Kb minden arra utal, hogy dús :)
De jobb lett volna, ha megúszom a lambda lehúzással :D
Vikking 3112011-12-12 15:31:30 // 119651
Vikking 3112011-12-12 15:29:09 // 119650
Benzin - öngyújtó? :D
Megnézem eztet a hőmérségletjelagyót, csak nem hagy nyugodni :)
Megnézem eztet a hőmérségletjelagyót, csak nem hagy nyugodni :)
Vikking 3112011-12-12 15:27:59 // 119649
Jaj félre ne értsd, nem vártunk csodát!
Csak kíváncsiak voltunk egyre s másra :)
Megpróbáltuk, nem jött össze. Tényleg el kell vinni rendes szakemberhez... :)
Ezt szűrtük le mi is ott :D
Csak kíváncsiak voltunk egyre s másra :)
Megpróbáltuk, nem jött össze. Tényleg el kell vinni rendes szakemberhez... :)
Ezt szűrtük le mi is ott :D
süsnye2011-12-12 15:17:57 // 119648
LOL
"gyári műszerrel megdiagnosztizál olcsón"
elnézted a topicot, nem? :P :))
"gyári műszerrel megdiagnosztizál olcsón"
elnézted a topicot, nem? :P :))
Fairlane2011-12-12 14:53:57 // 119647
Látogass el Szatyihoz, gyári műszerrel megdiagnosztizál olcsón...
G-Burt2011-12-12 14:45:36 // 119646
biztos, h dús a keveréked, mert a gyertyáid korom feketék voltak:)
Longman2011-12-12 14:29:52 // 119645
Már rá is jöttél mit kell tenned! Hajrá! :)
Longman2011-12-12 14:29:21 // 119644
Csak azt nem értem hogy akkor mi értelme az ilyen otthoni próbálkozásoknak? A kábel/csatlakozó átalakítóból kijön néhány normális vizsgálat friss paraméterekkel, szakembernél.
Pláne hogy ha valaki úgy indul neki, hogy majdan ez a masina megmondja mit kell kicserélni..
Durván félrevezeti saját magát az ember..
Pláne hogy ha valaki úgy indul neki, hogy majdan ez a masina megmondja mit kell kicserélni..
Durván félrevezeti saját magát az ember..
Vikking 3112011-12-12 14:11:52 // 119643
Akkor ez lesz a terv, legalább nem fogok unatkozni :)))
Vikking 3112011-12-12 14:10:35 // 119642
"dús keveréktől is torpanhat" naja, ráadásul zabrál is rendesen (10,5 l vegyes volt most), úgyhogy szerintem minden dús keverékre mutat. Ja, ha jobban megfigyelem, benzinszagú is a kipufogógáz....
Vikking 3112011-12-12 14:08:28 // 119641
Igen, csak az 1.7es motronichoz 3.0nál újabb fiatecuscan kell, nekünk meg olyan nem volt regisztrált verzióban... A nem regisztrálttal meg pont élőadatot nem lehet kimérni:(
de ha valakinek van ötlete / crackje a 3.3hoz, akkor az sokat könnyítene a dolgokon:)
de ha valakinek van ötlete / crackje a 3.3hoz, akkor az sokat könnyítene a dolgokon:)
RoliQ42011-12-12 12:34:02 // 119640
minden Q4 eladó .. mondjuk 1et tudok ami nem:) mellesleg ennyiért inkább Győziét választanám:)
süsnye2011-12-12 12:30:28 // 119639
ahogy látszik hőmérséklet függő a dolog, valamint írtad, h kormosak a gyertyták.. ahogy Longman is írta, ezek alapján sztem is inkább keverékképzési probléma lehet, tehát lamdba (jel és fűtés) és vízhőmérséklet jeladó kiméréssel kéne kezdeni..
Longman2011-12-12 12:23:21 // 119638
Vagy lehet pont az a baj hogy folyamatosan alacsony hőmérsékletet "jelent" vmelyik egység? (na melyik? :) )
Dús keveréktől is torpanhat a gép..
Dús keveréktől is torpanhat a gép..
Longman2011-12-12 12:17:52 // 119637
Attól hogy a gép azt dobta, nem biztos hogy az is a baj, konkrétan. Ha már a gép rajta volt, nézhettetek volna élő adatokat, úgy nem kéne méricskélni..
A hibakód nem egy alkatrész kicserélést határozza meg!
Ettől még lehet, mondjuk a mot.hőfok jeladód is.
A hibakód nem egy alkatrész kicserélést határozza meg!
Ettől még lehet, mondjuk a mot.hőfok jeladód is.
Vikking 3112011-12-12 12:07:58 // 119636
Pont rád gondoltam, amikor ezt emlegettem.
De a furcsa az, hogy mégis valami motorhőfokkal kapcsolatos dolog. AZért gondoltam a lambdára eddig, mert 50 fok alatt semmi baja az autónak, nem rángat, semmi.
És ugye amit írtál, egy darabig nincs lambda szabályozás.
Szóval hááát nem tudom :D
Ami még beleszólhat, az tényleg a motorhőfok jeladó lehet.... Vagy van valami más, ami alacsony hőfokon nem szól bele, de később igen?
(LMM ugye alapból ki volna zárva, mert az mindig beleszól. )
De a furcsa az, hogy mégis valami motorhőfokkal kapcsolatos dolog. AZért gondoltam a lambdára eddig, mert 50 fok alatt semmi baja az autónak, nem rángat, semmi.
És ugye amit írtál, egy darabig nincs lambda szabályozás.
Szóval hááát nem tudom :D
Ami még beleszólhat, az tényleg a motorhőfok jeladó lehet.... Vagy van valami más, ami alacsony hőfokon nem szól bele, de később igen?
(LMM ugye alapból ki volna zárva, mert az mindig beleszól. )
Fairlane2011-12-12 11:38:04 // 119634
Ja, én konkrétan úgy fúrtam ki a régi szonda maradványait a kipuffból...
A használttal csak szívni fogsz, én kettőt is kipróbáltam... Ebayről érdemes rendelni eredeti új bosch-t, jóval olcsóbb, mint itthon.
Egy bizonyos motorhőfok alatt nincs lambda szabályzás, akkor kb ugyanazon az alap programon megy az autó, mint lehúzott szondával.
Ha meg egyébként is rossz a szondád, lehet azért nem tűnik fel a különbség.
A használttal csak szívni fogsz, én kettőt is kipróbáltam... Ebayről érdemes rendelni eredeti új bosch-t, jóval olcsóbb, mint itthon.
Egy bizonyos motorhőfok alatt nincs lambda szabályzás, akkor kb ugyanazon az alap programon megy az autó, mint lehúzott szondával.
Ha meg egyébként is rossz a szondád, lehet azért nem tűnik fel a különbség.
Vikking 3112011-12-12 11:08:54 // 119632
Én is úgy gondoltam, hogy focilabda, de először töröltük a hibakódot, aztán lehúztuk, mégsem változtatott a dolgon semmit.
Rendben, a héten nekiveselkedek egy multiméterrel. Manualban eddig csak a zoilgombát lestem, de azt egyszerűbb volt egyből cserélni, mint méricskélni.
De a labda nem olyan olcsó játék újban, a használtat meg ugyanúgy ki kell(ene) mérni előbb... Akkor meg az nem tesz semmit, ha előbb a régit is kimérem. Ráadásul ahogy láttam, nem olyan egyszerű a régit kiműteni, hogy ha van is valakinek (navajonkinek :D ) használt, akkor az még visszaműthető. Szóval csak marad az új...
DE Elméletben a lehúzástól nem kellett volna változnia a dolognak? HA a lambda lenne az?
Oké, hogy a gyakorlat más, de dobta is a hibát, szóval valami csak van vele.
LMM hibát szokta írni hibának?
Rendben, a héten nekiveselkedek egy multiméterrel. Manualban eddig csak a zoilgombát lestem, de azt egyszerűbb volt egyből cserélni, mint méricskélni.
De a labda nem olyan olcsó játék újban, a használtat meg ugyanúgy ki kell(ene) mérni előbb... Akkor meg az nem tesz semmit, ha előbb a régit is kimérem. Ráadásul ahogy láttam, nem olyan egyszerű a régit kiműteni, hogy ha van is valakinek (navajonkinek :D ) használt, akkor az még visszaműthető. Szóval csak marad az új...
DE Elméletben a lehúzástól nem kellett volna változnia a dolognak? HA a lambda lenne az?
Oké, hogy a gyakorlat más, de dobta is a hibát, szóval valami csak van vele.
LMM hibát szokta írni hibának?
pb_2011-12-12 10:58:36 // 119631
A manualt ne nagyon Mlegessétek.)
Longman2011-12-12 10:39:10 // 119630
Első körben én is azt mondanám labbda szóda.. De!
Nem rég óta van nálad az autó, tehát igen, ennek kapcsán javallott az üzemanyagrendszer szűrőjének cseréje, esetleg nyomás ellenőrzése ha nagyon alapos akarsz lenni. Ez valószínűleg nem oldja meg a problémát, de kiszűrhető/szűkíthető vele (nem túl sok pénzért) az esetleges későbbi hibák forrása. (Szűrű miatt inkább alapjárat nincs, súlyosabb esetben folyamatos teljesítmény vesztés)
Ezen kívül meg nem marad más mint méricskélni. Akár lehet több hibád is! Régebben én is hagyatkoztam a lehúzzuk és majd akkor kiderül minek van baja módszerhez, de inkább az mondom, mérjél mindent!
Most kezdd a motorhőfok jeladóval, és a lambdával. Előbbinek a manualban benne vannak a különböző motorhőfok értékekhez tartozó ellenállás értékek, próbáld ki.
Az utóbbinak meg kimérheted a fűtését hogy működik-e és ha nem miért, illetve a jel vezetéken tudod mérni hogy szabályoz-e. Ezek a feszültség értékek váltakoznak (ugrál) normál esetben 0,3-0,9 V között. Ha csak 0,6-0,9 között teszi ezt akkor szűk tartományban dolgozik, és minél magasabb az érték annál dúsabb a keverék, minél alacsonyabb, annál szegényebb.
Ha alapjáratról megemeled pl. 3000 RPM-re akkor "felugrik" 1V+-ra, de pár pill múlva ugyanazt az "ugrálást" kell folytatnia.
Ha a mérések alapján jó minden, akkor lehet tovább keresgélni..
Nem rég óta van nálad az autó, tehát igen, ennek kapcsán javallott az üzemanyagrendszer szűrőjének cseréje, esetleg nyomás ellenőrzése ha nagyon alapos akarsz lenni. Ez valószínűleg nem oldja meg a problémát, de kiszűrhető/szűkíthető vele (nem túl sok pénzért) az esetleges későbbi hibák forrása. (Szűrű miatt inkább alapjárat nincs, súlyosabb esetben folyamatos teljesítmény vesztés)
Ezen kívül meg nem marad más mint méricskélni. Akár lehet több hibád is! Régebben én is hagyatkoztam a lehúzzuk és majd akkor kiderül minek van baja módszerhez, de inkább az mondom, mérjél mindent!
Most kezdd a motorhőfok jeladóval, és a lambdával. Előbbinek a manualban benne vannak a különböző motorhőfok értékekhez tartozó ellenállás értékek, próbáld ki.
Az utóbbinak meg kimérheted a fűtését hogy működik-e és ha nem miért, illetve a jel vezetéken tudod mérni hogy szabályoz-e. Ezek a feszültség értékek váltakoznak (ugrál) normál esetben 0,3-0,9 V között. Ha csak 0,6-0,9 között teszi ezt akkor szűk tartományban dolgozik, és minél magasabb az érték annál dúsabb a keverék, minél alacsonyabb, annál szegényebb.
Ha alapjáratról megemeled pl. 3000 RPM-re akkor "felugrik" 1V+-ra, de pár pill múlva ugyanazt az "ugrálást" kell folytatnia.
Ha a mérések alapján jó minden, akkor lehet tovább keresgélni..
Vikking 3112011-12-12 10:21:30 // 119629
Ja de... :D Bocs :D Nem ittam ma még eleget... :D
szasza9112011-12-12 10:15:25 // 119628
Egyet ismerek, ami határozottan nem az!! :)
Fairlane2011-12-12 09:50:23 // 119627
3 erű?
Két db két pólusú dugó van, nem? :)
Két db két pólusú dugó van, nem? :)
Vikking 3112011-12-12 09:28:34 // 119626
A 8V-n két kábeles a lambda, az egyik a fűtője a lambdának, a másik 3 erű a csatija gondolom....
Zsocy1552011-12-12 08:45:03 // 119625
Én tudom. Biztos nem venném meg, főleg ennyiért nem.
katbal2011-12-12 01:24:39 // 119624
Nekem ugyan ilyen, meleg motornál 2000 körül rángatós tünetet okozott a kukás lambda szonda. Ha lehúztam, pont ugyan olyan szar volt. Hogy teljesen kuka-e a lambda szonda, azt ki tudod mérni multiméterrel is. Összedugott állapotban erőszakold bele a mérőtüskét a csatlakozóba, ahol a drótok mennek bele. Van 2 egyforma színű drótja, azok közt kellene 12V-ot mérni, ez a szonda fűtés. A másik két drót között alapjáraton melegen meg 0,5-0,7V körül kéne mérni. Gázfröccsre meg fel kéne ugrania 1V fölé!
Marklar1552011-12-12 00:04:11 // 119623
Amúgy meg majdnem minden Q4 eladó?
Marklar1552011-12-12 00:03:23 // 119622
6. kép.
Biztos magán személy a hirdető... :-P
Biztos magán személy a hirdető... :-P
karika1552011-12-12 00:03:09 // 119621
hogyte miket találsz?... :))
Marklar1552011-12-11 23:48:10 // 119620
karika1552011-12-11 23:42:39 // 119619
Üdv,ha a szűrőt már amúgy is megkérted,sztem elsőkörben érdemes lenne evvel kezdeni ;)
karika1552011-12-11 23:38:56 // 119618
zsíííííííír!!!!!!! :))
G-Burt2011-12-11 23:08:06 // 119617
közvélemény kutat ás?:)
Vikking 3112011-12-11 23:05:23 // 119616
minden műszeregységen van visszajelző?:D nem csak az újabb fajtákban?
Marklar1552011-12-11 23:01:03 // 119615
Fairlane2011-12-11 22:45:08 // 119614
Hm, ha csak simán gyújtást adsz, világítania kellene...
Tehát elsőként cseréld ki a kiégett izzót a műszeregységben :)
Tehát elsőként cseréld ki a kiégett izzót a műszeregységben :)
mreni2011-12-11 22:34:37 // 119613
köszi,sokat segítettél
pb_2011-12-11 22:32:04 // 119612
Le fog állni, kivéve 1 Setet. Átállni, pedig mindenképp át fog.
Vikking 3112011-12-11 22:28:42 // 119611
(Azért gyanakszom üa. ellátásra, mert mintha kanyarban jobban rángatna...)
Vikking 3112011-12-11 22:27:22 // 119610
Lambdát lehúztam, és nem dob injektor piktogramot egyáltalán. Gyújtáson sem.
Üa. ellátásban mi lehet? AC? Vagy először fussak neki egy benzinszűrő cserének?
Üa. ellátásban mi lehet? AC? Vagy először fussak neki egy benzinszűrő cserének?
Fairlane2011-12-11 22:26:26 // 119609
Ja, most olvasom vissza, hogy már lehúztad...
Fairlane2011-12-11 22:25:31 // 119608
NTC-t lehet méricskélni, manualban le van írva. De nem egy vészes összeg a cseréje sem.
A trafót inkább csereberével, próbálgatással...
Nekem a lambda szonda miatt volt melegen rángatós, azt is megpróbálhatod lehúzni, olyankor vészprogramon megy.
Az "injektor" piktogramod nem világít? Gyújtáson kigyullad?
A trafót inkább csereberével, próbálgatással...
Nekem a lambda szonda miatt volt melegen rángatós, azt is megpróbálhatod lehúzni, olyankor vészprogramon megy.
Az "injektor" piktogramod nem világít? Gyújtáson kigyullad?
Vikking 3112011-12-11 22:03:00 // 119607
Hogy tudom őket leellenőrizni?
Fairlane2011-12-11 22:01:48 // 119606
NTC jeladó, gyujtótrafó?
Vikking 3112011-12-11 21:17:14 // 119605
hidegen hibátlan, nem is rángat.....
Marklar1552011-12-11 21:04:42 // 119604
Bab leves? :)
G-Burt2011-12-11 20:55:05 // 119603
az enyém nem állt le tőle, viszont sanszos, h ez lesz a szar. hidegen nem szokott durrogni?
mreni2011-12-11 16:58:23 // 119602
tipus függő a dolog,a mostani mocim nekem is leáll egyből az 1.4 nem.