Buksi2011-09-28 20:00:58 // 117951
Mármint Thomikáét? :-)
atesssz2011-09-28 19:59:19 // 117950
illetve bocsi, nem tudom hogy Bravo felni-e, de azt tudom h valóban annak is ugyan ezek am éretei
afri2011-09-28 19:56:45 // 117949
jó nagy az ET száma, nekem az ilyen nagy számúak nem jönnek be ...
atesssz2011-09-28 19:56:36 // 117948
Szia, igen, Bravo felni, szinte új, teljesen sérülésmentes.
Ezt a Vaterán találtam 21.900-ért, simán megérte, az új ára egy darabnak 18ezer...
Láttam még egy szettet, 29-ért, nézz fel, hátha megvannak még!
Sajna linket nem tudok mutatni, mert nagyon szar it ta net a hotelben, ennyi telik a németektől :)))))
Egy képet azért megpróbálok postolni :)
Ezt a Vaterán találtam 21.900-ért, simán megérte, az új ára egy darabnak 18ezer...
Láttam még egy szettet, 29-ért, nézz fel, hátha megvannak még!
Sajna linket nem tudok mutatni, mert nagyon szar it ta net a hotelben, ennyi telik a németektől :)))))
Egy képet azért megpróbálok postolni :)
sprint832011-09-28 19:55:40 // 117947
Én már megkerestem volna az eladód az tuti. Ez már nem semmi azért.
Buksi2011-09-28 19:52:23 // 117945
Ez egy jó kérdés! :-))
Buksi2011-09-28 19:51:55 // 117944
Hát ezt már nem hiszem el! :-/
afri2011-09-28 19:40:34 // 117943
én is veszek másik felnit! szerintetek ez menne a bordóhoz ???
sprint832011-09-28 19:27:12 // 117942
Ez Bravo felni? Mert annak is ez a mérete, mreni olyat vett és felment neki. Tudsz ilyen szerezni?
Thomika2011-09-28 18:49:56 // 117941
Szólsz a szőkének, hogy most 2 percre hagyja abba, míg beteszed a helyére :P :)))))
atesssz2011-09-28 18:23:26 // 117939
BREMBO tulajok figyelem!
16-os acélfelni alá J7 4*98 ET31 alámegy a nagy fékecske?
16-os acélfelni alá J7 4*98 ET31 alámegy a nagy fékecske?
Thomika2011-09-28 18:21:56 // 117938
Érdekes, eddig még egyikünkkel sem voltál hajlandó kiállni gyorsulni! :P De akár egy városi csapatás is beleférhet, hogy kiderüljön, Piroska tényleg olyan jó-e :P
Thomika2011-09-28 18:18:42 // 117937
Sziasztok!
Újabb fejlemények váltó ügyben!
Miután tegnap szétesett a váltóm a Szerémi út közepén, kénytelen voltam este kitrélerezni a kocsit laza 15K-ért a szervizbe. Ma kivittem a kulcsot, és hamar jött is a diagnózis:
- a váltó már valamikor szét volt szedve, de a motorhoz hasonlóan valami igazi kókány emberke rakta össze, természetesen nem a megfelelő módon (kész csoda, hogy eddig kitartott)
- atomjaira hullott az egyes fokozat (a hátuljának kinyitásakor is jöttek ki belőle nagyobb darabok)
- orvoslati javaslat: váltócsere! :P
- szerencsére van a szerelőmnek egy felújított váltója, az megy bele.
mindez= 60K+15K..... nesze neked hó vége :P
Szóval így vegyetek legközelebb ajnározott autót! :P
Újabb fejlemények váltó ügyben!
Miután tegnap szétesett a váltóm a Szerémi út közepén, kénytelen voltam este kitrélerezni a kocsit laza 15K-ért a szervizbe. Ma kivittem a kulcsot, és hamar jött is a diagnózis:
- a váltó már valamikor szét volt szedve, de a motorhoz hasonlóan valami igazi kókány emberke rakta össze, természetesen nem a megfelelő módon (kész csoda, hogy eddig kitartott)
- atomjaira hullott az egyes fokozat (a hátuljának kinyitásakor is jöttek ki belőle nagyobb darabok)
- orvoslati javaslat: váltócsere! :P
- szerencsére van a szerelőmnek egy felújított váltója, az megy bele.
mindez= 60K+15K..... nesze neked hó vége :P
Szóval így vegyetek legközelebb ajnározott autót! :P
Longman2011-09-28 13:18:24 // 117936
így van, pontosan. :)
Longman2011-09-28 13:17:55 // 117935
pénz-pénz-pénz, idő-idő-idő-idő, az utóbbi jobban hiányzik, de csak azért mert ami pénzbe kerülne azt vagy magam csinálom, vagy barterozom.. :)
Azon a kb. 70km-en amit eddig használtam, meglepően kis vadóc. :) Csak a fordulatszámmérő más dimenzióban mér mint megszoktam. Ennek 3000ig tart az alapjárat kb.. :)
Azon a kb. 70km-en amit eddig használtam, meglepően kis vadóc. :) Csak a fordulatszámmérő más dimenzióban mér mint megszoktam. Ennek 3000ig tart az alapjárat kb.. :)
Longman2011-09-28 13:15:00 // 117934
A kontaktlencse is meglepően ellenállóvá és védetté teszi a szemet, az idők során.. :) Én már csak tudom.. :S :)
RoliQ42011-09-28 12:26:46 // 117933
vagy nem... de az biztos:D
sprint832011-09-28 12:06:05 // 117932
Rajta kell lenni a dolgon és meglesz:)) Milyen a kis Alfa a V6 után?:))
süsnye2011-09-28 11:46:41 // 117931
vannak előnyei, ha az ember szemüveges... :))
Longman2011-09-28 11:44:44 // 117930
Hát addigra az enyém is. Vagy nem.. :)
Longman2011-09-28 11:43:57 // 117929
Engem meg szemen.. :S Szar érzés volt.. :)
Marklar1552011-09-28 11:30:36 // 117928
Úgy hallottam, hogy hétvégenként együtt söröznek.
Olyankor szoktak előjönni a storyk... :))))
Olyankor szoktak előjönni a storyk... :))))
Marklar1552011-09-28 11:27:49 // 117927
SD nem fog Suzukit venni.
:)))
(remélem)
:)))
(remélem)
süsnye2011-09-28 11:27:35 // 117926
fog vmennyi jönni nyilván, nekem kb 1 deci jött emlékeim szerint...
nálam inkább a nyomással volt gond, mert kicsit nehét volt meglazítani a csavart, aztán 1x csak hirtelen megindult, akkor spriccelt pofán a benya :)
nálam inkább a nyomással volt gond, mert kicsit nehét volt meglazítani a csavart, aztán 1x csak hirtelen megindult, akkor spriccelt pofán a benya :)
RoliQ42011-09-28 11:24:53 // 117925
ömleni fog a benya? hát ezt a cigi dolgot nem tudom hogy oldom meg:D
süsnye2011-09-28 11:23:19 // 117924
ne cigizz közben.. ;)
ha tudod, hol van, akkor nagy varázslat már nincs a dologban
- műa borítás le
- szűrő le
- szűrő vissza
meg közben esetle a benyát nem a földre folyatni ;)
ha tudod, hol van, akkor nagy varázslat már nincs a dologban
- műa borítás le
- szűrő le
- szűrő vissza
meg közben esetle a benyát nem a földre folyatni ;)
süsnye2011-09-28 11:20:58 // 117923
naja, ez igaz, lehet, h dinnyével magrakott utifuti is volt rajta, azért ment lassan kanyarban... :)
RoliQ42011-09-28 11:20:17 // 117922
mirő beszélsz? a tied állandóan változik:P
RoliQ42011-09-28 11:19:18 // 117921
kérdés...: üzemanyag szűrő csere.... hol van ? (kb tudom én is) :) mire kell figyelni... ilyesmi.... ?!
süsnye2011-09-28 11:19:12 // 117920
"Én meg pontosan tudom melyek azok a helyzetek amikor nem kell keménykedni, mert kopp lehet a vége, és mikor van olyan hogy valaki okot is ad rá és még elég hülye is hozzá hohlgy rászaladjon:)"
sztem Te itt kint idegösszeroppanás kapnál, annyiszor kerülnek a seggedbe autópályán (néha szinte a semmiből) .P :))
sztem Te itt kint idegösszeroppanás kapnál, annyiszor kerülnek a seggedbe autópályán (néha szinte a semmiből) .P :))
sprint832011-09-28 11:18:41 // 117919
Meg ha túl új és csak az aranyat látod csillanni a feketeségben belül:D
sprint832011-09-28 11:17:00 // 117918
Addigra az enyém is lényegi változásokon esik át remélhetőleg.:D
Fairlane2011-09-28 11:16:44 // 117917
Hát, ha "víín mercídesz vót", akkor lehet, hogy nem magyar.... :P
süsnye2011-09-28 11:16:20 // 117916
egy van benne, két fokozattal...
a fokozatokat a hűtővíz hőmérséklet ill. a klímanyomás kapcsolja
a fokozatokat a hűtővíz hőmérséklet ill. a klímanyomás kapcsolja
süsnye2011-09-28 11:13:58 // 117915
"Na ennyi a különbség a német meg az olasz közöt, a németnek csak addig dagad a fax míg mutatni kell aztán lekonyúl..."
mond már meg nekem mi köze ennek az olaszhoz meg a némethez?? mindkettőt magyar vezette :))
mond már meg nekem mi köze ennek az olaszhoz meg a némethez?? mindkettőt magyar vezette :))
RoliQ42011-09-28 11:13:43 // 117914
nekem 50km alatt eszik annyit:)
RoliQ42011-09-28 11:12:55 // 117913
téli üzemmód...:) vigyázok a kicsikére:) nah meg nemsokára szétborítom...:) bízom benne hogy Komáromra egy teljesen új autóval fogtok találkozni! :)
RoliQ42011-09-28 11:10:19 // 117912
szerintem ez megint csak feltételezés... :) most az hogy megelőzött belterületen egy dolog... hogy mi volt kint az egy másik.... és igaz utolérted... és? attól hogy még én megelőzök valakit Vácnál nem biztos hogy hazáig nyélgázon jövök ha van kanyar ha nincs:) az is lehet hogy megállt egy kávéra v hugyozni :D és Te azért érted utol! :)
Ha teszem azt azt lett volna hogy mész mögötte jó kis tempóban és látod hogy a kanyarban már tör ki a fara a tied meg még az íven van... akkor azt mondom te vagy a császár :) és az ALFA , de ez nem így volt....:)
Ha teszem azt azt lett volna hogy mész mögötte jó kis tempóban és látod hogy a kanyarban már tör ki a fara a tied meg még az íven van... akkor azt mondom te vagy a császár :) és az ALFA , de ez nem így volt....:)
NaTo2011-09-28 11:05:19 // 117911
Roli, neked miért lett 0.6-ra visszavéve a töltőnyomás?
NaTo2011-09-28 11:04:53 // 117910
80 fok alatt az olaj nem olaj...
alig 60 fokos olajhővel gyorsulni butaság.
Amúgy SD, ha hideg a motor, akkor általában jobban megy mint melegen. Elég ha csak a hőtágulásra gondolsz, hidegen még nagyobb kompressziód is van.
alig 60 fokos olajhővel gyorsulni butaság.
Amúgy SD, ha hideg a motor, akkor általában jobban megy mint melegen. Elég ha csak a hőtágulásra gondolsz, hidegen még nagyobb kompressziód is van.
Tentacle2011-09-28 10:44:48 // 117909
Az én alfám meg nem eszik csak 6.5l-t ! Igaz, nem 100, csak 70km-en :)
G-Burt2011-09-28 08:13:41 // 117907
Nem suzukis... talán unokatestvér?:D
pb_2011-09-28 00:19:02 // 117906
Nem vagy rokona Vletlenül perdixnek?D
pb_2011-09-28 00:18:05 // 117905
Hát ugye az attól függ, mihez képest.))
SD2011-09-27 23:36:48 // 117904
Na hogy mondjak olyan történetet is: előző kedd este visszaugrottam Pestre, helyzet adott, asszyon nincs ott remek alkalom az állatkodásra, de pont hogy nem csináltam mert ha nincs alkalom minek kockáztassak. Nem kell sietni, már lefele igazoltatott egy rendőr stb:)
Visszafele aztán csak összeakadtam a helyi hülyével.
Tipikus 190d merci szögletes szar:) jön mögöttem Pásztón, én beálltam 60ra:) de körforgalom kanyar is:) ez már baxta a csőrét:D
Még belterületen megelőzött, akkor hallottam nem 190 volt az legalább 2.5 td vagy mittom nagyobb is. De le is rendeztem magamban, régen járkálok arra de igazából olyan helyismeretem nincs, korom sötét, szerpentin, csak is a saját tempómat fogom autózni, tehát élvezetesen kicsit kanyarban eresztve, de nem végletekig kihuzatva, satufékkel befordulva. Csak ahogy adja magát, nem venném a szívemre ha pont elsodornék valami útszéli csapatot ökörködés közben. Tehát marad a biztonságos sex:)
Miután ezt elhatároztam magamban, meg a merga is eltűnt elindultam szépen felfele, rátettem a refit, sehol senki, de ezek után egyszer csak nem utólérem:D?
Na ennyi a különbség a német meg az olasz közöt, a németnek csak addig dagad a fax míg mutatni kell aztán lekonyúl... Szokásos történet, piroska viszont akkor van elemében ha azt csinálhatja amire tervezték:)
Szóval utólértem a mergát mert már addigra lekonyúlt neki:D persze rá is mentem hogy ennyi volt?:D erre megint odalépett, én meg mentem ugyanúgy tovább:D legalább lett hely:) persze hogy ott hagyott biztos felbaxta magát még a refit is elfelejtettem levenni:D
Aztán Imre előtt félreállt megvárt:) szépen elmentem mellette leszarva, szerintem nem érezte győztesnek magát. De én sem ez olyan semilyen helyzet volt, sokkal több, feleslegesen sok veszély vállalásával buzulhattuk volna ott egymást minden kanyarban:) de minek? Nem beszépve arról hogy lehet hogy ő napi kétszer jár arra, én meg évi kétszer:P szóval ha nem adja ki minek paszírozni a szart?
Van ilyen is, azt is tudom hogy partiba lett volna a két autó bármilywn motor volt abban, hiába a hátsókerék meg bármi, ott a kanyarok döntenek, de éna z elején elhatároztam hogy a saját tempómat autózom, ahogy jónak látom:) ezen az sem változtathat, ha húzogatják a bajszomat:)
Az pedig hogy át van-e melegedve az autó szerintem marha sokat jelent... Egy ilyen idős autónál minden illesztés kopott, tehát mindenféle rezonanciák, erőhatások lépnek fel, és csak akkor képes károsodás nélkül csúcsteljesítményt leadni, ha az alkatrészek pont olyan melegek, amik folyamatos autópálya tempó mellett, lennének, tehát egyenletesen, kb, 70-90fokos olaj, 80-90 hőtő, ilyenkor él a gép, e fölött már nagyon komoly igénybevétel kell hogy jobban felmelegedjen, ez alatt meg nem áll készen, lomha nem úgy pörög föl, alacsony fordulaton nem húz úgy, gázra nem ugrik úgy...
Tulajdon képpen ezért vagy ok ellensége a gyorsulási versenynek mert olyan autókat csúcsteljesítményen fingatnak, amik lehet hogy 20 percelmelőtte még álltak, vagy épp a víz meleg az olaj még alig hatvan, a váltó meg jeges... Így nem fog max tönkremenni...
Stb
Visszafele aztán csak összeakadtam a helyi hülyével.
Tipikus 190d merci szögletes szar:) jön mögöttem Pásztón, én beálltam 60ra:) de körforgalom kanyar is:) ez már baxta a csőrét:D
Még belterületen megelőzött, akkor hallottam nem 190 volt az legalább 2.5 td vagy mittom nagyobb is. De le is rendeztem magamban, régen járkálok arra de igazából olyan helyismeretem nincs, korom sötét, szerpentin, csak is a saját tempómat fogom autózni, tehát élvezetesen kicsit kanyarban eresztve, de nem végletekig kihuzatva, satufékkel befordulva. Csak ahogy adja magát, nem venném a szívemre ha pont elsodornék valami útszéli csapatot ökörködés közben. Tehát marad a biztonságos sex:)
Miután ezt elhatároztam magamban, meg a merga is eltűnt elindultam szépen felfele, rátettem a refit, sehol senki, de ezek után egyszer csak nem utólérem:D?
Na ennyi a különbség a német meg az olasz közöt, a németnek csak addig dagad a fax míg mutatni kell aztán lekonyúl... Szokásos történet, piroska viszont akkor van elemében ha azt csinálhatja amire tervezték:)
Szóval utólértem a mergát mert már addigra lekonyúlt neki:D persze rá is mentem hogy ennyi volt?:D erre megint odalépett, én meg mentem ugyanúgy tovább:D legalább lett hely:) persze hogy ott hagyott biztos felbaxta magát még a refit is elfelejtettem levenni:D
Aztán Imre előtt félreállt megvárt:) szépen elmentem mellette leszarva, szerintem nem érezte győztesnek magát. De én sem ez olyan semilyen helyzet volt, sokkal több, feleslegesen sok veszély vállalásával buzulhattuk volna ott egymást minden kanyarban:) de minek? Nem beszépve arról hogy lehet hogy ő napi kétszer jár arra, én meg évi kétszer:P szóval ha nem adja ki minek paszírozni a szart?
Van ilyen is, azt is tudom hogy partiba lett volna a két autó bármilywn motor volt abban, hiába a hátsókerék meg bármi, ott a kanyarok döntenek, de éna z elején elhatároztam hogy a saját tempómat autózom, ahogy jónak látom:) ezen az sem változtathat, ha húzogatják a bajszomat:)
Az pedig hogy át van-e melegedve az autó szerintem marha sokat jelent... Egy ilyen idős autónál minden illesztés kopott, tehát mindenféle rezonanciák, erőhatások lépnek fel, és csak akkor képes károsodás nélkül csúcsteljesítményt leadni, ha az alkatrészek pont olyan melegek, amik folyamatos autópálya tempó mellett, lennének, tehát egyenletesen, kb, 70-90fokos olaj, 80-90 hőtő, ilyenkor él a gép, e fölött már nagyon komoly igénybevétel kell hogy jobban felmelegedjen, ez alatt meg nem áll készen, lomha nem úgy pörög föl, alacsony fordulaton nem húz úgy, gázra nem ugrik úgy...
Tulajdon képpen ezért vagy ok ellensége a gyorsulási versenynek mert olyan autókat csúcsteljesítményen fingatnak, amik lehet hogy 20 percelmelőtte még álltak, vagy épp a víz meleg az olaj még alig hatvan, a váltó meg jeges... Így nem fog max tönkremenni...
Stb
Marklar1552011-09-27 23:35:08 // 117903
Most is talpon vagyok:)))
Fairlane2011-09-27 23:33:03 // 117902
Te csak LÁBadozzál... :)
Online tag
2
Vendég2
460
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...