A slick nagyon szép és jó, de kevesen ismerik a veszélyét:
Nem véletlenül versenyautókra találták ki. A legveszélyesebb akkor, ha a motort felpiszkált, erősített autóra rakják fel gyorsulni. A gond ott van, hogy ha csak a motort tuningoljuk, és a hajtáslánc marad gyári, akkor a slick gumi olyan ellenállást fejt ki, hogy először a kuplung hal meg, majd a váltó, és a féltengelyek. A kuplung nincs felkészítve arra, hogy a kerék oldaláról nagy terhelésnek legyen kitéve, márpedig a slicknél van terhelés. Egyik oldalról a motor izomból forgatná a kuplungtárcsát, másik oldalról meg a gumi tapad be, és az egész erő a kuplungra szakad. Néha szó szerint :) Szóval óvatosan a slick-el!
NaTo2011-07-03 21:54:11 // 115851
afri2011-07-03 21:35:22 // 115850
a slick-gumi csodákra képes, az biztos!
halkan megjegyezném, hogy a multkor kizárólag csakis kíváncsiságképpen kipróbáltam én is a V6ot Mezőkövesden egy tuningtalálkozó keretében, hogy mit gyorsul hivatalosan!
kettőt gyorsultam csak, az egyik ellenfél egy bmw e30 325 volt! teljesen gyári!
namost az úgy állva hagyott a rajtnál, mint a szar, utána néztem és látom, hogy slicket használ a csóka! jaaa, így már érteeeem ... :-))
két kör alapján az átlagom 1/4 mérföldön a következő volt:
idő: 16.6 másodperc
sebesség: 135 km/h
az első rajtnál kuplungot kibaszva "kapartatva" rajtoltam, a másodiknál kuplungot csúsztatva, de a kettő között csak 2 tized különbség volt ( az utóbbinál is könnyen elkapart, vigyázni kellett), tehát nem is erőltettem többet, ki is álltam a sorból!
a lényeg: hogy slickkel kell gyorsulni!!!!!!!!!!!!!!
halkan megjegyezném, hogy a multkor kizárólag csakis kíváncsiságképpen kipróbáltam én is a V6ot Mezőkövesden egy tuningtalálkozó keretében, hogy mit gyorsul hivatalosan!
kettőt gyorsultam csak, az egyik ellenfél egy bmw e30 325 volt! teljesen gyári!
namost az úgy állva hagyott a rajtnál, mint a szar, utána néztem és látom, hogy slicket használ a csóka! jaaa, így már érteeeem ... :-))
két kör alapján az átlagom 1/4 mérföldön a következő volt:
idő: 16.6 másodperc
sebesség: 135 km/h
az első rajtnál kuplungot kibaszva "kapartatva" rajtoltam, a másodiknál kuplungot csúsztatva, de a kettő között csak 2 tized különbség volt ( az utóbbinál is könnyen elkapart, vigyázni kellett), tehát nem is erőltettem többet, ki is álltam a sorból!
a lényeg: hogy slickkel kell gyorsulni!!!!!!!!!!!!!!
Marklar1552011-07-03 21:30:40 // 115849
Belül nem. Első lököst, felniket, futóművet nemtom, motor két esélyes. Csak nem volt még időm megnézni sem:/
Marklar1552011-07-03 21:16:59 // 115847
500k volt a kikáltási ár. 200k-t. Amig kinem fizeti üzembentartói... Aztán a mese hónapok. Sajna látszik rajta, hogy Erdélyben használták.... De legalább visszakerült...
+ még jön némi lével...
+ még jön némi lével...
Marklar1552011-07-03 21:14:49 // 115846
Érdemes lenne beszerezned 2db slicket (vágott) ilyen játékokra. Alufelnim van is, ha kő...
Pepe1472011-07-03 21:13:36 // 115845
pfff nem fizettek vagy mi?
Marklar1552011-07-03 21:13:13 // 115844
Mi épp a Ritust nézzük. Tvaly forgattak pesten is. S a Deltám is szerepel elvileg benne. pár napra 2db Lanciat is kölcsönöztek...:)
Marklar1552011-07-03 21:11:12 // 115843
Úgy volt, hogy eladtam. Azt örülök, hogy vissza került. A fentmaradó pénzekről nem is beszélve...:/
NaTo2011-07-03 21:10:54 // 115842
Faszt melegítettem én nem gumit :)))
2.5 báros guminyomásom volt, ma néztem meg :))))
Jó hogy nem tapadt be...
A váltással meg az a gond, hogy rövid a váltó, be kell rakni azt a turbós váltót, mert így nagyon rövid ideig adja le a csúcsteljesítményt.
2.5 báros guminyomásom volt, ma néztem meg :))))
Jó hogy nem tapadt be...
A váltással meg az a gond, hogy rövid a váltó, be kell rakni azt a turbós váltót, mert így nagyon rövid ideig adja le a csúcsteljesítményt.
Fairlane2011-07-03 21:02:25 // 115841
Rejtő-kedvelők: 22:10kor az M2-n Meztelen diplomata (Vesztegzár a Grand hotelben)
Előtte 21:15-től Ricchi e Poveri Koncert. Diszkó itáliánó :P
Előtte 21:15-től Ricchi e Poveri Koncert. Diszkó itáliánó :P
Öcsi 155Turbo :)2011-07-03 20:51:00 // 115840
NaTo-kám A gumit meg melegítetted előtte?
A váltást gyakorold, ne vedd el teljesen a gázt.
Igaz nekem nem mindig ér olyan gyorsan a lábam a kuplunghoz mint ahogy váltok! :)
A váltást gyakorold, ne vedd el teljesen a gázt.
Igaz nekem nem mindig ér olyan gyorsan a lábam a kuplunghoz mint ahogy váltok! :)
Pepe1472011-07-03 20:45:52 // 115839
Hirdeted a régi géped?Hmmm.
Marklar1552011-07-03 20:39:37 // 115838
Marklar nem olyan:)
Marklar1552011-07-03 20:38:18 // 115837
Csak az igazat:)))
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 20:28:39 // 115836
Az lenne a legegyszerűbb. Motor csere és kész. És még a maradék alkatrészekről nem is beszélve. Ki lehet belőle árulni egy csomót. A motortuningot jó a szezonon kívülre időzíteni. Lehet rajta szerelgetni, és letenni addig. Sőt, ott lesz atyád ladája, amivel lehet járni télen. A 155-öt meg ki lehet vonatni a forgalomból, míg össze nem áll. Addig sem fizetsz rá adókat.
Thomika2011-07-03 20:25:24 // 115835
Majd legközelebb szóljál, és megyek HD-s kamerával felveszlek kívülről! :))
G-Burt2011-07-03 20:24:47 // 115834
van még pár dolog amin múlik, tudom:) pl az aszfalt is szar:)
afri2011-07-03 20:24:04 // 115833
okééé, feladom, végleg!!! :-)
jövő héten elmegyek Egerbe, aztán kipróbálok egy 164 V6Tb-t, mit is tud, érdemes lenne-e azt a motort beletenni!
de a tiédet látva/hallva elég megggyőző!
mindenesetre ezek elég távlati tervek részemről, hiszen a kasztnit akarom először rendberakni (kicserélni), de ezekelőtt is még itt van faterom ladája, ami már eléggé szét van rohadva, most szereztem egy makulátlan donor autót hozzá, a kettőből csinálok egyet! aztán fogok az Alfához ...
szóval ez a motortuning vmikor az ősszel esedékes ... leghamarabb!
csak kiváncsi voltam a véleményetekre ...
;-)
jövő héten elmegyek Egerbe, aztán kipróbálok egy 164 V6Tb-t, mit is tud, érdemes lenne-e azt a motort beletenni!
de a tiédet látva/hallva elég megggyőző!
mindenesetre ezek elég távlati tervek részemről, hiszen a kasztnit akarom először rendberakni (kicserélni), de ezekelőtt is még itt van faterom ladája, ami már eléggé szét van rohadva, most szereztem egy makulátlan donor autót hozzá, a kettőből csinálok egyet! aztán fogok az Alfához ...
szóval ez a motortuning vmikor az ősszel esedékes ... leghamarabb!
csak kiváncsi voltam a véleményetekre ...
;-)
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 20:23:59 // 115832
Az autobahnon bevérezne a szeme :-)
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 20:22:59 // 115831
Persze, hogy ma volt. reggel levittem a kutyukat, majd reggeliztem. A discovery-n az autós műsor azzal a vacak chop shoppal kezdődött. Elment a kedvem a tévézéstől. Összepakoltam, majd közöltem, hogy sétálni megyek. Ebből lett 15km-nyi túra.
Itt is azért volt egy-két csepp eső, de tényleg csak pár csepp.
Itt is azért volt egy-két csepp eső, de tényleg csak pár csepp.
afri2011-07-03 20:19:35 // 115830
ez ma volt?
nálunk egész nap esett ... :-S
nálunk egész nap esett ... :-S
NaTo2011-07-03 20:19:21 // 115829
majd' féltonnás a súlykülönbség. Nem csak a rajton múlik, és qrva rövid a pálya :)
afri2011-07-03 20:18:05 // 115828
azért nem sokkal maradtál le a góftól!
valóban egy jó rajt talán segíthet még! :-)
valóban egy jó rajt talán segíthet még! :-)
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 20:15:43 // 115827
Hali!
OFF.
OKT Hüvösvölgy - Rozália téglagyár ( 14,2 km)
Indulás
Reptér
Mátyás király vadászbirtokának romjai mellett egy emlékmű
Árpád-kilátó
Hármashatár hegy felé
A hegytetőn
Valami panoráma a hegytetőről
Lefele meredek és omlós
Virágos-nyereg büfé. Zárva, de a pecsét azért megvan!
Katonasír, Régi városhatár jelző kő -1878-ból
Már lefelé akadályokon keresztül.
ON
OFF.
OKT Hüvösvölgy - Rozália téglagyár ( 14,2 km)
Indulás
Reptér
Mátyás király vadászbirtokának romjai mellett egy emlékmű
Árpád-kilátó
Hármashatár hegy felé
A hegytetőn
Valami panoráma a hegytetőről
Lefele meredek és omlós
Virágos-nyereg büfé. Zárva, de a pecsét azért megvan!
Katonasír, Régi városhatár jelző kő -1878-ból
Már lefelé akadályokon keresztül.
ON
G-Burt2011-07-03 20:05:27 // 115826
Ha majd jobban megy a rajtolás, akkor nem kell sztem semmit kipakolni:D meg nem potyakörözünk:D
Csótány2011-07-03 20:04:33 // 115825
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/155/alfa_romeo_155_2.5_td-4848019
Hello ismeri valaki ezt az autot.Bármilyen info érdekel köszi
Hello ismeri valaki ezt az autot.Bármilyen info érdekel köszi
G-Burt2011-07-03 20:03:48 // 115824
Nézőnek járunk ki mi is:) Ha kijönnek, akkor is max megállnak, aztán vagy elmennek, vagy nem. Egészen pontosan a Rétifarkas utca teljes hossza péntek-szombat esténként:)
NaTo2011-07-03 19:33:46 // 115823
Én is nézőnek szoktam menni, de tegnap este próbára tettem a kocsit. Ahogy olvashattad nem túl nagy sikerrel, de esküszöm, ha legközelebb kimegyek, kipakolok a kocsiból mindent, még az üléseket is, és adok annak a rohadék golfnak :)))
Viccet félre téve én se gyorsulni járok ki, hanem a jó arcok miatt, meg nézni ahogy gyorsulgatnak a menő verdák :)
Szóval gyere csak ki nyugodtan. A zsaruk meg néha kijönnek, elküldenek mindenkit, elmennek, és folytatódik minden. :)
Viccet félre téve én se gyorsulni járok ki, hanem a jó arcok miatt, meg nézni ahogy gyorsulgatnak a menő verdák :)
Szóval gyere csak ki nyugodtan. A zsaruk meg néha kijönnek, elküldenek mindenkit, elmennek, és folytatódik minden. :)
Fairlane2011-07-03 19:29:35 // 115822
Max nézőnek....
A fakabátok nem oktalankodnak egyébként?
A fakabátok nem oktalankodnak egyébként?
NaTo2011-07-03 19:27:20 // 115821
akkor gyere ki legközelebb! minden péntek/szombat este van ott esemény :)
Fairlane2011-07-03 19:20:43 // 115820
Hm, négy Km-re lakok onnan... :)
Buksi2011-07-03 19:13:21 // 115819
Erre tippeltem! :-D
NaTo2011-07-03 19:12:01 // 115818
16. kerület Bökényföldi út mellett egy mellékút.
Fairlane2011-07-03 19:08:29 // 115817
Hol van ez a hely egyébként, ahol nyomtátok?
Buksi2011-07-03 19:00:37 // 115815
Nem sokmindent lehet belőle látni, de sejtem melyik lehet NaTo! :-DD
NaTo2011-07-03 18:13:25 // 115814
Nincs is értelme a dolognak, ha nem akarsz valami egyedit csinálni, mert mindenképp olcsóbb, ha eleve turbós motort vesz az ember. Alfáék sajnos nem csináltak nagy lökettérfogatú turbós motort. Van 3.2-es GTA-nk, és van 2.0 turbónk. Ebből lehet válogatni. A 3.2-őt lehet felfúrni 3.7-re, kicsit reszelni itt, reszelni ott, vagy a 2.0 turbót nagyobb turbóval emelt nyomással megtölteni, és az is hasonlót fog szólni.
atesssz2011-07-03 17:55:53 // 115813
szvsz akinek nincs kitömve a párnája pénzzel, annak eleve halott ötlet szívó motort turbósítani. Egymillió meg egy buktató van benne.
NaTo2011-07-03 17:32:53 // 115812
hmmm. Akkor ezt jó lesz megjegyeznem! Legközelebb csak gurulásból versenyzek ezekkel a kis könnyűvérűekkel. :)
Longman2011-07-03 17:27:53 // 115811
ott a pont..
De 100x volt már erről szó, mint ahogy a "kis töltés kell csak, meg egy kis turbó csak.."-ról is.
Ennek eredménye egy kb. 2000-nyi RPM tartományban -az is jó magas fordulaton - felépülő kis nyomásocska lenne. Szóval használhatatlan lenne..
De 100x volt már erről szó, mint ahogy a "kis töltés kell csak, meg egy kis turbó csak.."-ról is.
Ennek eredménye egy kb. 2000-nyi RPM tartományban -az is jó magas fordulaton - felépülő kis nyomásocska lenne. Szóval használhatatlan lenne..
Longman2011-07-03 17:21:34 // 115810
A Golf II GTi 16V gyári gyorsulási adata 0-100km/h 7,5mp.. :)
Nem véletlenül lett az legenda.. :)
Nem véletlenül lett az legenda.. :)
NaTo2011-07-03 17:16:00 // 115809
mert titokban skizó vagyok, és a német autókat imádom :)
NaTo2011-07-03 17:15:29 // 115808
pl. hogy a 164 V6 turbóját rá lehet-e rakni a 2.5V6ra (?)! ... ez lenne a legköltségkímélőbb megoldás egyébként ...
Nem lenne költséghatékony. A turbónak kell hely valahol... az a valahol meg a leömlőnél kell hogy legyen. A két leömlőt közösíteni kellene, és a turbóhoz bekötni, a szívó részt is át kell teljesen alakítani, kell bele faragni intercooler hűtőt, kell hozzá pluszban olajhűtő(!), kell hozzá computer, ami vezérli a turbót. Ez csak a mechanikai átalakítás. A 2.5 főtengelye nem biztos hogy örülne a turbó erejének..., általában a 2.0 turbós motorok 3.0 főtengellyel járnak.
Aztán az olajzófuratok sem olyanok mint egy turbós blokkon.
A turbóval és egyéb sallangokkal együtt az ára simán ott van, mint ha veszel egy turbós motort. Aztán az átalakítás mukadíjáról nem beszéltünk, meg a sok szopásról, ami menet közben jöhet. Én ilyet nem nagyon csinálnék...
Nem lenne költséghatékony. A turbónak kell hely valahol... az a valahol meg a leömlőnél kell hogy legyen. A két leömlőt közösíteni kellene, és a turbóhoz bekötni, a szívó részt is át kell teljesen alakítani, kell bele faragni intercooler hűtőt, kell hozzá pluszban olajhűtő(!), kell hozzá computer, ami vezérli a turbót. Ez csak a mechanikai átalakítás. A 2.5 főtengelye nem biztos hogy örülne a turbó erejének..., általában a 2.0 turbós motorok 3.0 főtengellyel járnak.
Aztán az olajzófuratok sem olyanok mint egy turbós blokkon.
A turbóval és egyéb sallangokkal együtt az ára simán ott van, mint ha veszel egy turbós motort. Aztán az átalakítás mukadíjáról nem beszéltünk, meg a sok szopásról, ami menet közben jöhet. Én ilyet nem nagyon csinálnék...
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 17:12:23 // 115807
Miért nem ezt írtad? :-))
NaTo2011-07-03 17:06:42 // 115806
Kéne a francnak 2es góf :)
NaTo2011-07-03 17:05:15 // 115805
A szívó golf hangja elnyomja az enyémet :) de mikor elmegyek a kamera mellett rövid igeig lehet hallani :))) Nekem teccődik :D Csinálni kell külső felvételeket még :)
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-03 17:04:48 // 115804
Az utolsó mondatot nem is olvastam! :-))
NaTo2011-07-03 17:01:16 // 115803
Na megnéztem szakszerűen. :)
Hát a rajtot hagyjuk :) Vinnyogok kaparok mindent csinálok csak nem tapad a gumi :)
Viszont nem tudom mióta gyorsul 7mp alatt 0-100-ra egy 2-es golf 1.8-as szívó motorral...?!
Direkt meghallgattam, mindkét videón ugyanúgy, az indulástól számítva 7 másodperc telik el addig, amíg másodjára is hallani a lefúvószelepet. Az meg nekem 100km/h-nál van. még így a szar rajttal együtt se olyan rossz ez az idő... egy jó rajttal akár még 1 másodperccel is rövidebb a dolog. Ez a golf meg még előttem megy egy jó kocsival mikor én 100-ra érkezem :)) Akkor ez meg 6.7 mp alatt lett 100-on :)) hát veszek én is egy 2-es golfot! :)))
Hát a rajtot hagyjuk :) Vinnyogok kaparok mindent csinálok csak nem tapad a gumi :)
Viszont nem tudom mióta gyorsul 7mp alatt 0-100-ra egy 2-es golf 1.8-as szívó motorral...?!
Direkt meghallgattam, mindkét videón ugyanúgy, az indulástól számítva 7 másodperc telik el addig, amíg másodjára is hallani a lefúvószelepet. Az meg nekem 100km/h-nál van. még így a szar rajttal együtt se olyan rossz ez az idő... egy jó rajttal akár még 1 másodperccel is rövidebb a dolog. Ez a golf meg még előttem megy egy jó kocsival mikor én 100-ra érkezem :)) Akkor ez meg 6.7 mp alatt lett 100-on :)) hát veszek én is egy 2-es golfot! :)))
G-Burt2011-07-03 16:53:25 // 115802
http://www.youtube.com/watch?v=9n8FE2MP66E
http://www.youtube.com/watch?v=OeCJnXO5KAc
NaTo! Utólagos engedélyeddel közkívánatra ide is beraktam:)
http://www.youtube.com/watch?v=OeCJnXO5KAc
NaTo! Utólagos engedélyeddel közkívánatra ide is beraktam:)