G-Burt2011-07-03 16:51:06 // 115801
És mi lenne ha több vebkamerával vennéd a dolgot?:) egy előrefele vesz, az óraegységet is, egy meg hátrafele:D vagy előrefele és külön az óraegységet?:)
Buksi2011-07-03 16:48:32 // 115800
Hadd lássuk őket! :-))))
afri2011-07-03 16:34:12 // 115798
azért már lehet hallani a lefújószelep hangját! :-)
csinálhatnátok kinti videókat is, mondjuk gyorsulsz egy lightosat, és az út mellől vesz vki! :-) ... csak ne a rendőőőr! :-)
csinálhatnátok kinti videókat is, mondjuk gyorsulsz egy lightosat, és az út mellől vesz vki! :-) ... csak ne a rendőőőr! :-)
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 16:33:30 // 115797
Nicht verstehen!! :-D
afri2011-07-03 16:29:00 // 115796
így már jobban értem, miért jöttök mindíííg ezzel a hüvelyproblémákkal! :-(
úgy érzem, először egy nőgyógyászhoz kell vinnem a kocsit! :-))
úgy érzem, először egy nőgyógyászhoz kell vinnem a kocsit! :-))
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 16:28:12 // 115795
Akkor azt még szerintem elviselné a 2.5. :-D
afri2011-07-03 16:27:13 // 115794
Nedves hengerhüvely anyaga: perl ites szövetszerkezetű öntöttvas
Száraz hengerhüvely anyaga: krómmal és nikkellel ötvözött ausztenites acél.
Száraz hengerhüvely anyaga: krómmal és nikkellel ötvözött ausztenites acél.
Buksi2011-07-03 16:24:12 // 115793
Nagyon ki vagy combosodva! Mi történt? :-DD
atesssz2011-07-03 16:23:26 // 115792
eheheheehheheheeee ikszdé :D
afri2011-07-03 16:23:17 // 115791
mindig lehangoltok ezekkel a válaszokkal ... :-(((
;-DDD
a kompresszorosítás sztem elég sokban lenne!
én csak egy kis turbónyomást szeretnék max. 0.4-0.5 barral!
;-DDD
a kompresszorosítás sztem elég sokban lenne!
én csak egy kis turbónyomást szeretnék max. 0.4-0.5 barral!
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 16:15:34 // 115790
Akkor legalább öreg vagy és impotens. Azért nem áll már fel, de szépen lóg. :-D
Most is csak majszolni fogod a nápolyit, mer fogtalanítalak. :-D
Most is csak majszolni fogod a nápolyit, mer fogtalanítalak. :-D
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 16:13:55 // 115789
Sztem az a gond, hogy a 2.5 -ösnek a kompressziója nagyobb, mint a turbós V6-é. Tehát először a kompressziót kellene csökkenteni, hogy elbírja a motor a turbót. Lehet, hogy egy kicsi turbót elviselne a szívó is. Kb. 0,5-0,6 barral is szépet mehetne. A japánok azért viselik el a nagyobb nyomást, mert száraz hengerhüvelyesek. Az Alfák meg nedves. Sztem ez jelent valamit.
Talán Kizzo cartárs tudna neked ötleteket mondani még kompresszorosításhoz is. Elvégre egy 2.0 Nord-ja van kompresszorral, ami mellé nem sokan állnának oda még 3.0-val sem.
Talán Kizzo cartárs tudna neked ötleteket mondani még kompresszorosításhoz is. Elvégre egy 2.0 Nord-ja van kompresszorral, ami mellé nem sokan állnának oda még 3.0-val sem.
Buksi2011-07-03 16:10:50 // 115788
Vigyázz, mert nagy pofonnak leszel kis gazdája! :-DD
Buksi2011-07-03 16:08:54 // 115787
Nekem zörögsz papírzacskó? :-DDD
Én már akkor nápolyit majszoltam, amikor te még azt sem tudtad, hogy fiú vagy-e vagy lány! :-DDD
Én már akkor nápolyit majszoltam, amikor te még azt sem tudtad, hogy fiú vagy-e vagy lány! :-DDD
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 16:08:33 // 115786
Tévedel. A Buksi autója pléhmetál, így inkább kicsi lego helyett bádog lego. :-D
afri2011-07-03 16:07:39 // 115785
tegnap járogattam megint utána egy kis tuningnak én is: .-)
pl. hogy a 164 V6 turbóját rá lehet-e rakni a 2.5V6ra (?)! ... ez lenne a legköltségkímélőbb megoldás egyébként ...
vagy lenne egy 164eséből felújított 2.0V6Tb motor sallangokkal együtt 150ezerért, plusz 100rugó munkadíj (ez így 250e )
de felajánlottak egy nemrég Olaszországból behozott (és már magyar rendszámos) 164 V6os komplett autót, friss műszakival!Teljesen rozsdamentes, felújított hengerfejjel (még a motor kinnt van belőle), ezt mindösszesen 250ezerért adnák! csak hát 92'évjárat, régi kasztnis! de minden műxik rajta, zsír a gép! DE nekem nem jön be a 164es formavilága, belülről meg pláne nem! :-( jó nagy kényelmes meg minden, de nem az én világom!
azt hiszem, írok Mester-nek erről a 2.5V6osításról, mit szólna hozzá ...
;-)
pl. hogy a 164 V6 turbóját rá lehet-e rakni a 2.5V6ra (?)! ... ez lenne a legköltségkímélőbb megoldás egyébként ...
vagy lenne egy 164eséből felújított 2.0V6Tb motor sallangokkal együtt 150ezerért, plusz 100rugó munkadíj (ez így 250e )
de felajánlottak egy nemrég Olaszországból behozott (és már magyar rendszámos) 164 V6os komplett autót, friss műszakival!Teljesen rozsdamentes, felújított hengerfejjel (még a motor kinnt van belőle), ezt mindösszesen 250ezerért adnák! csak hát 92'évjárat, régi kasztnis! de minden műxik rajta, zsír a gép! DE nekem nem jön be a 164es formavilága, belülről meg pláne nem! :-( jó nagy kényelmes meg minden, de nem az én világom!
azt hiszem, írok Mester-nek erről a 2.5V6osításról, mit szólna hozzá ...
;-)
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 16:07:13 // 115784
Majd ha nekifutás nélkül töröd a nápolyit, akkor legyen nagy a szád! :-DD
Pepe1472011-07-03 16:04:01 // 115783
zuzunk az éjszakában...
atesssz2011-07-03 16:02:07 // 115782
kicsi legó : )
Pepe1472011-07-03 15:47:09 // 115781
Kis pénzt gyűjtögetek rá...
Buksi2011-07-03 15:41:11 // 115780
Gyúrok rá vazze! :-DD
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 15:30:52 // 115779
Majd ha lehagysz, kicsi rigó... :-)))
NaTo2011-07-03 15:18:20 // 115778
Az jó! mester tagunk már csinált egy ilyen átépítést. Elég jól megy neki :) Az épített kocsi Öcsi tagunké. Nagyon faszányos gép, évek óta megy, és hibátlan.
NaTo2011-07-03 15:11:36 // 115777
G-burt, ha majd tudod, a videókat nyomasd már fel :)
SD2011-07-03 14:33:02 // 115775
Szerintem 1.4 volt a góf, hiába a tákolt szarolasz ezt tudja;)
Meg ne vaduljatok már:)
Meg ne vaduljatok már:)
NaTo2011-07-03 14:30:58 // 115774
Ez lehetett a baj, hogy nem Puntóval mentünk ellene :)))
SD2011-07-03 14:29:14 // 115773
Hülyék-e vagytok? Puntóval is lenyom azt:)
Pepe1472011-07-03 14:26:05 // 115772
úgy tervezem cupe turbo mocival
NaTo2011-07-03 14:24:00 // 115771
Akkor ha kész a turbósítás, került a 2-es golfokat! :)))
Amúgy ha elfogadsz egy tanácsot, rakjál bele eleve turbós motort, ne utólag turbósíts, mert sokkal drágább és sokkal szarabb lesz :)))
Amúgy ha elfogadsz egy tanácsot, rakjál bele eleve turbós motort, ne utólag turbósíts, mert sokkal drágább és sokkal szarabb lesz :)))
Pepe1472011-07-03 14:09:58 // 115770
Én is tervezek turbósítást.
atesssz2011-07-03 13:48:55 // 115769
IHI VA56A, 1,5 bar-t tölt max.
NaTo2011-07-03 13:33:14 // 115768
Érzésre elég komolyat tol a gép, nekem mindenképpen bejött a projekt. További motor tuningolást egyelőre nem akarok, mert elégedett vagyok vele így, ahogy most van. A további tuning optikai lesz. Kap majd nagyobb felnit, sportkormányt, és telibe matricázzuk, mert sokkal olcsóbb, és egyszerűbb, mint egy festés.
Pepe1472011-07-03 13:17:20 // 115767
mekkora csiga van rajta K??
atesssz2011-07-03 13:15:34 // 115766
a chip-pen kívül kéne még valami mást is csinálni a tádéval. 2500 ccm-ből lehet még préselni lovakat :)
Pepe1472011-07-03 13:13:09 // 115765
Néztem a videódat a youtube-on.Azért a jó V6 az egy érzés.Bejött a projekt?
NaTo2011-07-03 13:10:41 // 115764
Na most mérges vagyok már tényleg!
Befejeztem ezzel a webcamerával a felvételeket... a hangot nem lehet úgy belőni, hogy jó legyen, és így sötétben a kép is fos... Ennyi volt, kell egy normális kamera.
webcam próba 2.0
Befejeztem ezzel a webcamerával a felvételeket... a hangot nem lehet úgy belőni, hogy jó legyen, és így sötétben a kép is fos... Ennyi volt, kell egy normális kamera.
webcam próba 2.0
NaTo2011-07-03 13:07:49 // 115763
hétköznap járkálósan szeretem én is a dízelt (csak szeretném), de amikor kijön gyorsulni, és mikor elmegy előtted semmit nem látsz, és hiába mostad le aznap a kocsid :) ráadásul tényleg brutális füstszag van , akkor a pokolba kívánom mindet. :)
Pepe1472011-07-03 13:06:02 // 115762
Olasz dízelt nem bántom én.Golfosokat nem csippantom mindegyik 200 ló 400Nm.:-))))
atesssz2011-07-03 13:01:32 // 115761
nembántjuk a dejzelt, mert jó, és szép, és szeretjük, és és és... atesz155-nek is olyan van :PPPP
Pepe1472011-07-03 12:38:47 // 115760
Jól írtad azokban általában 60kgos basebal sapis fiú lányok ülnek.Ember kinézetűek (100kg) olaszban csoportosulnak.
NaTo2011-07-03 12:32:50 // 115759
Azt mondta a srác, hogy 1.8 benzin szívó.
Pepe1472011-07-03 12:04:45 // 115758
Nem baj az csak 1 gooooof.Benzines volt vagy palacsinta sütő?
G-Burt2011-07-03 11:47:45 // 115757
még a csuklós bkv is elszublimált mellőle:D:D
EvoGerry2011-07-03 10:39:28 // 115756
Hali Kollégák!
Szép esténk volt:):)
Nato én is számolgattam kíváncsiságból. G2 gti 16v 3ajtós forgalmiban ha minden igaz 935kg .De ez már csak pontosság kedvéért! Súlyelosztása is más mint az 155.éSzóval elég nagy súlykülönbség volt,az aszfalt hideg,és csúszós ehhez a teljesítményhez. Az nem kérdés h mi lett volna 4.be v 5.be vagy egy alapból hosszabb váltóval.
Hulknak nincs párja! Amikor mondtad h 75ös már lassan unicumnak számít,akkor gondolkoztam h és akkor HULK csak egy hétköznapi autó..?!..ami elég sok meglepetést okozott már.:D
Szép esténk volt:):)
Nato én is számolgattam kíváncsiságból. G2 gti 16v 3ajtós forgalmiban ha minden igaz 935kg .De ez már csak pontosság kedvéért! Súlyelosztása is más mint az 155.éSzóval elég nagy súlykülönbség volt,az aszfalt hideg,és csúszós ehhez a teljesítményhez. Az nem kérdés h mi lett volna 4.be v 5.be vagy egy alapból hosszabb váltóval.
Hulknak nincs párja! Amikor mondtad h 75ös már lassan unicumnak számít,akkor gondolkoztam h és akkor HULK csak egy hétköznapi autó..?!..ami elég sok meglepetést okozott már.:D
NaTo2011-07-03 09:57:35 // 115754
Na igen, aki sokat versenyez, azt előbb utóbb megveri valaki. :)
Buksi2011-07-03 09:56:55 // 115753
Nem értelek... SD biztos lenyomta volna! :-DDD
NaTo2011-07-03 09:52:37 // 115752
Hát nem tudom. Nem ismerem, de tegyük fel hogy a golf üresen kb.1000 kg. És ült benne 2 db 60 kg-os srác. Gyors fejszámolás után ugye látjuk, hogy még ha fém mobiltelójuk is van, akkor se több, mint 1120 kg.
A 155-ös 1400 kg. Ebben ültem én 90 kg. meg a haversrác 70kg? :) Hátul mélynyomó, hidrós krokodil, pótkerék miegymás, és fém telóm van!! :)))
Ez olyan 1570-1600 kg.
Aztán vegyük hozzá, hogy az az aszfaltnak nevezett valami az nem tapad ugye, és olyan szarul rajtoltam, hogy az szégyen. Indulásnál jogos az egy autó előnye. De ahogy betapadtunk, nem nőtt a távolság, sőt lassan csökkent. Viszont erre a 150-200 méterre ez nekik pont elég volt, hogy még fél kocsival megverjenek. :) 4-500 kg. súly különbségünk volt. Ha mondjuk még tényleg 1.8-as gyári a golf, 130-140 lóerővel, akkor lehet hogy ez így reális. Nagyobb tempónál jött volna ki az erőből fakadó különbség. Ennyi. :) Elpicsázott a német. Veszíteni is tudni kell :)
A 155-ös 1400 kg. Ebben ültem én 90 kg. meg a haversrác 70kg? :) Hátul mélynyomó, hidrós krokodil, pótkerék miegymás, és fém telóm van!! :)))
Ez olyan 1570-1600 kg.
Aztán vegyük hozzá, hogy az az aszfaltnak nevezett valami az nem tapad ugye, és olyan szarul rajtoltam, hogy az szégyen. Indulásnál jogos az egy autó előnye. De ahogy betapadtunk, nem nőtt a távolság, sőt lassan csökkent. Viszont erre a 150-200 méterre ez nekik pont elég volt, hogy még fél kocsival megverjenek. :) 4-500 kg. súly különbségünk volt. Ha mondjuk még tényleg 1.8-as gyári a golf, 130-140 lóerővel, akkor lehet hogy ez így reális. Nagyobb tempónál jött volna ki az erőből fakadó különbség. Ennyi. :) Elpicsázott a német. Veszíteni is tudni kell :)