Fórum >> Típusok >> 155

Fairlane2011-08-27 21:51:24 // 117151
Akkor kezdheted is szériában gyártani :)
TSiga ( I am the TSIG)2011-08-27 21:50:48 // 117150
Gratula!
Nekiállhatnál sorozatgyártani! :-DD
GT Ɨ|ѯ2011-08-27 20:27:41 // 117149
Legjobb megoldás és masszív:-)

gratu
vm2011-08-27 17:50:05 // 117148
Sosem értettem, mé' kell nem annyira drága alkatrészeket hülye anyagból gyártani. Ilyenek a spiáter kilincsek is...
afri2011-08-27 17:38:50 // 117147
már megint megcsináltad a tutit! :-)
afri2011-08-27 17:38:19 // 117146
épp tegnap néztem a hasznaltauton! :-)
szép kis gép!
sprint832011-08-27 15:40:50 // 117145
Nem hagyott nyugodni ez az ablak dolog, csak addig kínlódtam amíg megcsináltam ezt a kis vackot.:))

Réz lemezeket forrasztottam össze, meg egy 4-es réz csavarból lett a csap, majd azt is bele forrasztottam. Jól sikerült szépen megy az üveg fel-le. Masszívabb lett mint a gyári műanyag.
Gaso2011-08-27 14:04:54 // 117144
Cső!!

Ennyi pénzt azonnal kidobok a pénztárcámból még így hó végén is...
Legfeljebb három üveg sörrel kevesebbet nyomok be az arcomba...:-))))
Alfás Theo2011-08-27 14:00:54 // 117143
Az Offos vasam eladó sorba került:
hátha valakit érdekelne egy Birodalmi lépegető!
Gaso2011-08-27 13:27:58 // 117142
Ave!

Fékrásegítőd nincs eladó?
Gaso2011-08-27 13:26:28 // 117141
Cső!

A motor nem dadogott elinduláskor? Egyébként én is így vagyok az enyémmel. Ha rátaposok a magam 130 Kilójával akkor simán megáll... De ha az asszony próbálna meg vele fékezni akkor lenne baj:-)))
david19912011-08-27 12:20:03 // 117140
elérhetőségek:
06707714835
david1991@citromail.hu
david19912011-08-27 12:19:04 // 117139
Hello!
alfa 155 1.7ts motor és alkatrészei eladók;)
Eladó alfa romeo 155 1.7 ts-hez motoralkatrészek!
generátor-5000ft
oljszervó,-4000ft
csonk-5000ft
klíma kompresszor,hűtő,tartály-22000ft
Hűtő-6000ft
önindító-7000ft
légtömegmérő-8000ft
komplett motor!35000ft
egr szelep-15000
injectorok szívó sorral 20000ft
kuplung munka henger-3000ft

CSere érdekelhet!
alfa 155 1.8 tshez labda szonda
xenon
de bármi érdekelhet!
sprint832011-08-27 09:19:51 // 117138
Megkerestem az ePER-ben.
Joecee2011-08-26 23:17:17 // 117137
Ha sikerülne elintézni a beszerzést, akkor beszállok én is, legalább kettő kellene nekem is.
sprint832011-08-26 23:05:56 // 117136
Nincs az ajtóban tuti, vagy 10 percig kerestem benne meg a sínt is végig néztem.
Nekem is kellene több darab, nem baj az ha tartalékban van. Torjay Lacit már kérdeztem (127_sud) majd hétfőn tudja megnézni, hogy tud-e szerezni.
Fairlane2011-08-26 22:43:18 // 117135
Biztos, hogy elhagytad? Ha a stift tűnt el belőle, akkor valószínűbb, hogy lecsúszott az ajtó belsejébe a sínen keresztül...
Úgy rémlik, hogy az Elaforgnál lehet rendelni, de több darabot egyben. A múltkor kitúrtam eperből a cikkszámát, de elmaradt...
Viszont összeállhatnánk, nekem is kéne pár darab :)

Meg két olcsó monró is kéne előre... :)
Joecee2011-08-26 22:16:04 // 117134
Én éppen így jártam bő két héttel ezelőtt.
Ugyanez az oldal, pont ilyen szerencsétlenül tud állni, ha nem segítek rá kézzel fölhúzás közben. :)
sprint832011-08-26 20:50:43 // 117133
Ma megvolt a futómű beállítás. Szuper lett az eleje, nem gondoltam, hogy ekkorát dob majd, hogy minden szilent, meg gömbfej új:)) A lengés csillapító is sokkal jobban dolgozik mint a felújított tavaly. Mondjuk kicsit puhább de annyira nem észrevehetően. Monroe márkájú, kíváncsi leszek mennyit bír majd. Az ára viszont nagyon jó volt. Nem érte volna meg felújítani a régit. Ez a kettő volt 31k.
Viszont ma leakartam engedni az ablakokat, és az elsővel ez történt:

Eltört az a műanyag szar megint ami a sínben tartja az üveget, de most sikerült el is hagynom az úton. Lehet ebből kapni újat?
afri2011-08-26 17:52:34 // 117132
nekem anno' az 1.8-nál az alábbi jelenséget tapasztaltam: egy centit se lehetett benyomni a fékpedált, mert olyan rohadtul kemény volt! ha izomból tapostad, ugye azért nagyjából fogott, de hát na ...
nekem a komplett devandert kellett cserélni, mert szivárgott benne az olaj, és tönkretette a gumimembránt benne!
Gaso2011-08-26 14:53:59 // 117131
Cső!

Tegnap megadta magát a fékrásegítés. Honnan tudjam meg, hogy csak valami cső ment tönkre vagy esetleg az egész fékrásegítő?
Előre is köszi!
Alfás Theo2011-08-26 07:29:49 // 117130
Biztosan megoldható a bowdeneshez is. Ugyanis a delta 1.9td-nkben VAN tempomat, /az is bowdenes/ Hollandiában tették bele utólag. Igaz valami miatt már nem működik, de nem is hiányzik nekünk. Ha kézközelben lesz a kocsi ismét készítek képeket róla!
BL2011-08-25 23:46:00 // 117129
Ne rémisztgesd Blade-et, még a végén elhiszi hogy minden javításod tipikus a 155-ön :)
Marklar1552011-08-25 23:23:48 // 117128
Nekem könnyebb lenne felsorolni, hogy mit nem kellett még javítani a bicoloron... :)
Marklar1552011-08-25 23:21:33 // 117127
A 2,0 ie 4x4 Temprán is volt:)
katbal2011-08-25 21:28:40 // 117126
Sajna a 155-nek nagyon buta a futóműve. Szerintem csak a kemény rugózásnak, a kicsi szilenteknek és a nagy áttételű kormányműnek köszönheti, hogy élvezetesen lehet vele kanyarogni.... Mondjuk a Q4-ben nem tudom mi van hátul, de elől gondolom u.a., mint a többinek. A 156-os ökörszarvas első felfüggesztése tankönyvi példa volt a suliban egy nagyon jó futóműre. A nyomtávváltozási-, kerékdőlésváltozási-, utánfutásváltozási stb..... mindenféle karakterisztikája elég ideális. A GTV elől kb. u.a., mint a 155, és ha jol tudom ráncfelvarrás után kapott hátra egy soklengőkaros okos futóművet, egy nagyon szép alumínium segédkerettel. Nagyon szép, igényes munka.
Longman2011-08-25 20:09:52 // 117125
Hát evvel kapcsolatban nem tudok mit mondani..
Nem tom milyen a BMW futóműve alapból, sem a megbízhatóságról nincs fogalmam.
Bár tény ahhoz egyszerűbb bármit megszerezni.
Mondjuk egy M3nak ára is van.. Abból lehet egy q4 is kijön..

Lehet jól gondolom, lehet nem, de ha 1-1,5M Ft-ig kellene gondolkodnom biztos technikában, inkább E30at alakítanék át..
Blade2011-08-25 19:53:41 // 117124
Igen, én is hasonlóan látom a futóműves dolgot.
156 V6 nem jön szóba, mert a motor miatt nagyon orrnehéz, és ez sokmindent behatárol, meg hát a 147GTA is ilyen ebből a szempontból.
Hát nem tudom mi legyen akkor, lehet M3 lesz a vége..
Longman2011-08-25 19:31:37 // 117123
Szia Blade!
A 155 futóműve jóval butább mint a 156-osé, inkább a GTV-hez áll közel.
Szóval azzal sokat kell foglalkozni hogy alkalmas legyen komolyan pályázni.
A kormányzás sem annyira direkt..

Én nem szívesen beszélek a 155 ellen, de így ismeretlenül a hozzászólásaid alapján szerintem az igényeidhez nem a 155 kell, jobban járnál egy -akár jobb kormányos - 156 V6-al.. A futóműve fényévekkel komolyabb, egyszerűbb a nagy féket (330) is ráapplikálni.

Igazából a Q4-ből egyszerűbb előcsalni a pacikat az igaz, meg hát csak összkerekes. Az EVO-kat, Subarukat lehet vele alázni.. És szerintem sokkal különlegesebb mint egy Delta.
Viszont a 155 ilyesfajta használatához az is hozzátartozik hogy esetleg nem fejezel be egy-egy napot, vagy ismerni kell annyira hogy belenyúlj Te sajátkezűleg a technikába a depóban, ha folytatni akarod a napot. Mindezt akkora költségek mellett, amik megközelítik a GTA-d árát. Nem beszélve arról - akár a 75-nél - nem tudsz mindent a polcról levetetni hozzá olyan cuccot amivel fejlesztheted a technikát.
Hozzáteszem hogy egy akármilyen Q4 és egy 156 V6 között árban is igencsak nagy különbség van, persze a 155 a drágább.
RoliQ42011-08-25 18:46:44 // 117122
A nyerget gondolom fel lehetne rakni... csak tárcsát nehéz hozzá találni:) meg sztem munkahengert is kéne akkor már cserélni! valami különbség egyébként csak van a sima 147 és a GTA futóművéhez képest :)
Keri2011-08-25 18:45:15 // 117121
Én pár éve kérdeztem Janikát, Integrale, vagy 155, erre a válasz családi autó az 55, az Integrale pedig sport auto...
A legenda szerint nem tudják, hogy sikerült 50-50%-os súlyelosztás az Integralenal.:-)))
Blade2011-08-25 18:40:15 // 117120
A 330-asnak más a nyerge is, sokkal nagyobb mint a 305-ös Brembo. Ameddig lehet ragaszkodnék a 330-as GTA Brembohoz, mert egyszerűen hibátlan rendszer, pályán is! A 305-ös ehhez képest látványosan rosszabb.
Nem tudom milyen a 155 futóműve, lehet nem nagyon érezni különbséget, csak azt tudom hogy a 147GTA futóműve teljesen más világ mint pl. a GTV-é, s ezért gondoltam hogy a 155 futóműve közelebb lehet a GTV-hez mint a 147-hez..:)
RoliQ42011-08-25 18:31:05 // 117119
hát nem egészen tudom miért jobb a két lengőkaros... vezettem már 156 -t nem éreztem hogy jobb lenne, nagyon nem! :) de attól még lehet hogy az!:) egy jó kis futóművel, rugó gátló, sztem elég versenyképes:) A nyereg felmegy... de csak 310 es tárcsával pontosabban 305 mert akkora van a fiat coupen.. az 4 csavaros!
BL2011-08-25 18:19:10 // 117118
Az autók futóműveinek különbségeivel nem vagyok képben, az Amore adatbázis szerint a 155-ön elöl független keresztlengőkaros van, hátul meg független egy lengőkaros, de ebben majd a cartársak segítenek :)
A 330-as Brembo nyereg felmehet konzollal, az viszont kérdés hogy van e 4 lyukas 330-as tárcsa.
Blade2011-08-25 17:56:29 // 117117
Csak azért érdeklődök, mert elgondolkoztam egy pályaautó épitésen. A 155Q4 jó alap lehet. Pályára kell, nem gyorsulásra. Tehát fontos a futómű. 155-öt még nem vezettem, nem tudom pontosan hogy milyen a futóműve. Az biztos hogy a 147/156/GT kettős lengőkarosa kiváló, sokkal jobb mint pl a GTV futóműve, kérdés milyen a 155-é ehhez képest.
A GTA 330-as Brembója felmehet a 155Q4-re? Az ami nekem is a 147GTA-án van, mert az hibátlan..
BL2011-08-25 17:33:58 // 117116
A jól karbantartott géppel nem szokott gond lenni, persze egyre kevesebb a viszonylag gyári állapotban tartott motor, amihez meg már jobban hozzányúltak ott a megbízhatóság a belerakott pénztől és szakértelemtől függ.

A 300 lóerő elérhető azokkal amit Rolibaba írt, de szerintem nagyobb turbó is kell már oda, a gyári nem képes annyit fújni.

A hajtás egy váltóval egybeépített Ferguson Visco kuplung (47/53) elosztással, hátul pedig Torsen diffi van. Állítani nem lehet, de emlékeim szerint szinte teljesen el tudja tolni előre vagy hátra a hajtást az útviszonyok függvényében.
Az autó súlyelosztása (elöl) : 61%
RoliQ42011-08-25 17:21:36 // 117115
szerintem sokkal megbízhatóbb mint a 2,0 TS motor...! ugyan arra kell figyelni mint minden más autónál... + turbó! melegíteni, hűteni

Nekem erre ékes bizonyíték Lacus autója ami most Weho-é! az kb 280 paripa volt ... (most már sztem több) minden versenyen ott volt és soha semmi baja nem volt:) mondjuk tankolni nem tankolnám... de erő=benzin , sok erő=sok benzin!:)
RoliQ42011-08-25 17:18:26 // 117114
300Le könnyen kihozható... és azt még a váltó, hajtás is bírja! vezérműtengely , AC, nagyobb befecsi, egy nagyobb cooler, egy jó chip és már meg is van! :)

Hardcore: dugattyú, hajtókar, tengely, nagyobb turbó, AC, nagyobb injektorok, nagyobb cooler, egy jó chip, szinter, és ez kicsit több lehetőséget ad mint 300LE:) a féken tuti okosítani kell, és a futóműhöz is érdemes kicsit hozzápiszkálni!:)
Blade2011-08-25 16:43:35 // 117113
A Q4 hajtás milyen felépitésű? És milyen az erőátvitel elosztás, 50-50%? Lehet állitani?
Milyen az autó egyensúlya százalékban?:)
Blade2011-08-25 16:40:14 // 117112
Néha gondolkodóba esik az ember:) Jó videó ez!:)
Tehát ha megkapja a karbantartást a gyári állapotú gép, akkor nem jellemző semmi hiba műszakilag?
Tuning terén nézzünk konkrét példát: Mondjuk 300Le elérhető? És ha igen akkor ennél a teljesitménynél kb mire kell számitani full pályahasználat mellett?
BL2011-08-25 12:08:33 // 117111
Meguntad az elsőkerekes torque steering-et és egy igazi pályagép érdekel ? ;) :P
A technikai jellemzők mellett a típushibák talán két részre oszthatóak. A kasztni/felfüggesztés/belső ami egyezik a többi 155-el és a motor/hajtáslánc ami a Delta Integrale-ból jön.
Az előbbiből nekem eddig a külső tükör törése jött elő és a csomagtartó belső nyitásának megszűnése. A kilincs/mechanika törése szokott előfordulni de a többiek biztos kiegészítik még a listát.
Utóbbinál normál használatban nálam az olajfolyás (kormányszervó) jelentkezett, egyébként ha be vannak tartva az időszakos folyadék/szíjcserék akkor nem nagyon szokott lenni gond.
A teljesítményhatár tartóssága szerintem a használat módjától (napi/évi 5-10e km/pálya) és a motorra/hajtásláncra/felfüggesztésre költött pénztől függ.
Blade2011-08-25 07:16:40 // 117110
Ne kérdezősködj, válaszolj!:)))
NaTo2011-08-25 04:32:31 // 117109
Mi történt Blade? Veszel Q4-et? :)
Blade2011-08-24 23:38:08 // 117108
Srácok!
A 155Q4-ről szeretnék többet tudni. Mik a jellemzők, vannak-e típushibák? Normál használatban, gyári állapotban mik szoktak előjönni?
Valamint: Mi az a teljesítményhatár, amit kihasználva még nagyjából tartósan elbír?
Köszi:)
vm2011-08-24 22:28:52 // 117107
Hát ez igen jó kérdés...
ykcky2011-08-24 22:03:17 // 117106
vajh ezt a 416-ost be lehet hekkelni a 155-be?
Ati772011-08-24 21:55:31 // 117105
A fiat 500-ban van "tempomat", igaz mechanikus ,de egy közel 50 éves géptől nem is rossz! :)))

A kesztyűtartó alatt van egy kis kerek fogantyú, az egy bovdennel csatlakozik a gázpedálhoz, +hózod és már hasit is a gép. :))) Egyszerűnagyszerű.
vm2011-08-24 21:36:33 // 117104
Viccelsz...
Hogy ne lett volna.416 volt az opciós lista-kódja

atesssz2011-08-24 17:49:34 // 117103
kétlem, hogy bowdenes-gázpedáloshoz lenne elektromos tempomat.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak