Fórum >> Típusok >> 155

Fairlane2010-05-15 14:07:51 // 100160
Hátööööö ennek most örülni kéne? :)

Mi az az elbaszott CH, vagy Euro-szimbólum vagy micsoda az első ajtón?
Fairlane2010-05-15 14:02:06 // 100159
Neked eredetileg 257-es féked volt?
Mert ha igen, akkor elvileg a csonkállványokat is cserélni kellene ahhoz, hogy mókolás nélkül 284-est tegyél fel.

Sztem ebben a topikban még senki nem tett féken belülre nyomtávszélesítőt...
Ha rendesen felfexik a kerékagyra és a csavarok jól odafogják, akkor szerintem nem lehet gond belőle.... Ha van mérőórád, meghúzott csavaroknál esetleg ellenőrizheted, hogy nem-e üt a cucc


Csinálhatnál viszont pár képet, hadd tanuljunk belőle :)
Imyx2010-05-15 13:33:05 // 100158
Urak!

Felraktam a Brembo Max (284 mm) fáktárcsákat (elsők). Nem fértek el, nyomtávszélesítőt módosítottuk (esztergályos 5 mm-t levett a kerületéből), közvetlenül a kerékagyra kerültek, és így rá a tárcsa szépen rácsusszant. A tárcsák beleértek a féknyereg konzoljába, ha nem belülre kerül a nyomtávszélesítő. Csinált már ilyet valaki? Lehet valami gond így?
Thanks Thomikának a tárcsák/betétekért :).
Thomika2010-05-15 13:26:53 // 100157
Ohh.. faszányosan néz ki! :))) Gratula!
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-15 13:16:35 // 100156
Nem ezt a választ vártam:-))
Mé,ne hogy azt mond,hogy csunya!!!!!!!
Buksi2010-05-15 12:48:37 // 100155
Jááájjj, há' mit csinálsz ezzel a drága ótóval? :-))))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-05-15 12:47:28 // 100154
Elkészültek a matrinyák,fel is raktam őket:-))


Hála GT Cartársnak.
Buksi2010-05-15 09:27:18 // 100153
Előfordul az ilyesmi, de majd megnyugszik! :-))))))
afri2010-05-15 09:21:27 // 100152
csak még a végén nehogy az legyen, amit Perdix is csinált .... végső elkeseredésében (úú de nehéz volt leírni ezt a bonyolult szavacskát)!
afri2010-05-15 08:56:21 // 100151
sör pálinkával!
ezt adta a gép!
szerencsére nem fáj a fejem, bár olyan mintha most is be lennék b@szva! :-)))
az "asszony" is el akar hagyni ... :-))) ... ideje lenne mááár .. :-DDD most ment haza tőlem, se szó se pá, semmi ... felütött neki, oszt gyííííí haza!! asszongya legyek boldog!
akkor vmi rosszat csinálhattam, amire természetesen nem emléxem ... :-/ ;-DDD
afri2010-05-15 08:52:51 // 100150
jjja, ezt én is figyeltem, nincs rossz hangja ... ;-)
SD2010-05-15 07:24:55 // 100149
nem gondoltam volna hogy ilyen szépen dorombol egy dízel alfa? még a végén megtérek:D a sötét oldalra?
SD2010-05-15 07:23:44 // 100148
jájj...:D
SD2010-05-15 07:23:08 // 100147
az az igazság hogy egy a motorcserés törétnet félmila alsóhangon, ha azt rákölti a jelenlegi V6-ra még vígan szaladgálhat vele pár évet.

de nem tudom ha ennyire oda van... lehet inkább külföldről kéne hozni egy V6-ot azt használni, és donornak meg a szürkét... ez így TS projektel enyhén logikátlan.

Vagy mrklárnál bevásárolni egy komplett V6-ot
Fairlane2010-05-14 21:20:45 // 100146
Hát, én a helyedben még mindig mérlegelném ezt a motorátpakolós dolgot.....
Legalábbis amíg tényleg nem látnék a lemezek alá.

Ugye alapból mindkét autóból motor, első futómű, fékek, összes vezeték kiszed.
- egy csomó berohadt csavart kiszedni, ugye ha maradnának a motorok, egyet sem kéne
- egy csomó kábel átrak, ebböl egy pár meghal nyektetés közben, ugyanez relékkel, biztositékokkal stb... elektronyos szívások tömkelege...
- ha kint a V6 akkor elindul a hinta, egy rakat lóvét elvihetnek a nemvárt apróságok, mittomén motortartó bakok, stb... bár az igaz, hogy ha kint van, könnyebben mosható a vízrendszer, cserélhetők szimmeringek, kuplung, cserélhető vezérlés, HFtömités...


Ha a V6 külső elemeket leszeded, és a tartó elemek, nyúlványok, oszlopok nem vészesek - márpedig általában azok Marklar képein sem szoktak azok lenni - akkor egy lakatosnak pár nemlátható lemezt kicserélni nem nagy mutatvány, meg talán árban sem vészes.
Aztán mehetnek fel a széles elemek simán.... Még épp elég lóvét elvisz a fényezés is...
Buksi2010-05-14 19:57:37 // 100145
HP-t! :-DD
Buksi2010-05-14 19:57:19 // 100144
Nem akarlak elkeseríteni, de ha kívülről ennyire rossz a helyzet, akkor az elemek alatt is ilyen! Vagy rosszabb! :-(((
afri2010-05-14 19:51:52 // 100143
most pedig megyek áldozni!! :-DDD ... mitigyakmááá ugyan .. :-)))
afri2010-05-14 19:50:33 // 100142
hát lenne vele meló!

a legis-legelső lépés az lesz, ha meg is veszem a feketét, hogy a V6omról lebontjuk a kasztnielemeket, akkor már többet látunk ugyis, valóban érdemes lenne-e még vele foglalkozni vagy sem! ugyis szélesíteni akarok, ahhoz pedig le kell szedni mindent!! .-)

de ha télleg nagyon gáz lesz, akkor jön elő a motorcsere lehetősége!
Buksi2010-05-14 19:42:56 // 100141
Akkor ezt meg is beszéltük! :-DDD
Buksi2010-05-14 19:42:28 // 100140
Azt mondod, hogy a V6 kasztnia menthetetlen? :-(
afri2010-05-14 19:40:26 // 100139
akkor 2 miatyánk és egy üdvözlégy lesz!! ,-)))
ha pedig esőmentes lesz a training, akkor pedig majd holnap este hálát is adunk az Istenkének!! okééés?? :-)) Vasárnap pedig kötelező mise! :-)))))))
afri2010-05-14 19:38:51 // 100138
nem tudom még milesz! :-(
én nem szeretnék kínlódani a V6ommal!
jólenne az a fekete kasztni, nemsajnálnám rá a pénzt, hogy abban legyen a V6 mocim!!
de még télleg nem tom mi lesz! :-//
a gazdája máj. végén - jun. elején jön haza! addig tárgytalan!
csak azzal lehet normálisan értekezni!
Buksi2010-05-14 19:37:36 // 100137
Veled együtt imádkozunk! ;-))
afri2010-05-14 19:36:40 // 100136
holnap délelőtt ölembe veszek egy akksit, és megyek kipróbálni azt a bizonyos "feketét" , az ál-V6ost! Remélem beindul, és tudok is menni vele!! És imádkozok, hogy jó idő legyen!! :-)
Buksi2010-05-14 19:34:07 // 100135
Akkor mi lesz vele?
Buksi2010-05-14 19:33:42 // 100134
Ja igen, bocsi! Rosszat fényképeztem le! :-D
Az is ugyan ilyen álapotban van! :-)
sprint832010-05-14 19:24:20 // 100133
Tényleg van némi rozsda, de nem menthetetlen azért. Csak kell vele küzdeni picit:))
Másikat megvetted?
sprint832010-05-14 19:23:00 // 100132
Ez bal oldali ugye? Nekem a jobbos van ketté törve sajna.
afri2010-05-14 19:21:02 // 100131
ezzel???!!! ... hagggyááámááááááá!!
,-)
Buksi2010-05-14 19:10:00 // 100130
Sprint83!!

Csináltam képet a spiáterről! Nem akartam a tükörlapot feszegetni, meg szétbarmolni! Ugyan a kábelek el vannak vágva, de egy forrasztás és kész is! ;-)) Így egyben megér neked 2K-t? :-)

Buksi2010-05-14 19:05:17 // 100129
De nagyon ráérsz! :-DD
Buksi2010-05-14 18:59:02 // 100127
Aztaqrva... lesz vele dolgod rendesen! :-((
afri2010-05-14 18:53:36 // 100126
nnnna, csak sikerült egy pár képet csinálnom ma!
szerintem volt már törve vmikor a jobb hátulja is!!


emiatt szerintem szar az illesztés!



itt pedig az anyósülés alatti lemez:
Buksi2010-05-14 18:14:55 // 100125
Akkor gyorsan nézd meg, oszt má' megyek is bontani! :-))
Buksi2010-05-14 18:13:05 // 100124
A moci ér benne a legtöbbet! ;-)))
Gyozi1552010-05-14 17:15:55 // 100123
a zenéje az tetszik.,,,..
afri2010-05-14 17:07:35 // 100122
csinálni kéne vmi hasonló videót, mint pl. ez az OFF-os!!
ilyen pihent emberekkel! mondjuk SD-t el tudnám benne képzelni rappelni!! :-DDD
Marklar1552010-05-14 16:53:28 // 100121
8V, de azt nem is néztem:)
afri2010-05-14 14:09:58 // 100120
ennyi!!! ;-DD
SD2010-05-14 13:07:18 // 100119
Szerelő megmondja mi a kóros csattogás, azért egy mechanikai szerkezetről beszélünk:D miért ne lehetne hangja?

És nem herélt honda aminek a dízele jár úgy mint a villanymotor:D sterilizált műanyag talicska:D

Az én motorom is kattog, de egyrészt az injektorok hangja másrészt azért csak 230e km van benne lassan, és azért csak kopott valamit az elmúlt évek alatt:)

De hogy mi a kóros azt igazán szerelő tudja.
Fairlane2010-05-14 12:53:54 // 100118
Nem olyan vészes a végefele, mikor bemelegszik... meg ez ugye pár évvel régebbi V6, mint pl a tied :)
afri2010-05-14 12:21:41 // 100117
azért EZ a moci is csattog egy kicsit!! :-)

ha már belebaszták a béemwébe, felujíthatták volna egy picikét!!
SD2010-05-14 12:07:26 // 100116
puntóra ilyen kell:D:D:D hátulra is a dobfékre:D:D:D
SD2010-05-14 12:05:28 // 100115
Azért kell vele keresztbe autózni:)
Fairlane2010-05-14 11:43:39 // 100114
Fairlane2010-05-14 11:43:10 // 100113
Csak az nem hosszmotor....

De adok flexet, ha kell :DD
SD2010-05-14 11:41:26 // 100112
De ha már annyira német vas kell nekei miért nem rakta csak bele a difit-váltót a béjembéből egy 75-be??? vagy miért nem egy rendesen megcsinált 75?? áá
SD2010-05-14 11:31:01 // 100111
Höhö öcsém most akarja eladni a 89-es 520-asát:D Nekem meg van egy 2.5V6:D szerinted ha bemondanám neki szétborítuk aztán agyon drifteljük belemenne?:D:D:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak