Fórum >> Típusok >> 155

SD2011-03-22 16:41:35 // 112301


SD2011-03-22 16:16:25 // 112300
Kalaptartót ki kell bányászni aztán már ott vigyorog az anakonda:D

Szerintem érdemes megcsinálni ha eddig nem volt eltörve majd eltörik holnap.. főleg aki ennyi mindent pakol, ki-be:) Gyerekkocsi, betonkeverő:)

Hátsó ajtó kárpit le, madzag kifűzése a harmonikából, vagy legalább is kettévágni a harmonikát.. és ha kioperálódott a gyík. Akkor megfelelő keresztmetszetű kábellel helyettesítve a mára egészen biztos hogy öröm-bodottá, érdemes a komplett hajló részt kiműteni, illetve megtoldani, hogy a forrasztás szigetelés minél kevesebb terhelést kapjon később:)
Thomika2011-03-22 14:57:31 // 112299
Pedig hátsó ülés ki, kalaptartó leszed... máshogy nem férsz hozzá a csatlakozókhoz!
Thomika2011-03-22 14:05:52 // 112298
Köszi az infókat! Már erősen gondolkodom rajta :)
Thomika2011-03-22 14:05:17 // 112297
Meglátom, mit tehetek az ügy érdekében :) Azért nem lenne baj, ha mondanátok egy kb. időpontot, mikor szeretnétek. A megszervezés nem gond, pár nap alatt megoldom. Április é május elég foglalt ahogy néztem...Kérdés minek mikor jó, mert ha csak páran jönnénk össze, akkor max. vmi minitalit összehozunk :)
süsnye2011-03-22 11:48:20 // 112296
nőgyógyász kézzel, mint, ahogy sok mindenhez :) legalábbis én 1-2höz hozzáfértem nagy erőlködések útján, azok közül, amik a menet irány szerinti bal oldalon voltak a csomitér belső kárpit alatt...
de sztem mielőtt nekiállsz, azokat szét szedni mér ki inkább, h az ott lévő cuccok megkapják-e a szükséges feszt, mert ha igen, akkor sztem felesleges szivatnod magad...
süsnye2011-03-22 11:46:03 // 112295
hát, ha neked gyújtásra semmi nem történik (se szivattyú, se kontrollámpák), akkor valóban a gykapcsoló a leggyanúsabb...
Fairlane2011-03-22 11:45:07 // 112294
Nah, azt mondja meg kend, hogy a kalaptartó alatti átvezető kábelköteg csatlakozóhoz hogy lehet hozzáférni?
SD2011-03-22 11:41:23 // 112293
viszont akkor mégis lehet valami gyújtás elektronika bax..


mert nekem amikor nem indul akkor nem is kaccsolja a benzinszívót se, máskor hallom hogy kattognak a relék meg minden..

másik ötletem a kábel köteg a csomitartóban mi van ha egy 12V-os kábel letestelt és küldi mindenhova vissza a delejt.. attól tilt le az elektrony, mer összeötköz a bódéban a + mega -
süsnye2011-03-22 11:13:33 // 112292
Én is úgy tudom, h időre megy, amennyiben nincs meg egy bizonyos nyomás. Én pont a múlt héten próbáltam, miután lecseréltem pár benyacsövet. Első gyújtásra megindult a szivattyú, de ugyanannyi ideig, mint bármikor, annak ellenére, hogy nyilvány nem volt meg a szükséges nyomás, a csőcserék miatt. Viszont utána, akármennyit vártam (akár órákat is), nem indította el a szivattyút gyújtásra.
Longman2011-03-22 10:50:41 // 112291
A 155-ben, legalábbis a V6ban, meg úgy van hogy gyűjtás ráadásra enged neki kb. 2mp-ig 12v-t, aztán ha indítózól úgy adja folyamatosan..
süsnye2011-03-22 10:40:17 // 112290
én inkább arra tippelnék, h nem kap elég feszültséget a szivattyú, amit a még nem felderített hiba okozhat...
Sztem mérd meg, mekkora feszt kap a szivattyú. Ha nem kapja meg a 12V-t, akkor már az is infó, ami segíthet a hibakeresésben :)
NaTo2011-03-22 09:28:57 // 112289
A benzinszivattyú tuti hogy nem áll le, nem hiszem hogy bizonyos nyomásnál leáll, erre való a benzinnyomás szabályozó. A pumpa ha áramot kap, az forog, és tolja a benyát előre, amíg persze tudja :)
Ha szar a hangja, az nem jó jel... A 75-ösömben csak indítózásnál indult be a pumpa, simán gyújtásnál nem ment. Nem tudom hogy az 55-ösben is így van-e.
Fairlane2011-03-22 09:20:00 // 112288
Nah, reggel gyorsan kikötöttem a benyaszivattyút.
Természetesen semmi nem változott... :|
afri2011-03-22 08:18:59 // 112287
téllege??
;-)

amugy a Sprint83 V6osa az alap! csak némi egyediséget akarnék még! :-)
ha minden jól alakul, az is lehet ma elszaladok Miskolcra és beszélünk, majd kitalálunk vmit! ;-)
Longman2011-03-22 08:00:05 // 112286
ööööööööööööööööö

Persze meg lehet csinálni, mindent meg lehet.
Ellenben ne ebből a piros autóból induljál ki, keress más képet amelyen széria közelibb autón van ilyen lökös, és akkor el tudod dönteni hogy tetszik-e vagy sem.

Egy dolgot ugyanis úgy látom senki nem vett észre, pedig óriási jelentősége van a kinézetét illetően, és megmagyarázza hogy miért tűnik el a kerék is a sárvédőkben.
Ez kb. 3-5 cm-t szélesítve van oldalanként elöl/hátul!!
Marklar1552011-03-21 23:47:55 // 112285
Jahh. Helyes. A TS cumókért még mindíg adok V6 ost:) Pontosabban erre gondoltam szőrén szálán:)
Csak pár dolog hiányzik. S mégis csak V6:)
Marklar1552011-03-21 23:43:56 // 112284
Jahhh:)))
Marklar1552011-03-21 23:41:15 // 112283
Semmi új. Befejezed, az az ki/szétszereled amit elkezdtél:)
TD
Marklar1552011-03-21 23:39:29 // 112282
Asszem gyújtáson...
afri2011-03-21 23:37:12 // 112281
ma megfenyegettem őket!!! :-DDD
ha nem adják oda egy bizonyos összegért, akkor inkább rohaggyon' meg ott!! ha ők ezt akarják ..
;-)))
Fairlane2011-03-21 23:33:38 // 112280
Kibontasz egy olajhűtőt, a hozzámenő csövekkel egy V6osból, meg kiválogatod az összes közül a legkevésbé kopott ablaktörlő rudazatot... :)
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-21 23:20:30 // 112279
Akkor szombaton minek fogok nekiállni? :-)
Marklar1552011-03-21 23:13:04 // 112278
ááh. Nagyon hajthatatlan volt a csóka, mikor hívtam. Kb 230k lett volna, mire Érden van. Ha megveszik, akkor majd csinálsz másikat. Vagy Q4 projekt. Kappát meg hétköznapokra vegyél...:)
Nálam is van érdeklődő a V6 ra, s 99%, hogy átadom a projektet:) Akkor viszont megmentem a piros 2,0 16V-t. Csütörtökön érkezik egy "Ferlén" színű 2,0 16V Super donor:)
Fairlane2011-03-21 23:11:11 // 112277
Gyujtás nélkül?
Marklar1552011-03-21 23:05:20 // 112276
:) Én sem felejtettem ámm el:) Nahh igen. A repedt balos kilincs is kincs:)))
Figyelek ámm:)))
Marklar1552011-03-21 23:02:12 // 112275
Anno már írtam, hogy amikor a csomi átvezető kábel, full meg kaqukkolta magát. Nohh akkor volt érdekes karácsonyfám a műszerfalon:)
Marklar1552011-03-21 22:56:33 // 112273
Ez olyan SD -en indult. Aztán meg megállt? :)
Valami testet nem raktál jól vissza?
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-21 22:56:19 // 112272
Ilyen DTM szárny volt fent TUNER 155-jén, mielőtt bekékítette volna. Nála érdeklődj, hogy hol szerezte. A kerékdőlést meg lehet rendes autósboltban - unix - kapható kerékdőlés-állító csavarral állítani. A gólyaláb 1-1 csavarját kell kicserélni.
afri2011-03-21 22:32:36 // 112271
jó, nem a terpesztésre megyek!
meg nem akarok csövezni sem!!
csak akkoris egy ilyen első lököst akarok, meg DTM hátsó szárnyat, vagy marad az ami a feketén van! és ilyen piros színt, mint ez! meg fehér nagy kerekeket, meg ültetést! :-)
nem pedig a tökéletes mását ennek a pirosnak! csak hasonlót!
mer ugye ha megfigyelitek, egy icippicit lehet látni, hogy az benzin töltő nyílás sem a helyén van, éppen a keréknek meg az ültetésnek köszönhetően!
de mivel ha megtartanám a V6ot, a kasztnijára már akkor is kéne költeni egy kicsit!
meg a Sprint83 cartársé nagyon de nagyon teccik, az ihletett meg tulajdonképpen már régen! tavaly mentem is vele! :-) és megfogott a belseje is, abban is fekete van!
én már meguntam ezt a plüsskárpitot, az 1.8asomban is plüss volt! sportosabbnak tartom a feketét!
és a V6om az előző életében piros volt, tehát ígyis-úgyis szeretném visszaállítani az eredeti szinére, mert sok helyen piros még így is! sajnos ez a világoskékesszürke fényezés neki azért elég kókány munka volt! de biztos nem jóféle autófényező festhtette, mert akkor ez elég rossz reklám lenne neki! :-(
afri2011-03-21 22:24:17 // 112270
elvileg nincs! :-)
de holnap viszek magammal emelőt, és alánézek!
amugy üzemképes, a saját lábán akarom hazahozni, ha megveszem egyáltalán! :-)
Fairlane2011-03-21 22:24:08 // 112269
Ezzel a kerékdőlési szöggel is vitatkoznék, pláne hátul, ahol hosszlengőkar van. :)
De szerintem elöl sem lesz magától ekkora dőlés az ültetés miatt.
Fairlane2011-03-21 22:19:29 // 112268
A feketénél nincs véletlenül eltörve az első rugó, vagy letérdelve valami a környékén?
Szinte kizártnak tartom, hogy az a kerék ott elforduljon :)
Fairlane2011-03-21 22:17:13 // 112267
Sztem nézd meg még egyszer azokat a képeket :)

Ez egy szétberhelt, becsövezett pályagép, vélhetően valami komolyabb futóművel, és a sztenderdnél nagyobb átmérőjű kerekekkel. Utóbbi miatt néz ki brutálul...
Szerintem normál kerékmérettel meg futóművel, kasztnimunka nélkül nem tudnál ekkorát ültetni, mert előbb érne le az autó hasa.

Nézd meg Marklar bicolorját. Az lent volt rendesen, mégis messze volt ettől a kerékállástól...
afri2011-03-21 22:17:10 // 112266
amit linkeltem képet arról afekete 155ről , amit holnep lehet megveszek, na azalatt olyan ültetőrugó van, annyit ültet rajta! tehát elég nagyot! és ültetésnél a kerékdőlés szöge ugyis megváltozik! de mivel 1collos gurigákban gondolkozom, de még nem zárom ki a 18asat sem, akkor valszeg az enyém alatt is hasonlóképpen terpesztene!!! :-)
afri2011-03-21 22:14:19 // 112265
akkor tudod a dolgod .. ;-)
atesssz2011-03-21 22:13:26 // 112264
ugyan így be akarod terpeszteni? ennek simán van legalább -4° -5° a dőlése :D
Fairlane2011-03-21 22:10:39 // 112263
Nah haraptam egy párat a szaroskenyérből (© Csikós).

Kezdődik ott, hogy az autó még mindig kint áll az udvaron, a garázs előtt van egy pár méter földes, sáros szakasz, ami kissé még emelkedik is. Itt nem tudom áttolni, be a betonra pedig majd lefostam a bokám az erőlködéstől... :(
Ergó aláfeködni sem tudtam igazán, mivel a krokodilemelő inkább lefele süllyedt, mintsem emelte az autót.

Az akku továbbra is 12.5 volton áll, az jónak néz ki. Ha nem lett volna töltésem, akkor talán jobban leszopódott volna.

Sajnos valahol télleg zárlat van a rendszerben, az akkusarukon sorbakötve a multimétert ~2 mA-t mértem. Persze van riasztó is benne, ami elvileg fogyaszt valamennyit....
A betérben ugye semmi a világon nem megy, a pár folyamatosan égő visszajelzőt leszámítva...

Lebontottam a gyújtáskapcsoló burkolatát, semmi furcsát nem találtam alatta. Lehúztam a csatlakozóit éééééééééééésssssss.......... ugyanúgy parázslanak a visszajelzők ha visszakötöm az akkut.... Tehát vélhetően nem a gyújtáskapcsoló a hibás.

Aztán a csomagtartó átvezető kábelét masszíroztam meg, attól sem változott semmi.
Levettem a kalaptartó alatti kárpitot, hogy lokalizáljam a csatlakozóit. Na ezeket nem tudtam széthúzni, mert nem fért oda a kezem.... Mit kell ehhez bontani? Azt ne mondjátok, hogy a teljes kalaptartót....
De ha az az átvezető rész lenne a ludas, akkor talán a mozgatásra történt volna valami...

Ezenfelül amennyire tudtam, benyúlkáltam, benéztem az önindító, generátor környékére, levettem a légtömegmérőt, hogy az akkutól menő vezetékeket lássam. hát itt sem találtam semmit.


Még egy dolog tűnt fel így most utólag:
Mintha furcsa hangja lenne a benzinszivattyúnak, a visszajelzőlámpákon felül ez a hang az egyetlen életjel az autóból. Nem úgy egyenletesen búg, mint szokott, hanem kicsit szakaszosan, mélyebben, morogva.
Ennek mikor is kéne normál esetben mennie? Már ajtónyitáskor, vagy gyújtásra? Ha egy nyomást felpumpál, le kéne állnia?

Igazából, most, hogy írom esik le, hogy annak a környékén kéne szétnézni, mert ez így morogva tuti nem normális...
afri2011-03-21 21:57:34 // 112262
mivel fix 450ért árulom, már most nem jól jönnék ki belőle! mivel novemberben költöttem rá 190ezret! (és 450ért vettem anno)!
mindenesetre holnap délután lehet elugrok Nyíregyházára megnézni EZT!!! .. elég szép darab!
afri2011-03-21 21:53:40 // 112261
de ez a piros is szinte utcai autó!
brutál ültetést akarok én is az enyém alá 17es kerekekkel! hátul a sárvédő belsejében kell megoldani a benzintartályba menő csövet máshol levezetni, hogy a kerék kényelmesen elférjen!
és ezért is akarok ilyen lököst mint ezen az autón van, hogy ne csak egy egyszerű utcai autó legyen!!
;-)
atesssz2011-03-21 21:43:59 // 112260
szia,
nem hiszem hogy ez a szárny jól mutatna egy utcai 155-ön. Igaz, hogy nagyon szépen néz ki az általad linkelt autón, de szerintem nem menne utcára, kissé gagyin hatna.
a DTM autón pedig egyenesen tökéletesen :D
beero1552011-03-21 21:33:48 // 112259
üdv!
én azt mondom, hogy NE ADD EL!!!!!!!, de ha még is úgy döntesz hogy eladod, akkor pedig annyiért hogy tényleg megérje, és ne sajnálkozz utána hogy ÉLETED LEGNAGYOBB HIBÁJA VOLT!!!!
tehát vagy nagyon jól jössz ki belőle vagy nem adoad el...

persze ez csak az én véleményem...

de ha megfogadsz egy jó tanácso,: akot bizony tényleg azt csinálsz amit (te akarsz) MI MONDUNK!! :):)
ciao!!!
afri2011-03-21 21:25:18 // 112258
szóval tud vki ilyen hátsó szárnyat eladót vkinél????
afri2011-03-21 21:20:02 // 112257
aaaaaaaajh .... :-/

már ugy volt, hogy holnap leveszem a hirdetést a hasznaltauto.hu oldalról a V6-tal kapcsiban! mivel nemnagyon volt komolyabb érdeklődő, ezért azt terveztem, hogy kicsit átpofozom kívül belül! folytak a tárgyalások egy széleskasztnis elemekről, meg fekete belsőről, ültetés, 17collos kerék, stb...
holnap elvileg hosszas egyeztetés után lehet sikerül megszereznem olcsóbban az egy évvel ezelőtti árhoz képest, amikor meg akartam venni ezt a fekete rozsdamentes "donort"!

ez magában foglal mindent: széles kasztnielemek, piros fény, fekete belső, ültetés .. :-)
és akkor már a héten nekiálltam volna "levetkőztetni" az enyémet!
errefel ma délután hív egy csávó B.pestről, hogy őt nagyon is érdekelné a V6, holnap jönne megnézni!
nem tudtam hirtelen, hogy örüljek-e vagy sírjak! :-) :-(
nem tom mitévő legyek, megtartsam és beleöljek egy kis pénzt, vagy pedig adjam el, és azzal a kis pénzzel vegyek egy fasza Lancia Kappát!
persze ilyenkor jöttök ti, hogy dehogy adom!!! :-)
egyébként ilyet akartam/akarok csinálni a V6ból:

az első lökhárítóval kapcsiban is holnap akartam pont megkérdezni Longmanéket, hogy tudnak-e ilyet faragni! meg hátsó szárnyat is ilyet akarok, mint ezen a piroson!
pedig vkinek van ilyen, már réges-régen érdeklődtem itt efelől, de már nem emléxem, hogy kinek van ez! :-/
szaal nem tom, micsináljak!
ég bennem egyfajta autóépítési vágy, amit most megvalósíthatnék a V6-on! de jó lenne egy Lancia ... de azt már nem lehet tuningolni, meg a 155 formája amugyis nagyon tecc! csak jó lenne lépni már! de ha meg átalakítanám az enyémet, akkor meg megint lenne egy "új autóm"!! :-)
szasza9112011-03-21 20:28:20 // 112256
vazz, értem a célzást. kb. 1 hete van nálam a kilincs (sokáig nem voltam Csepelen). nekem elsőre reménytelennek tűnik, de megkérdezek majd az öntödében vkit, aki ért is hozzá. 2 héten belül megyek kb. NINCS elfelejtve, NEM akarom lenyulni, RAJTA vagyok :)
atesssz2011-03-21 17:53:43 // 112255
Gondolkodjunk. Az indítómotor szinte majdnem közvetlenül az akkumulátorról veszi az áramot, (szerintem) csak a gyújtáskapcsolóhoz megy el a kábele. Nem volt égett szag az autóban mikor leállt? Gondolok itt arra, hogy összeolvadhattak valami miatt a kábelek.
Vagy nem ment víz valahova?
Biztos, hogy "csak" zárlat lesz.

-Nézd meg azt a testkábelt, ami a kasztniról átviszi a testet a motorra.
-Nézd meg a biztosítékokat, a motortérben, és az utastérben is.
-Van egy biztosíték, ami a műszerek, visszajelzők biztije. Az utastérben a biztitáblán, asszem a bal felső. Azt nézd meg, hogy ott mennyi voltot kap gyújtással és anélkül.

majd írj hogy mi van ezekkel!
Longman2011-03-21 14:25:33 // 112254
Szerintem azzal kellene majd kezdeni hogy ha visszarakod most az akksit akkor indul-e vagy sem, és/vagy a visszajelzők amik eddig világítottak spontán, továbbra is ezt teszik-e.
Mert ha ez utóbbi igen, akkor valószínű a zárlat, csak meg kellene találni a közös pontot.

Javasolnám ellenőrizni a fő biztosítékokat is.
Van egy Motronic csatlakozó, ha jól emlékszem g174 de nem biztos, ez a V6-nál - és szerintem TS-nél is - 3 vezetékes egyik RPM jel, másik nem emlékszem, 3. narancs, ez megy a gyújtáskapcsolóra. Na ha az összeért valamivel (pl. a műszeregység korbácsával), akkor lehet ilyen gebasz.

Ha viszont már nem égnek a visszajelzők, de továbbra sem indul, akkor szokásos benzin, gyújtás ellenőrzés..
süsnye2011-03-21 13:46:55 // 112253
manual :P :)
Fairlane2011-03-21 13:08:19 // 112252
Te kis kalandor... :P

Közelítsük meg máshonnan:
Kulcselordításra az önindító rendben teker, egyébként meg semmi sem megy, csak a visszajelzőpilácsok. Mi az / hol van, ahol elágazik az önindító és az egyéb?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak