Fórum >> Típusok >> 155

gab552009-06-13 22:25:39 // 80802
Injektortisztító: a Spuri nevű akármi egész jó. Én is szoktam használni, mert sztem ezek legfeljebb megelőzésre használhatók. Ha a lerakódást nem oldja a benzin, ill. benya mellett le tudott rakódni, akkor nincs erre csodaszer.
Rögzítő bolha: Veszprémben a Stop autósboltban sikerült vennem 70/db áron olyan bolhát, ami a fényszórók feletti műanyag fedelet rögzíti. Esetleg érdemes rákérdezni. Korábban egész Sopront körbejártam, de sehol nem volt semmi ilyen cucc. Ebbe a boltba meg Rover cuccokért ugrottunk be, aztán ott figyelt az asztalon egy ilyen bolhácska.
SD2009-06-13 13:50:06 // 80801
Marklár az embered, de most asszem nyaral, majd kersd meg.

Kevés benzinnél is hajlandó rángatni:)
cac2009-06-13 13:44:09 // 80800
Köszi! :)
Azért majd csak visszakerül a gáztartály. Nyáron a 300 feletti benzinárnál tankolom majd a jó kis 170-es lpg-t. Egyébként nem is gondoltam volna, hogy ilyen böszöm nagy csomagtartója van a 155-ösnek. :)

Ma is mentem vele, és rángatósat játszott. Öntök bele egy kis 95-öst, mert elég alacsony a szint, meg lehet, hogy bevállalok valami injektor/üzemanyag-rendszer tisztító adalékot. Van valakinek tapasztalata ezügyben?

Jut eszembe nem tudjátok véletlenül hol lehet kárpitrögzítéshez fekete kis műanyag stifteket venni? Illetve a fényszórók alatti díszléc rögzítéshez is kéne a kasznihoz csatlakozó kis bazz, amibe bepattan a díszléc tüskéje.

További szép napot!
SD2009-06-13 13:25:37 // 80799
a láncos moci egészen más konstrukció, ott már inkább a korából adódóan szokott kijönni ez-az, de maga a vezérlésmodósító, meg a lánc az kb a motorral egy ideig bírja.

De nekm is volt cserélve:) Akkor 30k-t hagytam ott a szervízben, mert egy kis alátét elszabadult, és lötyögött a vezmód, ettől néha rántott egy qv nagyot, és megmarta a láncot is, de így ment több mint 10.000km-et aztán végre rájöttünk mi a gond. Csere és kész:)
Mindenesetre én örülök hogy nem az autópályán mondjuk 160-nál robbant szét a motor:) Hanem a sasszemű szerelőm kiszúrta mert mondtam neki hogy valami nem ok:)
De ment az autó mint a mérgezett egér, egyet nem szeretett ha finoman akartam vele közlekedni:D Azóta meg mint a kezesbárány:)



Ez is már vagy két éve volt, sok mindent megéltünk már:) De sosem bántam meg hogy őt választottam:)
SD2009-06-13 13:12:24 // 80798
nagy gratula:) mi is veled örülünk!!! :) mondtam volna csak már nem mertem hogy dobd ki a fenébe azt a gáz szettet, nem bojler ez!!! :D

De akkor magadtól is rájöttél:)

Hidegen nekem is rángat, az elsőgázadásra általába köhhent egyet aztán ok:) Fel kell éledni a gépnek, addig nem is erőltetem elvégre nem mai csirke:)))

Akkor most nagy az öröm:)))
cac2009-06-13 11:30:33 // 80797
Nekem láncos a moci. Vittem a vezerlőtengelyeket (mert a módosítás adta be a kulcsot), és így volt 15k a munkadíj.
cac2009-06-13 11:29:08 // 80796
Szerintem a rövid választ mondom: nem. :)
Szerintem megcsinálom az általam írt tesztet. 8 injektorból kiválasztom a 4 legjobbat, aztán azt rakom vissza.

Ja Urak! Megy a verda!!! Kikaptam a gázt, átcseréltem a benzin pumpát, és láss csodát, majd fél éves állás után pöccre indult.
Jövőhéten lemosom, aztán rakok fel róla képecskéket. Most nagyon boldog vagyok! :)
Mondjuk alacsony fordulaton az elején rángatott, illetve egyszer pukkant is egyet a kipufogó. Szerintem, ha szerelőnek mondanám az lenne a válasz, hogy most tanul be a lamdba szonda (mert az új).
SD2009-06-13 10:26:47 // 80795
ha nem hajtod elképzelhető hogy 60 fok környékén marad. A lényeg hogy az első osztás a 60 fok amikor áll akkor az alatt fekszik kicsit, mikor mész és melegszik akkor ha már megmozult és nem fekszik akkor mér. Ha lent fekszik a jel alatt akkor nem müxik, és valóban közlekedés, normális állapotban 70-80 foknak kéne lennie.

Nekem volt 110-is:) igaz akkor koppon ment már egy ideje:)
gab552009-06-12 23:29:34 // 80794
'stét az Uraknak!
Ilyen időben nekem kb. 80 ig megy fel az olaj, igaz addig eltelik egy kis idő. Mire eléri a víz a 80-at, addig az olajhőmérő is megmozdul. Ha nem, akkor nézd meg a karter hátranyúló részénél, hogy nem csúszott-e le a szenzorról a vezeték!
Ha szeretnéd egy kicsit elodázni a vezérléscserét, akkor sztem nézesd meg valakivel a görgőket, hogy nem kopottak-e, mert sokszor az okozza a szíjszakadást. Érdemes időnként ránézni.
Krisz1552009-06-12 22:08:22 // 80793
annak a mérője meg sztem nem is működik vagy ez olyan olaj h fél óra alatt se melegszik 60nál feljebb:)
SD2009-06-12 22:06:21 // 80792
a víz kilencven foknál is fontosabb hogy az olaj melegebb legyen mint 60:)))
SD2009-06-12 22:05:38 // 80791
Indulásnak jó hozzálállás:)
Krisz1552009-06-12 21:59:46 // 80790
köszi szépen a segítséget:) olajat néztem, az tele van rendesen, hűtővizet ma töltöttem, 90 fok alatt meg eszembe se jut pörgetni:) szal mi barátok leszünk:) télre tervezem h beállok egy garázsba (haverom felajánlotta az övét) szétszedem az egészet és újra összerakom minden kis hibát kijavítva. szal latyakban bkv lesz:D
SD2009-06-12 21:53:01 // 80789
hallottunk már nem egy elszakadt vezérlésről, legutóbb egy opelos haveromnak szakadt le igaz neki a vadi új, de az más tészta, kopelnél úgy látszik a gyári alkatrész is szar... az gariba lesz intézve...

ha jó viszonyban vagy az ex tulajjal akkor kérj el minél több számlát, hogy miket cserélt, ez arra is jó lehet ha mondjuk később egy szervízben le akarnának húzni hogy ezt meg azt kell cserélni, neked meg megvan a számla hogy az még nem aktuális...

ilyet is hallottunk már

de ezt azért mondom hogy sok boldog kilométert tehess meg a gépeddel, mert ez két tipikus olyan pont amin beszívja pár friss apfatulaj:(
1: nem időben cserélt vezérlés, hidegen taposás, és kevés olaj vagy forralt hűtővíz
(tudomásul kell venni ez nem dévóticco hogy tolja neki az ember aztán megy míg be nem sűl, ezek kihegyezett, művészien megalkotott motorok, és autók, ezért több törődést odafigyelést igényelnek mint egy ugyanennyi köbcentiből, kétharmad ennyi erőt kihozó gép)
2: lehúzós hozzá nem értő szerelők, akik visszaélnek azzal hogy az ember szereti az autóját, és legtöbbször sajnos nem is értenek hozzá csak alkatrészt tudnak cserélni, nem pedig rájönni a hiba valós okára... ha van..

ha bármi kell gyári alkatrészre is van akinek van itt kedvezménye, tudunk szerezni, és szerelőt is tudunk ajánlani:)

olaj szint legyen rendben, víz legyen benne, hidegen ne taposd, meg úgy általában ésszel, és akkor barátok lesztek:)
Krisz1552009-06-12 21:40:27 // 80788
olyan atombiztos infó lesz h csak na. ismerem persze mert üzembentartóival vettem úgy óccóbb vót és nem volt akkor épp papír azt később intéztük szal telefonálgattunk bőven. elvileg vannak számlák a javításról, csak nincs nálam:s az is nála maradt és emailben küldi tegnap beszéltem vele. majd beírok mik lettek cserélve de volt több nem két forintos számla is köztük.. habár ilyet bárki tud nyomtatni. de utánajárok. nem akarok 300k-s javítást
Buksi2009-06-12 21:39:53 // 80787
Kíváncsi leszek rá! :-))
SD2009-06-12 21:39:02 // 80786
hát most rá fog kerülni a két cucc a TS-re:) és remélhetőleg még az évezredben a V6 is kitisztul:)
SD2009-06-12 21:38:12 // 80785
ja ismered? az egy fokkal jobb:) de akkor sem tudod milyen szerelő rakta össze, gögőt is cserélt-e, garannciát is nehézkes érvényesíteni

mielőbb cseréld, de persze józan ész határain belül tolható, de ha nincs atombiztos infó hogy mikori akkor szerencsejáték
Buksi2009-06-12 21:37:53 // 80784
Aztán tessék ám dokumentálni is a történteket! :-)))
Krisz1552009-06-12 21:32:19 // 80783
na akkor holnap kiszedem belőle az igazságot.
SD2009-06-12 21:30:12 // 80782
nem akarlak paráztatni, mert nem ismerem az előző gazdát, de ezt nem lehet megmondani, szíjas TS motornál, szíj, feszítőgörgő, amúgy mint minden motornák olaj, szűrő stb.

Ezeket szeretik elspórolni a hanyag tulajok...

lehet hogy az eladás előtt cseréte de az is lehet hogy már túlvan a megengedett km-en, ha leszakad akkor belever a szelepekbe, elgörbólnek, törnek, és lehet szétszedni az egész motort, ami qva drága mulatság:(

én mindenkép azt mondanám cseréld, mert jobb a nyugalom mint a para, mert utólag már késő.

de mondom ha megbízol az előző tulajban akár annyira hogy rábíznál 300k-t és azt mondta cserélte akkor elmehet még nyáron de

nem könnyű mert bennevan 50-100k-ban a csere, de akkor egy jó darabig azzal nem lesz gond.
Krisz1552009-06-12 21:21:34 // 80781
igen tudom... cserélve lesz de nyár végéig nem terveztem. majd akkor. addig remélem kihúzza. vagy hülyeség?
SD2009-06-12 21:19:19 // 80780
Hát gondolhatod most vérszemetkaptam:)
Buksi2009-06-12 21:09:44 // 80779
Azt ugye tudod, hogy a generátor szépségéhez kell alakítanod a V6 többi részét is? :-)))
SD2009-06-12 21:08:36 // 80778
jó nehéz masszív anyagból vannak:))) de baziszépek!!! :)
SD2009-06-12 21:07:57 // 80777
ok videókat várjuk:) ne add alább 3-an is elférnek hátul:)

a vezérlést igazából cserélni kéne mert nem tudhatód mikor volt előtte, és ha elszakadna az 300k alatt nem áll meg...
Buksi2009-06-12 21:07:44 // 80776
Az a minimum! :-D
SD2009-06-12 21:05:46 // 80775
de az is lehet hogy 100e nél lett cserélve és majd 20k mulva lesz aktuális:)
SD2009-06-12 21:04:49 // 80774
hát ha nem lettek jók a fejükön verem szét:D
süsnye2009-06-12 20:23:11 // 80773
injektor tisztításra hallottam anno, h van vmi ultrhangos tisztítás, de állítólag nem olcsó, nemtom mégéri-e megpróbálni
múltkor itt az olasz ebay-en láttam egy szett injektort 700EUR-ért, érdekel? ;))
atesssz2009-06-12 20:21:41 // 80772
Hali!

Bele került az autóba a home-made-hardy-tárcsa a szervó meg a kompresszor közé, újra van klíma az autóban:P A gond csak az, hogy a kuplung külső dobjáról letört egy menetes persely, és bele esett a kuplungházba, és olyan hangja van a klíma kuplungjának, mint egy cummins motornak, mert az a persely ott zörög összevissza... A nagyobb gond az, hogy a klíma mindig hajt, akkor is hideget fúj, amikor nem kellene neki hűtenie, szerintem emiatt a persely miatt van beragadva a kuplung.
két hét múlva viszem klímáshoz, pestre, remélem ott megnézik hogy mi a baja, és meg is csinálják.
Krisz1552009-06-12 20:16:04 // 80771
hát és menni az a nem olcsó? válság van ám:( vezérléscsere az lehet h nem árt, de ha 150 ezrenként kell cserélni a motorban meg most van 189 e akkor vagy nemrég lett cserélve, vagy nemrég lett visszapörgetve az óra.
legközelebb meg ki lesz akasztva a másik kilincs is. addig még lefóliázom az ablakokat is.
Buksi2009-06-12 20:08:10 // 80770
Szépek lettek, remélem jók is! ;-))))
Buksi2009-06-12 20:01:15 // 80769
Akkor miért nem vigyorogsz? :-))
Elég húzós sztem! :-/
SD2009-06-12 19:54:35 // 80768
legközelebb ki kell akasztani a másik kilincset is:)
SD2009-06-12 19:53:57 // 80767
most nézem a tied 16V-s akkor nem furcsa, hydrotőkék vagy vezérlésmúdosító, amíg elhallgat hamar akkor nincs gond, ha nem hallgat majd el akkor csere, nem occó de hozzátartozik a motor karbantartásához 100-150e km-enként
Krisz1552009-06-12 19:40:16 // 80766
na megcsináltam jobb hátsó kilincset ami ugye belülről nem nyílt. nem volt amúgy baj, eddig egyszer ültek hátul, egy csaj, na bajban is volt szegény a kiszállással. remek ajánlatom volt számára ha mutat vmit esetleg kiengedem. de ráb@sztam mert rájött h a másik ajtó nyílik belülről is:(
viszont újra kattog a motor de csak indítás után pár mp-ig.. na ilyet tapasztalt már vki?
Krisz1552009-06-12 19:37:32 // 80765
na ezt megdumáljuk:D egy hónap és meglesz. autó mikor lesz kész?:P
RoliQ42009-06-12 19:04:02 // 80764
Szólj ha kell vizsga!! :) Nem tudom mit problémázol:) ha a motor más az probléma!:) de ez sem akadály:)
Gery832009-06-12 18:55:36 // 80763
kannát? te kocsid oldalába! :DDD
Inter156 (il mascalzone)2009-06-12 17:45:54 // 80762
Szerintem nem,de azért ne nyalogasd!!! Ha mást szagolgatnál,akkor már elemezni kéne a történteket:)))))
Gyozi1552009-06-12 17:43:33 // 80761
micsoda? más lett tőle a hangja???

na ne hülyíts már :DDDD
SD2009-06-12 17:30:27 // 80760
Az perverz dolog hogy szagolgatom a generátort, mert jó szaga van annak a izének amivel lefújták:D???
SD2009-06-12 17:23:51 // 80759
De amúgy attól belefér csak a szívó oldalt akkora kedvem van megint szétbombázni, pedig már rutinos vagyok benne, de most biztos izgalmasabb lesz mert ott a csü:D
SD2009-06-12 17:22:47 // 80758
Azóta olyan hangja van befele az utastérbe hogy beszarok minden gázadásra:D Lassan már nem kell a V6:D:D:D Qvajól átvezeti a teshangokat, de pályán meg nem hangosabb.

Biztos kanyarban is jobb de azt nem tesztelem mostanában:D

Meg óvja a kis vázát, remélem még sokáig lesz szükség rá!!!:)
Gyozi1552009-06-12 17:19:14 // 80757
szípek lettek he :DDD

azt a k..va toronymerevítőt minek raktad bele? :D
SD2009-06-12 17:06:06 // 80756
még abban bízok hogy nem egy skoda önindítót kotortam elő véletlenül:D
SD2009-06-12 17:00:26 // 80755
De kinyalogatnám ilyenre az egész autót:))) Csak a világon nincs annyi pénz:P
SD2009-06-12 16:58:33 // 80754
No hétvégén lesz egy kis meló:



azé elég szép lett már majdnem olyan szép mint a Gery cuccai:)))
(na látod tudok ilyet is mondani)

9k-ért beszerlték volna:
- de egyrészt 9k-ért már nekem sem esik le az ujjamról a gyűrű, egy kis csavarozától
(igaz nem egyszerű mert, azóta lett torony merevítő, és megfogadtam már nem robbantom fel most jó ideig a szívósort..., lehet megpróbálom alulról)
- és nem biztos hogy akartam volna a járda mellett berhelni, mikor én már tudom mi hogy van a szakik meg most látták először a vasat
- amúgy tök rendesek voltak, azt mondták ha bent van jöjjek és rámérnek ingyen:)

provill itt-e:)
SD2009-06-12 15:28:55 // 80753
Meg az van még hogy baromira nem mindegy hol szelel hol tágul ki a gáz esetleg egy más méretű cső miatt, közben lehülve, aztán nem tudja áttuszkolni a már lehült és kitágult gázt a motor a fojtáson, vagy valahol egy luk ami megint felborítja az áramlást.

Nekem olyan nyomaték volt a motorban mikor szelelte a kipuff, de csak alapjáratról, 2000-nél meg turbójuk.

Nem véletlenül terveznek ott szagemberek a gyárban. A fing csak jól elvezetve élvezetes:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak