Buksi2011-03-07 17:41:20 // 111801
Te még élsz, Peugeot-os barátom? :-DD
Buksi2011-03-07 17:40:54 // 111800
Nem sokat írtatok, mióta nem voltam! :-))
SD2011-03-07 14:14:34 // 111799
de azért jól hangzott nem?:)
norbee2011-03-07 12:25:57 // 111798
Pillangószelep-szívósor tömítés.
Fairlane2011-03-07 11:56:54 // 111797
sztem olvasd el még egyszer... :P
SD2011-03-07 11:37:56 // 111796
Tentacle2011-03-07 08:35:51 // 111795
Ja, csinálj egy tesztet a vezérlőn, nézd meg hány fokot mutat benti hőmérsékletnek. (Manualban benne van hogyan kell, úgy indul a dolog, hogy az auto-t nyomni kell, mikor ráadod a gyújtást)
Tentacle2011-03-07 08:33:30 // 111794
Szerintem vagy a vezérlőd rossz, vagy a belső hőmérséklet jeladó (gyújtáskapcsoló alatt kis ajtó), vagy a 2 között :) Amit pénteken Marklar nekem adott el, az csak a ventilátorért felel :)
süsnye2011-03-06 22:45:04 // 111792
né'mmá' Buksi, festék Neked! :DD
süsnye2011-03-06 22:36:28 // 111791
egyetértek atesszal... ne húzd le járó motornál, hanem mérd ki a potit a manual szerint.
a labda szonda csatija elvileg a fékfolyadék tartály menetirány szerinti jobb oldalánál van (az ABS környékén, ha van). Kettő darab csati, egyik a fűtőszálé, a másik pedig a jelé
a labda szonda csatija elvileg a fékfolyadék tartály menetirány szerinti jobb oldalánál van (az ABS környékén, ha van). Kettő darab csati, egyik a fűtőszálé, a másik pedig a jelé
Marklar1552011-03-06 22:23:41 // 111790
Nem kell így indulni...:)))
Marklar1552011-03-06 22:22:26 // 111789
Oksi.
De minek az? Le kell falazni:)
Amúgy épp mult7 en volt Gery. Hozta a barátnőjét is. Volt egy jó megjegyzése:
"Ez itt olyan Neki, mint Nekem egy butik..." :)))
De minek az? Le kell falazni:)
Amúgy épp mult7 en volt Gery. Hozta a barátnőjét is. Volt egy jó megjegyzése:
"Ez itt olyan Neki, mint Nekem egy butik..." :)))
Marklar1552011-03-06 22:19:58 // 111788
Fairlane2011-03-06 21:33:49 // 111787
Nah, hétvégén beugrott az új főtengely szimmering.
Épp jókor, a régi már engedett egy picit.
Mondhatnám, hogy könnyített lendkereket raktam vissza, annyi kuplungporos retket vakartam le a hátuljáról :D
Aztán belekukkantottam az önindítóba is:
Egy kis TMK ráfér: új perselyek, új kefék, bendix.
A forgórész kollektora nincs berágódva szerencsére.
A bolygómű háza repedt. Nem gondoltam volna, hogy a starterben is ilyen xar műanyag alkatrészek vannak, mint ez, vagy a bendixet mozgató villa...
Épp jókor, a régi már engedett egy picit.
Mondhatnám, hogy könnyített lendkereket raktam vissza, annyi kuplungporos retket vakartam le a hátuljáról :D
Aztán belekukkantottam az önindítóba is:
Egy kis TMK ráfér: új perselyek, új kefék, bendix.
A forgórész kollektora nincs berágódva szerencsére.
A bolygómű háza repedt. Nem gondoltam volna, hogy a starterben is ilyen xar műanyag alkatrészek vannak, mint ez, vagy a bendixet mozgató villa...
atesssz2011-03-06 20:34:51 // 111786
szia, csak halkan jegyezném meg, hogy én a helyedben nem húzogatnám le a csatlakozókat járó motornál, ugyanis összeszedi az ECU a hibakódokat. Tapasztalatból mondom, mikor én is lehúztam a légtömegmérő csatiját, azóta benne van a légtömegmérő hibakódja az ecu memóriájában.
Gaso2011-03-06 20:06:07 // 111785
Cső!
Lehúztam a folytó szelep oldalán a csatlakozót, és azonnal megváltozott a motor fordulata alapjáraton. Sztem akkor valószínű, hogy a poti jól mahinál. A lambada szondát hol kell lehúzni? Ja és azt elfelejtettem az előbb, hogy ha hirtelen gázt adok akkor visszagyújt a szívótorokba. Pénteken kifújattuk az alapjáratit, azóta csinálja ilyen vadul. Hoplnap végignézem, hogy nem szív-e fals levegőt valahol.
Valakinek még valami ötlete?
Előre is köszi.
Lehúztam a folytó szelep oldalán a csatlakozót, és azonnal megváltozott a motor fordulata alapjáraton. Sztem akkor valószínű, hogy a poti jól mahinál. A lambada szondát hol kell lehúzni? Ja és azt elfelejtettem az előbb, hogy ha hirtelen gázt adok akkor visszagyújt a szívótorokba. Pénteken kifújattuk az alapjáratit, azóta csinálja ilyen vadul. Hoplnap végignézem, hogy nem szív-e fals levegőt valahol.
Valakinek még valami ötlete?
Előre is köszi.
Jupiter1552011-03-06 19:42:15 // 111784
Annál szofisztikáltabbnak nézett ki :) Nézegettem képeket, leginkább a Lotus Exige-re emlékeztet, csak a hátulján az a piros embléma nem stimmel...
sprint832011-03-06 19:37:05 // 111783
Üdv!
Ma felraktam a nyári kerekeket. Remélem a tavasz is jön már végre:)) Mire végeztem elkezdett szállingózni a hó, de hamar megunta:)
Ma felraktam a nyári kerekeket. Remélem a tavasz is jön már végre:)) Mire végeztem elkezdett szállingózni a hó, de hamar megunta:)
Gaso2011-03-06 19:33:54 // 111782
Köszi, holnap megszakértem.
Fairlane2011-03-06 19:06:15 // 111781
Pontiac. Fiero vagy Firebird, esetleg Solstice...
afri2011-03-06 18:55:51 // 111780
vmi replika, vagy ufo! :-)
Jupiter1552011-03-06 18:12:56 // 111779
Urak,
Ma elhúzott mellettem egy lapos, széles, fekete, nem túl nagy sportkocsi a 2A-n. Az orra vmelyik újabb Corvette-re emlékeztetett, viszont a teste és a feneke nem. Márkajelzést nem láttam rajta, csak az emblémát: piros színű, csúcsára állított, lekerekített háromszög (mint egy pengető, kicsit talán hasasabb), benne egy ezüst L-szerű forma (valamelyik oldalára elfordítva). Nem ment nagyon gyorsan, de sokhengeres hangja volt. Mi lehetett szerintetek?
Köszi
Ma elhúzott mellettem egy lapos, széles, fekete, nem túl nagy sportkocsi a 2A-n. Az orra vmelyik újabb Corvette-re emlékeztetett, viszont a teste és a feneke nem. Márkajelzést nem láttam rajta, csak az emblémát: piros színű, csúcsára állított, lekerekített háromszög (mint egy pengető, kicsit talán hasasabb), benne egy ezüst L-szerű forma (valamelyik oldalára elfordítva). Nem ment nagyon gyorsan, de sokhengeres hangja volt. Mi lehetett szerintetek?
Köszi
süsnye2011-03-06 17:13:08 // 111778
fojtószelep potméter, a fojtószelep oldalán, egy csati megy rá...
esetleg próbáld meg lehúzott lambda szondával is csinálja-e... de sztem is a poti meg az LMM a leggyanúsabb...
esetleg próbáld meg lehúzott lambda szondával is csinálja-e... de sztem is a poti meg az LMM a leggyanúsabb...
Gaso2011-03-06 16:09:52 // 111777
Nem golytó hanem folytó...
Gaso2011-03-06 16:09:17 // 111776
Melyik az a golytószelep kapcsoló?
Gery832011-03-06 16:04:07 // 111775
Hát amit én megnéznék, az a fojtószelep kapcsoló, illetve a légtömegmérő.
De ez csak tipp.
De ez csak tipp.
Gaso2011-03-06 15:55:16 // 111774
Cső!
Ha valaki tud, kérem segítsen!
Hiba a következő: Ha álló helyzetből akarok elindulni az autó erősen rángat. Ha gázt adok akkor először horkan egyet és csak utána kapja el a fordulatot. A gyertyákat kicsréltem, az alapjáratit kimostam. A gyújtás nem hagy ki, jár minden henger. Mit nézzek még meg rajta?
Előre is köszi.
Ha valaki tud, kérem segítsen!
Hiba a következő: Ha álló helyzetből akarok elindulni az autó erősen rángat. Ha gázt adok akkor először horkan egyet és csak utána kapja el a fordulatot. A gyertyákat kicsréltem, az alapjáratit kimostam. A gyújtás nem hagy ki, jár minden henger. Mit nézzek még meg rajta?
Előre is köszi.
beero1552011-03-06 12:50:05 // 111773
van egy kis problémám....
ha tolatok kiveszem sebességből, de még hagyom egy kicsit gurulni, és úgy akarok indulni 1ben, akkor búgó hangot ad ki, viszont ha teljesen megállok, és úgy indulok, akkor nem ad ki semmilyen hibát..
mi lehet ez és miért csinálja???
ha tolatok kiveszem sebességből, de még hagyom egy kicsit gurulni, és úgy akarok indulni 1ben, akkor búgó hangot ad ki, viszont ha teljesen megállok, és úgy indulok, akkor nem ad ki semmilyen hibát..
mi lehet ez és miért csinálja???
beero1552011-03-06 11:55:23 // 111772
értem én, csak nem járok arra felé....de ha más nem lesz, akkor majd egyszer össze írom hogy mi kéne, és megoldjuk... mondjuk ha tudnál szerezni nekem valahonnan valakitől olcsón fehér oldalindexet (csepp alakú), az már egy indok hogy járjak feléd... :)
Joecee2011-03-06 11:49:51 // 111771
Nekem is éppen ez a kérdésem. :)
süsnye2011-03-06 11:49:19 // 111770
én is a csapnyitás szabályozására gondolnék... ha nem melegít, akkor nyilván nem meleg a radiátor, vagyis nincs benne meleg víz, vagyis nincs (eléggé) nyitva a csap... a csapot egy léptetőmotor mozgatja, ha a motor jó, akkor nyilván annak a szabályozása problémás...
süsnye2011-03-06 11:46:32 // 111769
olvasd el még egyszer :) (digit)
süsnye2011-03-06 11:45:50 // 111768
az milyen ellenállás és hol van?
atesssz2011-03-06 09:52:17 // 111767
tekerős, vagy digit klímád van?
Marklar1552011-03-06 09:40:01 // 111766
Az az ellenállás lehet szar, amiből pénteken adtam el az utolsót...:)
Marklar1552011-03-06 09:38:54 // 111765
Hmm.
Már januárban is tettem rá ajánlatot...:)
Már januárban is tettem rá ajánlatot...:)
Jupiter1552011-03-06 01:16:49 // 111764
TSiga, otvenotos, süsnye:
Köszi (az emelgetéstől eltekintenék :))
Köszi (az emelgetéstől eltekintenék :))
Joecee2011-03-05 23:27:44 // 111763
Mi lehet annak az oka, hogy csak akkor fűt az autó, hogy ha max-ra állítom (digitklímás), ha akár csak 1 fokkal is visszább veszem, már szinte hideget fúj? Valakinek nincs korábbról hasonló tapasztalata?
Ati772011-03-05 20:43:33 // 111762
Ahogy fejlődik a technika ,egyre kisebb állatokra "van szükség" az autók tönkretételéhez. Eleinte szarvasbika kellett,de eljutunk lassan odáig,hogy egy számítógép vírus is elég lesz.:))
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-05 19:10:04 // 111760
Kéne valami vadriasztó a motortérbe. Ne rágják szét mindenféle rágicsálók szeretett autónkat.
Marklar1552011-03-05 17:43:06 // 111759
Hmm. Csórikámék...
Ati772011-03-05 17:28:46 // 111758
Ez a kedvenc helyük lehet a szemét kis dögöknek.Egyszer késő ősszel indulás után,mivel kint hideg volt,gondoltam befűtök.Mikor bekapcsoltam a klímát elindult a venti olyan hangok törtek fel mint egy horror filmben,kaparás ,visítás+ minden épp' csak vér nem volt.
beero1552011-03-05 16:41:38 // 111757
nem érdekel valakit egy szép sárvédő????
jobbos, és széles.....kör alakú indexxxxel
amúgy bordó..
jobbos, és széles.....kör alakú indexxxxel
amúgy bordó..
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-05 14:16:44 // 111756
A mai szt evangélium:
Kicseréltem a bal tükrömet, mert a Tempra tükre nem igazán volt jó. Meg akárhányszor megnyomom az EXT gombot, mindig -29°C van. Mivel az enyém régi eresztés, ezért a csatlakozó nem a tükörnél van, hanem a biztitábla mellett - felett - mögött benn a kábelsusnyásban.
A tükör vezetékeiről le kellett műteni a csatlakozó házakat, mert másképp nem ment volna át az ajtó gumiátvezetőn.
Jól látszik a régi "megoldás", amit még az előző tulaj csinált vele. Inkább fűzögettem a kábeleket, mintsem visszakössem. A tükröt amúgy szét kellett szedni, mert oldalra nem mozdult, csak fel-le.
Kicseréltem a bal tükrömet, mert a Tempra tükre nem igazán volt jó. Meg akárhányszor megnyomom az EXT gombot, mindig -29°C van. Mivel az enyém régi eresztés, ezért a csatlakozó nem a tükörnél van, hanem a biztitábla mellett - felett - mögött benn a kábelsusnyásban.
A tükör vezetékeiről le kellett műteni a csatlakozó házakat, mert másképp nem ment volna át az ajtó gumiátvezetőn.
Jól látszik a régi "megoldás", amit még az előző tulaj csinált vele. Inkább fűzögettem a kábeleket, mintsem visszakössem. A tükröt amúgy szét kellett szedni, mert oldalra nem mozdult, csak fel-le.
Marklar1552011-03-05 12:47:06 // 111755
Nem kell mindjárt rosszra gondolni. Lehet, hogy csak így szokott parkolni:/
Pepe1472011-03-05 12:15:02 // 111754
Hazafelé jövet Szekszárdról Dunakömlőd és Dunaföldvár közt a 6-os úton az M6-os felhajtónál piros 147-est láttam az árokban. :-(((((