Fórum >> Típusok >> 155

sprint832011-07-12 21:10:00 // 116201
Van más is:


Pedig az miden hova jó, mint a WD40:))
Buksi2011-07-12 21:08:12 // 116200
Még nem tudom, mert lehet, hogy nemsokára megy a festő bácsihoz a gép! :-)
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-12 21:07:32 // 116199
Jössz a SVAT-ra?
Buksi2011-07-12 21:05:50 // 116198
Ez a minimum! ;-)))
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-12 21:03:26 // 116197
Ez nem semmi! :-D

De nem látom a kalapácsot! :-PPP
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-12 20:59:51 // 116196
Rendben, de előtte iszunk valamit! :-DDD
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-12 20:59:50 // 116195
Rendben, de előtte iszunk valamit! :-DDD
Buksi2011-07-12 20:58:35 // 116194
Legközelebb eltaposom azt a TSigát! :-DDDDD
sprint832011-07-12 20:56:25 // 116193
Ha valaki Q4-et akar szerelni:
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-12 20:56:11 // 116192
Csak az a baj, hogy még egy TSiga is lehagy :-DDDDD
Buksi2011-07-12 20:55:27 // 116191
Az nem gond! ;-)))
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-12 20:54:18 // 116190
Te meg toljad, neki! :-DD
Buksi2011-07-12 20:50:28 // 116189
Te meg ne szójjá' be! :-DD
Buksi2011-07-12 20:49:23 // 116188
Ezért estem gondolkodóba! ;-)
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-12 20:47:53 // 116187
Te nagyon vicces kisfiú vagy! :-))
sprint832011-07-12 20:47:38 // 116186
Én is agyalok rajta, megérné. Érezni lehet, hogy mikor nyúlik meg a fék a gumi csövek miatt.
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-12 20:45:36 // 116185
Ez nem férfiasan telt alak. Te annyira sokoldalú vagy, hogy az már gömb! :-D
Buksi2011-07-12 20:40:51 // 116184
Én gondolkodtam rajta, csak rohadt drága! :-/
sprint832011-07-12 20:39:36 // 116183
Ja olyan nekem is van, sőt még van pár méter feltekerve ami maradt a sprintből:))
A gumi csövek helyett gondoltam.
Buksi2011-07-12 20:36:58 // 116182
Az enyémen vannak! Az alján például ezek futnak végig! :-DDDDD
sprint832011-07-12 20:35:00 // 116181
Fém fékcsövek vannak itt valakinek az autóján?
Buksi2011-07-12 16:05:12 // 116180
Azt én is láttam nála! ;-))
Pepe1472011-07-12 07:12:06 // 116179
Fortélyokról. Schulek Béla Pusztaszabolcs....:-)Legutóbb 1 Ferrari Dinot láttam nála.
szasza9112011-07-12 06:30:23 // 116178
igen és azt hiszem ez megint egy nagyon lényeges pont. a "fortélyok". azon lehet a legtöbbet sporolni vagy egyszerüen csak nyerni, hogy nem harmadikra sikerül megtalalni a megfelelő alkatreszt vagy beállitast, hanem elsőre. (pl. melyik a legjobb hengerfejtömités, hol kapok jó és tartós gumi (szilikon) csöveket, legyenek-e nagyobbak a hengerfejcsavarok stb., ezer ilyen kérdés felmerül.) arról nem is beszélve, hogy aki versenycélra is épitett már motort az tényleg tapasztalatbol tudja, hogy hol vannak a határok, nem csak olvasott róla. és még mindig nem tuningról beszélek.
NaTo2011-07-12 04:34:15 // 116177
Az biztos, hogy egy ilyen bonyolultabb motort, mint a Q4-esé is, nem érdemes otthon barkácsolni. Szakihoz kell vinni, az lesz a legolcsóbb mindenkinek. Az, hogy Belust a megkérdezett "szerelők" elhajtották, az szinte várható volt. Nem azért, mert a Q4 szar, hanem azért, mert nem értenek hozzá, és fikázni mindig könnyebb, mint beismerni, hogy nem ért az adott típushoz. Vannak ám ebben fortélyok, amiket csak azok tudnak, akik csináltak már ilyet, vagy ezzel foglalkoznak (lásd tömítés gond Szaszánál).
szasza9112011-07-12 01:55:16 // 116176
szia, pár gondolat q4 szerelésről általában. persze nem kell egyetérteni, mindenkinek máshol vannak a prioritásai.
ott kezdem a történetet ahol te is járhatsz: hajtókarcsapágy kuka. jelzem, előtte sem volt tökéletes az autó, néha megindult, néha nem. gondoltam időm van, kedvem van, mühely van, kitartó szerelőhaver van, dokumentánció van, valamennyi pénzem van, hát fogjunk neki. miért ne tudnánk megcsinálni, ez is csak vas. volt mögöttem már annyi tapasztalat, hogy a gépet idegen mühelybe nem viszem, mert akarmilyenokból is, de nem csinálják meg rendesen.
kiszedéskor csak annyi tünt fel, hogy nagyon sokáig tart és a gyakorlott cimborám folyamatosan akadályokba ütközik. amiket aztán megoldott(unk), de 1 napból 3 lett. végül minden kint volt. az is amit benn akartunk hagyni.
szépen minden el lett mosva, megtörtént a pontos hibafeltárás stb. első probléma: nem jó a rendelt csapágy. pedig motorszám, stb. alapján lett rendelve egy normális cégtől (Szakall-Metál). másodszorra sem jo. 10 nap mulva soksok telefonálgatás után (melyik tipusé passzolhat) végre meglett.
hogy ne legyek tul hosszu, ezt még eljátszottuk párszor más darabokkal is. közben a kocsi állt az emelőn, motor az asztalon. ha a placcért fizetni kellett volna... hát nem is tudom. ha a "felesegesen" eltöltött óráknak hivatalos vagy akárcsak baráti dija lett volna...
blokkot aztán összefüztük, a motor kezdett alakulni. ez volt talán a legegyszerübb az egészben.
motor be: nem tudom, talán azért ami mögöttünk volt és nem számitottunk semmi jóra, egész gyorsan ment. persze relative. és akkor aztan a sallangok. vákumcsövek, szenzorok, elektromos kábelek stb. hidd el, ha ott állsz a félig beépitett motortér előtt, hirtelen mindennek ezer uj helye lesz :) igy utolag logikus persze minden és volt amikor tényleg hülyeséggel probálkoztunk, de akkor jónak tünt.
elindult, szépen járt, de a néha megy, néha nem megmaradt. beleraktam kb 15e km-t, tényleg a fent emlitett dolgon kivül minden ok volt. a szelepdeklinél kicsit jött ki az olaj, én már parajelenségnek tartottam, egyszerüen nem tudtuk jól letömiteni. pedig mint ahogy mindegyik, az a tömités is uj volt. a világ legegszerübb dolga, de nekünk nem sikerült.
és akkor itt a következő lépés. megkivántam egy nagyobb coolert. elmentem soroksárra DCS-hez, elmondtam mit akarok, meg azt is hogy nem mindig indul meg. kaptam időpontot, elvittem, megcsinálta. nap közben persze többször hivott, hogy ez nem jo, az nem jó. kicsit fikázta az összerakást, de csak úgy tolerálható szinten. igy utolag az hiszem egyrészt ilyen a stilusa, másrészt rohadtul igaza is volt. kérés nélkül megcsinálta jóra a szelepfedéltömitést, ami a lelkemnek nagyon jol esett. a lényeg: elöször találkoztam olyan emberrel, aki már látott közelebbről q4-et. amit hirtelen ki lehetett javitani, cserélni azt megcsinalta. ehhez két dolog kellett. tudta hova kell nyulni és volt neki a polcon (!) cserealkatrész. a q4-hez! szerintem profi munkát adott ki a kezéből, ami a mostani időkben egyébként is ritkaság.
konkluzio: ha elviszed egy hozzáértő emberhez az autod, akkor lehet, hogy nem csak gyorsabban lesz kész, hanem jobb is lesz, mintha saját magad csinalod, akármennyire is lelkiismeretes vagy. és még az is lehet, hogy a végén olcsóbban megúszod.
ez persz igaz lehet minden tipusra, de a ismeretlenebbekre különösen. ezt a posztot nem reklámmnak szántam, tőlem mindenki oda viszi az autóját ahova akarja.
Marklar1552011-07-11 22:55:20 // 116175
Az én férfiassan telt alkatommal, már ez is barba trükk:)))
Marklar1552011-07-11 22:52:53 // 116174
Ha deltát csináltál, akkor ez sem gázz...
Én Dunakesin is és a XVIII. kerületben is (ott 2db) ismerek aki látott már Q4 et. DCS-t nem is említve:)
Marklar1552011-07-11 22:45:01 // 116173
Szerintem SDnek bírja legtovább... :-P
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-11 22:33:54 // 116172
Ja! Kiveszed a ventilátor és be is tudsz fújni. :-)
Marklar1552011-07-11 22:26:55 // 116171
Műszerfal alatt:)
TSiga ( I am the TSIG)2011-07-11 22:00:51 // 116170
Hali! Nem tudom, hogy miért akarod kiszedetni a motort, de Marklarnak van egy szerelője. Ha nem én javítanám az enyémet, akkor oda vinném az autót. Jól dolgozik, lelkiismeretes. Ő Pesten van az Üllői út mellett. elismerem, hogy nincs a közelben, de valamit valamiért.
belus1552011-07-11 21:58:10 // 116169
Hajtókar csapágyas a lelkem!Már megvan az új főtengely,hajtókar,órán-száján jött az olaj!Ha már csinálom,akkor itt nem akarok spórolni!
sprint832011-07-11 21:47:56 // 116168
Miért kell kivenni a motort? Mit szeretnél csinálni vele?
belus1552011-07-11 21:42:31 // 116167
Sziasztok!Nem nagyon vagyok aktív résztvevője az itteni életnek.De ezt el kell,hogy meséljem!Hosszas vívódás után úgy döntöttem,hogy másra bízom a Q4 motorjának kivételét!Próbáltam olyan szerelőt keríteni,akit mások ajánlottak,vagy én normálisnak ítéltem meg!Első kőrben egy 60 körüli szakihoz mentem,aki az Alfa szó hallatán kitessékelt a műhelyből!(nagy szar volt a műhelye,a talicskámat se bíznám rá)A második próbált rávezetni,hogy kérjem vissza az árát,vagy adjam el valaki más madárnak!Mivel a szónoklása nem vált be,ezért nem vállalta!A harmadik nagyon príma műhellyel rendelkező úr kicsit vonakodva elvállalta a motor ki-be szerelését 100-150 ezer forintos munkadíj mellett!Na,erre én dobtam egy hátast!Ezzel kilőttem azokat,akiket ajánlottak!Ma felkerestem azokat,akiket én ismerek!Az eggyik barátom egy "fos" szervíz vezetője,aki a Q4 szó hallatán mereven elzárkózott!Tovább mentem egy olyan barátomhoz,aki nevét itthon imába foglalja minden tuningos Foswagen tulaj!Elmondtam,hogy mit szeretnék!Elmosolyogta magát majd közölte,hogy ugorjak át egy kulcsért a műhelyhez!Csináljam magam,ha ezt a kocsit akarom!DE ÉN HENTES VAGYOK baszod!Akkor csontozd ki,de én nem segítek!Itt senki nem akar pénzt keresni elfogadható keretek között?Vagy ennyire szar dolgozni vele?Lancia delta turbot már szedtem szét darabokra!De az nem volt gáz!Nektek mi a véleményetek?Ma neki álltam!De jól jönne minden segitség!Akár ábrák,adatok,vezérlés,minden ami ezzel a tipussal kapcsolatos!Ha tudtok,segitsetek légyszives!Köszönöm előre is!
sprint832011-07-11 21:13:32 // 116166
Ma töltötték nálunk a klímát és ha már ott voltak megnézettem a kocsiba is velük. Tökéletes a gáz mennyisége benne, még picit több is mint aminek kell lenni.
Ki is van használva mostanában rendesen:)
Buksi2011-07-11 21:09:30 // 116165
Azt hiszem nekem is be kell ruháznom majd ilyen benzincsőbe! :-)
Buksi2011-07-11 21:07:59 // 116164
Jól nézne ki! :-DD
sprint832011-07-11 21:05:37 // 116163
Nekem is 1 évet bírtak a benzin csövek. Gufero márkájú volt. Árulom is a cuccaikat, de a többi termékre nem volt még panasz. De ez semmit érő. A kocsi alatt vannak szakaszok ahol még a gyári cső van semmi repedés, semmi rossz nem látszik rajtuk. Vettem már korábban több félét, különböző gyártóktól de nem bírta hosszú távon egyik sem. A Sprinten is mióta kész 3 éve azóta 2X cseréltem, pedig az tényleg nem sokat megy. Álltában is tönkremennek ezek a csövek. De következőleg fémszöveteset teszek mindenhova az biztos. Csak még mindig van 8 méter ebből:))
GT Ɨ|ѯ2011-07-11 20:57:12 // 116162
akkor gumislag:-)
Buksi2011-07-11 20:40:09 // 116161
Próbáltam már, de feloldja a benya! :-DDDDD
GT Ɨ|ѯ2011-07-11 20:38:19 // 116160
Jaaaaaaa:-)

Addig meg szigszalag?:-)
Buksi2011-07-11 20:17:28 // 116159
Majd ha lesz rá lóvém! ;-)))))))
GT Ɨ|ѯ2011-07-11 20:13:55 // 116158


ruházz be ilyenre:-))
SD2011-07-11 20:12:35 // 116157
Az váááá:D
Bazzeg itt röhögök a héven, hpgy lehet már ilyeneket írkálni:D
Ati772011-07-11 19:37:17 // 116156
Most néztem, én 2009 12 16.-án cseréltem utoljára,és még mindig jó..... (KOPP-KOPP)
Valamit elcseszhettem ,hogy eddig bírja. Előtte kb kéthavonta feladta a harcot vmeik.
atesssz2011-07-11 19:25:16 // 116155
durva :D
Buksi2011-07-11 18:33:58 // 116154
Mondom én, hogy front van! :-DD
Papamaci2011-07-11 18:30:48 // 116153
Na én is beállok a gumiharang cserélők közé:DDD
Nekem a jobb első belső.Ja a bilincs bökte ki:DD
NaTo2011-07-11 16:54:47 // 116152
Ilyen időben csakis klímás autóba szabad ülni :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak