atesssz2011-10-06 11:37:29 // 118151
meg a 2.5 TD-n
T.a.m.a.s.2011-10-06 11:29:52 // 118150
2.0 16V-n, a Q4-en és a V6-on volt nagyobb tárcsa
T.a.m.a.s.2011-10-06 11:22:50 // 118149
A sport csomagosakat nem csak 1 centivel ültették meg??
Fairlane2011-10-06 11:21:53 // 118148
A 16V-n nem alapbol az van? :O
Vagy csak a 2.0-án?
Vagy csak a 2.0-án?
Thomika2011-10-06 11:20:31 // 118147
Nálam is a nagyobb fék van soron, aztán kész. Én vszeg "csak" a 284-es rendszert teszem alá. Nincs kedvem a felnikkel szórakozni. A nagyobb gyári méret tökéletesen megfelel, főleg, ha a szerelőm megcsinálja vágott - lyuggatott tárcsásra! Kipróbáltam azt a féket, bőven elég!
atesssz2011-10-06 11:13:37 // 118146
szerintem sincs semmi értelme. Tényleg, maximum -25mm, de annál több teljesen értelmetlen. Én mondjuk speciel kiéltem az ilyes fajta hajlamaimat a Ladán, mivel abban párszor leszakadt a vesém :)
Még kap egy nagyféket, nagyturbót, nagykúlert, és kész van az autó :)
Még kap egy nagyféket, nagyturbót, nagykúlert, és kész van az autó :)
Thomika2011-10-06 10:13:36 // 118145
Nem egészen értem ezt a nagy ültető mizériát! Nekem gyári 2cm ültetés van. Többet biztosan nem tennék bele többek közt a kitűnő minőségű utakra való tekintettel! Amúgy nekem ezzel is olyan a kocsi mint a sínautó! Eszméletlen jól lehet vele kanyarodni. Anno vezettem többször is Marklar bicolorját, ami 4cm ültetéssel bírt. Sajna a komfortnak annyi volt, és nem éreztem olyan jónak ezt a 4cm-t.
Bármikor legközelebb talin megmutatom bárkinek, 2cm-rel is egész kényelmes maradt az autóm.
Anno még Afri 1.8 is durva volt 6cm-rel. Ezeket már szerintem csak pályára érdemes kialakítani...
Bármikor legközelebb talin megmutatom bárkinek, 2cm-rel is egész kényelmes maradt az autóm.
Anno még Afri 1.8 is durva volt 6cm-rel. Ezeket már szerintem csak pályára érdemes kialakítani...
Thomika2011-10-06 10:07:36 // 118144
Az jó lenne, köszönöm előre is! :)
atesssz2011-10-06 08:45:45 // 118143
csak 300k? még jó, hogy lehet kapni. Rögtön kettőt kell belőle venni, egyet tartalékba :)
Goodboy2011-10-06 07:37:46 // 118142
longmann.FK hightec foss gagyi szarban ALCO gátlo patron van gyenge közel 300000 ft ért. NINCS ITT MÁR SEMMIRE SEM GARI h mi a minöség:-(
katbal2011-10-05 22:27:58 // 118141
Holnap, világosban, ha nem felejtem el lefényképezem....
Thomika2011-10-05 22:06:20 // 118140
Normál min-max mérős kupak, semmi O gyűrű vagy bármi egyéb tömítés. Elképzelhető, hogy nem gyári van már rajta?
Thomika2011-10-05 22:03:42 // 118139
Az én kupakomon nincs membrán...talán ennek hiánya okozza?!
A leeresztéshez köszi az ötletet :) Megnézem hétvégén...Bár nem csodálkoznék,ha ebben autóban az sem így lenne!
A leeresztéshez köszi az ötletet :) Megnézem hétvégén...Bár nem csodálkoznék,ha ebben autóban az sem így lenne!
Thomika2011-10-05 22:01:48 // 118138
Aham. valami javaslat a javításra?
Thomika2011-10-05 22:01:02 // 118137
Ez megnyugtat, Barátom! :P
katbal2011-10-05 20:58:11 // 118136
Nekem a 16V-n a kormányműből kijövő kisnyomású ág előre van hozva a hűtőradiátor alá, majd onnan megy vissza a tűzfalon lévő tartályba. A hűtőradiátor alatt egy U-alakú vascsőben tesz egy kört, hogy hűljön. Erre a vascsőre meg bilinccsel csatlakozik mindkét gumicső. (semmi spéci roppantós megoldás) Én ott bontanám meg, nagyon nem is kell alámászni a kocsinak. (lehet, hogy érdemes ezeket a csöveket cserélni, ahhoz viszont akku és akkutálca ki....nekem ez repedt ki nemrég)
A tartály kupakján meg van egy kis gumimembrán, pár mm átmérőjű....nem lehet, hogy az hiányzik, vagy lukas? Mondjuk egyszer mikor vonatattak, akkor nekem is kinyomott egy fél decit.
A tartály kupakján meg van egy kis gumimembrán, pár mm átmérőjű....nem lehet, hogy az hiányzik, vagy lukas? Mondjuk egyszer mikor vonatattak, akkor nekem is kinyomott egy fél decit.
TSiga ( I am the TSIG)2011-10-05 20:20:04 // 118135
Nem kell izgulni! Én majd' mindig utcán szerelek. Bár nem egy élmény.....
Robiik2011-10-05 20:10:22 // 118134
Nekem akkor nyomta ki azonnal az egészet a kupakon, mikor álló motorral tekergettem a kormányt.
Amúgy nincs valakinek bármilyen használható blokk 155be ? :)
Amúgy nincs valakinek bármilyen használható blokk 155be ? :)
Longman2011-10-05 20:03:06 // 118133
Úgy hogy nincs benne a kupakban a levegőztető cső, és így a kupakon nyomja ki az olajat/"olajpárát"..
Ez ilyen.
Ez ilyen.
Thomika2011-10-05 19:53:46 // 118132
Szóval a 16V-n a tűzfalon van a tartály, és az ABs meg egyéb dolgok miatt nehézkesebbnek tűnik a project :( De itthon kéne megcsinálnom, utcán! :/
Thomika2011-10-05 19:52:22 // 118131
Hali!
Ha már szervó...hogy túróba lehet, hogy a szervó utántöltő tartályom tetején pár nap alatt jelentős mennyiségű olaj foglal helyet? Letakarítom, de újra előjön. Menéztem a sapkát, nem repedt, kitakarítottam, hátha nem zár rendesen, de szépen felfekszik, és meg is szorul. Szóval nem értem. Amúgy 16V-n mennyi szívás a szervo olaj cs?
8V-n megcsináltam korábban Érden aknából. Akkor vágtam el baromira az ujjamat :P Anno az utántöltő tartályt vettem ki (pucolni), és levezettem a vastag csövet, kicsit megemelve bakon forgatta Marklar a kormányt, hogy kinyomja az olajat. Ez 85-90%-ban kihozta,ami benne volt. kb 8 deci ment bele utána.
Ha már szervó...hogy túróba lehet, hogy a szervó utántöltő tartályom tetején pár nap alatt jelentős mennyiségű olaj foglal helyet? Letakarítom, de újra előjön. Menéztem a sapkát, nem repedt, kitakarítottam, hátha nem zár rendesen, de szépen felfekszik, és meg is szorul. Szóval nem értem. Amúgy 16V-n mennyi szívás a szervo olaj cs?
8V-n megcsináltam korábban Érden aknából. Akkor vágtam el baromira az ujjamat :P Anno az utántöltő tartályt vettem ki (pucolni), és levezettem a vastag csövet, kicsit megemelve bakon forgatta Marklar a kormányt, hogy kinyomja az olajat. Ez 85-90%-ban kihozta,ami benne volt. kb 8 deci ment bele utána.
Fairlane2011-10-05 14:43:49 // 118130
Elvittem a csövet a szokásos hidraulikáshoz - aki nem vállalta el, merthogy ez vmi spéci....
Szal végül el kellet mennem dunakeszire egy céghez. Elvileg holnapra meglesz, 8-10K.
A gumis részben egyébként van egy spirálrugószerű "akkumulátor". A szervószivattyú impulzusszerű működését simítja...
Szal végül el kellet mennem dunakeszire egy céghez. Elvileg holnapra meglesz, 8-10K.
A gumis részben egyébként van egy spirálrugószerű "akkumulátor". A szervószivattyú impulzusszerű működését simítja...
atesssz2011-10-05 11:25:51 // 118129
Szervó rendszerhez még nem láttam, de elvileg olyan elven működik a doloig, ahoy utána olvastam, hogy felpuhítja kissé a megkeménybedett szimmeringeket, vagy mi. Nekem sztem az pont elég lenne, mert kb egy éjszaka alatt 4-5 csöppen ki valahonnan a motorból.
süsnye2011-10-05 11:20:12 // 118128
lehet, h nekem is inkább vmilyen steering system stop leak-et kellene használni? :))
atesssz2011-10-05 11:09:29 // 118127
Ez a Wynn's Engine Stop Leak mennyire lehet hatásos cucc?
A Radiator Stop Leak-jük 100%osan bevállt.
A Radiator Stop Leak-jük 100%osan bevállt.
Fairlane2011-10-04 21:47:45 // 118126
A gumigyűrű még a fémcsövet fogja, utána van a préselt kötés a gumicsövön.
Annyi trükk van ott, hogy kicsit nehéz kibujtatni a műa bilincsből, mert pont ott van a fém hűtővízcső is felette...
Holnap megyek hidraulikáshoz, csövet csináltatni... az majd kitalálja, hol eresztett... Valszeg új gumicsövet rakatok, ami két roppantás, azaz 10K... :/
Annyi trükk van ott, hogy kicsit nehéz kibujtatni a műa bilincsből, mert pont ott van a fém hűtővízcső is felette...
Holnap megyek hidraulikáshoz, csövet csináltatni... az majd kitalálja, hol eresztett... Valszeg új gumicsövet rakatok, ami két roppantás, azaz 10K... :/
TSiga ( I am the TSIG)2011-10-04 21:20:49 // 118125
Így, ahogy összeírtad, tényleg sok lenne. Lehet, hogy marad a gyári felni színe. A fa belsőhöz viszont ragaszkodom.
Haro2011-10-04 21:09:19 // 118124
3 volt nálam az elmúlt 1 hétben és mind kukás.
süsnye2011-10-04 21:02:01 // 118123
OK, köszi..
szal, megbontani az akksi tálcánál ill. a szivattyúnál lehet ezt a szakaszt..
a műa bilincstől a szivattyú felé gumi hidraulikacső..
a fémcső és a gumi hidraulikacső, jól emléxem, h a gumigyűrűnél van összeeresztve, ugye?
a gumigyűrűs részen nincs semmi trükk a csőben, azon már csak a fém cső megy át, ha jól emléxem.. (?)
egyébként én is arra tippelek, amit most Te is írtál, ill először én is, h az a zsugorcső vezeti le oda a löttyöt...
S most, neked hol engedte el? Sikerült megcsinálni?
szal, megbontani az akksi tálcánál ill. a szivattyúnál lehet ezt a szakaszt..
a műa bilincstől a szivattyú felé gumi hidraulikacső..
a fémcső és a gumi hidraulikacső, jól emléxem, h a gumigyűrűnél van összeeresztve, ugye?
a gumigyűrűs részen nincs semmi trükk a csőben, azon már csak a fém cső megy át, ha jól emléxem.. (?)
egyébként én is arra tippelek, amit most Te is írtál, ill először én is, h az a zsugorcső vezeti le oda a löttyöt...
S most, neked hol engedte el? Sikerült megcsinálni?
sprint832011-10-04 20:30:25 // 118122
Értem, van még egyáltalán TS blokk??:)) Minden héten szétmegy jó pár darab, csak amit itt olvashat az ember.
Fairlane2011-10-04 20:29:38 // 118121
Reggel csak morgolódott egy kicsit kitekert keréknél. Miután elfolyt, kib@szott hangosan kerregett, meg csörrögött...
Kiszedtem azt a kurva csövet...
Mitmondjak, az általad berakott kép elég nagyvonalúan ábrázolja....
A gumigyűrűd egy felhasított karika, ami a fémcső és az ezt fogó nagyobb méretű műanyag bilincs közt van. A fémcső folytatódik a kormánymű felé, van rajta egy bontható toldás kb az akkutálca alatt. Ehhez két 17es kulcs kell, meg egy bőrszíj amire ráharaphatsz erőlködés közben :) Végülis úgy engedett, hogy egy bazinagy forrasztópákával 10percig melegítettem... hőlégfúvó, nyílt láng nemigen jó, mert szűkös a hely, megy ott egy valag minden, pl klímacsövek....
A gumikarikádtól a szervószivattyú felé gumi hidraulikacső megy. A szivattyúnál 24-es kurvával bontható. Viszont az egész gumi hidraulikacső be van bújtatva egy PVC "zsugorcsőbe"... Azaz bárhol is szivárog a gumicső, vagy a végein az illesztés, a PVC mindenképp levezeti a gumikarikádhoz :)
Egyébként, hogy egyszerűbb legyen, van egy toldás a gumi hidraulika cső közepén is, azaz összesen négy helyen van préselve....
Leszedtem a donor motoromról is, hogy megnézzem, csak ott valami balfasz kettévágta a csövet, gondolom motorkivétel közben :S
Ja, és kibaszott utálatos, taknyos, kezet csípős, kúszós, büdös rohadék lötty ez a szervófolyadék...
Kiszedtem azt a kurva csövet...
Mitmondjak, az általad berakott kép elég nagyvonalúan ábrázolja....
A gumigyűrűd egy felhasított karika, ami a fémcső és az ezt fogó nagyobb méretű műanyag bilincs közt van. A fémcső folytatódik a kormánymű felé, van rajta egy bontható toldás kb az akkutálca alatt. Ehhez két 17es kulcs kell, meg egy bőrszíj amire ráharaphatsz erőlködés közben :) Végülis úgy engedett, hogy egy bazinagy forrasztópákával 10percig melegítettem... hőlégfúvó, nyílt láng nemigen jó, mert szűkös a hely, megy ott egy valag minden, pl klímacsövek....
A gumikarikádtól a szervószivattyú felé gumi hidraulikacső megy. A szivattyúnál 24-es kurvával bontható. Viszont az egész gumi hidraulikacső be van bújtatva egy PVC "zsugorcsőbe"... Azaz bárhol is szivárog a gumicső, vagy a végein az illesztés, a PVC mindenképp levezeti a gumikarikádhoz :)
Egyébként, hogy egyszerűbb legyen, van egy toldás a gumi hidraulika cső közepén is, azaz összesen négy helyen van préselve....
Leszedtem a donor motoromról is, hogy megnézzem, csak ott valami balfasz kettévágta a csövet, gondolom motorkivétel közben :S
Ja, és kibaszott utálatos, taknyos, kezet csípős, kúszós, büdös rohadék lötty ez a szervófolyadék...
sprint832011-10-04 20:29:20 // 118120
tt-nél láttam a Sprintek felnijeit, hogy megsárgultak. Pedig ott nem volt elaprózva semmi, nem sajnálta a pénzt semmire. Bár lehet a szaki aki csinálta nem volt elég profi.
Nekem ez a Cult stílus nem nagyon jön be, az maradjon meg csak a népautóknak. Én azt mondom, hogy kár elrontani vele egy Alfát. Ez olyan mint amikor leveszik elölről a jelet és valami gagyi megoldással eltüntetik a pajzsot. Nekem az nagyon visszataszító.
Nekem ez a Cult stílus nem nagyon jön be, az maradjon meg csak a népautóknak. Én azt mondom, hogy kár elrontani vele egy Alfát. Ez olyan mint amikor leveszik elölről a jelet és valami gagyi megoldással eltüntetik a pajzsot. Nekem az nagyon visszataszító.
Haro2011-10-04 20:22:18 // 118119
csak blokk kéne:(
Longman2011-10-04 20:22:12 // 118118
De akkor sem tudod lakkozni mert lepereg.
Akkor ott valami nem volt kerek. "Hozzánk" még nem jött vissza ilyen panasz, pedig egy pár felnit már megcsinált a "Csöves Imi"..
A többit meg én is így látom..
Csak annyi kiegészítéssel hogy ha a "Cult Society"-nek lenne olasz megfelelője, elbírnám képzelni az így megcsinált felnit egy ilyen stílusú autón.. :)
Akkor ott valami nem volt kerek. "Hozzánk" még nem jött vissza ilyen panasz, pedig egy pár felnit már megcsinált a "Csöves Imi"..
A többit meg én is így látom..
Csak annyi kiegészítéssel hogy ha a "Cult Society"-nek lenne olasz megfelelője, elbírnám képzelni az így megcsinált felnit egy ilyen stílusú autón.. :)
sprint832011-10-04 20:21:16 // 118117
afri árul 1.8-asat, igaz kisebb de jó árban adja.
sprint832011-10-04 20:14:35 // 118116
Viszont ha nincs rajta semmi akkor meg szépen be fog mattulni meg sárgulni. Munkatársam nemrég polírozta ki a golfja kerekeit és minden baja volt mire végzett. Pedig az egy egyszerű alap 5 küllős felni, semmi extra. Nem beszélve arról, hogy szerintem marha ronda meg bután mutat a 155-ön egy ilyen kerék kipolírozva. Főleg ha piros az autó...
Haro2011-10-04 20:12:06 // 118115
2.0 TS blokkot vennék!!!!! Van valakinek eladó?:)))
sprint832011-10-04 20:10:59 // 118114
Én ezért gondolkodok ebben a megoldásban amit írsz. Eszembe jutott, hogy már beszéltük ezt korábban. Most vannak az új gátlók amiket vettem, azokat fel lehetne kicsit keményíteni és akkor máris jobb.
sprint832011-10-04 20:09:12 // 118113
Valahogy nem bízok ebben az újítós dologban. Árban meg akkora különbség nincs, hogy mondjuk garantálni tudják, hogy 1 év múlva nem lágyul ki újra. Nem beszélve arról, hogy mire eljuttatom oda a rugót vagy elviszem én akkora máris sokkal több a költség. Inkább maradok az újnál.
süsnye2011-10-04 16:17:51 // 118112
ejha, front van? :)
milyen hangja volt?
nekem is megforult a fejemben, h hűtővíz... de szaga ill. állaga alapján inkább szervóolaj, valamint az alsó burkolaton összegyűlve is megmarad az állaga, szal nem igazán párolog...
de azért, ha lesz lehetőségem, megnézem jobban...
milyen hangja volt?
nekem is megforult a fejemben, h hűtővíz... de szaga ill. állaga alapján inkább szervóolaj, valamint az alsó burkolaton összegyűlve is megmarad az állaga, szal nem igazán párolog...
de azért, ha lesz lehetőségem, megnézem jobban...
Fairlane2011-10-04 15:52:38 // 118111
B@z +....
Délelőtt lementem a mélygarázsba a verdához, és alatta volt egy piros tócsa.... elfolyt a szervóolajam...
Így visszagondolva reggel mintha hangosabb lett volna a szervó, de betudtam a hidegnek.... otthon még nem volt tócsa.
Szal, ha hazajutok, muszáj leszek tapasztalatot szerezni errefele....
Egyébként nálad biztos, hogy szervó, és nem hűtővíz? Az is arrafele szeret összegyűlni ha a radiátor vmelyik csonkja szivárog pl...
Délelőtt lementem a mélygarázsba a verdához, és alatta volt egy piros tócsa.... elfolyt a szervóolajam...
Így visszagondolva reggel mintha hangosabb lett volna a szervó, de betudtam a hidegnek.... otthon még nem volt tócsa.
Szal, ha hazajutok, muszáj leszek tapasztalatot szerezni errefele....
Egyébként nálad biztos, hogy szervó, és nem hűtővíz? Az is arrafele szeret összegyűlni ha a radiátor vmelyik csonkja szivárog pl...
süsnye2011-10-04 15:25:39 // 118110
van vkinek tapasztalata kormányszervó csövek cseréjét illetően?
Az egyik könnyezik. Ha jól sejtem a nagynyomású ágban van az a cső. A hűtőraditátor tartónál rögzítve és a rögzítésnél van rajta egy gumigyűrű is, a képen az 5. cucc:
A műanyag rögzítő (4. cucc a képen) felfogató csavarján, a hűtőtartó alján cseppenik néha. Azt sajna nem sikerült megállapítani csak szemrevételezéssel, hogy vajh pont a gumigyűrűnél könnyezik-e, vagy csak oda folyik le a csövön és ott gyűlik össze (a csövön kívül egy vékonyabb gumicső is, azt nem bontottam le).
Az egyik könnyezik. Ha jól sejtem a nagynyomású ágban van az a cső. A hűtőraditátor tartónál rögzítve és a rögzítésnél van rajta egy gumigyűrű is, a képen az 5. cucc:
A műanyag rögzítő (4. cucc a képen) felfogató csavarján, a hűtőtartó alján cseppenik néha. Azt sajna nem sikerült megállapítani csak szemrevételezéssel, hogy vajh pont a gumigyűrűnél könnyezik-e, vagy csak oda folyik le a csövön és ott gyűlik össze (a csövön kívül egy vékonyabb gumicső is, azt nem bontottam le).
mreni2011-10-04 14:19:19 // 118109
mióta megvettem,ez a futómű van alatta,vásárlás után kb 2héttel került alá:)
NaTo2011-10-04 13:06:36 // 118108
hmm. maeste semmi dolgom :) mi lenne ha videót vágnék végre? :)
G-Burt2011-10-04 12:49:41 // 118107
már rég lemondtam róla:D
NaTo2011-10-04 12:36:18 // 118106
jajj beletöröltem a videódba :D
G-Burt2011-10-04 12:26:45 // 118105
Ha nincs hely, ahol ideiglenesen tárold, akkor vállalom a megőrzést:D Igérem, h vigyázok rá és nem hajtom szét:D:D
afri2011-10-04 12:26:20 // 118104
az egyik munkatársam rendelt most H&R ültetőrugókat (a peugeot-ja alá), elvileg ez elég jónak számít, és őt is lebeszélték az FK-ról, mégpedig az eladók!!! ahogy néztem van 155 alá is, bár dupla áron, mint az FK!!
itt !!
itt !!
afri2011-10-04 12:22:48 // 118103
ti sem tétlenkedtek! :-)
én a héten szedem ki a V6os szivet! ... talán holnap ...
én a héten szedem ki a V6os szivet! ... talán holnap ...
Online tag
3
Vendég3
531
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...