Fórum >> Típusok >> 155

Buksi2010-05-09 12:33:47 // 99660
Ja értem! :-)))
Viszont akkor a V6-ban gondolom már tudod, hogy milyen és hogyan van!? ;-)))
Imyx2010-05-09 12:33:44 // 99659
Előtte világított az injektor visszajelző?
Longman2010-05-09 12:30:11 // 99658
mikor nekem kábel meg gyertya csere volt a 16V-mben, akkor még olyan menő voltam, hogy szerelő bíztam, úgyhogy fogalmam nincs róla, és ezért nem találkoztam vele. :)))
Buksi2010-05-09 12:27:23 // 99657
Akkor nem értem, hogy te hogy nem találkoztál még ezzel a kupakletekerős dologgal!? Mondjuk azt nem tudom, hogy a 16V-hez milyen gyújtókábel kell! :-)
most már akkor csak meg kell találnom a megfellő gyertyát a Bosch-on kívül! Ilyenem már volt és ennek le lehet tekerni! :-))
Longman2010-05-09 11:48:03 // 99656
az enyémnek a jobb hátsó féke kezdett tegnap szorulni
mondjuk már tudtam hogy kellene nekik egy felújítás. :)
Longman2010-05-09 11:46:33 // 99655
sztem csak 1 fajta van ahogy nézem
Tony1552010-05-09 11:27:24 // 99654
Sziasztok!

Eddig tartott, hogy csodálkozva néztem mennyi baj van ezekkel az öreg vasakkal, csak az enyém hibátlan:-) Tegnap jöttünk haza, mikor is a "jómunkásember" híd előtt egyszer csak se szó, se beszéd kb. 60-as tempónál leállt a motor (asszony vezetett). Félreálltunk, helyetcseréltünk, erre pöcre beindult, és egy rángatást leszámítva símán hazaértünk. Valakinek van ötlete mi lehet a bibi? Jövő hétvégén Debrecenbe kellene menni, de így kicsit félnék nekiindulni....
Fairlane2010-05-09 08:40:34 // 99652
Add el neki irgalmatlan gyorsan a tiedet, hamár az úgyis próbaidős őszig....
Buksi2010-05-09 08:30:35 // 99651
Nah, a gyertyás témához még egy észrevétel!
Szóval volt otthon pár OFF-osba valósi NGK gyertya és a következőket vettem észre! Azonos típusú volt mind a 4 (NGK BCPR5ES), viszont volt amelyiknek le lehetett tekerni a kupakját és volt, amelyiknek nem! Természetesen ezek gyárilag ilyenek! Viszont az utóbbit (amelyiknek nem lehet levenni) az én gyújtókábeleimmel nem lehet "összeházasítani"! Tehát akkor megint megkérdezem! Kétféle gyújtókábel létezik a 155-höz? :-)
Takizse2010-05-09 07:58:31 // 99650
Végre elkészült :-)))))))))))))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-08 21:53:53 // 99649
Ha mindenkivel szóba álsz,megérdemled.
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-08 21:51:21 // 99648
Nem,majd beszélgetek a másik énemmel. :-D
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-08 21:38:17 // 99647
Haverom keres 3 kilóig 55-öst.van valakinek ennyiért? 1.8 vagy 2.0 láncos kell neki.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-08 21:37:20 // 99646
Nagyon elmentek otthonról:-)))
Beszéljünk róla?
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-08 20:28:56 // 99645
OFF
Most találtam egy régi Mórickában.

Kicsi tanácsok Thomikának, és leendő apukáknak:

Hogyan készülj fel az apaságra lépésről-lépésre?

1. Az apaságra való felkészülés első lépéseként menj el a legközelebbi háztartási boltba, öntsd a pénztárcád tartalmát a pultra, és mondd a pénztárosnak, hogy szolgálja ki magát. Azután menj a szupermarketbe és intézd el, hogy a fizetésedet közvetlenül nekik utalják át.

2. Mielőtt megjönne a gyermek, találj egy házaspárt, akik már szülők, és fedd meg őket nevelési elveik, türelmetlenségük, alacsony tűrésszintjük miatt, és hogy hogyan engedhették meg gyerekeik ilyen mértékű elkanászodását. Adj tanácsokat, hogyan javíthatnának gyermekeik alvási szokásain, vécéhasználatán, étkezésekkor tanúsított magatartásán és általános viselkedésén. Élvezd ki a helyzetet - ez az utolsó alkalom, hogy minden kérdésre tudni fogod a választ.

3. Ahhoz, hogy átérezd az elkövetkezendő éjszakákat, sétálj a szobában fel s alá délután 5-től este 10-ig, válladon egy 4-6 kilós nedves csomaggal. 10 órakor tedd le a csomagot, állítsd be az ébresztőórát éjfélre, és menj aludni. 2-kor kelj fel és sétálj megint a csomaggal fél óráig. Állítsd be a vekkert 3-ra. 3-kor, amikor megszólal a vekker, kelj fel! Kezdj el halkan énekelni 4-ig. Állítsd be az órát 5 órára. Kelj fel és csinálj reggelit! Csináld ezt 5 éven át és közben nézz ki boldognak!

4. Képes vagy elviselni a rendetlenséget, amit a gyerekek csinálnak? Hogy ezt megtudd, kenj csokoládékrémet a kanapéra és lekvárt a függönyre! Dugj egy halat a hifitorony mögé és hagyd ott egész nyáron! Dugd az ujjad a virágágyásba és húzd végig a frissen festett falon. A foltokat fesd ki zsírkrétával! Na, hogy tetszik?

5. Kisgyermek öltöztetése nem olyan könnyű, mint amilyennek látszik. Végy egy polipot, és egy hálós szatyrot. Rakd a polipot a szatyorba úgy, hogy egyik kaja se lógjon ki sehol! Rendelkezésre álló idő: egész reggel.

6. Végy egy tojástartó dobozt és egy ollóval, és egy doboz festékkel csinálj belőle krokodilt! Végy egy tekercs WCpapírt, amiből ragasztószalag, és némi celofán segítségével csinálj egy karácsonyfát! Végül, végy egy tejes dobozt, egy ping-pong labdát és egy üres pilótakekszes dobozt, készítsd el belőle az Eiffel-torony pontos mását! Gratulálunk, a helyed biztosnak látszik az óvodai csoportban.

7, Felejtsd el a sportautókat, a 155-öket és vegyél egy kisbuszt! Ne is gondolj arra, hogy otthagyhatod a ház előtt csillogóan, fényesen! A családi autók nem így néznek ki. Vegyél egy csokijégkrémet és tedd be a kesztyűtartóba. Felejtsd ott! Végy egy 10 Ft-ost és dugd be a magnóba! Vegyél egy nagy doboz csokis parányt, és öntsd a hátsó ülésre! Bevásárlókocsival menj neki néhányszor! Most már tökéletes!

8. Készülj fel a sétára! Várj a WC előtt egy fél órát, majd menj ki a bejárati ajtón. Gyere vissza. Menj ki. Gyere vissza. Menj ki az utcára. Gyere vissza megint. Menj ki az utcára egész lassan 5 percig. Vizsgálj meg minden eldobott cigarettacsikket, rágógumit, használt papírzsepit és döglött bogarat útközben. Ugyanazon az úton gyere vissza és ordíts olyan hangosan, ahogy csak bírsz, amíg minden szomszéd ki nem jön, és rád nem mered. Add fel és menj haza! Most már alkalmas vagy egy kisgyermeket sétálni vigyél!

9. Minden ismételj meg legalább ötször! Menj le a szupermarketbe és vigyél magaddal valamit, ami jól modellez egy ovis korú gyermeket. Egy felnőtt kecske remekül megfelel a célnak. Ha több gyermeket szeretnél, több kecskét vigyél. Vásárold meg a heti zöldséget anélkül, hogy a kecskét látótávolságon kívülre engednéd. Fizess ki mindent, amit a kecskék megesznek vagy tönkretesznek. Amíg ez nem megy könnyedén, ne is ábrándoz gyerekekről!

10. Vágd ki egy dinnye belsejét és csinálj rá egy kis lyukat. Akaszd a mennyezetre, és lendítsd meg! Végy egy tányér spenótot, és egy kanállal próbáld meg belekanalazni a lengedező dinnyébe, miközben berregsz, mint egy repülőgép! Csináld, amíg a spenót fele el nem fogy. A maradékot öntsd magadra, de úgy, hogy a padlóra is menjen. Most már alkalmas vagy egy 12 hónapos gyermek etetésére!

11. Tanulj meg minden nevet a Power Rangersből, a Thomasból, Szezám utcából, és a Tapsihapsiból! Ha a munkahelyeden azon kapod magad, hogy gyerekdalokat énekelgetsz magadban, végre alkalmas vagy teljesíteni a szülői hivatást!



ON
Buksi2010-05-08 18:58:35 // 99644
Mindig csak ez a gányolás! :-DDD
Gery832010-05-08 17:49:49 // 99643
Igen, oda még majd esztergáltatni kell távtartót, ami még nem tudom mekkora kell, de eltérő lehet kerékagyanként.
Buksi2010-05-08 13:32:19 // 99642
Otthon keresek valami képet neked! :-)
Egyenlőre melózom! :-((
Buksi2010-05-08 13:28:18 // 99641
Soha nem is próbáltad még lecsavarni azt a kis kupakot? :-))
Longman2010-05-08 11:53:39 // 99640
No belebújtam, az állító csűszka van kicsúszva a csapból.. De nem értem, lehet vmi eltört vagy kiesett belőle mert az istennek nem tudom visszatenni, pontosabban vissza tudom de nem marad benne, + ahogy elkezd dolgozni a motor, a csúszka beleakad a radiátor oldalán lévő kis műanyag csonkba. ott vmi lehetett mert látszik hogy letört és ennyi maradt ott.. Képek vkinek? Buksi? :)

A folyás meg bár nem látok mögé, lehet csak a csőcsonktól jön, mindjárt meghúzom a bilincseket..
Longman2010-05-08 11:04:46 // 99639
Van ebben igazság, de amúgy normál körülmények között nem párásodik, kifejezetten ez a nagy vihar utáni lehűlés és párás levegő kellett hozzá. Szerintem ilyen körülmények között párásodhat attól a pici szivárgástól is. vagy nem tom.. :)
SD2010-05-08 10:54:12 // 99638
Eee telefonképernyőn nem lehet fogalmazni... Nem látom a mondat elejét stb...
SD2010-05-08 10:50:11 // 99637
Logikai alapon visszafejtve: ha a csap az csöpögni tud, ha párolog akkor szerintem a radiátoroddal lesz a gon. Már csak abból indulok ki hogy;
ha a csapból kifolyik a víz az rögtön lehűl a abból párát akarnál látni, legalább is bokáig vízben kéne ülnöd, visont ha akár csak gyöngyözik a radiátorod valahol, a leállítás utáni még a rendszerben lévő melegvíz remekül elpárologtaja a lét.
De persze a két hiba nem zárja ki egymást.
A csap tekintetében mikor én cseréltem semilyen pasztát nem tettem alá de nem folyik. Némi beható tanulmányozás után arra jutottam hogy ebben a konstrukcióban leginkább a szerencsén múlik hogy bent marad-e a víz. Én arra lettem figyelmes hogy a két illeszkedö felület közt az az O-gyűrő elég béna helyen illeszkedik, ami nem jelenti azt hogy nem lehet, igen precíz, és szerencsés illesztés kell hogy ne eresszen.
Szóval úgy forgatni a gyűrűr hogy ha van vastagabb részeod essen, ahol bénább az illeszkedés, és véletlenül sem szabad hogy elmozduljon vagy begyűrődjön felrakás közben. De ha ott párás körülötte minden akkor valam egyéb lik lehet, szerintem.
Auto móddal kapcsolatban nem tudok sokat mert én míg. volt is manual módban használtam, legtöbbször, de ha összefüggést keresünk a folyamatos párásodás miatt megbolondulhat valami kontakt? Vagy az a kis hőmérős ventillátor?
Longman2010-05-08 10:15:07 // 99636
Volt itt mostanában mindenféle téma, hiba, stb.
Következzen egy újabb, most elektronika/klíma/fűtés vezérlés témakörben:
Digit klíma esetén AUTO módban ugye amíg hideg a motor, a rendszer alapbeállításon működik, azaz nem engedi 1es fokozatnál gyorsabbra a ventillátort, az irányt pedig a szélvédőre helyezi.
A külső,- és a motor hőmérsékletétől függően 1-5 perc (télen amíg nem lesz legalább 70 fokos a víz) múlva kezd rendesen fújni, és állítani a legideálisabb befúvási irányt.
Namost nekem ez az utóbbi tegnapra eltűnt, AUTO módban nem "tér magához". Ha beavatkozok akkor működik minden de magától nem akarja vezérelni. Igaz régebben is csinált vagy 2x ilyet, de akkor ha megemeltem manuálisan a venti sebességet pár másodpercre, és utána visszanyomtam AUTO-ra akkor működött rendesen. De most nem.
Emellett a hideg/meleg szabályzás sem akar működni.
Mi lehet a baj? :)

+ ráadás, mondja meg vki mi a végső megoldás a fűtőradiátor csapjának a szigetelésére, mert nekem újszerű van benne, a csapot meg is masszáztam mikor beszerelésre került, mégis nedves egy kicsit, ráadásul tegnap pont ilyen párás, lehűlt este volt és 5 km megtétele után kb. 20 percig állt a kocsi amíg vásároltunk, de közben nagyon párás lett a szélvédő. SZVSZ egyértelműen a szivárgás miatt..
Longman2010-05-08 10:04:11 // 99635
nem hülyének nézlek, csak tényleg nem hallottam még ilyet.. :)
Marklar1552010-05-07 23:54:33 // 99634
Kis csavart kell csavarni a pöcökbe. Sajna kikopik a pöcögtető lyik:)
Marklar1552010-05-07 23:52:51 // 99633
Épp a héten vettem a pásztóinál 5db kupakot 2500ft ért.
Szedett vedett 5db 5 féle volt. Rengeteg féle volt nála több 100! Még Corvette re is.
De hiába jó ránézésre, ha a benttartó pöckök mások:/
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-07 20:55:35 // 99632
Nekem úgy tünik,most nyálazom a manualt,hogy mennyi az értéke.
Fairlane2010-05-07 20:49:18 // 99631
Nemtom, még sosem csináltam.... Laza egyáltalán?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-07 20:33:55 // 99629
Már nyalom:-))))))
Buksi2010-05-07 20:32:43 // 99628
Hát elkellene kezdeni! :-))))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-07 20:28:48 // 99627
Múltkor irogatott valaki ilyesmit,még is csak nyálaznom kéne a.......manuált?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-07 20:25:28 // 99626
"s legutóbb pár alkalommal dícséretes módon az autó valós állapotát javító intézkedéseket, folyósítottál, ami már nem pimp hanem, lásd fent:)"
az intézkedést általában foganatositom:-))
Mint ma délután a szakadtt furgonossal,majdnem tök üres parkoló melett elfoglalta a sávot,elöször csak szolidan dudáltam,rá sem b.....szott,majd ráfeküdttem,erre sem,aztán jött a törvénnyel fenyegetés,érdekes módon ez megtette hatását,talált magának parkolót hamar.

Na de,tiszta pozitiv lettél!
Ma rossz végén fogtad a zsinórt?
cat 5e?
SD2010-05-07 20:19:58 // 99624
Bővítem a szókincsed:) nem minden autó buherálás pimp:)))

- szerelés
- karbantartás
- szépítés
- tuning
- beállítás
- tisztítás
- finomítás

bármi de nekem a pimpről mindig a tyúkól jut az eszembe:D:D:D

és legutóbb pár alkalommal dícséretes módon az autó valós állapotát javító intézkedéseket, folyósítottál, ami már nem pimp hanem, lásd fent:)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-07 20:15:35 // 99623
Te feszitettél már láncot?
De nem a kisközértről:-))
Van valami trükkje?
Buksi2010-05-07 20:13:57 // 99622
Azt kivenni köll belülle! :-DDDD
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-07 20:07:33 // 99621
Tekerni köll a vizbő azoxigényt he:-)))
Buksi2010-05-07 20:01:28 // 99620
Még többel is! ;-))))))))))))))
Buksi2010-05-07 20:00:40 // 99619
Szóval hülyének nézel, mi? :-DDDDDDD
Tudom, hogy menetes, mert ezekről is én szedtem le! Meg tuti jobbmenetes, mert még arra is emléklszem! :-DDD

Egyébként meg az összes gyertya ki lett szedve és mindegyiken akkor szikra van, mint a lórúgás! Mindez úgy, hogy a kupak nélkül van ráhúzva a gyújtókábel! :-)
Buksi2010-05-07 19:57:07 // 99618
Biztos hát! Ha nem veszem le a kis kupakot, akkor nem megy rá a gyújtókábel! :-/
Lehet, hogy két féle gyújtókábel létezik? :-)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-07 19:40:38 // 99617
Köszi a jövő héten ugy is leveszem a szelepfdelet,pimp ügyben,akkor megcsinálom,van valami max amit szabad huzni rajta?
Fairlane2010-05-07 19:35:31 // 99616
De, gondolom nem válogat az a xar :D
Fairlane2010-05-07 19:34:50 // 99615
Attól függ, hogy feszíteni, vagy lazítani akarod :P

Manual 00-26 ódal.
Le kell venni a szelepfedélt is hozzá, és a sebességbe tett autó tolásával feszíteni :S.

Fairlane2010-05-07 19:29:13 // 99614
Ja, az lemaradt, hogy elvileg az összes 155, 164, GTV és Spider -beli V6okhoz pásszol....
Fairlane2010-05-07 19:25:14 // 99613
-----------------------------------EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE------------------------------------------


Nu, klímás V6 tulajok, kitapostam előttetek a mazsolát a kalácsból :)

Elöljáróban annyit, hogy vagy három órányi katalógusbújás után úgyvélem, az összes alkatrészgyártó/beszállító bekaphatja....

Szoval. Aki nem akar a klímakompresszor és a főtengely közti 6PK975 hosszbordás szíjához a bárdiautósok által is kétséges élettartamunak vélt BREDA feszítőgörgőt venni 15 rongyért, vagy méginkább nem akar FEBI-t venni 35-ért, annak a megoldás:



SKF Made in Canada.
Bárdinál 8888 Huf.
Cikkszámok: MVKM34034, CR1481, FEBI24765

Ha befosik, ebből úgynézki, hogy kipréselhető a csapágy, szal elvileg javítható is.
Pont egy az egyben ugyanaz mint a gyári, még csavar is jár hozzá, nem kell semmit reszelni, és fémből van. Egy röhej, hogy ezt miért nem hozza a katalóg....

Egyébként 16V Ford motorokba való :)


Egyébként arra jutottam, hogy V6-ot szerelni meg tankolni nemtúlnagy élvezet :P
Longman, előtted emelem kalapom, hogy naponta ezzel bírsz szórakozni :)


-----------------------------------EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE------------------------------------------
SD2010-05-07 19:14:55 // 99612
TSiga ( I am the TSIG)2010-05-07 19:14:12 // 99611
egyem = tegyem

egyedem begyedem
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak