De Neked mar össze allt a technıka. Ismered és megcsınaltal rajta mındent.
De frıssen megvéve...
Marklar1552011-11-08 20:06:19 // 118751
Buksi2011-11-08 20:06:13 // 118750
Csapjál közéjük! ;-)))
afri2011-11-08 20:05:35 // 118749
választhattam volna, fehérre vagy sárgára csinálják ... a sárga jobban tecc! :-)
Marklar1552011-11-08 20:04:52 // 118748
Akınek 1.6 os 156 osa van ugysem fogja bevallanı hogy keves. 10 böl 7 bıztos. Ha meg azt mondja hogy elég akkor meg ugysem hıszem el... :)))
Ha meg megesküszık ra akkor meg mosolygom es magamban lemazsolazom...:)))
Ha meg megesküszık ra akkor meg mosolygom es magamban lemazsolazom...:)))
afri2011-11-08 20:04:45 // 118747
hát ez tulajdonképpen nem is homok, hanem iciri-piciri fémszemcsék, 1 tizedmilliméter sincs sztem! :-)
Longman2011-11-08 20:04:32 // 118746
Gondoltam hogy neked tetszeni fog a gondolat.. :)
afri2011-11-08 20:03:19 // 118745
nem rossz elgondolás! :-)) sprintre járni vele ...
Buksi2011-11-08 20:03:03 // 118744
Szépen alakul a molekula! :-)
Marklar1552011-11-08 19:50:44 // 118743
Pıcsaba nem eleg hogy lassu. Meg a nyakamon ıs allnak a netre :(
Marklar1552011-11-08 19:49:42 // 118742
Ha ragaszkodık a 155 höz az csak jo. Akar vıhetı ıs a felepülöt. Megfelelö opcıokkal... De en azert felnek kıcsıt :)
Marklar1552011-11-08 19:45:46 // 118741
En bızz nemnagyon vallalnam mar ezt be egy 16V 155 el... Föleg ha 1x 2 hetet 1x 6hetet allna.
Marklar1552011-11-08 19:43:30 // 118740
Egyel odebb nyomtam... :)
Marklar1552011-11-08 19:42:48 // 118739
Erröl sokat tudnek meselnı ha otthon lennek... :) De vasarnapıg Tofasokat nezek. :) 5db Alfat lattam 4 nap alatt. 1x 166
1x145
3x156 (ıtt ıs nepauto. :)))
1x145
3x156 (ıtt ıs nepauto. :)))
Marklar1552011-11-08 19:35:43 // 118738
Te egzedül semmıt nem mersz megcsınalnı? :) Erden 2000ft/db azonnal a csapagy preseles... Qrwa sok Tofas van ıtt. Nekem a 131 SW tetszık a legjobban :)
Longman2011-11-08 19:31:00 // 118737
Így van, nekem is az utolsó 20%-on csúszott el "minden".. :(
Sajnos engem az idő szorított.
Sajnos engem az idő szorított.
Longman2011-11-08 19:29:46 // 118736
Ez is, meg ami a Te képeden van, sokkal mélyebb arany mint amit nekem produkáltak.. másik galvanizálót kéne keresnem..? :O
Longman2011-11-08 19:28:42 // 118735
jaajj, de útálatos volt emlékszem rá.. :)
Ezt is profi körülmények közt "könnyű" csinálni, alkatrészmosó komoly vegyszer, nagykád, vízsugár.. úgy könnyű lett volna.. :)
Ezt is profi körülmények közt "könnyű" csinálni, alkatrészmosó komoly vegyszer, nagykád, vízsugár.. úgy könnyű lett volna.. :)
Longman2011-11-08 19:27:05 // 118734
az komoly, nagyon szép az eredmény.. anyagot nem bántja? mennyire finom szemcséjű?
Longman2011-11-08 19:26:06 // 118733
Háát, az még nincs.. Az most hétvégére tervezem. Majd videozok. :) Még kellenek vízcsövek, de még nem találtam megfelelő minőségűt. Még van itt a környéken 2 gyártó/forgalmazó, de nem tudom mikor lesz időm elmenni hozzájuk.. :S
Jah, megmarad mi? Most lesz meghirdetve ha beindul..
Ha nem megy el, már azon is gondolkodtam hogy Rally Sprintre felkészítem, csövezem és versenyezni fogok vele :)))
Jah, megmarad mi? Most lesz meghirdetve ha beindul..
Ha nem megy el, már azon is gondolkodtam hogy Rally Sprintre felkészítem, csövezem és versenyezni fogok vele :)))
afri2011-11-08 18:53:25 // 118732
igen, próbállak utolérni! :-DDD
afri2011-11-08 18:52:46 // 118731
ezt az Alfát meg már rég megvették (vagy 1-2hónapja), csak még sajnos él a hirdetés! épp ma tudtam meg! :-)
sprint832011-11-08 18:47:55 // 118730
Akkor össze áll ez szépen! Csak ne kapkodd el a végét. Így egy 100%-os autó lesz belőle. Az ABS-t miért nem csinálod már meg? Az innen már csak egy ugrás.
afri2011-11-08 18:43:59 // 118729
a motor részét már egyenesen utálom. rühellem ... :-/
rengeteg olajsár van kívülről rajta, már egy pár napja azt tisztogatom, meg az olajdeteknőt, váltóházat, hengerfejet ... jó nagy szopás .. ilyenkor szokott elmenni a kedvem az egésztől ... :-(((
de valszeg azokat is leszóratom ... :-)
Hari weblapján van egy felújított 2.5 24V ... na ilyet szeretnék elérni én is!
vagy vmi hasonlót!
amugy az összes tömítés cserélve lesz, szimeringek, sztem a gyűrűk is, a feszítőgörgő már elég kukás ...
a kuplungtárcsa ... elmegy még pár kilométert, de lehet kap azt is ujat ... (csak magát a tárcsát lehet kapni???)
futóműrésze már fel van ujítgatva, új gömbcsuklók, új visszaraktam az alig használt lengőkarokat is, amibe a műanyagszilenteket tettem anno .. :-) fékek még 80%osak, gumicsövek cserélve (benzin,szervó) , létező össze bilincs cserélve , stb..
rengeteg olajsár van kívülről rajta, már egy pár napja azt tisztogatom, meg az olajdeteknőt, váltóházat, hengerfejet ... jó nagy szopás .. ilyenkor szokott elmenni a kedvem az egésztől ... :-(((
de valszeg azokat is leszóratom ... :-)
Hari weblapján van egy felújított 2.5 24V ... na ilyet szeretnék elérni én is!
vagy vmi hasonlót!
amugy az összes tömítés cserélve lesz, szimeringek, sztem a gyűrűk is, a feszítőgörgő már elég kukás ...
a kuplungtárcsa ... elmegy még pár kilométert, de lehet kap azt is ujat ... (csak magát a tárcsát lehet kapni???)
futóműrésze már fel van ujítgatva, új gömbcsuklók, új visszaraktam az alig használt lengőkarokat is, amibe a műanyagszilenteket tettem anno .. :-) fékek még 80%osak, gumicsövek cserélve (benzin,szervó) , létező össze bilincs cserélve , stb..
afri2011-11-08 18:34:00 // 118728
a folytószelep aluháza is le van szórva nagyon finom homokszerűvel, a többi része meg galvanizálva ...
sprint832011-11-08 18:29:16 // 118727
Szép lesz!!! Motoron mit csinálsz?
sprint832011-11-08 18:26:45 // 118726
És V6 morgás is van már?:) Alakul szépen, még a végén megmarad:D
Longman2011-11-08 18:13:15 // 118725
Huuúú gyönyörűen alakulnak a dolgok! Gratula! A folytószeleppel mit csináltál? Nem a konzolra gondolok, de a pill.szelep belselye olyan mintha teljesen új lenne :O, bár életlen a kép.. Használj makrót és figyelj oda hová fókuszál.. :)
afri2011-11-08 18:03:13 // 118724
a toronycsapágyakat is szétszedtem, és hát a V6ban a bal oldali eléggé szar állapotnak örvend(ett)!
aztán a bordóban levőket tisztítgattam át, meg szíroztam be őket, az került a be ...
a toronycsapágyal tetejét is lehomokszórtuk, és galvanizálva lett az is (rengeteg dolgot galvanizáltatok) , a gátlók kellőre keményítve, rugókból elvágva (egyenlőre így lesz), és lefestve ...
aztán a bordóban levőket tisztítgattam át, meg szíroztam be őket, az került a be ...
a toronycsapágyal tetejét is lehomokszórtuk, és galvanizálva lett az is (rengeteg dolgot galvanizáltatok) , a gátlók kellőre keményítve, rugókból elvágva (egyenlőre így lesz), és lefestve ...
afri2011-11-08 17:35:41 // 118723
Thomika2011-11-08 14:58:19 // 118722
:(( Ez van. Ezt kell szeretni...
afri2011-11-08 07:33:49 // 118721
nem semmi!
teljesen uj lesz már a verda! :-)
teljesen uj lesz már a verda! :-)
Svéd2011-11-07 20:46:37 // 118720
Most kaptam meg a bevásárló listát a szerelömtöl a müszaki vizsgához. bal féltengely csukló+gumiharang,bal trapézgömbfej,bal kormány gömbfej,jobb trapéz és kormány gömbfej,két stabilizátor bekötő a lengőkarhoz,két első lengés csillapító,első féktárcsa+betét /nem fér bele a szabályzási méretbe/,két első gumifékcső,két hátsó gumifékcső,hátsó fékbetét,kézifék kötél,hátsó kerékagy csapágy,két hátsó fékmunkahenger felújító készlet,motor olaj+szürő. Már nagyon hiányzik a kis autóm remélem mire hazamegyek egyben lesz.
Svéd2011-11-07 20:41:42 // 118719
A holland 3-ast szombaton néztem meg személyesen,az tényleg gyönyörü kivül belül,de azt tudni kell,hogy itt csak ugy tudsz venni személyesen autot,hogy ha van itteni bejelentett lakcimed.
afri2011-11-07 17:11:31 // 118718
az egri vasat én már néztem, árulják vagy másfél éve biztos!
rohad már egy pár helyen, sztem erről tegyél le!!! :-) nem a legjobb állapotú, és ahhoz képest elég sokért árulják! mellesleg még 500ezerkörüli árról indult anno' ...
a hollandok viszont nagyon szuperül néznek ki! :-))
rohad már egy pár helyen, sztem erről tegyél le!!! :-) nem a legjobb állapotú, és ahhoz képest elég sokért árulják! mellesleg még 500ezerkörüli árról indult anno' ...
a hollandok viszont nagyon szuperül néznek ki! :-))
belus1552011-11-07 13:30:25 // 118716
Hy!Én eladtam egy barátomnak az 1.8 TS16v-t.Hozott magával egy szerelőt,aki átnézte az autót!Mást nem hallottam tőle,hogy a szar olasznál minden jobb!Kiraktam a szerelőt a házamból.Másnap visszajött a haver,elvitte a vasat.Azóta 4 alkalom Ausztria,5 alkalom Németország.PROBLÉMA 0!A napokban rábeszélték egy jóval fiatalabb 270cdi Mercire.Mert ciki öreg szar olasszal járni,és a cdi soha nem romlik el!Már a haza utat se bírta ki a cdi.Arany áron vitték vissza németbe.
G-Burt2011-11-07 13:14:25 // 118715
Nekem eddig egyik autómmal se volt az, h nem mertem elindulni vele nagyobb utakra. Gréta jövő júniusban lesz 20, de bárhova el mernék vele indulni, mert tudom, h haza is hoz:)
süsnye2011-11-07 13:00:18 // 118714
najóóó, dee.. :)
igazság szerint, amikor olaszban dolgoztam és eldöntöttem, h akkor 155-tel járunk, nekem is bent volt a babszem.. azért mégiscsak 14 éves (volt akkor) stb.
visszatekintve azt kell mondjam, h simán bírta.. igaz, h eleinte én is csak oda-vissza útra (kb. 2200km) használtam, de aztán egyre többet használtam kinti utazásokhoz is..
azt kell mondjam, h nagyon pozitív csalódást okozott..
egyszer nem hagyott ott sehol.. persze előjöttek anomáliák, de ezek nagy többsége vagy kopó alkatrész volt, vagy mint utóbb kiderült korábbi hanyag (főként elektromos) megoldások.. mert letörném a kezét annak a szakinak, aki megbontja a vezetéket, aztán visszasodorja bármilyen forrasztás nélkül..
valamint kiderült, h olajsapka visszahelyezés nélkül, a kb. 3-4 liter olajat a motortérbe kicsapatva is megy ez az autó :))
most németbe nagyobb igénybevételnek van kitéve.. munkábajárás napi 90-100km + havonta 1x -2x hazamenetel.. egy oda-vissza kb 1300, szal így havonta most kapja a min 4500km-t, ami inkább 5000 szokott lenni.. mivel sztem, annál többet ér nekem 2. autónak, mint amennyit kapnék érte, és nem célom leharcolni, így megmaradna és jönne egy 156 a mndennapi használatra.. közben pedig a 155-t apránként renbe lehetne rakni.. :)
szal összefoglalva, azt kell mondjam, engem a 8V meggyőzött, nagyon sokat kibírt.. sztem nem igényelt nagy ráfordításokat.. tartok is tőle, h esetleg a 156-ban csalódni fogok.. :)
igazság szerint, amikor olaszban dolgoztam és eldöntöttem, h akkor 155-tel járunk, nekem is bent volt a babszem.. azért mégiscsak 14 éves (volt akkor) stb.
visszatekintve azt kell mondjam, h simán bírta.. igaz, h eleinte én is csak oda-vissza útra (kb. 2200km) használtam, de aztán egyre többet használtam kinti utazásokhoz is..
azt kell mondjam, h nagyon pozitív csalódást okozott..
egyszer nem hagyott ott sehol.. persze előjöttek anomáliák, de ezek nagy többsége vagy kopó alkatrész volt, vagy mint utóbb kiderült korábbi hanyag (főként elektromos) megoldások.. mert letörném a kezét annak a szakinak, aki megbontja a vezetéket, aztán visszasodorja bármilyen forrasztás nélkül..
valamint kiderült, h olajsapka visszahelyezés nélkül, a kb. 3-4 liter olajat a motortérbe kicsapatva is megy ez az autó :))
most németbe nagyobb igénybevételnek van kitéve.. munkábajárás napi 90-100km + havonta 1x -2x hazamenetel.. egy oda-vissza kb 1300, szal így havonta most kapja a min 4500km-t, ami inkább 5000 szokott lenni.. mivel sztem, annál többet ér nekem 2. autónak, mint amennyit kapnék érte, és nem célom leharcolni, így megmaradna és jönne egy 156 a mndennapi használatra.. közben pedig a 155-t apránként renbe lehetne rakni.. :)
szal összefoglalva, azt kell mondjam, engem a 8V meggyőzött, nagyon sokat kibírt.. sztem nem igényelt nagy ráfordításokat.. tartok is tőle, h esetleg a 156-ban csalódni fogok.. :)
Fairlane2011-11-07 12:43:41 // 118713
Mesélj :)
Utsó információm szerint épp le akarod váltani 156 SW-re :P
Utsó információm szerint épp le akarod váltani 156 SW-re :P
pb_2011-11-07 12:37:59 // 118712
Vagy inkább újra gondolja a projektet, és kompromisszumot köt magával.)
Persze beszéltünk, és én tartom ezt a Vleményemet. Papíron/Lméletben minden kivitelezhető, de a gyakorlat azt mutatja, hogy van aki 1 motorcserével is +szenved, ami pl az összkerekesítést nézve piskóta feladat.
Persze beszéltünk, és én tartom ezt a Vleményemet. Papíron/Lméletben minden kivitelezhető, de a gyakorlat azt mutatja, hogy van aki 1 motorcserével is +szenved, ami pl az összkerekesítést nézve piskóta feladat.
süsnye2011-11-07 11:13:09 // 118711
"Egyébként biztos, hogy ez a legalkalmasabb autó többezres ingázásra?"
ejnye.. meséljek? ;)
ejnye.. meséljek? ;)
Longman2011-11-07 10:01:28 // 118710
a kettes olasz keskeny kasznis..
én is 2.0-ban gondolkodnék, bár azt már megfigyeltem hogy a 156ban mindenki élhetőnek tartja a 120Le-s motort, a 155ben meg mindenki kevesli.. ugyanazt a motort :)
A holland autók viszont gyönyörűek
én is 2.0-ban gondolkodnék, bár azt már megfigyeltem hogy a 156ban mindenki élhetőnek tartja a 120Le-s motort, a 155ben meg mindenki kevesli.. ugyanazt a motort :)
A holland autók viszont gyönyörűek
Longman2011-11-07 09:57:27 // 118709
Szerintem ha az embernek van egy hosszú évek alatt kitalált-összerakott-bevált-szeretett erősen módosított autója, akkor inkább belemegy az átalakításba mint hogy másik autót venne..
Már beszéltünk erről korábban, én továbbra is egyszerűbbnek érzek egy "ú"j autó újraépítésénél a meglévő átalakítását.
Simán kivitelezhető dologról beszélünk..
Már beszéltünk erről korábban, én továbbra is egyszerűbbnek érzek egy "ú"j autó újraépítésénél a meglévő átalakítását.
Simán kivitelezhető dologról beszélünk..
pb_2011-11-07 09:26:22 // 118708
Sztem ez az összkerekesítés felejtő. Kb ugyanaz az lehet a helyzet, mint pl 1 boxernél. Akkor inkább vegyél 1 Q4et, és azt faragd tovább.)
Fairlane2011-11-07 09:25:30 // 118707
Szerintem az 1.6 16V-ket kiveheted a képből. Ha főleg pályázni fog az autó, akkor ott ez többet eszik, jobbat erőlködik, stb...
Ha szép 8V-t keresel, az enyém eladó lehet :)
Egyébként milyen papírral futna az autó? Szlovákiában mindegy, hogy honnan hozol be? Mennyi sarc megy rá kb?
Ha szép 8V-t keresel, az enyém eladó lehet :)
Egyébként milyen papírral futna az autó? Szlovákiában mindegy, hogy honnan hozol be? Mennyi sarc megy rá kb?
G-Burt2011-11-07 08:42:08 // 118706
Teljesen jogos a benzinhez ragaskodás:D Amikor írtam a választ, még írtad le, h régi vágy az 55, így azt hittem, h csak gondoltatok egyet és megajándékozzátok:)
Zsolti1552011-11-07 00:40:33 // 118705
Sziasztok.Ki tudna segiteni nekem q4 ügyben pls???Problémám a következő:a 155-ös ben jelenleg van egy 2.0 20v turbo motor és igencsak elkéne bele az öszkerékhajtás ugyani 1 2 be amikor valami germán szutykot kell álvahagyni észnél kell legyek mert elkapar az eleje padlógáznál.csak jelenleg az airride futőművön is dolgozom de ha összkerekesre akarom átalakitani akkor a légrugókat a q4 futómühöz kell alakitsam.Jó lenne ha valaki aki ismeri a hajtásláncot tudna esetleg képeket küldeni vagy megosztani a tapasztalatait sokat tudna segiteni mert én nem ismerem csak az elméleti vázlatát.
Lacci332011-11-06 23:26:07 // 118704
2.0 turbó alatt a Q4-et értettem :) Ami a dízelt illeti, az a faternak nem kell... Szerinte alfába benzin kell. Egy hete keresgetek, de ami 8 szelepeseket leltem, azok valahogy nem volt meggyőzőek. Képszerinti állapotra gondolok. Mi baj van az ajándék autóval? Nekem is ajándék volt a 33 :)
ezek maradtak választásban:
olasz 1
olasz 2
holland 1
holland 2
holland 3
magyar
lengyel
lehet nézni, hibákat lelni és szólni róluk... habár az igazat megmondva legjobban a holland 2 és 3 érdekel, anyumat a lengyel fogta meg, mert gázos.. olasz 1 két kép... ejj ejj :D
ezek maradtak választásban:
olasz 1
olasz 2
holland 1
holland 2
holland 3
magyar
lengyel
lehet nézni, hibákat lelni és szólni róluk... habár az igazat megmondva legjobban a holland 2 és 3 érdekel, anyumat a lengyel fogta meg, mert gázos.. olasz 1 két kép... ejj ejj :D
G-Burt2011-11-06 23:04:43 // 118703
"v6 meg 2.0 turbó " -> v6 turbonak olvastam, fáradt vagyok...