, az célszerűbb.. :))
Longman2009-05-12 09:00:39 // 78753
Háát, a Hadadájé egy ideig használható volt (bár nem tette akkor sem), de mostmár inkább gőzkatapult és kész.
Kollégának van egy drift BMW-je, egy E30 kaszni (poénból a 4 ajtós) vmi böszme V8 motorral. Kívülről gyönyörű, belül abszolút spártai, de az ember ránézésre közlekedésre alkalmasnak találja, de közben annyira ki van könnyítve és merevítve a kaszni, hogy kizárólag tükör aszfalton való driftelésre alakalmas. Azt viszont nagyon tudja.. :)
SD2009-05-12 08:56:59 // 78752
De ezek amúgy használhatót autók? Vagy kizárólag olyan mint a gőzkatapult, és kész?
Longman2009-05-12 08:49:41 // 78751
Csak mert Hadada is azért választja a kaszni könnyítését, mert 400-450 Le fölé kizárólag azért nem tud menni, mert a gyári váltója van.. Ami meg bírná az 500-550 pacikát, az 1-2M Forintos kiadás. Ezért is kezdte hirdetni a kocsit.
No meg neki már szinte az egész kaszni üvegszál, tehát a súlya meglehetősen könnyű, de még mindig lehet hol faragni belőle.. Amit meg is tesz. :)
SD2009-05-12 08:42:28 // 78750
Szerintem hegesztett difis csörgős lada:D
Longman2009-05-12 08:30:28 // 78749
És váltó milyen van alatta, nem tudod véletlenül? Gyári, vagy megvette hozzá a jó váltót? (Ami asszem 1-2 Millió)
Thomika2009-05-12 07:52:19 // 78748
Az is szép! És sztem egy ésszerű kompromisszumos megoldás! Djuri kollégáűt nem ismered véletlenül? Még anno Indexes Alfa fórumról...... No Ő épít már vagy 6 éve egy 155 Q4-et! szép lassan,ahogy a pénz engedi, de minden egyes darabot külön legyártat hozzá. Pénzben isten tudja hol jár.... már sztem 2M fölött jóval. De az tuti ,hogy ha kész lesz, akkor a legdurvább DCS Alfát is letolja. Már most 500Le környékén van, de vhol fölötte fog megállni.
Thomika2009-05-12 07:48:49 // 78747
A mocitetőnél vigyázz, mert sajnos az utángyártott alkatrézeknél nagyobb a gömb a végén, és simán kiesik a rögzítésből! Én sufni tuninggal megoldottam: szig.szalagot raktam alá, így vastagabb lett, és most már műx.
Thomika2009-05-12 07:43:58 // 78746
Hali!

Július 10-12 lesz verseny..... Pannoniaringre érdemesebb volna kimenni!
SD2009-05-12 07:00:14 // 78745
Ja jól van akkor már azt hittem tuningolni akarod:D Nóóórmális????
Hát azé rakod össze hogy szétessen?:D
gab552009-05-12 00:25:44 // 78744
Igazából érezhetően jobb lett a hátulja, csak az átvizsgáláson egy kicsit szíven ütött a dolog. Tudom, hogy 0,2bar - a hátuljában, és a mérés is teljesen jót fog kihozni. Csak akkor beugrott a haver esete, neki kopogott a zsír új Monroe. Majd meglátjuk, egy levelet megér.
Buksi2009-05-11 20:07:09 // 78743
Ammá nem kevés! ;-))
Gery832009-05-11 20:06:44 // 78742
Köszi!
Hát végül majd kb 250-270LE-t akarok, többet nem. :)
Buksi2009-05-11 19:20:08 // 78741
Hát nem! De szívesen "gyalulnék" rajta! ;-)))))))))))))
Buksi2009-05-11 19:19:37 // 78740
Jelentem műkszik a ventillátorom! Elkerüli a mutató egy hangyányit a 90 celsius fokos osztást és már be is kapcsol! Saját magamat paráztattam egy kicsinyt! :-))))

+ Ma kicserélődtek a csomitető és a mocitető teleszkópok! Már nem tartották egyiket sem! :-)

SD2009-05-11 19:14:13 // 78739
Hirtelen nem is tudtad hirtelen hol vagy mi? :D jó kis gyalupad?:D
Buksi2009-05-11 19:10:47 // 78738
Hűűűűűű, az anyja! :-OO
Buksi2009-05-11 19:05:02 // 78737
Jó neked, hogy ilyen helyekre is eljutsz! ;-))
Buksi2009-05-11 19:04:00 // 78736
Hát ez gáz! :-((
Buksi2009-05-11 19:01:59 // 78735
Köszi! :_)
Egyébként ezt honnét ollóztad ki? :-)
SD2009-05-11 18:50:19 // 78734
azt a qva egy életbe, ezt ezt ide nekem!!!! :)))
SD2009-05-11 18:49:49 // 78733
uff:P....
SD2009-05-11 18:47:39 // 78732
itt e! válaszoltam egy szerelmeslevéllel az alfa 155-höz:) keresés a lapon, (ctrl+f) beír "esde" akkor odaugrik vagy megtalálod lent valahol, jó hosszút írtam:D
afri2009-05-11 17:44:06 // 78731
eee, Parádon mien verseny lesz,mikor?
én az utóbbi 10 évben mindig voltam a parádsasvári-hegyiversenyen, de most valahogy nem látom hirdetve sehol!!! :-((((
esetleg te tudsz valamit? :-)
süsnye2009-05-11 16:42:46 // 78730
százötvenöcsi: ecco, ha akarsz időt spórolni a V6 projekten, és van egy "kis" felesleges pénzed. ;)
MŰMEN2009-05-11 16:02:20 // 78729
Hát ha ilyen adatokat mutat a computernek a hő szenzor, akkor nem csodálom, ha akadozik a rendszer...:D
SD2009-05-11 13:02:11 // 78728
Hát ha elalszik a led akkor az elektronika nem tilt szerintem.

De még lehet dugulás, falslevegő, bármi. Még talán légtömegmérő is.

Ezt szerelővel kéne nézni, csak ugye kijön-e neki is?
Kint kell hagyni a napon:)

Vgy tényleg egy hő szenzor ami leszegényíti a keveréket, mert hülyeséget mutat a computernek?

NTC? :D
Nyunyi2009-05-11 12:41:42 // 78727
Igen akkor pörgeti a motort de olyan mint ha nem lenne üzemanyag. A benzinpumpa nyomja és a motorig is eljut a nafta ezért gondolom hogy valami letiltós baromság a nyomora. Azt sem igazán értem hogy miért csak félévente 2x jön rá ez a baromság és megfigyeléseim szerint miért csak melegben (+30C). Lehet hogy szét kellene szedni az egész zárat és újra összerakni. Na meg ott van a kulcsos led a műszerfalon (CODE) ami elalszik tehát ez is egy újabb csavar a történetben. Szerintem ha valami kulcs gond lenne akkor az nem aludna ki. A lényeg hogy fogalmam sincs hogy hol kellene nekiállni :) de cefetül félek hogy egyszer olyan helyen jön rá ahonnan csak nehezen tudok majd hazajutni mert eddig szerencsém volt. (Le is kopogom)
SD2009-05-11 12:33:23 // 78726
hát legrosszab esetben kompjúter kulcs zárcsere, de azért járd körbe előtte

amikor nem akar indulni forgatja?
Nyunyi2009-05-11 12:29:16 // 78725
Ha a kulcs/imobilájzer (szerintem az lesz a gond) akkor ezt hogy lehet orvosolni ? Ki kell cserélni az egész szerkezetet ? Mellesleg csak 1 kulcsom van sajnos.
SD2009-05-11 11:52:57 // 78724
mert ugye ha letilt az elektronika akkor behúzni sem lehet, de ha csak az indítómotorod szórakozik akkor pik-pakk rákap kettesben
SD2009-05-11 11:51:45 // 78723
de az indító motorod neked is lehet szar,

proper válasz:

rakd rá a gyújtást és told be, ha nem indul akkor kulcs/imobilájzer, ha be tudod húzni vagy tolni akkor indító motor:)
SD2009-05-11 11:46:47 // 78722
a 16vében van mindenféle demobilájzer ott letilt a cucc ha nincs kúcsró jel nem:)
Fairlane2009-05-11 11:09:19 // 78721
Én ugyan nemnagyon értek a lovakhoz, de szerintem nem sok köze van a riasztórendszernek az injektorpilácshoz, az ugyanis valami motorban levő rendellenességre utal, és/vagy hibakód tárolását jelzi.
Ha a külső hőmérséklettől függ a dolog, lehet, hogy valami motorban levő hőérzékelő a ludas.
Első körön próbáld meg kiolvastatni a hibakódokat, illetve konzultálj alfákra szakosodott szerelővel, hátha a leirás alapján ad egy jó tippet



Illetve százötvenöcsi kollega már fogalmazza a proper választ... :P
Nyunyi2009-05-11 11:03:44 // 78720
Üdv cartársak.
Érdekes problémával zaklat mostanában az autóm és kicsit elakadtam.
Jelenség a következő. Gyújtás után az injektor visszajelző kialszik (pont ahogy kell) majd 1 másodperc múlva újra égni kezd és nem indul be az autó.
Ez a hiba először valamikor tavaj nyár végén jött elő. Akkor kb a 10. indítási kísérletem után beröffent a motor. Majd eltelt a tél és eközben egyszer sem jelentkezett a hiba.
Tavasszal ismételten égve maradt az injektor lámpa. Tudtam hogy mi fog következni és a sejtésem beigazolódott. Az Istenért sem akarta az igazságot. Egy autószerelő ismerősöm tanácsára a következő folyamat segített rajtam. Kulcs ki , autóból ki , riasztó aktivál , központi zár be , várakozás , riasztó ki , zár ki , beüll , gyútás rá és láss csodát elindult a vas. Elmélete szerint a kulcsban található gombelemem merülő félben van és ezért nem indul a kocsi. Kezdtem örülni hogy nem kell súlyos tízezreket kiadnom. Pár hónap elteltével megint jelentkezett a hiba. Sajnos fél óra vergődés után sem indult ezért elmentem és vettem elemeket. Kulcsot szétszedtem beraktam az új elemeket és egyböl életre kelt a redszer. Már lezártam magamban az egész történetet de sajnos ismételten elkezdte a hülyeségét. Tapasztalataim szerint csak és kizárólag meleg időben jött elő a probléma. Szerintetek mi lehet ez ? Valami indításgátlós riasztós immobiliser nyomorúság ? Valahol rövidre zár egy kábel a melegben ? Haldoklik a kulcsom ?
Ötleteiteket előre is közönöm.
Thomika2009-05-11 10:47:20 // 78719
Igen Kayaba sport gátlók vannak bent! bár ültetve nincs a vas, eléggé kemény a gátló! (sajna nem állítható)
Thomika2009-05-11 10:45:40 // 78718
Nem rosszak azok! Vigyázz, mert a mérés xart sem ér!!! Ha beraksz egy 0 km-es gátlót és leméred, akkor is előforulhat, hogy 60%-ot fog mérni!! (tapasztalat) , úgyhogy ezekkel a mérésekkel nem kell foglalkozni! Nekem hátul Monore-k vannak bent már kb. 90Ezerkm-t futottak, de még mindig jók!
Thomika2009-05-11 10:40:51 // 78717
Szép lesz nagyon! :)) Kb. hány paci fog benne lakni?
Thomika2009-05-11 10:37:53 // 78716
Megyek is, csak legközeleb külföldre. Itthon Parádon, meg Pannonia ringen lesz 2 verseny.... Elég rövid most az OB a válság miatt.... Sok pilóta nem is tudott indulni,mert a szponzorok visszavettek a támogatásból... azé irigylem ezt sok gazdag embert, havi 5-6M ilyen játszadozásra...Merthogy ez az!

Csak egy-két kép arról milyen vasakkal jöttek a tulajok:
süsnye2009-05-11 10:35:22 // 78715
ezen logika szerint a levegő sem jutna be sosem az égéstérbe. :)
Thomika2009-05-11 10:30:31 // 78714
A Koni nagyon jó választás volna, a Monroe meg nagy fasza árban van, de az sztem sima gátló, nem ültetett vasakhoz....
Thomika2009-05-11 10:28:13 // 78713
Az első szett jónak tűnik, bár én 4,5 cm ültetést nem szívesen tennék az autóba! Ha lenne 2cm-es ültető szett, lehet, hogy elgondolkoznék rajta!
Thomika2009-05-11 10:26:53 // 78712
Mivel öcsém ott dolgozik, nem volt annyira nehéz :))
SD2009-05-11 09:29:06 // 78711
Valami olyan lehet ha kopott a cucc melegen már nem az igazi a kontakt.
Fairlane2009-05-11 08:53:06 // 78710
Most álljunk le vitatkozni, vagy tanulmányozod még egy kicsit a képet ?
:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak