Fórum >> Típusok >> 155

Fairlane2011-04-14 23:07:30 // 113251
Hód-protektort neki! :D
TSiga ( I am the TSIG)2011-04-14 23:06:39 // 113250
Be is bőröztetheted. Csak neki kell menni egy őzikének és kiütni a bőréből. :-))
Thomika2011-04-14 22:00:27 // 113249
Jó idő lesz, gyere a Cabrio-val! :))
Thomika2011-04-14 21:59:47 // 113248
Mi biztosan megyünk a családdal! Hozzuk anyumat is, úgyis unokázni akar :)
SD2011-04-14 21:57:51 // 113247
átlátszó karbont akarok:)
Buksi2011-04-14 20:48:02 // 113246
TSiga megcsinálja neked, ha akarod! :-D
SD2011-04-14 20:16:52 // 113245
ilyet lehet csinálni?:)))

Akkor biztos lehet teljes plexi tetőt is:)))
Buksi2011-04-14 19:15:07 // 113244
Ahova ráhúzod a gumikédert azt hajlítgasd ki! Sprint83 is és én is így csináltam és úgy tűnik jó megoldás! ;-)
Buksi2011-04-14 19:12:52 // 113243
Csak nehogy ezt is széthajtsd! :-DDD
Buksi2011-04-14 19:11:47 // 113242
Fogalmám sincs! :-))
Buksi2011-04-14 19:11:03 // 113241
Hehe... :-D
Buksi2011-04-14 19:10:29 // 113240
Nekem az ABS-es főfékhengre van bent és az elég hozzá! :-)
Marklar1552011-04-14 17:36:19 // 113239
Lehet, hogy Nektek ilyen "Tsiga Colat" adtak otthon, de én maradnék a CC nél:)))
TSiga ( I am the TSIG)2011-04-14 17:30:03 // 113238
Ha a kávét felöntöd vízzel és belefingasz, akkor kóla lesz :-)
Marklar1552011-04-14 17:25:21 // 113237
Mire lefőzöd a kávét kész is:)
TSiga ( I am the TSIG)2011-04-14 17:21:30 // 113236
Azért jó a flex :-)
TSiga ( I am the TSIG)2011-04-14 17:20:52 // 113235
Ha kell, akkor szólj! Megyek megoldani :-)
TSiga ( I am the TSIG)2011-04-14 17:19:31 // 113234
Nem vagyok moTSok, nem vágóhíd. :-) Rendbe fogod azt még tenni hibátlanra :-)))
Marklar1552011-04-14 17:18:02 // 113233
Nem, mert a C oszlop takaró körbe van patentelve. S épp a kalaptartó alatt van egy csavar is. igaz ezzel a módszerrel nem próbáltuk még, de eldobós C oszlop takarónál megpróbálható:)
Jupiter1552011-04-14 17:10:08 // 113232
Nem pont erre a darabra gondoltam :)

Marklar155 & TSiga:
szóval ez egy olyan kis egyszerű, ötperces munka... pont nekem való :)))))
Marklar1552011-04-14 17:06:55 // 113231
Ez az egy fénykép is elárulja, hogy nem sok kasztni elem maradt épen. S Tsiga lentebb válaszolt ismét:)
De a tetőlemez kifúrásához, E/H szélvédő is kivág, H sárvédők is leszed.
Ennek a menete lentebb. + az A és C oszlopokból ki kell kendácsolni a púrhabszerű anyagot, hogy be lehessen fűzni a vízlefolyó csöveket is....
Longman2011-04-14 17:05:49 // 113230
Ha szólsz, akkor nálad nem veszem le ezeket. Van flex... :-D - nekem csak ez nem esik le elsőre. Vagy arra gondolsz hogy az enyém már úgyis Vágóhíd?? :) Mert akkor teljesen igazad van.. :P najó nem is :)
Longman2011-04-14 17:03:50 // 113229
a rohadt annnyát azoknak a csavaroknak. De a C oszlop belső takarót nem lehet annyira elmozdítani hogy hozzá lehessen férni a csavarokhoz?
Marklar1552011-04-14 17:03:31 // 113228
Az ülést azért, hogy kivegyed a kalaptartót. A kalaptartót azért, hogy levegyed a C oszlop belső burkolatát. Mögötte ott a 2 csavar, ami a sárvédő fölötti 2 kis lemezt tartja. Azok alatt vannak sárvédő csavarok.
TSiga ( I am the TSIG)2011-04-14 17:03:17 // 113227
A tetőlemezt kell lefúrni, és felhegeszteni a napfénytetőset. Onnantól csak csavarozás kérdése az egész.
Longman2011-04-14 17:02:18 // 113226
itt vagyok én mindig.

fasztra király
az enyém nem rohad, pont tegnap kérdezték friss a fény rajta? jah, épp 18 éves. :)

v6-al semmi. most foglaltam pont össze a történteket a blogban. ott van az "új" motor is.. :) jah, ma vonattam ki forgalomból is.
talán most szombaton lesz rá késztetés hogy kiderüljön végre a vezérlés ment-e ek rajta? nem idegeskedek. majd alakul. egyszer. talán. :DD
Marklar1552011-04-14 17:00:04 // 113225
15k ért tessék lássék, vizsgára jó lesz...
Jupiter1552011-04-14 16:59:49 // 113224
Néztem ezt az összetört 155-öst és felmerült bennem, hogy vajon egy napfénytetőt hogyan és mennyiért lehet beműteni egy telitetősbe... Csinált már ilyet valaki?
Longman2011-04-14 16:59:31 // 113223
??? nekem van mindenem..
TSiga ( I am the TSIG)2011-04-14 16:55:48 // 113222
Azért megírhatod Te is, hátha elsőre nem volt néki világos :-D
Marklar1552011-04-14 16:51:29 // 113221
TSiga megírta:)
TSiga ( I am the TSIG)2011-04-14 16:32:09 // 113220
Szerintem a kopelje esőt kapott és elrohadt. :-DD
Fairlane2011-04-14 16:28:45 // 113219
Jé, réglátott ember :)

Mizu a V6-tal? És a kopellal? :D
TSiga ( I am the TSIG)2011-04-14 16:26:41 // 113218
Az ülést azért, hogy kivegyed a kalaptartót. A kalaptartót azért, hogy levegyed a C oszlop belső burkolatát. Mögötte ott a 2 csavar, ami a sárvédő fölötti 2 kis lemezt tartja. Azok alatt vannak sárvédő csavarok.
Ha szólsz, akkor nálad nem veszem le ezeket. Van flex... :-D
Longman2011-04-14 16:22:13 // 113217
Ne má.. Mér kell kivenni a zülést meg az kalaptartót??
Fairlane2011-04-14 16:18:01 // 113216
Akkor máshogy mondom. Ha rendesen ki van vágva és újrahegesztve a lemez, és rendesen le van kenyve vegyszerrel, akkor nem kéne rohadnia egy éve alatt...
Marklar1552011-04-14 16:15:54 // 113215
Veterán autóknak nem 15k lett volna ez a módi.:(
Veterán autót szétszednek csontig, homokfújják...
Veterán autókkal nem illik 15-20000km-t menni sem évente.
Veterán autókkal télen fűtött garázsban is illik állni...:)
TSiga ( I am the TSIG)2011-04-14 16:15:15 // 113214
Nem lehet alkudni? :-D
Marklar1552011-04-14 16:11:08 // 113213
Épp ma láttam a táblát. 1h ingyenes:)))
Apjuk F...
Fairlane2011-04-14 16:10:13 // 113212
Akkor béna volt.
Veteránautókat gondolom nem lakatoltatnak újra évente :P
Marklar1552011-04-14 16:04:33 // 113211
Csodákat ők sem tudnak....A 8v n elsőre 1 évig volt sikeres:/
TSiga ( I am the TSIG)2011-04-14 15:47:35 // 113210
Gyalog lettem volna, akkor bementem volna. De nem tudok megállni, mert levédték a parkolót. :-(
NaTo2011-04-14 15:14:13 // 113209
Híjnye de szép neved van! :) lehet lakatolni fogunk ihajj :)))
Fairlane2011-04-14 14:52:50 // 113208
Nem úr, aki nem pazarol, mi? :)
Fairlane2011-04-14 14:52:20 // 113207
20K-ért azért már egy lákátos is megfoltozza a régit... :P
Marklar1552011-04-14 14:25:54 // 113206
Be sem kukkantottál? :)
Ma V6 al jöttem melózni. Bakker bitang jó ámm:)
Még úgy is, hogy nincs rajta kormány szervó:)
Marklar1552011-04-14 14:22:40 // 113205
3000V6
(donor:) )
Itt még alatta van:)
Marklar1552011-04-14 14:16:36 // 113204
Azt az elemet egyszerűen hátsó sárvédőnek hívják:)

Egy jó nagy préselt lemezdarab. Olyan, mint a balos kilincs. Teháth kincs. Örülni kell, ha van, nem, hogy ződ is legyen épp:)
Szóval amikor 3 éve lakatoltattam a 8V-t épp nem volt nekem sem keskeny. Ezért is lett széles hátulja neki. Javító ív sem volt s 92000ft és 102000ft ot mondtak az Elaforgnál.
Leszedni sem 2', mert:
1. csomitartó alatti műanyag idom le. (nincs mindenkinél ilyen már fent, s nem gyengén tud berohadni sem)
2. H lökös le
3. Hátsó lámpák le
4. H ülések ki
5. kalaptartó ki
6. C oszlop takaró le
7. H szélvédő melletti takaró le
8. sárvédő csavarok körbe le (itt is szokott szopatás lenni)
9. sárvédő kőrbe levág.
Szóval, ha ezek lent vannak, akkor meglátható a doblemez is ami kis külső pörsenés esetén is kiválthat 1-2 QA...B+ eket:)))
Ennyi előzmény után írnám le, hogy van az a szürke, horpadt felső testü amiből javító ívet lehet még faragni és még így sem 100% os, mert ezen sem árt már foltozni.
S így 7000ft

Van még 2db jobb állapotu jobbos keskeny 15000ft/db
S van egy szett peremezett sárvédőm Ajtókkal OMP tanksapkával 40000ft
Sajnos a szélesek is kezdik megadni magukat, azokat meg csak 2-2 és fél évig gyártották. Így lassan 20 000ft/db nál olcsóbban nem biztos, hogy adnám:)
TSiga ( I am the TSIG)2011-04-14 13:23:03 // 113203
Dunakeszi, Norauto.
Fairlane2011-04-14 13:09:12 // 113202
Hova vitted egyébként?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak