Fórum >> Típusok >> 155

NaTo2011-07-03 17:06:42 // 115806
Kéne a francnak 2es góf :)
NaTo2011-07-03 17:05:15 // 115805
A szívó golf hangja elnyomja az enyémet :) de mikor elmegyek a kamera mellett rövid igeig lehet hallani :))) Nekem teccődik :D Csinálni kell külső felvételeket még :)
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 17:04:48 // 115804
Az utolsó mondatot nem is olvastam! :-))
NaTo2011-07-03 17:01:16 // 115803
Na megnéztem szakszerűen. :)
Hát a rajtot hagyjuk :) Vinnyogok kaparok mindent csinálok csak nem tapad a gumi :)
Viszont nem tudom mióta gyorsul 7mp alatt 0-100-ra egy 2-es golf 1.8-as szívó motorral...?!
Direkt meghallgattam, mindkét videón ugyanúgy, az indulástól számítva 7 másodperc telik el addig, amíg másodjára is hallani a lefúvószelepet. Az meg nekem 100km/h-nál van. még így a szar rajttal együtt se olyan rossz ez az idő... egy jó rajttal akár még 1 másodperccel is rövidebb a dolog. Ez a golf meg még előttem megy egy jó kocsival mikor én 100-ra érkezem :)) Akkor ez meg 6.7 mp alatt lett 100-on :)) hát veszek én is egy 2-es golfot! :)))
G-Burt2011-07-03 16:53:25 // 115802
http://www.youtube.com/watch?v=9n8FE2MP66E
http://www.youtube.com/watch?v=OeCJnXO5KAc

NaTo! Utólagos engedélyeddel közkívánatra ide is beraktam:)
G-Burt2011-07-03 16:51:06 // 115801
És mi lenne ha több vebkamerával vennéd a dolgot?:) egy előrefele vesz, az óraegységet is, egy meg hátrafele:D vagy előrefele és külön az óraegységet?:)
Buksi2011-07-03 16:48:32 // 115800
Hadd lássuk őket! :-))))
G-Burt2011-07-03 16:43:21 // 115799
fennvan!:D
afri2011-07-03 16:34:12 // 115798
azért már lehet hallani a lefújószelep hangját! :-)

csinálhatnátok kinti videókat is, mondjuk gyorsulsz egy lightosat, és az út mellől vesz vki! :-) ... csak ne a rendőőőr! :-)
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 16:33:30 // 115797
Nicht verstehen!! :-D
afri2011-07-03 16:29:00 // 115796
így már jobban értem, miért jöttök mindíííg ezzel a hüvelyproblémákkal! :-(
úgy érzem, először egy nőgyógyászhoz kell vinnem a kocsit! :-))
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 16:28:12 // 115795
Akkor azt még szerintem elviselné a 2.5. :-D
afri2011-07-03 16:27:13 // 115794
Nedves hengerhüvely anyaga: perl ites szövetszerkezetű öntöttvas
Száraz hengerhüvely anyaga: krómmal és nikkellel ötvözött ausztenites acél.
Buksi2011-07-03 16:24:12 // 115793
Nagyon ki vagy combosodva! Mi történt? :-DD
atesssz2011-07-03 16:23:26 // 115792
eheheheehheheheeee ikszdé :D
afri2011-07-03 16:23:17 // 115791
mindig lehangoltok ezekkel a válaszokkal ... :-(((


;-DDD



a kompresszorosítás sztem elég sokban lenne!
én csak egy kis turbónyomást szeretnék max. 0.4-0.5 barral!
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 16:15:34 // 115790
Akkor legalább öreg vagy és impotens. Azért nem áll már fel, de szépen lóg. :-D
Most is csak majszolni fogod a nápolyit, mer fogtalanítalak. :-D
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 16:13:55 // 115789
Sztem az a gond, hogy a 2.5 -ösnek a kompressziója nagyobb, mint a turbós V6-é. Tehát először a kompressziót kellene csökkenteni, hogy elbírja a motor a turbót. Lehet, hogy egy kicsi turbót elviselne a szívó is. Kb. 0,5-0,6 barral is szépet mehetne. A japánok azért viselik el a nagyobb nyomást, mert száraz hengerhüvelyesek. Az Alfák meg nedves. Sztem ez jelent valamit.
Talán Kizzo cartárs tudna neked ötleteket mondani még kompresszorosításhoz is. Elvégre egy 2.0 Nord-ja van kompresszorral, ami mellé nem sokan állnának oda még 3.0-val sem.
Buksi2011-07-03 16:10:50 // 115788
Vigyázz, mert nagy pofonnak leszel kis gazdája! :-DD
Buksi2011-07-03 16:08:54 // 115787
Nekem zörögsz papírzacskó? :-DDD

Én már akkor nápolyit majszoltam, amikor te még azt sem tudtad, hogy fiú vagy-e vagy lány! :-DDD
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 16:08:33 // 115786
Tévedel. A Buksi autója pléhmetál, így inkább kicsi lego helyett bádog lego. :-D
afri2011-07-03 16:07:39 // 115785
tegnap járogattam megint utána egy kis tuningnak én is: .-)
pl. hogy a 164 V6 turbóját rá lehet-e rakni a 2.5V6ra (?)! ... ez lenne a legköltségkímélőbb megoldás egyébként ...
vagy lenne egy 164eséből felújított 2.0V6Tb motor sallangokkal együtt 150ezerért, plusz 100rugó munkadíj (ez így 250e )
de felajánlottak egy nemrég Olaszországból behozott (és már magyar rendszámos) 164 V6os komplett autót, friss műszakival!Teljesen rozsdamentes, felújított hengerfejjel (még a motor kinnt van belőle), ezt mindösszesen 250ezerért adnák! csak hát 92'évjárat, régi kasztnis! de minden műxik rajta, zsír a gép! DE nekem nem jön be a 164es formavilága, belülről meg pláne nem! :-( jó nagy kényelmes meg minden, de nem az én világom!
azt hiszem, írok Mester-nek erről a 2.5V6osításról, mit szólna hozzá ...
;-)
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 16:07:13 // 115784
Majd ha nekifutás nélkül töröd a nápolyit, akkor legyen nagy a szád! :-DD
Pepe1472011-07-03 16:04:01 // 115783
zuzunk az éjszakában...
Pepe1472011-07-03 15:47:09 // 115781
Kis pénzt gyűjtögetek rá...
Buksi2011-07-03 15:41:11 // 115780
Gyúrok rá vazze! :-DD
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 15:30:52 // 115779
Majd ha lehagysz, kicsi rigó... :-)))
NaTo2011-07-03 15:18:20 // 115778
Az jó! mester tagunk már csinált egy ilyen átépítést. Elég jól megy neki :) Az épített kocsi Öcsi tagunké. Nagyon faszányos gép, évek óta megy, és hibátlan.
NaTo2011-07-03 15:11:36 // 115777
G-burt, ha majd tudod, a videókat nyomasd már fel :)
Buksi2011-07-03 14:57:14 // 115776
Mondtam én! :-DDD
SD2011-07-03 14:33:02 // 115775
Szerintem 1.4 volt a góf, hiába a tákolt szarolasz ezt tudja;)

Meg ne vaduljatok már:)
NaTo2011-07-03 14:30:58 // 115774
Ez lehetett a baj, hogy nem Puntóval mentünk ellene :)))
SD2011-07-03 14:29:14 // 115773
Hülyék-e vagytok? Puntóval is lenyom azt:)
Pepe1472011-07-03 14:26:05 // 115772
úgy tervezem cupe turbo mocival
NaTo2011-07-03 14:24:00 // 115771
Akkor ha kész a turbósítás, került a 2-es golfokat! :)))
Amúgy ha elfogadsz egy tanácsot, rakjál bele eleve turbós motort, ne utólag turbósíts, mert sokkal drágább és sokkal szarabb lesz :)))
Pepe1472011-07-03 14:09:58 // 115770
Én is tervezek turbósítást.
atesssz2011-07-03 13:48:55 // 115769
IHI VA56A, 1,5 bar-t tölt max.
NaTo2011-07-03 13:33:14 // 115768
Érzésre elég komolyat tol a gép, nekem mindenképpen bejött a projekt. További motor tuningolást egyelőre nem akarok, mert elégedett vagyok vele így, ahogy most van. A további tuning optikai lesz. Kap majd nagyobb felnit, sportkormányt, és telibe matricázzuk, mert sokkal olcsóbb, és egyszerűbb, mint egy festés.
Pepe1472011-07-03 13:17:20 // 115767
mekkora csiga van rajta K??
atesssz2011-07-03 13:15:34 // 115766
a chip-pen kívül kéne még valami mást is csinálni a tádéval. 2500 ccm-ből lehet még préselni lovakat :)
Pepe1472011-07-03 13:13:09 // 115765
Néztem a videódat a youtube-on.Azért a jó V6 az egy érzés.Bejött a projekt?
NaTo2011-07-03 13:10:41 // 115764
Na most mérges vagyok már tényleg!
Befejeztem ezzel a webcamerával a felvételeket... a hangot nem lehet úgy belőni, hogy jó legyen, és így sötétben a kép is fos... Ennyi volt, kell egy normális kamera.

webcam próba 2.0
NaTo2011-07-03 13:07:49 // 115763
hétköznap járkálósan szeretem én is a dízelt (csak szeretném), de amikor kijön gyorsulni, és mikor elmegy előtted semmit nem látsz, és hiába mostad le aznap a kocsid :) ráadásul tényleg brutális füstszag van , akkor a pokolba kívánom mindet. :)
Pepe1472011-07-03 13:06:02 // 115762
Olasz dízelt nem bántom én.Golfosokat nem csippantom mindegyik 200 ló 400Nm.:-))))
atesssz2011-07-03 13:01:32 // 115761
nembántjuk a dejzelt, mert jó, és szép, és szeretjük, és és és... atesz155-nek is olyan van :PPPP
Pepe1472011-07-03 12:38:47 // 115760
Jól írtad azokban általában 60kgos basebal sapis fiú lányok ülnek.Ember kinézetűek (100kg) olaszban csoportosulnak.
NaTo2011-07-03 12:32:50 // 115759
Azt mondta a srác, hogy 1.8 benzin szívó.
Pepe1472011-07-03 12:04:45 // 115758
Nem baj az csak 1 gooooof.Benzines volt vagy palacsinta sütő?
G-Burt2011-07-03 11:47:45 // 115757
még a csuklós bkv is elszublimált mellőle:D:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak