Ma még rá sem néztem, meg melóhelyen vagyok... Talán este, ha lesz ingerenciám.
Egyébként most hogy visszaidézem a dolgot: már a kanyar előtt leállt.
Ez tkp egy lámpás útkereszteződés, ahol kisívben lefordultam jobbra. Pont sárgára váltott, mikor odaértem és elkezdtem tekerni a kormányt, akkor először az tűnt fel, hogy nehezen akar kanyarodni (no szervó) aztán meg hogy elsötétült a műszerfal.
Ekkor már be voltam kanyarodva, próbáltam kettesbe visszarakni, hátha beugrik, de nem ugrott...
Fairlane2011-03-21 13:02:33 // 112251
süsnye2011-03-21 12:13:04 // 112250
egyetértek Longman-el
lehet, h vmi kábel összenyomódott, összeégett vagy csak egyszerűen vmi letestel, aminek nem kellene...
nekem is volt ilyen kalandom
meg hát abban sem lehetünk biztosak, hogy a szerelésednek köze van a jelenséghez, nemde?
lehet, h vmi kábel összenyomódott, összeégett vagy csak egyszerűen vmi letestel, aminek nem kellene...
nekem is volt ilyen kalandom
meg hát abban sem lehetünk biztosak, hogy a szerelésednek köze van a jelenséghez, nemde?
süsnye2011-03-21 12:07:21 // 112249
"Árpád híd"
Az eszköz sikeresen csatlakoztatva.
:P ::))
Az eszköz sikeresen csatlakoztatva.
:P ::))
SD2011-03-21 12:00:05 // 112248
Egy kanyarbanekem is majdnem megszűnt az autó egyszer:)
Longman2011-03-21 11:57:28 // 112247
Ez csak egy példa volt..
Ma próbálkoztál már valamivel? Beindítani, rátenni az akksit?
Szerintem ha egy kanyarban történt mindez, és ráadásul más jelenség is van pl. ezeknek a visszajelzőknek a világítása, az biztos hogy vmi zárlat ami nem magától keletkezik.
Nem raktál kábeltörzset olyan helyre, pl. leömlő környékén ahol nem vetted észre és összeégett, vagy ilyesmi?
Csak ilyenre tudok gondolni, egy ilyen kiadós szerelés után amit csináltál.
Ma próbálkoztál már valamivel? Beindítani, rátenni az akksit?
Szerintem ha egy kanyarban történt mindez, és ráadásul más jelenség is van pl. ezeknek a visszajelzőknek a világítása, az biztos hogy vmi zárlat ami nem magától keletkezik.
Nem raktál kábeltörzset olyan helyre, pl. leömlő környékén ahol nem vetted észre és összeégett, vagy ilyesmi?
Csak ilyenre tudok gondolni, egy ilyen kiadós szerelés után amit csináltál.
Fairlane2011-03-21 11:51:00 // 112246
De basszus, attól nem kéne, hogy megálljon az autó... :/
Longman2011-03-21 11:46:25 // 112245
Engem pl. a tolatólámpa vezetéke szopatott.. csak attól ha jól emlékszem megszűntek a műszerek esetemben.Minden jobb kanyarban. Aztán végleg..
katbal2011-03-21 11:42:29 // 112244
Fairlane2011-03-21 11:19:14 // 112243
Én még semmilyen csapágy vagy szimmering, vagy tömítés méretet nem találtam a manualban... :P
Eperben talán, cikkszám alapján, de ott sem jellemző.
Eperben talán, cikkszám alapján, de ott sem jellemző.
Tentacle2011-03-21 11:16:25 // 112242
Azt a nőgyógyász mindenit, most néztem meg hogy kell leszedni a generátort ... Ezek nem viccelnek. Persze az pont nincs benne a manualban, hogy milyen csapágy kell bele.
Fairlane2011-03-21 10:16:55 // 112241
Világít a lámpája ha kell, ha nem.
A szabadon hagyott vezetéket nem tartom túl valószínűnek.
Az önindító az egyetlen, ami teker. A váltó környékén inkább testkábelek, meg egykét érzékelő van, azoknak nem kéne ilyent csinálni. Pollenszűrő környékén ahol túrkáltam, nincs vezeték. Meg egyébként is azok jó része le van biztositékozva, relézve...
A szabadon hagyott vezetéket nem tartom túl valószínűnek.
Az önindító az egyetlen, ami teker. A váltó környékén inkább testkábelek, meg egykét érzékelő van, azoknak nem kéne ilyent csinálni. Pollenszűrő környékén ahol túrkáltam, nincs vezeték. Meg egyébként is azok jó része le van biztositékozva, relézve...
süsnye2011-03-21 10:01:37 // 112240
racevét :( de nyugodtság van. :)
a leírtak alapján először sztem is a gyújtáskapcsoló környékén kellene keresgélni, mivel úgy tűnik, h gyújtás nélkül kapnak tápot olyan dolgok, amiknek csak gyújtás alatt kellene
a kézifék pl. be is van húzva, vagy csak világít a lámpája ha kell, ha nem?
a leírtak alapján először sztem is a gyújtáskapcsoló környékén kellene keresgélni, mivel úgy tűnik, h gyújtás nélkül kapnak tápot olyan dolgok, amiknek csak gyújtás alatt kellene
a kézifék pl. be is van húzva, vagy csak világít a lámpája ha kell, ha nem?
AlfaBoy2011-03-21 09:51:11 // 112239
Sziasztok!
1.6 TS 155-höz ('96-os) keresek főtengelyt!
Tud valaki segíteni?
Köszi :-)
1.6 TS 155-höz ('96-os) keresek főtengelyt!
Tud valaki segíteni?
Köszi :-)
afri2011-03-21 09:12:42 // 112238
szomorúan olvasom ezt én is ... nem irigyellek!
én is azon véleményen vagyok, mint Longman!
vmi vezetéket lehet nem raktál vissza, és a rázkódástól zárlatot csinált vhol!
meg én a helyedben házipálinkát ittam volna!! attól legalább agresszióvá válsz és felgyújtod a kocsit, tehát már egy gonddal kevesebb ... najó csak vicceltem! ;-)
én is azon véleményen vagyok, mint Longman!
vmi vezetéket lehet nem raktál vissza, és a rázkódástól zárlatot csinált vhol!
meg én a helyedben házipálinkát ittam volna!! attól legalább agresszióvá válsz és felgyújtod a kocsit, tehát már egy gonddal kevesebb ... najó csak vicceltem! ;-)
Riskes2011-03-21 08:31:31 // 112237
Sziasztok!
vezetőoldali ajtókárpit panelt vennék , a világos szürkét
(A műbőr rész a tetején elöregedett)
.
70-33-13-720
KÖSZI!
vezetőoldali ajtókárpit panelt vennék , a világos szürkét
(A műbőr rész a tetején elöregedett)
.
70-33-13-720
KÖSZI!
Longman2011-03-21 08:08:56 // 112236
Osztán milyen BMW-ket nézel Te a hahun?? Ugyan már! :)
Márpedig Te vagy a hibás, mert összerakáskor valamilyen vezetéket szabadon hagytál, és a kanyarban letestelt vhová..
Nem tartom kizártnak ha szerencséd van, akkor ha most visszaraknád az akksit, minden jó lenne. Ha nincs szerencséd, akkor valamit végképp tönkretett a zárlat.
Én sem használom az autót egy ideje.. vagy 2 hete. :)
Mindig megcsinálok rajta valami fontosat, aztán újabbak jönnek helyette. Most borzasztó.
Az eseti torpangatásból állandó erőtlenség lett, sőt 5 hengerezik is, termosztát cserés, és valszeg trafó(k) is, és elkezdett csattogni mint az állat (hidegen) - hidrotőke. Namost hogy ezek egyenként vagy összességében okozzák a hibát nem tudom még. Diagnosztika szerint minden összetevő hibátlan, a lambda amire gyanakodtam pl. nemhogy dúsít, inkább szegényíti a keveréket.
Az első hengersoron egy trafót már cseréltem, de nem jobb. Gyertyákat kivettem, még feketék sem voltak egyáltalán..
Tegnap gondoltam átmegyek a műhelybe átnézem a hátsó hengersort is, és kicserélem a termosztátot is.
De oda kell figyelni, mert ha elsőre nem tudom beindítani akkor szabhatom, mert annyira megszívja magát hogy kb. 1 napra el lehet felejteni, mert úgysem indul be.. Na persze így is jártam, úgyhogy még azt sem hagyja hogy hozzálássak, a kis tetű.
Ja, ha meg is oldódik a probléma, akkor is hidrotőke cserés, darabja olyan 3-3500 HUF kedvezménnyel. Kíváncsi vagyok mennyit kell cserélni.. Ha hátul is cserés akkor motor ki.. Ha motor ki, akkor már ez+az csere.. :D Folytassam?
Jó, van egy félszem, hogy azért csattog nagyon, mert leszakadt egy vagy több szelepvezető. És az megmagyarázná az 5 hengerezést és a többi jelenséget is.
Úgyhogy ne rinyáljál itt holmi elektromos zavar miatt.. :DD
Márpedig Te vagy a hibás, mert összerakáskor valamilyen vezetéket szabadon hagytál, és a kanyarban letestelt vhová..
Nem tartom kizártnak ha szerencséd van, akkor ha most visszaraknád az akksit, minden jó lenne. Ha nincs szerencséd, akkor valamit végképp tönkretett a zárlat.
Én sem használom az autót egy ideje.. vagy 2 hete. :)
Mindig megcsinálok rajta valami fontosat, aztán újabbak jönnek helyette. Most borzasztó.
Az eseti torpangatásból állandó erőtlenség lett, sőt 5 hengerezik is, termosztát cserés, és valszeg trafó(k) is, és elkezdett csattogni mint az állat (hidegen) - hidrotőke. Namost hogy ezek egyenként vagy összességében okozzák a hibát nem tudom még. Diagnosztika szerint minden összetevő hibátlan, a lambda amire gyanakodtam pl. nemhogy dúsít, inkább szegényíti a keveréket.
Az első hengersoron egy trafót már cseréltem, de nem jobb. Gyertyákat kivettem, még feketék sem voltak egyáltalán..
Tegnap gondoltam átmegyek a műhelybe átnézem a hátsó hengersort is, és kicserélem a termosztátot is.
De oda kell figyelni, mert ha elsőre nem tudom beindítani akkor szabhatom, mert annyira megszívja magát hogy kb. 1 napra el lehet felejteni, mert úgysem indul be.. Na persze így is jártam, úgyhogy még azt sem hagyja hogy hozzálássak, a kis tetű.
Ja, ha meg is oldódik a probléma, akkor is hidrotőke cserés, darabja olyan 3-3500 HUF kedvezménnyel. Kíváncsi vagyok mennyit kell cserélni.. Ha hátul is cserés akkor motor ki.. Ha motor ki, akkor már ez+az csere.. :D Folytassam?
Jó, van egy félszem, hogy azért csattog nagyon, mert leszakadt egy vagy több szelepvezető. És az megmagyarázná az 5 hengerezést és a többi jelenséget is.
Úgyhogy ne rinyáljál itt holmi elektromos zavar miatt.. :DD
SD2011-03-21 08:00:07 // 112235
De egy gyújtáskaccsoló szervízre már én is aktuális vagyok.. 5 éve:D kitudja lehet azért nem indul nekem meg néha. De így izgalmasabb:D
SD2011-03-21 07:59:12 // 112234
Mi lesz ha megmakacsolja magát? Ledobja az ablaktörlőit, nem mér olajat, és leáll?:D
SD2011-03-21 07:32:14 // 112233
Neekem a generátor lett kuka (dióda híd) mikor égve maradt a töltés lámpa, én is nagyon gyorsan lekötöttem mindent, és amikor próbáltam vissza csak szikrázott mint az állat...
Aztán genyó felújítás...
Van bontottam:) Próba?:P hahu?
Az a véleményem hogy hálátlan dög a tiedé... Lehet rajta kellett volna hagyni az akkut hátha öngyulladásal végez magával:D
Racevét, és kitartás! 300
Aztán genyó felújítás...
Van bontottam:) Próba?:P hahu?
Az a véleményem hogy hálátlan dög a tiedé... Lehet rajta kellett volna hagyni az akkut hátha öngyulladásal végez magával:D
Racevét, és kitartás! 300
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-21 07:06:52 // 112232
Nyugodj meg és nem mondogass ilyen eladom-szövegeket, mert még meghallja és megmakacsolja magát. A gyújtáskapcsoló elektronikája lesz a ludas. Nekem volt hasonló, csak éppen ott nem akart leállni. Kicseréltem, azóta jó. :-)
Pepe1472011-03-20 23:30:40 // 112231
Gyújtáskapcsolóra tippelnék. Apám Honda CRV-je produkált hasonló hibákat.
Fairlane2011-03-20 23:15:34 // 112230
Ja, egyébkénet bevertem háromdeci jégert, meg két sört bánatomban...
Megyek, körülnézek még mi akad itthon...
Megyek, körülnézek még mi akad itthon...
Fairlane2011-03-20 23:00:56 // 112229
Nyóreggelt....
Ma barkácsoltam autót: bekerült a féléve őrizgetett pollenszűrőtartó egy aktívszenes szűrővel, aztán visszamásztak a gyári ablaktörlőlapátok a kampósok helyett....
Az ablaktörlő rudazat kotyog kissé, ehelyett kéne egy jobbfajta (Marklar), vagy fel kéne újítani valahogy.
Aztán lemostam a vast, habár tudom hogy fos idő leend a napokban, de azér mégse legyen má poros...
Aztán az asszonnyal kitaláltuk, hogy el kéne menni egy karikára az autóval ide a környékre....
Neki is indultunk, ismét megállapitottam, hogy ilyen vajpuha kuplungom, meg határozott váltóm még sosem volt. M0áson mentünk egy lehajtónyit, lenyomtam valami gyökér kopelt, aztán vissza bp, még pár kmnyi út után befordultunk le mi utcánkba....
Aztán megszűnt létezni le verda. Kanyarodás közben hopp, sötét műszerfal, motor leáll...
Meglepődés....
Próbálom újrainditani, önindító (aza frissen felújított, igen) rendületlenül teker, de semmi nem történ....
Annál furcsább, hogy gyújtás nélkül, sőt mitöbb kivett kulccsal is mindenféle piktogrammok égnek a műszerfalon. vészvillogó nem megy, lámpa nem ég, sőt, semmilyen fogyasztó nem működ.... de az önindító teker :S
Lényegalényeg, hogy az autó menthetetlenül megállt, aztán toltam 400 métert dombnak felfelé....... \o/
Aztán most itt az udvarban van, akksi lekötve (12,54V), egyébként mondom mégeccer, kulcs nélkül is csodálatosan világit az akku+injektor+kézifék piktogramok....
A tüdőmet kicsit kiköptem, de kikúráltam magam vagy 3 deci jégerrel, meg három sörrel........
Aztán most ezt dudorászom, lehet fel kéne gyújtani a picsába az egész vén kotványt.... majd figyeljétek holnap a híradót... bevonulok a történelembe mint Néró... :D
Egyébként mi a bré lehet, amitől menet közben leáll a vas, csak teker az önindító, meg kulcs nélkül is világitnak műszerfalak? Gyujtáskapcsoló? Bármi zárlat?
Akar valaki olcsóért egy 155öst? És bontásra?
Elfáradtam.
Na, megyek megnézem a BMWket a hahun...
Ma barkácsoltam autót: bekerült a féléve őrizgetett pollenszűrőtartó egy aktívszenes szűrővel, aztán visszamásztak a gyári ablaktörlőlapátok a kampósok helyett....
Az ablaktörlő rudazat kotyog kissé, ehelyett kéne egy jobbfajta (Marklar), vagy fel kéne újítani valahogy.
Aztán lemostam a vast, habár tudom hogy fos idő leend a napokban, de azér mégse legyen má poros...
Aztán az asszonnyal kitaláltuk, hogy el kéne menni egy karikára az autóval ide a környékre....
Neki is indultunk, ismét megállapitottam, hogy ilyen vajpuha kuplungom, meg határozott váltóm még sosem volt. M0áson mentünk egy lehajtónyit, lenyomtam valami gyökér kopelt, aztán vissza bp, még pár kmnyi út után befordultunk le mi utcánkba....
Aztán megszűnt létezni le verda. Kanyarodás közben hopp, sötét műszerfal, motor leáll...
Meglepődés....
Próbálom újrainditani, önindító (aza frissen felújított, igen) rendületlenül teker, de semmi nem történ....
Annál furcsább, hogy gyújtás nélkül, sőt mitöbb kivett kulccsal is mindenféle piktogrammok égnek a műszerfalon. vészvillogó nem megy, lámpa nem ég, sőt, semmilyen fogyasztó nem működ.... de az önindító teker :S
Lényegalényeg, hogy az autó menthetetlenül megállt, aztán toltam 400 métert dombnak felfelé....... \o/
Aztán most itt az udvarban van, akksi lekötve (12,54V), egyébként mondom mégeccer, kulcs nélkül is csodálatosan világit az akku+injektor+kézifék piktogramok....
A tüdőmet kicsit kiköptem, de kikúráltam magam vagy 3 deci jégerrel, meg három sörrel........
Aztán most ezt dudorászom, lehet fel kéne gyújtani a picsába az egész vén kotványt.... majd figyeljétek holnap a híradót... bevonulok a történelembe mint Néró... :D
Egyébként mi a bré lehet, amitől menet közben leáll a vas, csak teker az önindító, meg kulcs nélkül is világitnak műszerfalak? Gyujtáskapcsoló? Bármi zárlat?
Akar valaki olcsóért egy 155öst? És bontásra?
Elfáradtam.
Na, megyek megnézem a BMWket a hahun...
SD2011-03-20 22:09:17 // 112228
biztos lehetsz hogy ért is 2-őt:D
Bifi 1552011-03-20 21:54:07 // 112227
mert nem akartam tovább húzni,mert jöttek pont mások is :)
gyorsan lóvét nyomtam és onnan már nincs vissza út :)
gyorsan lóvét nyomtam és onnan már nincs vissza út :)
Pepe1472011-03-20 20:24:17 // 112226
Csinos a gép!
afri2011-03-20 20:18:44 // 112225
nagyon jó ez a piros és fehér színkombináció!
én is ilyet tervezek!
én is ilyet tervezek!
Marklar1552011-03-20 18:05:14 // 112224
Szerinted? :)))
5500ft egyben. (motor+kapcsoló)
Holnap éjszaka vagyok. 15h ig csörögj rám, ha hozzak magammal...
5500ft egyben. (motor+kapcsoló)
Holnap éjszaka vagyok. 15h ig csörögj rám, ha hozzak magammal...
Jupiter1552011-03-20 17:51:14 // 112223
Ha már biznisz: akad nálad ablakemelő motor? (bal első, ha számít)És kapcsoló?
Feltételezem, hogy a kettő közöl valamelyiket kell cserélni (elindul az ablakom lefelé, megáll, gomb újra megnyom, kicsit megy lejjebb, gomb megint megnyom, megint megy pár centit lefelé, de itt már elunom, inkább kinyitom az ajtót).
Köszi
D.
Feltételezem, hogy a kettő közöl valamelyiket kell cserélni (elindul az ablakom lefelé, megáll, gomb újra megnyom, kicsit megy lejjebb, gomb megint megnyom, megint megy pár centit lefelé, de itt már elunom, inkább kinyitom az ajtót).
Köszi
D.
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-20 17:08:01 // 112222
Már megint a biznisz :-DDDDDD
Marklar1552011-03-20 16:53:48 // 112221
Kezdjetek rá fogadni:)))
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-20 16:39:07 // 112220
Melyiket fog előbb megkapni: a naptárat, vagy a kilincset?
Marklar1552011-03-20 16:09:59 // 112219
A kilincs el van kűldve...:)
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-20 15:58:55 // 112218
15 euro és két jobbos kilincs. :-)
Apropó, kilincs! Mi a tök van azzal az ötlettel, hogy kilincset kellene öntetni. Hol tart a terv?
Apropó, kilincs! Mi a tök van azzal az ötlettel, hogy kilincset kellene öntetni. Hol tart a terv?
Marklar1552011-03-20 15:54:52 // 112217
S, ha nem adta meg a rendszámát? :)
Marklar1552011-03-20 15:53:12 // 112216
Ez így jó biznisznek tűnik. :))))
De, akkor meg mér nem mondtál 15000-et az egészre. Én is megvettem a 40 euros gipsz Cololsseumot 15 euroért...:)))
De, akkor meg mér nem mondtál 15000-et az egészre. Én is megvettem a 40 euros gipsz Cololsseumot 15 euroért...:)))
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-20 15:52:38 // 112215
Már mint a kerék emészthetőbb. A bódé így is úgy is szép. :-)
atesssz2011-03-20 15:43:10 // 112214
köszöni az autó a bókodat :D
atesssz2011-03-20 15:42:50 // 112213
köszi szépen, így van, már csak a nyárra várunk :)
Dj.Vince2011-03-20 15:15:26 // 112212
Szép a fénye,Jó a felni.Így kell kinézni egy 155-nek.Jöhet a NYÁR !!!
vm2011-03-20 15:12:22 // 112211
Én a parkolójegyeket gyűjtöm. Fő a biztonság...
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-20 15:10:29 // 112210
Gratula! Már emészhető a kinézte. :-)
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-20 15:09:02 // 112209
Marklanbó nincs egy számlám sem. :-)
Ott cserekereskedelem folyik. :-)
Így bármikor tudm, hogy mit mikor vettem, mégha nem is írtam be a blogomba.
Ott cserekereskedelem folyik. :-)
Így bármikor tudm, hogy mit mikor vettem, mégha nem is írtam be a blogomba.
Fairlane2011-03-20 14:21:51 // 112207
Elég hülye dili... :P
Marklandból hány számlád van? :D
Én próbálom nem gyűjteni a felesleges papírokat, ha úgy olcsóbb...
Marklandból hány számlád van? :D
Én próbálom nem gyűjteni a felesleges papírokat, ha úgy olcsóbb...
atesssz2011-03-20 14:10:32 // 112206
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-20 11:49:28 // 112205
Akkor az lesz benne. :-)
vm2011-03-20 11:35:56 // 112204
A Cifam cuccok nem rosszak
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-20 11:27:45 // 112203
Ami van, az is jó árnak lehet minősíteni. De nekem van egy dilim: az összes alkatrész és szerviz - már ha elviszem oda - számlája meg van. Inkább spórolok egy pici többet, de fontos, hogy eltehetem a számláját.
süsnye2011-03-19 22:57:09 // 112202
akkor lehet, h csak rosszabbul néz ki, mint amilyen :)